Teknikmagasinet Puhelimenkuoret.fi Gigantti

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Monikanavainen Kesko ja K-ryhmä
Advertisements

Venäjän läheisyyden merkitys Suomen matkailulle Jaakko Lehtonen
Ilkka Nieminen PIENET- JA KESKISUURET TAVARANTOIMITTAJAT KAUPAN YHTEISTYÖKUMPPANEINA KALAVIIKKO 2008 JOHTAJA ILKKA NIEMINEN PÄIVITTÄISTAVARAKAUPPA.
Ilkka Nieminen Päivittäistavarakauppa ry
Tiedonhaku Internetistä PODCASTING Katarina Andersson TU08se
HAUN ARVOSTELU. • Ajokokeiden palkintotuomareiden ohjeet 4.1 • Arvostelun tarkoituksena on kerätä tietoa jalostusta varten • Arvostelulla pitää pystyä.
Piksu Oy Piksu Oy kustantaa kirjoittajien yhteistä talousmediaa: Tuotamme hyvää ja laadukasta asiatietoa sijoittajille ja säästäjille.
Yritysfoorumi Työpajat. Työpaja 1: Liiketoimintamahdollisuuksien kasvattaminen sähköisen myynnin ja markkinoinnin avulla (vetäjä Mari Uusitalo)
Jäähonka 2000 Stars ”Joukkueen tavoitteena on pitää jääkiekko kaikkien lasten harrastuksena siten etteivät harrastuksen kustannukset estä kenenkään mukanaoloa”
Perniön ABC:n parhaat ruuat
Verkkosivut opettajan apuna
Tietoyhteiskunnan kehittämisen tavoitteet ja edellytykset Turku
- vastaajina lehden tilaajatalouksien lukijoita - nettikysely, Digium Enterprise - vastaajia n. 200/tutkimuskierros - taustaryhminä mm. sukupuoli ja ikä.
Otapa pieni lepohetki ja lue muutama hyvä neuvo…
Vapaa kilpailu hyödyttää kuluttajaa
Slideshare koonti Mervi Isola.
Porotalouden tuet ja korvaukset Kaija Saarni Riista- ja kalatalouden tutkimuslaitos Elinkeino- ja yhteiskuntatutkimus.
Tiedonhakutehtävä Niina Kostiainen, T11ANM.
Ratkaisunesittely. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen.
Kielioppi Ssu112 Harjoitustehtäviä Ratkaisut tehtäviin 2 ja 3.
Kirjastot.fi-chat Nina Granlund Kirjastot.fi-toimitus.
Pikaviestimet ja niiden käyttö yhteiskunnassa Mediatekniikan seminaari Essi Julku
Internet – liiketoimintamallit Internet - strategia Miten yritys voi hyödyntää nettiä liiketoiminnassa.
Matkailun nettisivujen analysointi
T U L I M M E S U O M E E N. SUOMALAINEN KAUPPA TARVITSEE KILPAILUA  kaupan kansainväliset toimijat pitävät huolen kilpailusta  toimivat ja kilpaillut.
Suomalaisten asennoituminen mainontaan 2009 Perusosa.
Aikakauslehtimainonnan vaikutukset KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus.
VERKKOKAUPAT T-TK-1-2 Sara Rocco, Jaana Malm, Miko Pukkinen.
Nörttäys Nörttäys on erittäin kuuluisa laji. Kerron siitä pikku seikkoja.
Ostoskärryverkoston 2 –viikon kampanjan tavoittavuus.
HÄVIKKISMEINAARI YLIJÄÄMÄ RUOKAA KÖYHILLE VAI KAATOPAIKALLE.
Yritys ja markkinointi mediassa ÄIDINKIELI 4. OSP.
EPiServer Yhteisöllisyysratkaisut. EPiServer »EPiServer AB on maailman nopeimmin kasvava yritys sisällönhallinta- (WCM) ja yhteisöalustojen (Community)
14 Markkinointi houkuttelee kuluttamaan s
HISTORIA Perustettu vuonna 1967
Gugguu Aqua Action Finland Nanso
Medialukutaito Kuva: Tussitaikurit.
Käsitemallin suunnittelutyökalut
Tietokantamoottorit Suosittuja tietokantamoottoreita: MySQL SQLite
Kilpailijat.
Pahimmat kilpailijamme!!
Pahimmat kilpailijat Pirkanmaalla
Korkeakoulukirjastojen tulokset
Pahimmat kilpailijat.
Finnan käyttäjäkysely 2016
Yritys ja markkinointi mediassa
14 Markkinointi houkuttelee kuluttamaan s
mahdolliset Kilpailijat
Kilpailijat.
Yleisten kirjastojen tulokset
Gugguu Aqua Action Finland Nanso
Yritykseni pahimmat kilpailijat
KILPAILIJAT.
Yrityksemme pahimmat kilpailijat
YRITYKSENI PAHIMMAT KILPAILIJAT
Kuvat ja teksti
Yritykseni pahimmat kilpailijat
Yrityksen kilpailijat
Tatu Punkari Tatupkuitu.fi
Yritykseni pahimmat kilpailijat
Pahimmat 3 kilpailijaa Pirkanmaalla
Jukolan Juusto.
Tiimarin uuden sukupolven testimyymälät avattu
Kilpailijat Joona ja Tomi 14SASA02.
Pahimmat 3 kilpailijaa pirkanmaalta
- kotirannikoilta maailmalle -
Kokemuksia kansainvälisestä verkkolaskutuksesta
Paikallista ruokaa päivittäistavarakauppaan elintarvikealan mikroyritysten valmentaminen päivittäistavarakaupan yhteistyökumppaneina Ilkka.
Markkinointisuunnitelma
Suuri verkkokauppatutkimus 2018
Esityksen transkriptio:

Teknikmagasinet Puhelimenkuoret.fi Gigantti PhotoCase VS. Teknikmagasinet Puhelimenkuoret.fi Gigantti

TeknikMagasinet Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa toimiva elektroniikkasälää myyvä yritys (117 myymälää, 500 henkilökuntaa) Hyviä puolia: kaikkea löytyy Huonoja: kalliit hinnat, myymälöitä on harvassa Mainoksia löytyy lehdistä ja joskus netissä Asiakaskuntaan kuuluu kaikki elektroniikasta tai niiden tuunaamisesta kiinnostuneet

Puhelimenkuoret.fi Suomalainen puhelinvarusteita myyvä nettikauppa Ei erityistä mainontaa (itse en ollut kuullut yrityksestä aikaisemmin) Hyviä puolia: nopea toimitus ja helppo tilata Huonoja puolia: kallis hinta, suppea valikoima

Gigantti Pohjoismaiden yksi suurimpia elektroniikka/kodinkonemyymälöitä Asiakaskunta on erittäin laaja koska gigantista oikeastaan saa kaikki kodinkoneet- ja elektroniikat Hyviä puolia: kohtuullinen hinta, palvelu Huonoja: puhelimenkuorien suhteen valikoima on aika suppea jos etsii jotain muuta kuin peruskuoria

Lähteet: https://www.teknikmagasinet.fi/ http://puhelimenkuoret.fi/ http://www.gigantti.fi/cms/gigantti-fi/tietoa-gigantista/