Kypsäripohdintaa EXAM-kehityksessä

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Käyttöohje: Kuinka luoda uusi sivu. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Advertisements

Osaamisen ja sivistyksen parhaaksi Tilatiedot ja niiden muutokset
Sähköpostiviestien uudelleenohjaus ohje Maks Larionov DP11LA.
Käyttöohje: Kuinka luoda uusi tapahtuma. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Käyttöohje: Kuinka luoda uusi foorumi ja kuinka kommentoida foorumiin. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Moodlen ohje opiskelijoille
Portal-ohje opiskelijoille. 2 Kirjaudu sisään tunnuksella ja salasanalla. Portaliin kirjauduttaessa käytetään samoja tunnuksia kuin muihin VAMKin IT-järjestelmiin.
Wilma ja työssäoppiminen Pohjois-Karjalan koulutuskuntayhtymä.
INTRA.
eTentti Jyväskylän yliopistossa
Puh Powerpoint-esitys: Ohjaus lukioon • sisältää 20 erilaista diaa • vaatii toimiakseen Microsoftin.
Käyttöohje: Kuinka luoda uusi uutinen. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Taulukoiden määrittely, käsittely ja kopiointi Vaihtoehdot taulukoille
Brade & Vilpponen 1 ITP2TM003 Java-ohjelmointi I Kevät op.
LVI: vaihtoehtoiset etenemistavat Tavoitteisiin liittyvät kysymykset Opiskelijalle saumaton palvelu paikan vastaanotosta ilmoittautumiseen.
Käyttöohje: Kuinka luoda ilmoittautumislomake. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Käyttöohje: Kuinka luoda käyttäjätili. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Eemeli Pulliainen. 1.Käytä Internet Explorer-selainta 2.Menee sähköpostiisi ja etsi kyseinen kohta OHJEET.
Käyttöohje: Kuinka ilmoittautua tapahtumaan. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Kuvan tuominen sivulle Työvaiheet käytettäessä Kuvanhallinta-toimintoa: 1. Ladataan kuvatiedosto oman tietokoneen hakemistosta sivustolle 2. Liitetään.
Sähköpostin uudelleenohjaus Eetu Maukonen. Avaa selain Etsi sähköpostistasi kyseinen kohta Asetuksista etsi ”Säännöt” ja klikkaa uusi sääntö Sieltä valitse.
Kotisivukoulutus Ohjeet alasivujen tekoon ja kuvien lisäämiseen © SVS Länsi-Suomi.
Internet-projekti - MUM2TM Heikki Hietala Jukka Mutikainen TIKO – Malmi
Koulun sähköpostin uudelleen ohjaus. 1.Kirjaudu koulun sähköpostiin 2.Klikkaa Asetukset 3.Klikkaa Säännöt 4.Klikkaa säännöt sivulla Uusi sääntö kohtaa.
Facebook yritystoiminnan tukemisessa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Tentti- ja kurssi-ilmoittautuminen. Käyttäisimmekö WebOodia, miksi?
Visual Basic –ohjelmointi ITP2TM002
HOPS-projekti Koulutusteknologian perusopinnot Henna Mikkola Merja-Maaria Oinas Tiina Torvinen.
Oodin hopsin käyttö ja käyttöönottojen tilanne Eeva Tuori-Pastila, Opiskelijarekisteri.
Korkeakoulujen ja opetus- ja kulttuuriministeriön yhteinen tietohallintohanke, jota CSC koordinoi RAkenteellisen KEhittämisen Tukena TIetohallinto Korkeakoulujen.
Käyttöohje: Kuinka liittyä osastoon. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Käyttöohje: Kuinka liittyä ryhmään. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Teemu Sillantaus KOULUN SÄHKÖPOSTIN UUDELLEEN OHJAUS.
Sähköinen tenttipalvelu Tenttis – ominaisuudet ja toiminnot
Tietokone asiantuntijan työvälineenä ICT01D Tietokoneen toiminta Juhani Merilinna.
Opintokohteiden tunnisteiden ja asteikkojen ylläpito WinOodissa Hilkka Hanhenoja.
Opintoasiainsuunnittelija Anu Aunela Eläinlääketieteellinen tiedekunta WebOodin tenttityökalu eläinlääketieteellisessä.
TENTTIS HAAGA-HELIASSA
Tehtävänanto, otsikko, aloitus ja lopetus esseekokeessa
ROT Lukkareiden teko alkaa 7.4. oman koulun tarjottimelle. Muille kouluille ilmoittaudutaan opon kautta wilma-viestillä tai varaamalla.
RAPORTOINNIN PERUSTEITA Tekniikan viestintä/Soili Fabritius 2006.
SundaySoup Oulu Hupisaaret.fi Rahoita: Mesenaatti.me Osallistuaksesi, hae mukaan 5.5. mennessä osoitteessa: hupisaaret.fi/sundaysoup-oulu.
Oppisopimus nuorille, onnistuuko? Nuorten kokemuksia ja näkemyksiä Susanna Miettunen
Missä kaupunki X? Esimerkki PaikkaOpin käytöstä opetuksessa tehtävän idea: luokanopettaja Minna Glogan toteutus: koordinaattori Virpi Hirvensalo.
Tero Karvinenwww.iki.fi/karvinen Rivi-ilmoitus vai valomainos Näkyykö opiskelijan työ opettajalle, kurssille vai maailmalle? Haaga-Helia, Tiko-Info.
Opon esitys Tiistai Kohti ylioppilaskirjoituksia ja abivuotta Opinto-ohjaaja Lauri Lehikoinen. Kevään 2016 abit Siiri Heino, Sara Pursiainen.
Exam –eTentti Jyväskylän yliopistossa IT-palvelut Hannele Rajaniemi.
Tilavarauksen tekeminen Korpissa Salla Kalermo, IT-palvelut Tervetuloa Korppi- koulutukseen!
ITK-päivien work shop purkua Marjaana Kareinen, Lappeenrannan teknillinen yliopisto Titta Koski, Oulun yliopisto Marjut Andersson, Tampereen teknillinen.
Mistä saada sisältöä Ossiin? Martti Mäntylä. 9/25/2016 Social Media Experiment Kolme asiaa on saatava kuntoon jotta koe voisi onnistua: –Palveluohjelmistot.
Luokan OneNote - muistikirja PERUSTEET
Ranskan historian perusteet Moodle > Ranskan historia.
KAKKOSET RO-TUOKIO JUOKSEVIA ASIOITA Valokuvauslaput jakoon, kuvaus Muodostakaa kolmen hengen ryhmät. Kukin ryhmä lähettää Pertille.
YLIOPPILASTUTKINTO Lukiolaki (766/2004, 18, 18a ja 18b §) Laki ylioppilastutkinnon järjestämisestä (672/2005) Asetus ylioppilastutkinnosta (915/2005) YLEISTÄ.
Säteilysuojelu-kurssi 0,5 op
Opintopolku.fi Yhteishakulomakkeet 2017
Korppi: kurssinhallinta
Käänteinen opetus ja oppiminen – Miten ja miksi?
KUVATAITEEN SÄHKÖISET SÄPINÄT
RYHMÄN NIMI? MITÄ RYHMÄ TEKEE? MISSÄ ? MILLOIN? YHTEYSTIEDOT ?
PaikkaOppi Mobiilin käyttöohje
TY & ÅA sähköisen tenttimisen yhteiskäyttö:
14. Hyvä ohjelmointitapa.
EXAM yhteiskäyttöisyyden pilotointi Siirtotentti - tentin suorittaminen toisessa organisaatiossa Marjut Anderson, CSC
SADUTUS Ruut Ruokonen 2013.
Ylioppilastutkinnosta
Tentti- ja kurssi-ilmoittautuminen
Google Docs Teppo Räisänen,
OC-Raportoinnin ja OC-KVH toimintatavan automatisointi
Siltojen hoito- ja vuositarkastuskoulutus Vuositarkastuksen tekeminen
Esityksen transkriptio:

Kypsäripohdintaa EXAM-kehityksessä marjaana.kareinen@lut.fi

Tentti yhdelle Henkilökohtainen tentti/kypsäri Luodaan henkilökohtainen tentti yhdelle/useammalle, liitetään tarkastajat, lähtee sähköposti tentin luonnista kaikille edellä mainituille, opiskelija varaa paikan ko. tenttiin, palautuksen/keskeytyksen/no shown jälkeen eri viestit tentaattoreille, tentin jälkeen lähtee viesti tentaattoreille/tarkastajille ”tentti tehty”, he arvioivat tentin

Tentti yhdelle - perustarve tentin perustaja lisää kaikki käsin Jatkotarpeita: Useamman (kielen)tarkastajan esiintyminen tentissä - perustarve tentin perustaja lisää kaikki käsin - jatkotarve tehdään työkalu, jonka avulla voidaan muodostaa ryhmiä useammasta tentaattorista Kielentarkastajan tarkastusaika - perustarve kielentarkastaja saa viestin palautetusta tentistä ja laskee itse ajan - jatkotarve laskuri, joka laskee kielentarkastajalle jäljellä olevan ajan Valmis tenttipohja (erilaisia asetuksia paikoillaan ja valmiit kysymykset) - perustarve voidaan hoitaa tentin kopioinnilla - jatkotarve valitaan vaihtoehto kypsäri ruksilla ja saadaan muokattu pohja (erilaisia tenttipohjia) Kypsäri tarvitsee kielentarkastajan – perustarve kaksi erilaista tenttipohjaa (tarvitsee/ei tarvitse) – jatkotarve – rasti tentissä, että tarvitaan kielentarkastus Kypsärissä kahdelle eri tarkastajalle omat ruksit (sisältö/kieli hyväksytty) – perustarve kirjoitetaan palauteosaan, että hyväksytty kieli tai hyväksytty sisältö – jatkotarve tarkastajat voivat ruksia hyväksytty/hylätty ja heidän nimi jää näkyviin tai jopa lähettää muille tarkastajille viestin, että sisältö tarkastettu ja/tai tentti odottaa kielentarkastusta

Tentti useammalle Tentti kurssille X Maturiteetti useammalle Toteutettuna perustentti tentaattoreineen, tenttijöineen ym. Samoilla ominaisuuksilla kuin henkilökohtainen tentti/kypsäri, mutta niin, että opiskelija voi ilmoittautua suoraan. Pohdintaa siitä, voiko tavallinen tentti olla per tentaattori ja niitä olisi kaksi – kielentarkastajilla ja ilman?