Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuOnni Kähkönen Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
Suvi-työryhmä ehdotti erillistä S2-kypsyysnäytettä maahanmuuttajataustaisille opiskelijoille. Oikeusministeriön lausunto 26.5.2010 varovaisen myönteinen. Ehdotus Arenelle, käsitteli 23.2.2011 ” Hallitus katsoo, että asia tarvitse jatkovalmistelua. Tulee selvittää ainakin mikä on opetus- ja kulttuuriministeriön sekä yliopistojen kanta asiaan.” S2-kypsyynäytteen tilanne
2
Ehdotus oikeus- ja kulttuuriministeriölle. Vastaus Anita Lehikoiselta 9.6.2011. ” Otamme esityksenne esille opetus ‑ ja kulttuuriministeriön asettamassa ruotsin kielen opettamisen kehittämistyöryhmässä.”
3
Täysin virtuaalisten suomen kielen ja viestinnän opintojaksojen tarjonta Suomen ammattikorkeakouluissa Suvi-työryhmän järjestämä kysely suvi-verkostolle 23.3. – 6.4.2011
4
Yhteensä 46 vastaajaa 19 ammattikorkeakoulusta Kyselyitä lähetettiin kaikkiin Suomen amk:ihin yht. 185 kpl. Vastausprosentti 24,9 Vastaajia kpl
5
Vastaajan pääasiallinen koulutusala
8
Miksi opetat virtuaalisesti? -Käytännön syyt: lukujärjestys, pitkä matka, vaihdossa olevat. -Sopii tutkimusviestintään. -Tarjoaa laajemmat toteuttamismahdollisuudet -Hyviä kokemuksia. -Johto vaatii. -Yleisön pyynnöstä. -Uusi juttu: miksei? -Tulee työelämäänkin. -Opitaan verkossa työskentelyn taitoja – asiantuntija- ja ammattikäyttö. Miksi et opeta virtuaalisesti? -Monimuoto-opetus parasta. -Soveltuu vain kirjoitusvies- tintään, puheviestintä on vuorovaikutusta. -Kontaktiopetus on tehokasta, virtuaaliopetus ei. -Ei luontevaa, ei tarvetta. -Ei aikaa, ei innostusta. -Haluan säilyttää vuorovaikutteisuuden. -Elävä yleisö paras. -Useimmat toteuttavat yhdistelmää.
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.