LARK 5 MERCURIAn osahanke

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Työelämäyhteistyön tiedonhallinnan kehittäminen Vaiheet, työkalut ja roolit Case Sedu, Primus ja Työ tekijäänsä opettaa -hanke.
Advertisements

Avoimen tiedon ohjelman tavoitteet ja toiminnan kohteet keväälle 2015.
TORNION KAUPUNGIN NUORISOPALVELUT STRATEGIA
SenioriKaste Lapin toiminnallinen osakokonaisuus Ohjausryhmä Projektipäällikkö Leila Mukkala.
Yleiset kompetenssit (Generic competences) Osaamisen kuvaus (description of the competence) Oppimisen taidot (Learning competence) Tradenomi  osaa arvioida.
Kielikeskus 1 Heli Harrikari 2008  2009 Kypsyysnäytteiden kielentarkastuksen arviointikriteerien yhtenäistäminen LAAKEA-osahanke 2008 Heli Harrikari Kehittyvä.
Lapin sosiaalityön ja sosiaalialan opetus- ja tutkimuskeskus Sosiaalityön koulutuksen työelämälähtöisyys –hankkeen vastuuopettajien sekä tutkimus- ja opetuskeskuksien.
Terveyden edistämisen asiantuntemus sote –uudistuksessa. Kuntajohdon kysely ja TEAviisari Terve Kunta –verkostotapaaminen Helsinki Osastojohtaja.
Toimintasuunnitelma vuodelle 2016 ETR/Aluekouluttaja- ja nuorisotuomariryhmä
Kuntien parhaat palvelukäytännöt Hyvä Suomi
Arviointi osana oppimisprosessia
Lapsen oikeudet toteutuvat arjessa
LAPSEN ITSEARVIOINTI Alueelliset koulutukset Itäinen, Pohjoinen ja Eteläinen alue Syksy 2016.
Työelämä yhteistyön käytäntöjä Raahen alueella
Reformi haltuun OKM.
Ammattiopisto on mylly elinikäisen oppimisen virrassa
LARK5-hankkeen workshop Sari Mikkola
Ohjauksen arviointi Lukuvuosi
Työelämäosaajana OKM.
Ristiinopiskelun kehittäminen -hanke
Opetuksen suunnittelu ja toteutus
TOIMINTA-REFLEKTIO-OPPIMINEN.
Pedagoginen kehittäminen
Tervetuloa Innokylään
Datan avaamisen ohjeistus
Hops Oma opintopolku Osaamisen tunnustaminen Valinnaisuus
Valma Oppisopimuskoulutukseen valmentautuminen
Tiimien toimintasuunnitelmapohja
Järvikalan jäljet: saalistietoa ja kestävyyttä
Unifin opetusvararehtoreiden 13. 9
TK- johdon ja PPSHP:n yhteistyöseminaari
Neuvokas perhe –hanke Työpaja IV
Kehityshankkeet Tietoallas toteutus
Avoimen tiedon ohjelman tavoitteet ja toiminnan kohteet keväälle 2015
<Maakunnan nimi>
Datan avaamisen ohjeistus
OSUMA-Visio syntynyt työpajassa
Tervetuloa Innopajaan
EDELLYTYKSET AVOIMEN DATAN HYÖDYNTÄMISELLE LIIKETOIMINNASSA
Esityksen nimi / Tekijä
Päihde- ja mielenterveyspalveluiden ja aikuisten sosiaalityön teemaryhmän kokous –Tiedotettavat asiat Maakunnan ja muiden toimijoiden yhteistyörakenteet.
Opinnoista töihin KP OTE Hyvinvointitiimi
Terve Kunta –verkoston toiminnan kehittäminen
Risto Kuronen Vastuuvalmistelija
Oulun yliopiston intranetprojekti
Tavoite- ja kehityskeskustelut prosessina, syksyllä 2014
Terve Kunta –verkoston toiminnan kehittäminen
Digityökalujen valmistelu järjestämistehtävää varten
Hankeen tavoitteet ja toimenpiteet
Selvityksen aikataulu ja alustava työsuunnitelma sekä organisointi
Oped-Exo – Asiantuntijuuteen Ohjaaminen Ammattikorkeakoulussa
IKINÄ – kaatumisten ehkäisyn implementointi Vanhusten palveluiden ja kuntoutuksen vastuualueella Iiris Salomaa
SePPO-osahanke Keudassa Lahti
Koulutuskeskus Salpauksen tavoitteet
Projektin tilannekatsaus
Asiakas- ja palveluohjaustyöryhmä helmikuu 2018
Laadunvarmistuksen työkalut Laadunvarmistus, toimijat ja niiden roolit
Tervetuloa työelämätoimikuntatyöhön
Osaamisen arvioinnin ja näyttöjen järjestämisen laadunvarmistus
Innokylästä tukea järjestöille sote- ja maakuntauudistuksen valmistelutyöhön , Tampere Erityisasiantuntijat Jaana Joutsiluoma & Minttu Ojanen.
Organisoituminen ja käynnistyminen
OY-Oamk-yhteistyön organisointi
Ohjaus ja yhteistyö -korin tilanne - JORY 7. 5
Yhdistyksen liikuntatoiminnan arviointi ja kehittäminen
Yhdistyksen liikuntatoiminnan arviointi ja kehittäminen
Korkeakouluille visuaalista analytiikkaa tarjoava Alasin-palvelu – työkaluja korkeakoulujen tiedolla johtamisen tueksi Korkeakoulun kehittämisen kannalta.
– sujuvien siirtymien kansallinen koordinointi
OmaLahti –yhdistystapaaminen Monitoimitalo Onni Yhteisen työskentelyn tulokset.
Kumppanuus-/yrityspolkumalli
Opetussuunnitelma -> oppisopimus
Esityksen transkriptio:

LARK 5 MERCURIAn osahanke Kehittämistavoite Toiminta Tulos Laadunhallinnan kehittämissuunnitelman laatiminen ja sen seuraaminen vertaistukea hyödyntämällä. Hyödynnetään laadunhallinnan itsearvioinnin tuloksia, jonka pohjalta määritetään laadunhallinnan tavoitteet, työnjako ja vastuut määritetään laadunhallinnan kehittämiskohteet, kehittämisvastuut ja aikataulu hyödynnetään vertaistukea Laatupäällikkö ja MERCURIAn laatutiimi tavoitteiden ja vastuiden määrittäminen kehittämiskohteiden priorisointi kehittämissuunnitelman seuranta Laadunhallinnan kehittämissuunnitelma laadittu. Suunnitelma ja aikataulutus laadunhallinnan kehittämissuunnitelman toteutumisen seuraamiseksi laadittu. Kehittämistavoite Toiminta Tulos Työpaikalla tapahtuvan oppimisen laadun varmentaminen. Yritysyhteistyön vahvistaminen. Olemassa olevan tiedon analysointi ja hyödyntäminen työssäoppimisen kehittämistyössä Työssäoppimisen prosessien päivittäminen Yhteisten työssäoppimiseen liittyvien ohjeiden laadinta ja päivittäminen Työssäoppimisen ja työ- ja uraohjauspalvelujen yhteistyön tiivistäminen mm. yhteneväisen dokumentaation muodossa. Yritysten kontaktointi Kauppakeskus Akatemian yhteistyön tiivistäminen Seuranta Työssäoppimisen prosessikuvaukset päivitetty ja vastuut määritelty. Yhteneväiset dokumentaatiokäytännöt Wilmassa otettu käyttöön työssäoppimisen ohjaajille.

Työssäoppimisen tiimi 2016-17 Tavoite Toimintasuunnitelma ja tehtävät TOP-prosessin selkiyttäminen (mm. prosessin vaiheet & eri toimijoiden vastuut). Eri TOP-jaksoille tarvittavat ohjeet valmiiksi ennen ko. jaksojen alkua. TOP-prosessiin liittyvien työkalujen (mm. ohjeistukset, vuosikellot) ajantasaistaminen. Laaditaan TOP-jaksoihin liittyvä vuosikello, johon kytketään tarvittavat ohjeet & tiedotusvastuut. TOP-prosessiin liittyvän tiedottamisen selkeyttäminen. Kehitetään aplikaatiota yhdessä palveluntarjoajan & sekä koulun muiden edustajien (Helppi, IT jne.) kanssa ja pilotoidaan se 2. periodin TOP-jaksolla. TOP-Appin kehittäminen ja käyttöönotto. Kootaan käytössä olevia toimintatapoja, analysoidaan ne ja valitaan parhaat toimintatavat. Ohjaamiseen ja arviointiin liittyvien toimintatapojen yhtenäistäminen ja parhaiden käytäntöjen esittely. Pyritään rakentamaan yhteyksiä työelämään ja solmimaan yhteistyösopimuksia yritysten kanssa.