Ostoskärryverkoston 2 –viikon kampanjan tavoittavuus.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
11 VAKUUTUSTUTKIMUS 2012 Esitys Tutkimuksen tavoitteena on selvittää suomalaisten: yleiskuvaa vakuutusyhtiöistä ja vakuutustuotteista riskintuntemusta.
Advertisements

Kirjailijoiden taloudellinen asema Suomessa , Lavaklubi, Kansallisteatteri, Helsinki Tutkimuspäällikkö Mikko Grönlund BID Innovaatiot ja.
MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Koko vuosi 2013 Keskeiset tulokset.
Ilkka Nieminen Päivittäistavarakauppa ry
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja Aikakauslehtien lukuajat • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja.
Kauppojen aukiolo jouluaattona 2006 PAM ry Telebus vko 44/2006.
Internet-äänestäminen Jari Pajunen | |2T2234, Jari Pajunen, Internet-äänestäminen Toteutus Tämän haastattelututkimukseen.
Työurien repaleisuus ja pätkätyöt
Markkinoinnin perusteet
Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
1 ©TNS 2012 Tämän tutkimuksen tulokset on tarkoitettu vain tilaajan omaan käyttöön. Niitä ei saa lainata, luovuttaa, jälleenmyydä tai julkaista ilman tutkimusyrityksen.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja KMT puhelinhaastattelussa.
ARJEN TALOUSKATSAUS Telebus helmikuu/2008/viikko 9.
TULEVAISUUDEN NÄKYMÄT Telebus Elokuu/2007/viikot 32 ja 33.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2008.
1 Sektorin nimi Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja Syksy 2009/Kevät 2010.
KYSELY KUNTALIITOKSESTA TUUSNIEMEN KUNNAN ASUKKAILLE Tuusniemen kunta Tuomo Turja.
Anna tutki: Naisen asema työelämässä.
1 Sektorin nimi. 2 Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja 2009.
Aikakauslehtiä ikä kaikki – Aikakauslehtien lukeminen eri ikäkausina Mervi Raulos Suomen Gallup-Media Oy.
Lohjan kaupungin työhyvinvointikysely 2008 Lehdistötilaisuus
Esaimaa.fi Profiilitutkimus Helmikuu Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tarkoituksena.
LAMK Aktiviteettioppaat Lanseeraustutkimus 2012 T IEDOSTA M ENESTYS INNOLINK RESEARCH OY TAMPELLAN ESPLANADI 2, 4.krs, TAMPERE FREDRIKINKATU 34 B.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Asiakaskyselyn tulokset Nurmijärven nuorten palvelut.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja kevät 2014.
Toistorakenne Toistorakennetta käytetään ohjelmissa sellaisissa tilanteissa, joissa jotain tiettyä ohjelmassa tapahtuvaa toimenpidekokonaisuutta halutaan.
Asunto-Saimaan tutkimus Etelä-Saimaa Presentation name / Author Tutkimuksen taustaa Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja Aikakauslehtien lukuajat Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja 2014.
Yleistä tutkimuksesta
Kontrollirakenteet laajemmin
Korkeasti koulutettu yrittäjä; mielipiteitä ja asenteita yrittäjyydestä Akavan talouspoliittinen yksikkö
Toistorakenne Toistorakennetta käytetään ohjelmissa sellaisissa tilanteissa, joissa jotain tiettyä ohjelmassa tapahtuvaa toimenpidekokonaisuutta halutaan.
Kuinka paljon ekonomi ansaitsee ja työskentelee?
Vau.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
Toistorakenne Toistorakennetta käytetään ohjelmissa sellaisissa tilanteissa, joissa jotain tiettyä ohjelmassa tapahtuvaa toimenpidekokonaisuutta halutaan.
KOTI & TV –TUTKIMUS 2016 TUTKIMUSGRAFIIKKAA t15449, Koti & TV-tutkimus
Jäsentyytyväisyyskysely 2016 Etelä-Karjalan kauppakamari.
©Think If Laboratories Oy 2012 Nets Finland Oy – Tutkimus verkkomaksamisesta– © Think If Laboratories
Committed to Being More Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä. KAALIMATO TUTKII KAALIMATO TUTKII Heinäkuu 2016.
Keski-Pohjanmaan liiton sidosryhmätutkimus. Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tekeminen aloitettiin vuoden 2015 marraskuussa. Pohjana käytettiin aikaisempaa.
Committed to Being More Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä. KAALIMATO TUTKII KAALIMATO TUTKII TOUKOKUU 2016.
KUVA-mittaristoehdotus/ Poimintoja Hyvinvoinnin ja terveydentila -mittaristosta
Kysely sosiaalisen median käytöstä
Suomen UNICEFin vapaaehtoistoiminnan kysely 2017
Kohonnut verenpaine: Koulutusryhmien väliset erot Kainuun maakunnassa
Väestöllinen huoltosuhde 1865–2060
Suomen purjehdus ja veneily Ry (SPV) Venetutkimus 2016
Suuhygienia: Hampaiden harjaaminen vähintään kaksi kertaa päivässä
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä
Aikakauslehtien lukijamäärät, kokonaistavoittavuus ja digitaalinen tavoittavuus 2016 Lähde: KMT AL + total 2016.
Vakuutustutkimus 2012 Esitys
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä
Peitto & nopeus Peitto = kuinka monta kohderyhmään kuuluvaa kampanjalla tavoitetaan/kuinka suuri osuus kohderyhmästä mainoksella tavoitetaan. Shopper Plus,
Telian matkailututkimus
Lähde: KMT AL + total syksy 2016/kevät 2017
Presidentinvaalit 2018 Vaalien 1 ja 2 kierros
Kuntaraportti Siikalatva
Vapaaehtoistyön tekeminen Suomessa
Valtaosa joulukaupasta tehdään joulukuussa, mutta marraskuun merkitys voi kasvaa Liikevaihto verrattuna vuoden keskimääräiseen kuukausiliikevaihtoon
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä
Loimun toiminnan suuntamerkit
Suomalaisten mielipiteet aktiivimallista
Suomen Pelastusalan Keskusjärjestö VPK toiminnan tunnettuus
Kauppakamarien Yritysparlamentti-kyselyn tulokset
Mielipiteet lasten digitaalisesta pelaamisesta
Esityksen transkriptio:

Ostoskärryverkoston 2 –viikon kampanjan tavoittavuus

Tutkimuksen toteutus: Tutkimus toteutettiin internet kyselynä Norstat Finlandin kuluttajapaneelissa joulukuu 2013 – helmikuu 2014 välisenä aikana. Yhteensä tutkimukseen vastasi suomalaista Tutkimuksen tavoite: Tavoitteena oli selvittää kuinka moni suomalainen asioi jossain JCDecaux’n ostoskärryverkostoon kuuluvassa myymälöissä 2 viikon kampanjan aikana Kysymykset: Oletko asioinut viimeisen 2 viikon aikana (TAVOITTAVUUS) 1. K-Citymarketissa 2. Prismassa 3. Lista muista kaupoista 3. En ole asioinut missään näistä kaupoista (JOS ASIOINUT) Kuinka monta kertaa olet asioinut viimeisen 2 viikon aikana (TOISTO) ____ kertaa Lisäksi vastaajilta kysyttiin tarkentavia kysymyksiä - missä Citymarketeissa - missä Prismoissa

Tutkimuksen tuloksista: Tulokset esitetään havainnollisina graafisina esityksinä. Niiden avulla voidaan selvittää mitkä kohderyhmät saavutetaan parhaiten. Selkeää on, että paikkakunnilla joissa on Citymarket ja Prisma tavarataloja tavoittavuus on parhain. Kahden viikon aikana on jossain JCDecaux’n ostoskärrymyymälässä käynyt 84 % –vuotiaista suomalaisista. Tämä luku kertoo kuinka monta % kohderyhmään kuuluvista on voinut nähdä ostoskärrymainontaa, tai näissä myymälöissä olevaa muuta mainontaa. Keskimääräiset asiointikerrat (2,3 / kertaa viikossa) kertoo kuinka monta kertaa vastaaja on asioinut jossain ostoskärryverkostoon kuuluvassa myymälässä). Kontaktimäärät saadaan kaavasta: kohderyhmän koko x tavoittavuus (%) x käyntikerrat

CITYMARKET

Asioinut Citymarketissa viimeisen 2 viikon aikana kyllä osuus % %

%

%

PRISMA

Asioinut Prismassa viimeisen 2 viikon aikana kyllä osuus % %

%

%

MUUT OSTOSKÄRRYMYYMÄLÄT

Asioinut muissa ostoskärrymyymälöissä (lista) viimeisen 2 viikon aikana kyllä osuus % %

%

%

KAIKKI OSTOSKÄRRYMYYMÄLÄT

Asioinut jossain ostoskärryverkostoon kuuluvassa myymälässä viimeisen 2 viikon aikana kyllä osuus % %

%

%

ASIOINTIKERRAT

Kuinka monta kertaa asioinut Citymarketissa Käyntikerrat viimeisen 2 viikon aikana. Citymarketissa asioineet, n=1339 krt

Kuinka monta kertaa asioinut Prismassa Käyntikerrat viimeisen 2 viikon aikana. Prismassa asioineet, n=1374 krt

Kuinka monta kertaa asioinut jossain ostokärrymyymälässä Käyntikerrat viimeisen 2 viikon aikana. Jossain ostoskärrymyymälässä asioinut krt

KONTAKTIMÄÄRÄT

Kontaktimäärät JCDecaux ostoskärryverkoston 2 viikon kampanjalla – on asioinut ostoskärryverkostoon kuuluvissa myymälöissä *) asioinut Citymarketissa, Prismassa tai jossain muussa ostoskärryverkostoon kuuluvassa myymälässä viimeisen kahden viikon aikana

Lähde: Street Talkers 2014

Päivittäistavaroiden kokonaismyynti meur Myymälä lukumäärä Pt- myynti JCD Peitto Prisma meur90 % Cittari meur100 % NOIN KOLMANNES PT-EUROISTA KÄYTETÄÄN HYPEREISSÄ! Lähde: Päivittäistavarakauppa ry