Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Virtuaalikuuntelun hyödyntäminen

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Virtuaalikuuntelun hyödyntäminen"— Esityksen transkriptio:

1 Virtuaalikuuntelun hyödyntäminen
Ohjaan.fi- hanke

2 Virtuaalikuuntelun hyödyt
Mitä vielä tehtävää, jotta em. toteutuu Osallisuus Vaikuttaminen Asiakaslähtöisyyden vahvistaminen Seurannan väline Taloudellisuus, ajan säästö Omasta toiminnasta oppiminen ja kehittäminen -kuuleminen suoraan asiakkaan näkökulmasta käsin Suora palaute, työhyvinvointi Arjen työkalu suhteiden, kumppanuuksien hoidossa Yhteistyön kehittäminen, ajasta, paikasta riippumatonta Laajemman kohderyhmän tavoittaminen, ison joukon kutsuminen, käytännön järjestelyt kevenevät Lisää kokeiluja ja kokeilijoita Kokemusten jakamista työyhteisössä ja asiakkailla Osaamisen jakamista työyhteisössä Tiedon jakamista toimintamallista Asiakkaiden, esimiesten valmentamista, innostamista Dataa, tuloksia, vaikuttavuutta (analyysiä) Tulosten hyödyntämistä (vinkkejä, esimerkkejä), miten kytketään käytäntöön Soveltamiskohteiden tunnistamista Hyötyjen esiin nostamista, mitä on saatu aikaan ko. sovelluskohteissa Ohjaan.fi- hanke

3 Mihin teemoihin / kohderyhmiin soveltuu
Laatutyö koko oppilaitosorganisaation tasolla Kehittämistyössä asiakastiedon hankkimiseen Opettajien työelämäjaksojen kehittämiseen Sisäisen yhteistyön kehittämisessä, hanketoimijoiden, verkostojen kesken Ulkoisille verkostoille eri hanketoimijoille Työnantajien, työpaikkaohjaajien kuuleminen Rekry-opsojen kehittämiseen Opiskelijat, opiskelijaryhmät Ohjausryhmätyöskentely Arjen yhteistyö, kumppanuus, moniammatillinen kuuleminen Osallisuuden edistämiseen, vaikuttamiseen, yhteiskunnalliseen keskusteluun, tekemiseen foorumityyppisesti Ohjaan.fi- hanke

4 Tarvitaan lisäksi Järjestäjän muistilista Asiakkaita
Eri roolit näkyväksi- muistilista eri rooleissa oleville Tekninen tuki Hyödyt kootusti Lisää kokeiluja, yhdessä, parityönä Taustatukea Materiaalit kootusti saataville Dokumentoinnin ja johtopäätösten tekemisen Ohjaan.fi- hanke

5 Materiaalit ja dokumentointi
Kaikki materiaali ohjaan.fi hankkeen Trellossa Valmennusmateriaalit, muistiot, lomakkeet jne. Prosessikuva (avautuu parhaiten Chromella) asiakaskuuntelun-prosessi Ohjaan.fi- hanke

6 Go to meeting, AC ja Skype ohjeet Trellossa
Go to meeting ohjeet (PP) Skype ohjeet (nauhoite) AC ohjeet (nauhoite) Go to meeting webinaarin järjestäminen Ohjaan.fi- hanke

7 Uudet kokeilut ja virtuaalituki
Mitä toimintaa kuuntelu palvelee? -laatutyö, kumppanuuksien rakentaminen, opiskelijaseuranta jne. Mikä on se lisäarvo mitä (virtuaalinen)kuuntelu tarjoaa? Hyödynnä parityötä seuraavissa kokeiluissa Kokeilukuuntelussa mukana olleet tarjoavat virtuaalitukea- kukin omista rooleistaan. Rohkeasti uusia kokeiluja kohti! Ohjaan.fi- hanke

8 Lisätietoja Päivi Kalliokoski, paivi.kalliokoski@keuda.fi
Tuija Peussa, Stadi: Ulla Kangas, Keuda: Anssi Kakko ja Anneli Omnia: Kirsi Niskala ja Päivi Tredu: Erja Luttinen ja Päivi Ohjaan.fi- hanke


Lataa ppt "Virtuaalikuuntelun hyödyntäminen"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google