TEHTÄVÄT KIITETTÄVÄ = Keskityin tehtäviin koko ajan. Yritin parhaani. Sain tehtyä kaikki tehtävät. Suurin osa vastauksista oli oikein. Korjasin / täydensin.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
TEHOA OPISKELUUN.  Tee läksysi ja lue oppikirjaa ja muistiinpanoja kurssin aikana.  Tee tehtävät ennen seuraavaa tuntia pystyäksesi seuraamaan kurssia.
Advertisements

Lääkealan turvallisuus- ja kehittämiskeskus Kokonaisuus 1 Mitä omasta lääkkeestään on syytä tietää? Lääkekasvatustunti 4–6-luokkalaisille Oppimistavoite:
KOKEESEEN KERTAAMINEN. ENNEN LUKEMISTA  Herätä kiinnostuksesi:  Mieti, mikä sinua kiinnostaa luettavassa  Mihin tarvitset tietoa, jota olet ryhtymässä.
TIPTOP – Lessons learnt Sisältö Tiptop-projektissa opittua, osallistujien terveiset seuraaville projekteille. Mitä tässä projektissa onnistui.
STOP MOTION – ANIMAATIO “KALAISET” OPPIM ISPÄIVÄKIRJA JUUSO MYLLYLÄ 15H STOP MOTION – ANIMAATIO “KALAISET” OPPIM ISPÄIVÄKIRJA JUUSO MYLLYLÄ 15H.
TERVEYSTIET O 8 7. MURROSIÄN MUUTOKSET. Kaikki muuttuu  Pohdi, mitä murrosikä tarkoittaa?  Lue tarina ”Kaikki muuttuu” (OK s. 50) ja listaa vihkoosi.
Innostunut oppilaskunta Koulutus peruskoulun oppilaskuntatoiminnan ohjaajille.
8-luokan terveystiedon sisältö, suoritustavat, tavoitteet ja arviointi KILPELÄNAHO
Märta Kinnunen1 TUNNE OPPIMISTYYLISI JA KÄYTÄ SITÄ HYVÄKSESI.
Vinkkejä pulmatilanteisiin (1/2)
Kaikki yhden puolesta ja yksi kaikkien puolesta!
Valtuustotyön arviointi
Kuvaruutuvideot Tommi Saksa, 2008, HAMK.
Miten Aloittaa Valokuvaus Liiketoimintaa
Johdanto Kuvailuteksti harmaaseen palkkiin:
Suomen sota ja Haminan rauha 1809
Päättötyö 9.lk Mikä on päättötyö Tutkielman tyyppinen kirjallinen työ
Arviointi Arviointiasteikko ja -merkinnät Tutkinnon osan arviointi
Kodin ja koulun yhteistyö Lähde (diat 1-5): Laatua kodin ja koulun yhteistyöhön, Opetushallitus ja Suomen Vanhempainliitto Ensisijainen ja kokonaisvaltainen.
JOPO, joustava perusopetus 8-9 lk.
Näin oppiminen muuttuu Helsingissä
Arviointi Hyökkälän koulussa lv
The 9 block vision processing model
Tervetuloa 187 päivää kestävälle matkalle!
1. Monimuotoinen terveys
Terveysteknologia Tutustutaan, mitä kaikkea terveysteknologialla voidaan tarkoittaa ja miten se auttaa terveyden hoidossa ja sairauksien ehkäisyssä.
Harjoituksia II.
Ihminen ympäristön ja yhteiskuntien muutoksessa Hi1
Psykologian 2. kurssi ”Miten minusta tuli minä?”
Microsoft Office Excel
Kieli, kirjallisuus ja identiteetti
Koeviikko Jokainen jakso päättyy koeviikkoon  oma lukujärjestys verkkopenaalissa Jokaiselle kokeelle yksi ilta Koe klo 16.30–19.30 poistua saa aikaisintaan.
Tekstinhuoltoa 3.
Liikesaksan perusteet I
Oppiminen oppilaan omien kiinnostuksenkohteiden kautta
4 Työ, teho ja hyötysuhde.
Oppilaiden näkemyksiä tehokkaista työtavoista Elsi Torn
Terveystiedon ainereaali
Elinan kokemukset ja oppimiset Taitava Viestijä –kurssilla
OPPIMAAN OPPIMINEN (1.vsk).
Välitehtävät Kokeilut
Palautetaidot ja opponointi
Laadullisten tutkimusmenetelmien seminaari
Koulutusesityksen otsikko
Tietopaketti tuoteomistajalle
Kielitietoisuuskoulutus perusopetuksen opettajille
Skeema 1 Ohjeet tutkimuksen tekemiseen
LUKU Lukemisen ja kirjoittamisen oppikirja aikuisille maahanmuuttajille Kaisa Häkkinen & Anna Nylund.
PELI-IPPO INNOKAS PELI STEP 5
TILASTOKUVIO kuvio on voimakkain tapa esittää tietoa
18. Turvallisesti vesillä ja jäällä
PDPP-työpaja Mitä tehdään?.
30. TERVEYS ERI PUOLILLA MAAILMAA
OPH:n kansainvälistymispalvelut –osaston ohjelmia
Terveiset Yö-ryhmästä
Harjoituksen ohjaaminen
Asiointipalveluiden laatu - Asiakasarvioinnit
Mikä Paltamo-mallissa kannustaa – ja mikä ei?
JOPO, joustava perusopetus 8-9 lk.
Koulutusiltapäivä lk. 7-9 opettajille
Harjoituksen ohjaaminen
TEOLLISTUMINEN Pohdi aluksi (ryhmissä):
3.lk vanhempainilta.
Mitä uutta töissä.fi-palveluun?
LCB-5800 Ruotsinkielinen yritysviestintä 1
Opettajan pedagoginen ajattelu
Vinkkejä juridiikan opiskeluun
Hyvinvointi- ja terveyserot -sivusto
IPPO työkalu uuden opetussuunnitelman mukaiseen toimintaan
Tapaa Nadina, hän on tuotekehitysinsinööri
Esityksen transkriptio:

TEHTÄVÄT KIITETTÄVÄ = Keskityin tehtäviin koko ajan. Yritin parhaani. Sain tehtyä kaikki tehtävät. Suurin osa vastauksista oli oikein. Korjasin / täydensin vastaukseni huolellisesti. HYVÄ = Keskityin tehtäviin suurimman osan ajasta. Välillä ajatus harhaili, en kuitenkaan häirinnyt tuntirauhaa. Sain tehtyä melkein kaikki tehtävät. Jonkun verran tehtävistä oli väärin / liian suppeita. Korjasin / täydensin vastaukseni. TYYDYTTÄVÄ = En juurikaan keskittynyt tehtäviin, ajattelin muita asioita lähes koko ajan. Häiritsin tuntirauhaa. Suurin osa tehtävistä jäi tekemättä. Suurin osa vastauksista oli väärin / liian suppeita. En korjannut / täydentänyt vastauksiani. HYLÄTTY = En keskittynyt tehtäviin lainkaan. Häiritsin työrauhaa.

MUISTIINPANOT KIITETTÄVÄ = Kirjoitin muistiinpanot samaan vihkoon ja löydän ne tarvittaessa helposti. Keskityin muistiinpanojen tekemiseen, en ajatellut / touhunnut muuta. Muistiinpanot jäivät hyvin mieleeni. Kirjoitin kaikki muistiinpanot. Käsialastani saa selvää. Hyödynsin visuaalista oppimista (esim. kirjoitin käsitteet erilaisin kirjaimin / alleviivaten / eri värein). HYVÄ = Kirjoitin muistiinpanot irtopapereille / eri paikkoihin, minun on luultavasti vaikeampi löytää ne tarvittaessa. Keskityin muistiinpanoihin melko hyvin, välillä ajattelin / touhusin muuta. Muistiinpanot jäivät melko hyvin mieleeni. Kirjoitin kaikki muistiinpanot. Käsialastani saa selvää melko hyvin. En hyödyntänyt visuaalista oppimista. TYYDYTTÄVÄ = Kirjoitin muistiinpanot mihin sattuu, en löydä niitä tarvittaessa. En juurikaan keskittynyt muistiinpanojen kirjoittamiseen, ajattelin / touhusin muuta. En muista muistiinpanoista juuri mitään. Osa muistiinpanoista jäi kokonaan kirjoittamatta. Käsialastani on vaikea saada selvää. En hyödyntänyt visuaalista oppimista. HYLÄTTY = En juurikaan tehnyt muistiinpanoja. Häiritsin tuntityöskentelyä.

OPPIKIRJAN LUVUN LUKEMINEN KIITETTÄVÄ = Luin koko luvun alusta loppuun. Luin omaan tahtiini. Pyrin ymmärtämään lukemani asian ja painamaan sen mieleeni. Kysyin, jos jokin asia jäi epäselväksi. Muistan hyvin lukemani asiat. HYVÄ = Kilpailin muiden oppilaiden kanssa lukuvauhdissa, luin mahdollisimman nopeasti. Jos en ymmärtänyt jotain asiaa, en jäänyt pohtimaan sitä. Muistan lukemani asiat melko hyvin. TYYDYTTÄVÄ = En lukenut koko lukua, luin sieltä täältä (esim. vain otsikot). En muista lukemastani juuri mitään. HYLÄTTY = En lukenut lainkaan. Häiritsin työrauhaa.

VIDEOT KIITETTÄVÄ = Seurasin videon kulkua aktiivisesti. Pyrin painamaan asioita muistiini. Muistan hyvin videossa käsitellyt asiat. HYVÄ = Seurasin videon kulkua, välillä ajatukseni harhaili. Muistan melko hyvin videossa käsitellyt asiat. TYYDYTTÄVÄ = Seurasin videon kulkua vaihtelevasti, suurimmaksi osaksi ajasta ajattelin / touhusin muuta. En muista juuri mitään videossa käsitellyistä asioista. HYLÄTTY = En seurannut videota lainkaan. Häiritsin työrauhaa.