Aikataulu 10.00 Läsnäololista, nimilaput Jaetaan 3 ja 4 tehtävä Kehittämistehtävän jakaminen 10.5 ???? Vieläkin epäselvä 10.15Sidosryhmätehtävän purku.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Perhevalmennus Hoiretahan mukulaa; vauvan hoito
Advertisements

1. Lukupiiri: Tehtävien purku
PERHEVALMENNUS valamihina ponnistamahan; synnytysvalmennus
ILO ELÄÄ JÄRJESTÖISSÄ – Pohjois-Karjalan järjestöpäivät , Kitee PALAUTTEEN PURKU Hanna Kääriäinen 2013.
PRIIMA -kehittämispäivä
Läpsy- läpäisyn syventäminen (jatkohankkeelle vuodelle 2013 saatu alustava päätös) Toteuttajataho: Sastamalan koulutuskuntayhtymä.
Esimiestaidot Jaksosuunnitelma. Kurssin sisältö • Kolmen päivän tehokurssi esimiesasemaan pyrkiville, voidaan myös käydä täydennyskoulutuksena • Aiheita.
PIRAMKin opetussuunnitelmien muutosprosessi
Opetusmenetelmät sekä kontaktiopetuksen ja itsenäisen työn suhdeluvut ammattikorkeakouluissa Ryhmätyöskentely
Sosiaalinen media sosiaali- ja terveysalalla
DI-koulutuksen teemapäivä Tuotantotalous
Tietotekniikan käyttö opetuksessa alakoulussa Tuukka Kivioja.
MAANMITTAUSLAITOS – TIETOA MAASTA 2009 Kokemuksia sosiaalisen median käytöstä Luonnonvaraviestintätapaaminen Mikko Laine.
Joensuun normaalikoulun opetussuunnitelmatyö
Seuraava sivu Tekijä Marina Green-Järvinen, Tietotekniikka-ja kommunikaatiokeskus Tikoteekki.
VESO – päivän teemana OPPIMISKÄSITYS - vaiheet ja menetelmät
Pesäpallon juhlavuosi 2012 Koulukäynnit. Koulukäyntien konsepti 1. Koulukäyntien esittelydiat (liite) - Pesäpallon juhlavuoden tapahtumat - Pesäpalloseuran.
KSAON ORGANISAATIOUUDISTUS 2010
Laajennettu työssäoppiminen ©koulutus()eximo5.fi.
Ongelmaperustainen oppiminen
Kirjasto avoimena oppimisympäristönä – Tiedonlähteitä.
Sosiaalinen media matkailumarkkinoinnissa Teemu Hakolahti.
UMF I Luento 7. Viime kerralta Lue II.5 ja II.6. Lause II.5.1 tapauksessa f(x,y) = (x, sin(y)) ja g(x, y) = (cos(x), y). Voit lähettää epäselvistä kohdista.
Kuvaus – Kamera - Käy. Ideoidaan. Suunnitellaan. Käsikirjoitetaan. Kuvataan. Näytellään. Editoidaan. Esitetään. Arvioidaan.
Vertaistukea ja voimaa ryhmätoiminnoilla – vinkkejä vertais- ja toiminnallisten ryhmien perustamiseen Turun Kaupunkilähetys ry Pirjo-Riitta Kataja.
Toimitusketjun kehittämisprojekti ** poista tämä sivu ** Katso käyttö- ja täyttöohjeet erillisestä opiskelijan ohjeesta.
5. RUoANSULATUS-ELIMISTÖ
Projektioppiminen Maarit Virtanen and Reetta Jänis
Miksi on olemassa hiiriä?  Mitkä tekijät ovat johtaneet hiirien syntyyn? (kausaalinen selitys)  Mitä tarkoitusta/päämäärää varten hiiret ovat olemassa.
Sosiaalinen media kevyesti sulautettuna Hy / Antero Aunesluoma
SOSIAALINEN MEDIA MYYNTITYÖSSÄ 1. SOMEN JAOTTELU Sosiaalinen media voidaan määritellä ei alueisiin, sen mukaan, millainen rooli käyttäjällä on sovelluksessa.
ITSESÄÄTÖINEN OPPIMINEN ’Innolla työelämään’ Kopro 2012 Insiders.
Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
DVD-oppimateriaali Niko Silventoinen Esityksen sisältö 1. Johdanto 2. Projektin kulku 3. Skiaskopia objektiivisena näöntutkimusmenetelmänä.
Kysymyksiä Mitä ajatuksia videoilla näkyvät kohtaamistilanteet herättivät? Tuntuiko tilanteet realistisilta ja tutuilta? Pohdi sosiaalitekijöiden ja asiakkaiden.
Ryhmätyö: ratkaisumyynti ja hankinta HP:n ePrint
CS30A Case Course in Strategy consulting Kurssin opettaja  Professori, Tuomo Kässi Vastaanottoaika to 15:00 – 16:00  Tutkijatohtori,
Lappeenrannan Teknillinen Korkeakoulu 1757 Rinnakkaislaskennan jatkokurssi Customized Dynamic Load Balancing Mohammed J. Zaki Srinivasan Parthasarathy.
Severa Oy Janne Hirvonen Projektinhallintajärjestelmät: käyttö ja hyödyntäminen.
Feministinen opettaminen – verkkojakson esittely Sari Koski-Kotiranta Opetusteknologiakeskus.
TELI / Logistiikan koulutusohjelma Työssä oppiminen, nykyinen käytäntö Koostuu kolmesta pääelementistä: - projektiopinnot, - ohjattu harjoittelu ja - opinnäytetyö.
Sosiaalityön käytännön, koulutuksen ja tutkimuksen strategista kumppanuutta Itä-Suomen yliopistossa Katri Savolainen Projektipäällikkö Itä-Suomen yliopisto.
Sosiaalityön koulutuksen työelämälähtöisyys- hankkeen vastuuopettajien sekä tutkimus ja opetusklinikoiden vastuuhenkilöiden tapaaminen Helsingissä.
Ongelmaperustainen oppiminen peruskoulussa Kemian opetuksen päivät Jyväskylässä Helena Muilu FL Kemian ja fysiikan lehtori Yläkoulun rehtori,
YHTEISÖLLISYYS USKONNOSSA UE1 LAJM. TEHTÄVÄ Mitä uskonnollisia yhteisöjä muistat? Luokittele mainitut yhteisöt kirjan sivujen 42–45 tietojen avulla –
Johtamisen perusteet Verkkokurssi Aalto-yliopisto Avoin yliopisto A21A op Kevät 2016 Juhani Kauhanen Copyright Juhani Kauhanen.
Echo360 - luentovideot Ohje opiskelijalle IT-palvelut.
Mika Heikkilä / Valtuustoseminaari / Lapin sairaanhoitopiiri Tuottavuusohjelma vuosille
Johtamisen ketju kohti tuottavuutta Yrittäjän onnenpäivä Ossi Aura
Yritystapaus -tervetuloa!
Some – opettajan ja opiskelijan työkaluina
ABITTI-KOE FYSIIKASSA JA KEMIASSA
Innokas harrastus 7. Oppimiskerta EAGER.
Prosessi- ja ympäristötekniikan perusta
TVT suomen kielen ja kirjallisuuden opetussuunnitelmateksteissä
PBL Ongelmaperustainen oppiminen
Uusien opiskelijoiden aloitus, lukio
Uusien opiskelijoiden aloitus, lukio
KÄRSIVÄLLINEN PATIENT
ARK-E Arkkitehtuurin teorian erikoistyö: suunnittelijaksi kasvamassa (3 op) 1 Ryhmätapaaminen: Suunnittelijan identiteetin rakennuspalikat Pe
Ryhmän 1 puolesta Tarja Jokinen
Jari Kähkönen, koulutuspäällikkö
Muutoskortit Tarvittavat välineet
Power Point -karaoke Power point –karaoke on menetelmä, jota voi käyttää nopeamman tai pidemmän kaavan mukaan. Menetelmä toimii erityisen hyvin tilaisuuden.
Liiketalouden päivä- opiskelijoiden (fi) opinnäytetyöprosessi 2018-
Leena Penttinen/2017 – Päivi Rosenius 2018
Tukea työhön paluuseen tai työssä jaksamiseen
Vaikuttavat järjestöt: teesit käyttöön
Laboratoriotyökertoja on 6 viikolla: viikot 42 – 47 ( ) Huom
Esityksen transkriptio:

Aikataulu Läsnäololista, nimilaput Jaetaan 3 ja 4 tehtävä Kehittämistehtävän jakaminen 10.5 ???? Vieläkin epäselvä 10.15Sidosryhmätehtävän purku 10.30Vastuullinen johtaminen ja vastuullinen strategia 11.20Seuraavalla kerralla, media tehtävä!! 11.20Oma oppiminen eri päiviltä Yhteenveto, mitä opin

Tehtävät 3 ja 4  3 tehtävä/Srategisesti vastuullinen yritys 19.4  Aakkosista Ahlfors-Hämäläinen ja lisäksi Kauhanen  Kaksi opiskelija voi tehdä samasta joko yhdessä tai erikseen, varaa yritys keskustelupalstalta  4 tehtävä/Vastuullinen tuotemerkki 26.4  Aakkosista Hänninen-Vänttinen ja lisäksi Huhtakangas, Bergström, Hauhio  Kaksi opiskelija voi tehdä samasta joko yhdessä tai erikseen, varaa tuotemerkki keskustelupalstalta

Kehittämistehtävä  Olemassa oleva yritys tai yritysidea!!  Ryhmäjaot, tiedätkö jo?

Teoria  Mikä kannustaa?  Vastuullinen johtaminen, mitä se on?  Video!!!  Strategia diat /arvot, eettiset ohjeet, prosessi  Strategia tasot  Esimerkki: Green Riders, palvelun esittely