MAR1LK001-3 25.8.2010 Anna Hankimaa 5/10/2019.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
ASIAKKUUSLUPAUS & LUPAUKSEN LUNASTAMINEN
Advertisements

Markkinoinnin perusteet
Copyright © 2005 iprbox Oy Petri Rahja Iprbox Oy Omistatko sen mitä myyt?
1 Mittaamisen ja merkityksen ongelma? n Miten mitata –Osumat ja kävijämäärät n uudelleen lataamiset n proxyt n palomuurit –Asiakkaat ja asiakkaan toiminta.
VANHEMPAINNEUVOSTO Kokoontuu n. 3 krt / lukuvuosi Kokoontuu klo 18 Mahdollisuus keskusteluun muiden huoltajien kanssa Korvaa johtokunnan Joka luokasta.
A solution for flexible bicycle transportation
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Muotoiluosaamisen kehittäminen suunnittelun näkökulmasta Ohjelma Aamupäivä Kuluttajakäyttäytyminen muuttuu: trendit Kuinka muotoilija voi tuottaa.
Tulevan ohjelmakauden ( ) suunnittelua Tiedonkulun tehostaminen ja koulutuksen kehittäminen B1.2 Siru Aura, ohjelmavirkailija, tiedotus ja koulutus,
Tietokannat -kurssi KSAO, Datanomit, käytön tuki kevät 2015 Lauri Tapola.
Jotox on perustettu vuonna Jotox on perustettu vuona Jotox was founded / established in 1991.
PK-yritysten liiketoiminnan kehittäminen osana perusopetusta 1 A M K OPETUST & KALUE- VAIKUTUS.
Seurakuntavaalit FB: Elina Seitz 145 elinaseitz.wordpress.com.
Avaussanat – UCEF Markku Markkula: Yliopistollisen aikuiskoulutuksen erityishaasteet Taloudellinen perusta on saatava kestäväksi –Nykyiset markkinat.
Markkinoinnin perusteet
Export Marketing Veikko Laine ”Product” = ? - What the producer produces and markets - What the customer buys - Tangible & Intangible - Concrete & Abstract.
INFRA ry Vastuuhenkilö Eija Ehrukainen Ottaa käsiteltäväkseen myös asfalttialan ympäristöasiat Seurataan, vaikutetaan ja ohjeistetaan: Lainsäädännön muutokset.
Vesa Lappalainen Jonne Itkonen Tietotekniikan laitos 2009.
Bohemian opinion (1570) Finnish opinion (northern lights (aurora borealis) = ”revontulet” which is ”fires of fox”)
Markkinoinnin ja Myynnin perusteet MAR1LH001 Marketing Mix: Palvelutuote Anna Hankimaa 8/1/2015Lähde: Kotler-Armstrong.
Miksi käydä koulutuksessa? Erkki Rämö. Omat koulutukseni kuukauden sisällä  Mindtrek € + matkat  Keksijänpäivä 6.110€  Mediapäivä €
Finský intensivní Titta Hänninen.  1. What is the capital of Finland? ◦ Mikä on Suomen pääkaupunki? ◦ Helsinki on Suomen pääkaupunki.  2.
By Learning for Integration ry. Immigration issues in Finland: Somalis  Until the 1980s Finland was very much a homogenous society with only a few foreigners.
SaLUT – Saimaan korkeakoululiikunta
IEA DSM Task XVI ESCO Project Register Pertti Koski.
Created by BM|DESIGN|ER MA3 määräaikaisvuokra portaali default I II III Ulkoistettu Sisältä.
Overvieuw of Vegetables and Fruit Import to Finland and Quality Requirements Inex as Purchasing Company Inex Quality Policy Quality Requirements Quality.
Ylioppilaskunnan suunta -kuulumiset Milja Asikainen, Jani Kurki, Mikko Latva-Käyrä, Joona Orpana Pinja Raitanen
Oulun ammattikorkeakoulu Liiketalouden yksikkö Sirpa Puolakka Työhuone A129 Syksy 2014 K1007LI Markkinoinnin perusteet 6 op.
Toiminta-arkkitehtuurin palvelut Outi Tasala
Created by BM|DESIGN|ER Portaat perusliiketoiminta BtoB.
Syventävät ammattiopinnot 40 op
GEN4FIN - SAFIR 2010 GEN4FIN toimii SAFIR2010 kyljessä, tavoitteet osin lomittain ja päällekkäin. Gen4:ssä uusien konseptien tutkimus on nyt "R&D-vaiheessa"
Reports in Apply / eAge system
Opinnäytetyö/Harjoittelu
This glossary contains words needed in various exercises in the unit
Can I Buy Renova Cream Online
MONIMUOTO-OPETUS P1 P2 P3 P4 Kehittyvä osaaja
LENTISTÄ LIIKKARILLA LA 5.4.
Buy Gabapentin For Dogs Uk
YLIOPISTOTENTTI / UNIVERSITY EXAM
Yhdessätekemistä yli rajojen
vedestä, ilmasta ja tulesta.
Volume 192, Issue 1, Pages (July 2014)
GLOBAL SUMMIT OF INNOVATION ECONOMY CREATORS MOSCOW
Markkinoinnin perusteet
Toiminta-arkkitehtuurin palvelut
Vesikemian Professori
Markkinoinnin perusteet
Design thinking in teaching and case studies
ERP implementation Henri Teittinen.
Export Demand for Technology Industry in Finland Will Grow by 2
Markkinoinnin perusteet
Euromaat kehittyvät epäyhtenäisesti / Euro Countries
Euromaat kehittyvät epäyhtenäisesti / Euro Countries
vedestä, ilmasta ja tulesta.
vedestä, ilmasta ja tulesta.
Markkinoinnin perusteet
Maailmantalouden ennustetaan kasvavan 3,5 % vuonna 2015
vedestä, ilmasta ja tulesta.
Global Economy is Expected to Grow by 3.5% in 2015
X-ROAD ENVIRONMENTAL MONITORING
© Haaga-Helia StartUp School
Place soup mix in large pot with 7 cups water
Taiteilijoiden kanssa työskentely Yhteisöprojekteissa
Refernce: Reference: VA.EHS Version: 5.0 Gemalto Oy HSE Policy
Gemalto Vantaa HSE Policy
KOMMENTTEJA ITÄ-SUOMEN MENESTYSTEKIJÖIHIN
New digital solutions for lifelong learners
Esityksen transkriptio:

MAR1LK001-3 25.8.2010 Anna Hankimaa 5/10/2019

Markkinointi ”Marketing is the activity, set of institutions, and processes for creating, communicating, delivering and exchanging offerings that value for customers, clients, partners and society at large.” (American Marketing Association AMA) ”Marketing is the process by which companies create value for customers and build strong customer realtionships in order to capture value from customers in return.” Kotler-Armstrong 5/10/2019

Markkinoinnin prosessi Create value for customers and build customer relationships Ymmärrä markkinoita ja asiakkaita Suunnittele asiakas-lähtöinen markkinointi-strategia Rakenna integroitu markkinointi-ohjelma, joka tuottaa asiakkaalle arvoa Rakenna kannattavia asiakassuhteita ja luo asiakas-tyytyväisyyttä Asiakkaat tuovat arvoa yritykselle: kannattavuus Capture value from customers in return Lähde: Kotler-Amstrong 5/10/2019

Markkinoinnin kilpailukeinot Marketing Mix 4 P’s PROMOTION PRICE PLACE 5/10/2019