Toimitustuotannon kehittämisestä Kiinteistötehtävien koulutuspäivä 12 2.2.2018
2018 2019 2020 2021 2022 Selvitys määräaloista ja palstoista luopumisesta Toimitusasiakirjat sähköisenä (suomi.fi) Prosessit määritelty yhdessä kuntien kanssa Uudet kiinteähintaiset toimitukset Selvitys omitusoikeuden rekisteröinnistä JakoKII:ssä Rekisteridatan laatuvaatimukset KR-sijaintitarkkuus Smallworld 5 migraatio Sähköisestä palvelusta kaikki kiinteistötiedot Rekisteröinti lopettamisen yhteydessä Virtualisointi Jäädytetty rajamerkki Parane projektin tuotemuutokset Rekisterikartta toimituskarttana MaaVero Toimituskokous harkinnanvaraiseksi Tietosuoja, korotettu tietosuojataso Toimitustiedot Omat kiinteistöt -palvelusta Sähköiset toimitushakemukset Sähköinen viestintä JakoKIIn Mobiilikäyttö (-2019) Sähköiset prosessit määritelty CRM Toimitustuotannon palvelukatalogi KII muutosviestintäsuunnitelma 28.11.2018 Sähköinen arkisto Windows 10 sopeutus
Sähköiseen asiointiin liittyvät lainsäädäntömuutokset Sähköinen asiointi Mobiilityö Sähköisestä palvelusta kaikki kiinteistötiedot Parane projektin tuotemuutokset Virtualisointi JakoKIIn Mobiilikäyttö (-2019) Rekisterikartta toimituskarttana Sähköiset toimitushakemukset CRM Jäädytetty rajamerkki Toimitustiedot Omat kiinteistöt -palvelusta Sähköinen arkisto PROSESSIT Sähköiseen asiointiin liittyvät lainsäädäntömuutokset Muut Suunnitelma määräaloista ja palstoista luopumisesta Sähköinen viestintä Smallworld 5 migraatio Windows 10 sopeutus Selvitys omitusoikeuden rekisteröinnistä JakoKII:ssä Uudet kiinteähintaiset toimitukset Sähköiset prosessit määritelty Rekisteröinti lopettamisen yhteydessä Toimituskokous harkinnanvaraiseksi KII muutosviestintäsuunnitelma Prosessit määritelty yhdessä kuntien kanssa Toimitustuotannon palvelukatalogi Digistrategia 28.11.2018
prosessien kehittäminen Meneillään useampia projekteja ja selvityksiä mm. - Määräalan elinkaari - Toimitussaantojen käsittely - Tilusjärjestelyn tehostaminen lean menetelmin - Rekisteripitäjän päätökset toimituksen yhteydessä 28.11.2018
Customer Relationship Management (CRM) CRM ei ole teknologia (tietojärjestelmä) vaan ajattelutapa! Vaatii asiakaspolkujen tunnistamista, niiden kuvaamista ja tarvittaessa uudelleen luomista. Kriittisten asiakaskohtaamisten tunnistamista. Tarpeellisen asiakastiedon keräämistä oikeista kohtaamispaikoista. 28.11.2018
Asiakkuuden johtaminen analyysit palvelupolut palvelukanavat CRM asiakaskokemus viestintä asiakastyytyväisyys dokumentaatio data Case Trafi Prosessien toimimattomuus ja henkilökunnan osaaminen 28.11.2018
Kokonaisarkkitehtuuri PP2018 (Parhaat palvelut 2018) 28.11.2018
”Jäädytetty rajamerkki” Muutoksia tietojärjestelmiin Uudet periaatteet maastomittauksiin 28.11.2018
Kiinteistöjen sijaintitietojen tarkkuus Kiinteistöjen sijaintitietojen tarkkuuden parantamisen menetelmät 28.11.2018
Sähköinen asiointi Omat kiinteistöt palvelu Kaupanvahvistajailmoitus Toimitushakemukset 28.11.2018
Sähköiset toimitusmateriaalit Tietojen esittäminen suoraan rekisteristä. 28.11.2018
KML:n muutokset Lakimuutoksen pääkohdat Lakiin perustuva kirjallinen menettely suullisen toimitusmenettelyn rinnalle Toimitustietojen vienti kiinteistörekisteriin valitusaikana Sähköisen tiedottamisen mahdollistaminen nykyistä laajemmin Etäosallistuminen toimituskokouksiin 28.11.2018
Mobiilityö Sähköiset mikrofilmit Liikkuvatyö, mobiilityö Virtualisointi (päätelaiteriippumattomuus) Toimitilakonsepti 28.11.2018
Kiitoksia mielenkiinnosta