Toimitustuotannon kehittämisestä Kiinteistötehtävien koulutuspäivä 12

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Osaamisen kehittämissuunnitelma Haminan kaupungin hallintopalvelut.
Advertisements

Työelämäyhteistyön tiedonhallinnan kehittäminen Vaiheet, työkalut ja roolit Case Sedu, Primus ja Työ tekijäänsä opettaa -hanke.
Tervetuloa Tekesin asiointipalveluun! Palvelussa annetut tiedot tallentuvat suoraan Tekesin tietokantaan, mikä vähentää virheiden mahdollisuutta ja nopeuttaa.
Esteetön opiskelu Jyväskylän yliopistossa Hannu Puupponen Hakija- ja opiskelijapalvelu (T256)
Yhteistoimintalaki Laki yhteistoiminnasta yrityksissä 2007/334 Aalto-yliopisto Juhani Kauhanen
Kanta-Hämeen Sote III Ajankohtaiskatsaus Kanta-Hämeen alueverkosto Jukka Lindberg Projektipäällikkö Hämeen liitto Hämäläisten hyväksi – Hämeen.
Kehitysvammaisten ihmisten osallisuus työelämään – oikeus työhön, oikeus palkkaan Tornio
Käyttösuunnitelma 2016 Karvinen Kuntastrategian painopistealueiden mukaiset toiminnalliset tavoitteet / Sivistystoimi.
Miten tietoa voisi kysyä vain kerran? JulkICT/ Yhteinen tiedon hallinta (YTI) -hanke Tietoarkkitehtuuri ja sisältömääritykset
Kuntien parhaat palvelukäytännöt Hyvä Suomi
Verkkokauppa ja sähköinen asiointi Suomessa
Asiakasosallisuuden edistäminen Kokemuksia pelillisestä kehittämisestä
Sihteerin ammattitutkinto on uudistettu
Työelämäosaajana OKM.
ASREK-hanke Tilannekatsaus ja liittymäpinta TALTIO-hankkeeseen
Kansallinen palveluarkkitehtuuri Tilanne ja lainsäädäntö
Kotiväen foorumi laatupäällikkö Marita Syrjälä
- Johtoryhmän toimintasuunnitelma
LARK 5 MERCURIAn osahanke
Ennakkotehtävä, työpaja
TOIMENKUVAKARTTA / JOHTOKUNNAN JÄSEN
Ajankohtaista yhteentoimivuuden näkökulmasta
Tietovarantojen kartoittamisen periaatteet
POM10CC Mikämikä-päivien Kirjallinen suunnitelma
Pedagoginen Learning Cafe Varhaiskasvatus
JHKA tietoarkkitehtuurin kehittämispolku 2018
Tiedon hallinnan viitearkkitehtuurin osa-alueet
TYÖKYKYKOORDINAATTORITOIMINTA TYÖTERVEYS WELLAMO OY:SSÄ
Kuntatieto-ohjelma - Oulun kaupungin pilotointiprojekti
Kumppanuuden monet ulottuvuudet
YHDESSÄ VOIMISTUEN – laadukasta sosiaalityötä lappilaisille 1. 10
Henkilöstö kilpailutekijänä
Ydinpalvelu: käytettävyyden parantaminen
PIENI PEREHDYTYSHARJOITUS
<Maakunnan nimi>
Datan avaamisen ohjeistus
Liite 16: Kehittämisen tiekartta 2020, Hallinto
näkökulmia toimistotyön organisointiin ja kehittämiseen
KESKI- SUOMEN PELASTUSLAITOKSELLA VUONNA 2013 KÄYTÄNNÖN KOKEMUKSIA
3D -kiinteistöuudistus Yksityistielain uudistus
OSALLISTUMISJÄRJESTELMÄT
Maakuntakirjastokokous
Digityökalujen valmistelu järjestämistehtävää varten
Ta 2019 ja ts valmistelutilanne
Liiketalouden perustutkinto, merkonomi
Mahdollistamme hyvinvointia ja kilpailukykyä liikenteestä.
perusteet Peruskiinteistö 3D-kiinteistö
Helsinki Metropolia University of Applied Sciences
3D-kiinteistönmuodostus
Tiedon avaaminen Trafissa ja avaamisen haasteet
Alustava suunnitelma Kanta-mittarien kehittämisestä
Palautteesta Eetu-Pekka Heikkinen.
YHTEISTOIMINTA YRITYKSISSÄ
prosessit Asemakaava Tonttijako Tontin rekisteröinti Rakennuslupa
Ulkoinen viestintä Viestintäryhmä valmistelee viestinnän hankepäällikön johdolla ja esittelee hankeryhmälle ja edelleen ohjausryhmälle keskeiset ratkaisuehdotukset.
Tervetuloa! Äänikirjoja verkotta – kirjaston palveluita ikäihmisille
Tervetuloa sosiaalisen kuntoutuksen kehittäjäverkoston ensimmäiseen tapaamiseen!
Maakuntien tietojärjestelmäsalkun analyysi
Laadukas ICT –palvelutuottaja Esitys LapIT –päivillä 17. 8
OSALLISTUMISJÄRJESTELMÄT
Tervetuloa työelämätoimikuntatyöhön
Ryhmän nimi: tiedotettavat asiat
Organisoituminen ja käynnistyminen
Pitäjäraati Osallistava toimintamalli Asukkaat Kaupunki
Ohjaus ja yhteistyö -korin tilanne - JORY 7. 5
Museolain ja museoiden rahoituksen uudistus
Etunimi Sukunimi titteli.
Research Data Management Agents
NettiDogi
YHTEISTOIMINTA YRITYKSISSÄ
Esityksen transkriptio:

Toimitustuotannon kehittämisestä Kiinteistötehtävien koulutuspäivä 12 2.2.2018

2018 2019 2020 2021 2022 Selvitys määräaloista ja palstoista luopumisesta Toimitusasiakirjat sähköisenä (suomi.fi) Prosessit määritelty yhdessä kuntien kanssa Uudet kiinteähintaiset toimitukset Selvitys omitusoikeuden rekisteröinnistä JakoKII:ssä Rekisteridatan laatuvaatimukset KR-sijaintitarkkuus Smallworld 5 migraatio Sähköisestä palvelusta kaikki kiinteistötiedot Rekisteröinti lopettamisen yhteydessä Virtualisointi Jäädytetty rajamerkki Parane projektin tuotemuutokset Rekisterikartta toimituskarttana MaaVero Toimituskokous harkinnanvaraiseksi Tietosuoja, korotettu tietosuojataso Toimitustiedot Omat kiinteistöt -palvelusta Sähköiset toimitushakemukset Sähköinen viestintä JakoKIIn Mobiilikäyttö (-2019) Sähköiset prosessit määritelty CRM Toimitustuotannon palvelukatalogi KII muutosviestintäsuunnitelma 28.11.2018 Sähköinen arkisto Windows 10 sopeutus

Sähköiseen asiointiin liittyvät lainsäädäntömuutokset Sähköinen asiointi Mobiilityö Sähköisestä palvelusta kaikki kiinteistötiedot Parane projektin tuotemuutokset Virtualisointi JakoKIIn Mobiilikäyttö (-2019) Rekisterikartta toimituskarttana Sähköiset toimitushakemukset CRM Jäädytetty rajamerkki Toimitustiedot Omat kiinteistöt -palvelusta Sähköinen arkisto PROSESSIT Sähköiseen asiointiin liittyvät lainsäädäntömuutokset Muut Suunnitelma määräaloista ja palstoista luopumisesta Sähköinen viestintä Smallworld 5 migraatio Windows 10 sopeutus Selvitys omitusoikeuden rekisteröinnistä JakoKII:ssä Uudet kiinteähintaiset toimitukset Sähköiset prosessit määritelty Rekisteröinti lopettamisen yhteydessä Toimituskokous harkinnanvaraiseksi KII muutosviestintäsuunnitelma Prosessit määritelty yhdessä kuntien kanssa Toimitustuotannon palvelukatalogi Digistrategia 28.11.2018

prosessien kehittäminen Meneillään useampia projekteja ja selvityksiä mm. - Määräalan elinkaari - Toimitussaantojen käsittely - Tilusjärjestelyn tehostaminen lean menetelmin - Rekisteripitäjän päätökset toimituksen yhteydessä 28.11.2018

Customer Relationship Management (CRM) CRM ei ole teknologia (tietojärjestelmä) vaan ajattelutapa! Vaatii asiakaspolkujen tunnistamista, niiden kuvaamista ja tarvittaessa uudelleen luomista. Kriittisten asiakaskohtaamisten tunnistamista. Tarpeellisen asiakastiedon keräämistä oikeista kohtaamispaikoista. 28.11.2018

Asiakkuuden johtaminen analyysit palvelupolut palvelukanavat CRM asiakaskokemus viestintä asiakastyytyväisyys dokumentaatio data Case Trafi Prosessien toimimattomuus ja henkilökunnan osaaminen 28.11.2018

Kokonaisarkkitehtuuri PP2018 (Parhaat palvelut 2018) 28.11.2018

”Jäädytetty rajamerkki” Muutoksia tietojärjestelmiin Uudet periaatteet maastomittauksiin 28.11.2018

Kiinteistöjen sijaintitietojen tarkkuus Kiinteistöjen sijaintitietojen tarkkuuden parantamisen menetelmät 28.11.2018

Sähköinen asiointi Omat kiinteistöt palvelu Kaupanvahvistajailmoitus Toimitushakemukset 28.11.2018

Sähköiset toimitusmateriaalit Tietojen esittäminen suoraan rekisteristä. 28.11.2018

KML:n muutokset Lakimuutoksen pääkohdat Lakiin perustuva kirjallinen menettely suullisen toimitusmenettelyn rinnalle Toimitustietojen vienti kiinteistörekisteriin valitusaikana Sähköisen tiedottamisen mahdollistaminen nykyistä laajemmin Etäosallistuminen toimituskokouksiin 28.11.2018

Mobiilityö Sähköiset mikrofilmit Liikkuvatyö, mobiilityö Virtualisointi (päätelaiteriippumattomuus) Toimitilakonsepti 28.11.2018

Kiitoksia mielenkiinnosta