Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
1
TAI-E1126 Taidekasvatusseminaari
(muunto)
2
Mitä? Taidekasvatusseminaarin tarkoitus on harjoitella oman alan käsitteistöä, tutkielman tekemistä, tieteellistä kirjoittamista ja argumentointia. Seminaarilaiset kirjoittavat 10–15 sivun tutkielman valitsemastaan aiheesta.
3
Miten? Tutustutaan tieteellisiin teksteihin, tiedonhakuun, kirjoittamisen muotoseikkoihin ja tutkimusmenetelmiin. Opponoidaan kurssitoverin tutkielma. Keskustellaan muiden tutkielmista sekä seminaarissa että MyCourses -oppimisympäristössä.
4
Opetustavat Kontaktiopetusta 15.–17.9. & 1.–4.12.2015
luentoa, keskustelua, kirjaston tietopalveluihin tutustuminen, parityöskentelyä Henkilökohtaista ohjausta (1–2 t/opiskelija) ohjausaikoja varataan opettajalta
5
Oppimistavat Tutkielman itsenäistä työstämistä.
Omaehtoista tiedonhankintaa. Lukemista. Itsenäistä tutustumista kurssimateriaaleihin. Keskustelua kurssitovereiden ja opettajan kanssa. Keskustelua tovereiden töistä (MyCourses ja live).
6
Käytännössä Jokaiselle nimetään opponentti.
Opettajalta varataan henkilökohtaisia ohjausaikoja: ensisijaisesti sähköpostilla, jos varattu aika täytyy pätevästä syystä perua, tekstari numeroon Valmiit työt palautetaan MyCoursesin oppimisalustalle (kohtaan Joulukuun seminaari) mennessä.
7
Palaute Kurssipalaute annetaan AaltoARTSin sähköisessä palautejärjestelmässä. Taidekasvatusseminaarin palaute voi vaikuttaa myös maisterin opinnäyteseminaariin, joten palautteenanto hyödyttää myös teitä itseänne.
8
Tehtävä Valitkaa jokin teksti Synnyt/Origins julkaisusta (suomi tai engl.); tarkastelkaa: millainen näkökulma on käsiteltävään asiaan millaisia käsitteitä tekstissä on käytetty mitä ovat käytetyt tutkimusmenetelmä(t) tutkimuskysymystä/artikkelin aihetta ja sen relevanttiutta taidekasvatuksen tai taidealan kannalta tekstin tyyliä
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.