Sosiaalisen median eri kanavat osana Viherympäristöliiton viestintää ja markkinointia Opinnäytetyön suunnitteluseminaari Ville Miettinen & Jussi Front.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Verkkoasioinnin uudistaminen – suuntaviivoja
Advertisements

Sosiaalinen media Iida Kiesi.
KEHITTÄMISHANKKEIDEN OHJAUSMALLI
Tapahtumien markkinointi ja viestintä kirjastossa
Yritysfoorumi Työpajat. Työpaja 1: Liiketoimintamahdollisuuksien kasvattaminen sähköisen myynnin ja markkinoinnin avulla (vetäjä Mari Uusitalo)
Sosiaalinen media muuttaa järjestötoimintaa Vapaaehtoistoiminnan laatu ja tukirakenne -seminaari Perttu Iso-Markku maailma.net.
1 Heli Lepomäki Yritysten ja muiden organisaatioiden käyttöön sähköinen työpöytä on jo leviämässä, koska niiden toiminta ja asiakaspalvelu.
Nuorten Tietokoneenkäyttö.
Ysiltä elämään Eväitä peruskoulun jälkeiseen elämään
Sosiaalinen media.
1 AKL:n 42. Autokauppiaspäivät Hilton Helsinki Kalastajatorppa Toimitusjohtaja Pekka Rissa Autoalan Keskusliitto ry Autokaupan ajankohtaiskatsaus.
Tarkoin määritellyt tavoitteet
Sari-Katja Niiles, Eeva Hiltunen ja Henna Kalima
Sosiaalinen media sosiaali- ja terveysalalla
Social Media Consultant Meltwater Buzz Laura Tuutti Sosiaalisen median seurannasta lähtökohta tuottavaan markkinointiin.
Kestävämpää henkilökohtaista oppimista verkostossa.
Vinkkejä hankeviestintään
| | Sosiaalinen media opetuksessa ja oppimisessa Aija Hietanen.
KAM-JURIDINEN YHTEISTYÖ Pekka Heikkinen.
SOSIAALINEN MEDIA YHDISTYSTOIMINNASSA - Keinoja viestinnän tehostamiseksi Anni Lantto (Projektipäällikkö), Maija Laatikainen & Jannika Sammalkangas JOHDANTO.
Urheiluseuran viestintä
SOSIAALINEN MEDIA YHDISTYSTOIMINNASSA - Keinoja viestinnän tehostamiseksi Anni Lantto (Projektipäällikkö), Maija Laatikainen & Jannika Sammalkangas JOHDANTO.
Viestintä strategiseksi menestystekijäksi
Kansalaisneuvonnan markkinointi Neuvontapalveluiden yhteistyötilaisuus
LearningHouse Oy Sosiaalisen median palveluhinnasto.
Taitajat Oulussa Tavoitteet ja keinot.
Opinnäytetyön tekijä: Etunimi Sukunimi
SOSIAALINEN MEDIA VERTAISOHJAUKSEN VÄLINEENÄ Opinnäytetyö (AMK)
Sosiaalinen media matkailumarkkinoinnissa Teemu Hakolahti.
Viestintäsuunnitelma
Kyllä kansa tietää..... Sosiaalinen media tietolähteenä Marjukka Nyberg /28/2015COMPANY CONFIDENTIAL | Copyright © M-Brain
Esittäytyminen Tuomas Korkalainen Metropolia. Kuka olet? Projektisuunnittelija, Metropolia kulttuuri ja luova ala, elokuvan ja tv:n koulutusohjelma Reititin.
Mentoreiden verkostoitumisiltapäivä klo
Ahdistaako avoimuus? - sosiaalinen media projekti/hankeviestinnässä
Johdatus ohjelmistoliiketoimintaan harjoitustyö
Tähän otsikko (Arial Narrow, koko 28 p) – Tähän tekstiä… (Fonttina Arial Narrow, koko 20 p) tähän tekstiä – tähän tekstiä Tekijä, pvm.
SOSIAALINEN MEDIA MYYNTITYÖSSÄ 1. SOMEN JAOTTELU Sosiaalinen media voidaan määritellä ei alueisiin, sen mukaan, millainen rooli käyttäjällä on sovelluksessa.
W w w. h a m k. f i mi SELVITYS: KANTA-HÄMEEN OSAAMISTARPEET JA KILPAILUKYKYTEKIJÄT V Ylermi-hanke (Ylemmän korkeakoulutuksen osaamisrakenteen.
Tieto- ja viestintätekniikan tulevaisuus Heikki Sitomaniemi muko11.
Wiki …ja muutamia huomioita sosiaalisesta mediasta [työyhteisöjen näkökulma] Kulttuurituotanto YAMK | | Milla Laasonen.
Tiedottajan ABC-4 *Mitä kannattaa, mistä pitää tiedottaa?
Sosiaalinen media: kun 500 miljoonaa ihmistä hajosi FaceBookiin.
Sosiaalinen media Sinikka Torssonen Sivu
Sosiaaliset mediat Verkkovälitteinen asiakastyö.
Sosiaalinen kehitys lapsuudessa
Sosiaalinen media osana Viherympäristöliiton viestintää ja markkinointia Ville Miettinen & Jussi Front HOPUNU10A4.
PALVELUTEHTÄVISSÄ TOIMIMINEN Mitä näytössä näytetään.
Kirjan tehtävien vastaukset s. 114 III Vaikuttamisen kanavat 10 Media on tärkeä mielipidevaikuttaja.
LET Kandiryhmä Piia Näykki & Jonna Malmberg.
Change Day Suomi Työpaja Oulu Karoliina Ohrankämmen, Sitra.
Sosiaalinen media viestinnässä ja markkinoinnissa.
TAKK Henna-Riikka Ahvenjärvi TAKK Henna-Riikka Ahvenjärvi2.
PK-yrittäjän some-aakkosetsome PALVE PALVE – Juha Konttinen.
Kysely sosiaalisen median käytöstä
Viestinnän tilanne kesä 2016
Sosiaalinen media työelämän viestintäkanavana
Sosiaalinen media & työnhaku
Jarkko Muhonen TeamProg
K1091LI Tiedottaminen 3 op Oulun ammattikorkeakoulu
Osahanke: Kokemusasiantuntijuus ja
Sosiaalinen media.
Maailman Parkinson-päivän some-kampanja

Hermolle-koulutus: suomen kielen ja kirjallisuuden opetus (25 op)
Yleistä tiedotettavaa
Opinnäytetyön otsikko
Osahanke: Kokemusasiantuntijuus ja
Yritys ja markkinointi mediassa
Some-ohje Pirkanmaa2019-valmistelijoille
LIITE vuotiaiden Audio-visuaalinen kulutus
Esityksen transkriptio:

Sosiaalisen median eri kanavat osana Viherympäristöliiton viestintää ja markkinointia Opinnäytetyön suunnitteluseminaari Ville Miettinen & Jussi Front HOPUNU10A4 HAMK LEPAA

Johdanto  Sosiaalinen media on yksi aikamme suurimmista ilmiöistä, joka kehittyy ja muuttaa muotoaan jatkuvasti  Monet tahot sekä yritykset ovat ymmärtäneet tämän merkityksen  Aiheeseen innoitti omakohtainen kiinnostus kirjoittamista ja viestintää kohtaan  Työn alustava aikataulu: Aloitusseminaari maaliskuun alussa, väliseminaari huhtikuun loppupuolella, ja loppuseminaari 22.5

 Työntilaaja Viherympäristöliitto tahtoo saavuttaa sosiaalisessa mediassa paremman näkyvyyden ja tavoittaa etenkin nuoremman yleisön entistä paremmin  Me tulemme perehtymään työn tilaajaan sekä heidän tämän hetkiseen sosiaalisen median käyttöön. Tulemme kartoittamaan myös sosiaalisen median nykyluonteen ja pohtimaan tulevia trendejä  Suunnittelemme kuinka kehittää ja tehostaa Viherympäristöliiton jo olemassa olevia sosiaalisen median profiileja ja niiden hallintaa ja arvioida eri somekanavien hyödyllisyyttä heidän tavoitteidensa saavuttamisessa

 Tulemme työssämme hyödyntämään ja läpikäymään sosiaalisen median kirjallisuutta ja sähköisiä julkaisuja, ja somesta tehtyjä käyttäjätutkimuksia  Tulemme perusteellisesti tutustumaan somen eri kanaviin (twitter, facebook, instagram yms.)  Viherympäristöliiton pyytäessä rakennamme heille toimivat käyttäjäprofiilit sosiaalisen median eri kanaviin ja kuvata työssämme nämä vaiheet yksityiskohtaisesta ja antaa eväät toimivaan ja ajan hermoilla pysyvään sosiaalisen median hallintaan

 Viherympäristöliiton sometoiminnan kehittämiskohdat?  Sosiaalinen media tänään ja huomenna: Mitkä ovat tulevaisuuden trendit?  Mitkä ovat eri sosiaalisen median kanavat ja niiden ominaispiirteet, erot, mahdolliset hyödyt ja haitat sekä vaatimukset käyttäjälle  Sosiaalisen median käyttäjät: Kuinka tavoittaa nuoret?  Mitä uskottava ja ajan hermoilla oleva viestintä sosiaalisessa mediassa edellyttää työn tilaajalta?  Sometoiminnan budjetointi: Siihen vaadittavat resurssit?