ENNAKKOTEHTÄVÄT (16/21) Kristiina Uolia 14.10.2015.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
PRIIMA -kehittämispäivä
Advertisements

Suomen Liikunta ja Urheilu Oman seuran analyysi Seurakehittäjien työkalu seurojen itsearviointiin ja apuvälineeksi kehityshankkeisiin.
Verkko-opetuksen laadunhallinta yliopistoissa – millä toimenpiteillä yhdessä eteenpäin Janne Sariola, Annikka Nurkka, Sari Tervonen
Puu- ja kivitalojen vertaileva asumistyytyväisyystutkimus 2008 | |1T-6370VR Puu- ja kivitalojen vertaileva asumistyytyväisyystutkimus 2008 Suomen.
CSC / Tietohallinnon asiakkaat ja tuotteet / Teemu Kemppainen Aikataulu 09:00-09:30Mallin kehitys versioon 1 ja tästä eteenpäin; UML-notaatio.
Ajankohtaista oppisopimuskoulutuksesta Tampere Lea Lakio Opetusneuvos, Ammattikoulutus/kehittäminen
OSAKE-HANKE Piia Palmroth Jyväskylä
T IEDOSTA M ENESTYS Hämeenlinnan kaupunki Asiakastyytyväisyys 2013 – Lasten ja nuorten palvelut Varhaiskasvatus Tutkimusraportti Mikko Kesä Minna.
Opi Analyzer Peruskäyttäjäkoulutus
 Suvi-työryhmä ehdotti erillistä S2-kypsyysnäytettä maahanmuuttajataustaisille opiskelijoille.  Oikeusministeriön lausunto varovaisen myönteinen.
Turun ammattikorkeakoulun kirjasto - puheenvuoro käyttäjäkyselystä Eija Suikkanen
Kotisivukoulutus Ohjeet alasivujen tekoon ja kuvien lisäämiseen © SVS Länsi-Suomi.
Lohjan kaupungin asiakaspalvelukyselyjen tulokset 2008.
KAUPPAKESKUKSEN TURVALLISUUSRISKIEN ARVIOINTI
Laatukriteerien pilotointi ja itsearvioinnin toteutus KAOssa Esa Oikarinen Koulutuspäällikkö Kainuun ammattiopisto.
SSKKY laadunhallintajärjestelmän itsearviointi 2014 Elise Anttalainen-Kulmala Mikko Kaskari.
Opetus- ja koulutuspalveluiden tavoitetila
JATKAJAKOULU Jatkajakoulun laadun arviointi. JATKAJAKOULU Kriteeristö ja laadun arviointi 1. arvioinnin kohteena ovat Jatkajakoulun käyneet opiskelijat.
YRITTÄJYYDEN OPETTAMINEN TURUN AMMATTI- INSTITUUTTI TALOTEKNIIKKA 5ov.
Verkko-opetuksen laadun tekijät – Kansallisen VOPLA-laatuverkosto- ja –palveluhankkeen esiselvityksen tuloksia Kristiina Karjalainen Annikka Nurkka Virtuaaliyliopistohanke.
Sähköiset työpöydät, tavoitetila
Case Hanke2007DW | Topi Laamanen | Case Hanke2007DW (Maaseudun hanke- ja yritystukien raportointiratkaisu ohjelmakaudella ) Topi Laamanen.
Yliopistojen yhteisen YDW tietovaraston määrityshanke - tilannekatsaus Tampere
Moodle-Oodi Integraatio Itä-Suomen yliopisto ja Savonia- AMK
Oivaltamisen iloa Anna-Liisa Karjalainen, IT-suunnittelija, TAMK
Kaakkuri Sovellusprojekti Esityksen rakenne Projektiorganisaatio Projektiorganisaatio Taustatietoja Taustatietoja Sovelluksen ominaisuudet.
Webropol-sovellus tiedon keräämiseen
SHAMAN-projekti  Projektiryhmä Marko Andersson Mika Rinkinen Matti Törmä Timo Valonen  Tilaaja Jyväskylän yliopiston atk-keskus.
MIKSI ARVIOINTIA TEHDÄÄN? Arvioinnilla saadaan tietoa siitä, mitä tuloksia toiminnalla on saatu aikaan ja miten toimintaa tulisi kehittää. Tietoa oman.
Polkuja läpäisyn tehostamiseen 4 JAO Dialoog. Hankkeen tavoitteet  Jämsän ammattiopiston tavoitteena on luoda vaihtoehtoinen pajatyylinen oppimisympäristö,
JYVÄSKYLÄN YLIOPISTO Itsearviointien seurantaseminaarit Esiin nousseita laadunhallintaan liittyviä näkökohtia JR
AVOP-opiskelijapalautejärjestelmä OKM/KTPO Kaisu Piiroinen.
Opiskelijan ajanhallintajärjestelmä OAJ Ohtu Miniprojekti 2010 Vaatimusmäärittely.
Tietovaraston kehittäminen Metropolia Ammattikorkeakoulussa Antti Tikka,
PRE-EVALUAATIO POTILAILLE JA LÄHEISILLE Niina Luomala Riikka Ovaska
VIRTA-opintotietopalvelu korkeakoulujen toiminnan tukena Kooste kyselyn tuloksista Paula Merikko
TYÖOLOBAROMETRIN TOTEUTTAMINEN PKKY:SSÄ. Pohjois-Karjalan Ammattiopisto Pohjois-Karjalan Aikuisopisto.
Perusrekisteri ja Pakki - Hyväksymistestaus 2: huomioita testaukseen Testauksen pääsivu srekisteriprojekti/Testaus.
Marjaana Kareinen, Lappeenrannan teknillinen yliopisto
Tutkimustietojen näkyvyys ja hyödynnettävyys
Ammattikorkeakoulujen valmistumisvaiheen palautekyselyn (AVOP) toteutus Arvo - opetushallinnon vaikuttavuustietopalvelulla Tilannekatsaus Paula Merikko.
Opetusharjoittelun valtakunnallinen opiskelijapalaute Yksilöllisyyden huomioon ottaminen opetuksessa Hämeenlinna Marita Kontoniemi.
Kyselylomakkeen tekeminen
Polkuja läpäisyn tehostamiseen 4 Dialoog
Korppi: kurssinhallinta
Koulutuksen tavoite Tavoitteena on, kehittää sosiaali- ja terveydenhuollon henkilöstön valmiuksia havaita ja arvioida kotonaan asuvien asiakkaidensa palo-
Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelma 2014–2020 Tilannekatsaus Pohjanmaan ELY-keskus Sirkku Wacklin.
Tavoitteet ja mittarit 2015
Humakin yhteistyöverkoston kartoitus
Polkuja läpäisyn tehostamiseen 4 JAO
YRITTÄJYYDEN OPETTAMINEN
Metropolian tietovaraston toteuttaminen Kimballin arkkitehtuurilla
Opetushallinnon vaikuttavuustietopalvelu ja ammattikorkeakoulujen valmistumisvaiheen palautekysely (AVOP) Paula Merikko
ROADMAP Kristiina Uolia Project Manager CSC – IT Centre for Science
VIRTA-opintotietopalvelu korkeakoulujen toiminnan tukena –kysely Palaute Synergiaryhmältä ja KOOTuelta Helena Majamäki
AVOP-työpaja: Päätössanat
VIRTA-opintotietopalvelu korkeakoulujen toiminnan tukena –kysely Palaute Synenergiaryhmältä ja KOOTuelta Helena Majamäki
Virtuaalikuuntelun hyödyntäminen
Nyt kannattaa toimia!.
Korkeakoulupalveluiden työpöytä
Tietueiden muunnokset Muuntaja-ohjelmalla
Oppijan verkkopalvelu eHOPS
Opiskelijarekisterin ja Oodi-konsortion tulevaisuudennäkymiä
Kuntaraportti Siikalatva
Kokemusasiantuntijakoulutuskyselyn tuloksia
Tyyli – Työelämäjaksoja ja työssäoppimista yliopisto-opintoihin
SePPO-osahanke Keudassa Lahti
Erasmus kouluissa | Erasmus in Schools
Erasmus kouluissa | Erasmus in Schools
OC-Raportoinnin ja OC-KVH toimintatavan automatisointi
Esityksen transkriptio:

ENNAKKOTEHTÄVÄT (16/21) Kristiina Uolia

1 Toteutusvastuun jakautuminen 2 Yksi henkilö hoitaa (3kpl) Erilaiset kombinaatiot: o Tekninen vastaava o Tietohallinto, opintohallinnon järjestelmän pääkäyttäjä o Sisältövastaava o Opintohallinto, laadunhallinta o Läpivientivastuu o Opettajat/opintosihteerit/opintotoimisto o Prosessivastuu o Laatupalvelut/opintoasiainpäällikkö -

2 Vastaajien tunnistaminen Yleisesti sidottu tiettyyn tapahtumaan o Opintopistemäärä o Loppukeskustelu o Kypsyysnäyte o Tutkintotodistus (yleisin) Yksiköt vastaavat 3

3 Käytännön toteutus Opiskelijoiden tunnistaminen ja tiedot o Tunnusten luonti työlästä o Koulutusohjelmatietojen puutteet o Taustatietojen puutteet Kyselyn sisältö: o Epäyhtenäiset asteikot o Kysely on liian pitkä 4

3 Käytännön toteutus o Korkeakoulukohtaisten kysymysten lisääminen Raportit ja kuvaajat o Useita toiveita liittyen raportteihin o Parempi hyödynnettävyys 5

4 Tulosten hyödyntäminen Tuloksia ei viedä muihin järjestelmiin o Koostetaan raportteja eri työkaluilla (käsin) o Tietovarasto luonteva kohde Raportointitietoa eri tasoille: johto, tutkinto-ohjelmat, koulutusohjelmat o toiminnan kehittäminen, itsearviointi eri tasoilla o tiedolliset puutteet estävät laajemman käytön Tiedonsiirtorajapinta ulos tarpeellinen 6