TAI-E1126 Taidekasvatusseminaari

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
MAT PÅ SVENSKA. TAVOITTEET oppilas yritetään saada innostumaan ruotsin kielestä arkipäivän tilanteiden ja kielenkäytön avulla oppilas oppii hahmottamaan.
Advertisements

Opinto- ja opetuspalveluiden sähköisiä palveluita Opinto- ja opetuspalvelut Syksy 2013.
YouTube Rules and we want too… OKKY:n KOTISIVUJEN SUUNNITTELUKILPAILU.
TUTUSTU KIRJAILIJAAN Tarinoita kirjoittajan takaa.
Puheviestintä 2 Palautetaidot ja opponointi Rinna Toikka.
LAPSEN ESIOPETUSSUUNNITELMA Lapsen nimi Esiopetuspaikka ja toimintavuosi Esiopetuksesta vastaava opettaja Syntymäaika HuoltajuusYhteishuoltajuusYksinhuoltajuus.
Exam –eTentti Jyväskylän yliopistossa IT-palvelut Hannele Rajaniemi.
Tietoturvaviikko 2013 Esitys 2/5 Ohje: voit liikkua esityksessä eteen- tai taaksepäin napsauttamalla sivun alareunassa olevaa nuolta Tämän esityksen on.
Office mix Tee powerpointeistasi elävämpiä! Valitse yläriviltä ”mix” -välilehti.
Aalto CHEM Kandidaattiseminaari
Johdanto Kuvailuteksti harmaaseen palkkiin:
Päättötyö 9.lk Mikä on päättötyö Tutkielman tyyppinen kirjallinen työ
Tampereen kaupunkiseudun TVT-suunnitelma, Treduka
Pelisuunnittelua Ryhmä 3.
Luokkatunnit Toimintakulttuuri 4.2..
TAI–E1124 Maisterin opinnäyteseminaari
TAI–E1124 Maisterin opinnäyteseminaari
Tasavirta-koulutus Lappeenranta 30.9., 1.10., ja
79100 JOOGAKURSSI PIKKU-SYÖTTEELLÄ
Infoa tutoropettajille
o7318so Seniori- ja vanhustyö 6 op
Terveysteknologia Tutustutaan, mitä kaikkea terveysteknologialla voidaan tarkoittaa ja miten se auttaa terveyden hoidossa ja sairauksien ehkäisyssä.
Sähköisen hyvinvointikertomus hyvinvointiklinikalla
TAI-E1126 Taidekasvatusseminaari
KOKEMUSASIANTUNTIJAKSI
Miten oppilaiden vertaisarviointitaitoja tullaan kehittämään Mäntsälässä luokilla 1-9?
Ennakkotehtävä, työpaja
Tervetuloa Innokylään
Kieli, kirjallisuus ja identiteetti
Mitä erityistä saat Innokylästä? Verkkopalvelu
Tekstin kokonaisrakenne ja argumentointi
Inspa yrittäjyyden uusi oppimisympäristö sataedussa
Digitaalisuus opistojen strategiaan, pedagogiikkaan ja käytäntöön
Oppilaanohjaaja Sari Kuutsa-kettunen
Kuvailun keventäminen
Edupalvelut.fi Matti Lähtevänoja, Kuopion kasvun ja oppimisen palvelualue, Kallaveden lukio.
SOTE-tieto SOMEssa Jari Porrasmaa
Tieteellisen tekstin peruselementit
Pedagoginen Learning Cafe Varhaiskasvatus
Minä kuljettajana.
Palautetaidot ja opponointi
Laadullisten tutkimusmenetelmien seminaari
Missä mennään? Ryhmätöiden tilannekatsaus
OSUMA-Visio syntynyt työpajassa
TAI–E1124 Maisterin opinnäyteseminaari
Finanssialalle.fi – alan koulutus, urapolut ja oppimateriaalit
PDPP.
Tutustumistreeni Nimi, ammatti, mistä tulee,
Vanhusneuvostojen yhteistyöseminaari
Kirjoitusviestinnän opinnot yliopistossa
Haaga-Helia amk Liiketalouden koulutusyksikkö, Helsinki
Yrittäjyys ja yritystoiminta BUS1LH001-opintojakso, 6 op
Ystävänpäivän kampanja 2019 Info vapaaehtoisille
Liiketalouden koulutusohjelma Helsinki Tarja Jokinen
Suomen Punainen Risti Varsinais-Suomen piiri
Palautteesta Eetu-Pekka Heikkinen.
Tietopaketti jäsenyhdistykselle
Myeway ohjeita Valmennuspäälliköille tehtävät ennen fba tapahtumaa - valmentajien ja joukkueenjohtajien lisäys.
OSAAMISEN KARTTUMINEN TYÖELÄMÄN TOIMEKSIANTOJEN KAUTTA
Oppimisen arviointi uudessa OPSissa
Korkealämpötilakemia
Tentti- ja kurssi-ilmoittautuminen
HAAGA-HELIA amk Liiketalouden koulutusyksikkö Pasila
JHKA-jaoston seminaari 5.11.
LCB-5800 Ruotsinkielinen yritysviestintä 1
Hyvinvointi- ja terveyserot -sivusto
HYVINVOINTITIEDON KLINIKKA
IPPO työkalu uuden opetussuunnitelman mukaiseen toimintaan
Luonnontiedeaiheinen projekti
To2 Tutkiva työskentely teknologialla Sananvapaus ja maailmankatsomus
Esityksen transkriptio:

TAI-E1126 Taidekasvatusseminaari (muunto)

Mitä? Taidekasvatusseminaarin tarkoitus on harjoitella oman alan käsitteistöä, tutkielman tekemistä, tieteellistä kirjoittamista ja argumentointia. Seminaarilaiset kirjoittavat 10–15 sivun tutkielman valitsemastaan aiheesta.

Miten? Tutustutaan tieteellisiin teksteihin, tiedonhakuun, kirjoittamisen muotoseikkoihin ja tutkimusmenetelmiin. Opponoidaan kurssitoverin tutkielma. Keskustellaan muiden tutkielmista sekä seminaarissa että MyCourses -oppimisympäristössä.

Opetustavat Kontaktiopetusta 12.–13.9. & 28.–30.11.2017 luentoja, keskustelua, parityöskentelyä Henkilökohtaista ohjausta (1–2 t/opiskelija) ohjausaikoja varataan opettajalta

Oppimistavat Tutkielman itsenäistä työstämistä. Omaehtoista tiedonhankintaa. Lukemista. Itsenäistä tutustumista kurssimateriaaleihin. Keskustelua kurssitovereiden ja opettajan kanssa. Keskustelua tovereiden töistä (MyCourses ja live).

Käytännössä Jokaiselle nimetään opponentti. Opettajalta varataan henkilökohtaisia ohjausaikoja: ensisijaisesti sähköpostilla, helena.sederholm@aalto.fi; jos varattu aika täytyy pätevästä syystä perua, tekstari numeroon +358-50-3141546 Valmiit työt palautetaan MyCoursesin oppimisalustalle (kohtaan Marraskuun seminaari) 17.11.2017 mennessä.

Palaute Kurssipalaute annetaan AaltoARTSin sähköisessä palautejärjestelmässä. Taidekasvatusseminaarin palaute voi vaikuttaa myös maisterin opinnäyteseminaariin, joten palautteenanto hyödyttää myös teitä itseänne.