Lukuvuoden 2014-15 toisen asteen yhteistyön toimintakertomus yhteistyöryhmän kokous 18.8.2015 koordinaattori Terhi Petäjä.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
MIHIN PERUSKOULUN JÄLKEEN?
Advertisements

URHEAN yläkouluverkon seminaari 17. 9
VASITE-HANKE Ohjausryhmän kokous KESKEISET TOIMENPITEET Työnhaun ohjaus, työnhakupalvelu ja urasuunnittelu 2. asteelta valmistuneille Urasuunnittelu.
Itä-Suomen ESR –ohjelma Toteutus ajalla
Toisen asteen yhteistyö Keski- Pohjanmaalla Ajankohtaiset asiat: -Valintatarjotin -Tiedotuskanavat.
”REIMARI-TILASTOT” • Toteutettu yhteistyössä Kokkolan TE-toimiston kanssa vuodesta 2005 lähtien osana silloista Reimari 1-hanketta • Tilastokeskuksen sijoittumistilastoissa.
Elina Sinisalo, Etelä-Karjalan Urheiluakatemian koordinaattori.
Etelä-Karjalan Urheiluakatemia
Oma ala, oma paikka, oma tulevaisuus!
Ammattistartti Ammatilliseen peruskoulutukseen ohjaava ja valmistava koulutus, ammattistartti on  ohjaavaa  joustavaa  yksilöllistä valmistavaa koulutusta.
KESKI-POHJANMAAN KOULUTUSYHTYMÄ 1 OMA POLKU-HANKE –
2. asteen tarjottimet lv Ajankohtaiskatsaus tarjottimilla oleviin opintoihin ja tietojärjestelmien haasteisiin rehtorikokousJohanna.
Keski-Pohjanmaan ammattiopiston opot
Sijoittumisseuranta 2013 Vuonna 2012 maisteriksi valmistuneiden tilanne ja mielipiteet vuoden 2013 lopulla Jyväskylän yliopisto - koko aineisto Jari Penttilä.
Kiinnostaako tekeminen ja lukeminen?
Opiskelijan tukeminen yhteistyössä Itsesäätelyn kehittymisestä
Koulutuskeskus Sedu Lapua Koulutuskeskus Sedu, kauhajoki Evijärven lukio Lappajärven lukio Härmän lukio Vimpelin lukio Yrittäjäopisto Koulutuskeskus.
KESKI-POHJANMAAN KOULUTUSYHTYMÄ PaPaLaVa-projektista  Palapelillä laatua valinnaisuuteen  Uutta luova suunnittelu- ja kehittämistehtävä.
Kurssivalinnat ykkösille
Oulun ammattikorkeakoulu. Suomalainen koulutusjärjestelmä.
Työpajatoiminta tilastojen valossa - haasteet Seinäjoki Varsinais-Suomen ELY-keskus, Sivistystoimentarkastaja Erik Häggman.
Oulun ammattikorkeakoulu. Sosiaali- ja terveysalan yksikkö Oulu ja Oulainen.
Joukkuepelien valmennusjärjestelmät. Valmennusjärjestelmä Rakentuu –Pelaajanpolku ja sen keskeiset toimijat –Osaamisverkosto (kansallinen ja kansainvälinen)
Tervetuloa IISALMEN LYSEOON!. Koulutus on paras investointi tulevaisuuden kannalta 2 Koulutettu saa varmemmin mieleisen työpaikan. Työpaikan täyttöperusteita.
K-P ammattiopiston kuulumisia!. Saimme 4 kultaa, yksi kaksoisvoitto ja 4 pistesijaa!
Miten Mikkelin ammattikorkeakoululla menee?. Esityksen sisältö MAMKin suoriutumisen historiaa Vuosi 2010 toiminnan ja talouden tulosten valossa Vuoden.
OP1.2. Tiedotusasiat Kurssivalintojen tarkastus (tarjotin aukeaa 1.4. klo 18.00) Lue tarkka ohjeistus Wilman tiedotteista (31.3. alkaen) Korkeakoulujen.
Kiinnostaako tekeminen ja lukeminen? Tule ammattilukioon! 1.
OMA REITTI Seminaari AE. HANKKEEN TAVOITTEET Hankkeen avulla on haettu ratkaisua koko ikäluokan kouluttamiseen, jotta toisen asteen ammatillinen.
Arvot Ammattikorkeakoulun perusarvoja ovat luottamus, yhteistyökykyisyys ja muutoskykyisyys. Arvot Ammattikorkeakoulun perusarvoja ovat luottamus, yhteistyökykyisyys.
SEMINAARI Eija Kumpulainen Oulun normaalikoulun lukio.
Urheilulähetystyö on tuonut iloa Mongoliaan vuodesta 2014.
Opiskelijoiden palautteita Villa Elban ryhmäytymispäivältä ”Terveisiä Villa Elbaan!” Kansilehtivaihtoehto.
Schildtin lukio/Voionmaa Urheilulukio Opiskelun ja urheilun yhdistäminen naQ&feature=youtu.be.
Opinto-ohjauksen kurssit  OP1: Minä opiskelijana (1.vuosi)  OP2: Jatko-opinnot ja työelämä (2. vuosi)  OP3: Opiskelijana lukiossa (RO:T + koulun tilaisuudet)
Golf55+ terveysliikuntahanke Toimintasuunnitelma
Liikunnan ja kulttuurin kilpailutoiminta osana oppilaitoksen toimintaa
Viherlaakson lukio Kevät 2017
ABISTA YLIOPPILAS Tiedotekirje kokelaille YTL:n sivustolla
Lukion toisen vuoden kurssivalinnat
Kahden tutkinnon suorittaminen - info-tilaisuus ti 15. 8
Infra-alan ammattikorkeakouluopetuksesta
Opetuksen suunnittelu ja toteutus
MIKSI LUKIOON???.
Kaksoistutkinto Mäntsälän lukio.
Yhteishaku 2017 tunnuslukuina
Aluekokeilu Pohjois-Karjala
SAVON OPPISOPIMUSKESKUS
Oulun normaalikoulun lukio
Ammattikorkeakoulun kehittämispäivä
Opintojen eteneminen ja kurssitilanne 3. jakson jälkeen
X-breikki: SAKU ry SAKU ry.
VALINNAISET LIIKUNTAKURSSIT
Hyödynnä SAKU-toiminta opiskelijoiden liikuttamisessa
PERUSKOULUN TUKI AMMATINVALINNASSA
Kahden tutkinnon polku
Tervetuloa Läpäisyseminaariin!
Kahden tutkinnon suorittaminen Joensuussa info-tilaisuus TI
LUKIO-TET Viherlaakson lukion ensimmäisen ja toisen vuositason opiskelijoiden työelämään tutustuminen keväällä 2015.
Tilastotietoa teknologiateollisuuden rekrytointitarpeista, henkilöstön koulutustaustasta ja teknologia-alojen koulutuksesta.
Muualla kuin Haaga-Helia:ssa hankittu osaaminen
Lukuvuoden toisen asteen yhteistyön toimintakertomus
KEIJO KEIJO
Kaksoistutkinto.
PERUSKOULUNSA PÄÄTTÄVÄT NUORET
  Parvessa parempi 2 –hankkeen tavoitteena on kehittää oppilaitosten yhteisöllisyyttä, hyvinvointia sekä edistää osallisuutta. Tähän pyritään esimerkiksi.
VALINNAISET LIIKUNTAKURSSIT
Lukiolaisen jatko-opinnot
Jarmo Paloniemi kuntayhtymän johtaja
  Parvessa parempi 2 –hankkeen tavoitteena on kehittää oppilaitosten yhteisöllisyyttä, hyvinvointia sekä edistää osallisuutta. Tähän pyritään esimerkiksi.
Esityksen transkriptio:

Lukuvuoden toisen asteen yhteistyön toimintakertomus yhteistyöryhmän kokous koordinaattori Terhi Petäjä

 Kokoontunut lukuvuoden aikana 3 kertaa  Nimettyjä jäseniä yhteensä 28  Osallistujia ollut    Yhteistyöryhmä

 Rehtoriryhmän toimintakertomus: content/uploads/2015/06/Toimintakertomuslv pdf content/uploads/2015/06/Toimintakertomuslv pdf  Opinto-ohjaajien toimintakertomus: content/uploads/2015/08/oporyhmän- toimintakertomus pdf content/uploads/2015/08/oporyhmän- toimintakertomus pdf Työryhmien toimintakertomukset

 Ei ole kokoontunut lukuvuoden aikana Asiantuntijatyöryhmät, Paikalliset toimintaryhmät

 Opintoja tarjolla yht. 142 (vuosi sitten 68)  Keski-Pohjanmaan ammattiopistolta 82  Konservatorio 3  Kaustisen Evankelinen Opisto 1  Lukio-opintoja yhteensä 19  AMK-opintoja: (Centria, Averko) 25 + valmennuskurssit 3 Opintotarjottimen toteutuma 1/2

 Opintovalintoja tarjottimelta 389 (vuosi sitten 172):  Ammattiopistolaiset yht. 374  Hyvinvointikampus 193  Ammattikampus 120  Kälviä 40  Perho 11  Kaustinen 6  Kannus 4  Lukiolaiset yht. 15 (hygieniaosaaminen 12 + amk 3) Opintotarjottimen toteutuma 2/2

 Opiskelijamäärä  Suoritetut kurssit :  yleisvalmennus, jalkapallo, jääkiekko, salibandy, koripallo, lentopallo, uinti,, golf Urheiluakatemia

 Yhdistelmätutkintojen tekijöitä noin 10 % toisen asteen opiskelijoista  K-P:n yhteistyöverkoston opiskelijamäärä yht vuosi sitten 3962 (opetussuunnitelmaperustaiset nuoret)  Kahdesta tutkinnosta lv valmistuneita (viime vuonna yht. 127)  Paikkakuntakohtaista yhteistyötä mm. vaihtoviikkoyhteistyö eri paikkakunnilla, eri tutkintojen yhdessä tuottamat tutkinnonosat (esim. hoivamusiikki, hyvinvointia mediasta) ammatillisella puolella, lukioiden kurssitarjottimet Kannus-Toholampi, Veteli-Perho Muita opintovalintoja lv