3. LAADULLISTEN VASTAUSTEN RAPORTOINTI. Väittämien keskimääräiset osuudet kaikista lehdistä.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
1. Missä vietät joulun useimmiten?. 2. Missä viettäisit joulun mieluiten?
Advertisements

1 Ostopaikkakysely Heli Rauman Anu Simonen. 2 Kyselyn toteutus •Riihimäen kotitalouksiin lähetettiin yhteensä 2780 kyselyä •Kotitaloudet valitsimme postinumeroiden.
Pääkaupunkiseudun 8. luokkien palvelukyky Espoo, Tapiolan koulu Joulukuu 2013.
Lähde: Tilastokeskuksen väestöennuste
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja Aikakauslehtien lukuajat • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja.
1 Tiivistelmä (sivu 1/3) Telma-lehden lukeminen  Vastaajista 5 prosenttia on lukenut Telma-lehden uusimman numeron kokonaan ja noin neljännes (26 %) on.
Hannu Virtanen Selkokielen tarvearvio 2014
Nuorisotakuu 2013 Valtiosihteeri Pilvi Torsti Opetus- ja kulttuuriministeriö
INSSI-taustoja 1. Tekniikkaa on joka paikassa ihmisten arjessa, mutta silti se koetaan vieraaksi. Tekniikka ei ole pelkkää matematiikkaa, vaan laitteiden.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Suomalaisten suhtautuminen tietotekniikkaan KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2374.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2010.
1 MARKKINAKATSAUS RAHASTOPÄÄOMA SUOMALAISISSA SIJOITUSRAHASTOISSA.
Askel aikaa edelle Minkälaisessa kunnassa sinä haluaisit asua? Leila Kostiainen.
Perusopetuksen huoltajat 2014 Generated on :04.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja 2011 Aikakauslehtien lukuajat Lukuminuutit Tutkittiin KMT Kuluttaja 2011 tutkimuksen yhteydessä nettikyselynä.
Tervetuloa! MTS:n puheenjohtaja Lauri Kaira. MTS toimii foorumina turvallisuuspoliittiselle ja maanpuolustus- keskustelulle.
Elämyshankekyselyn tulokset © Sovita Toteutus: Opiferum1.
Elinkeinopoliittinen mittaristo 2014 Pelkosenniemi 1.
Elinkeinopoliittinen mittaristo 2014 Kittilä 1. ELINKEINOPOLITIIKAN TILA 2.
Elinkeinopoliittinen mittaristo 2014 Kemi 1. ELINKEINOPOLITIIKAN TILA 2.
Suomalaisten suhtautuminen autoihin ja autoiluun KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja Syksy05/Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia
Pukeutumisen kuluttajaryhmät Asialliset pukeutujat 25 % Käytännölliset 30 % Intohimoiset shoppailijat 23 % Nuoret huolettomat 21 % Lähde: KMT Kuluttaja.
V V V V V V V V V V V V Kuuden suurimman kaupungin lasten päivähoidon palvelujen ja kustannusten vertailu 2009 Kuuden suurimman kaupungin lasten päivähoidon.
*) Työttömät ilman lomautettuja Lähde: Työ- ja elinkeinoministeriön työttömyystilastot Työttömät* työnhakijat 1994–2014, syyskuu Yleisimmät.
Viikko 17 (22. – 26.4.) Maanantai: (22.4.) - Tiistai: (23.4.) - Keskiviikko: (24.4.) LK: Tapporumpu-esitys salissa klo Torstai: (25.4.)
Säännöt 30 kuvaa 45 sekuntia / kuva 10 sekuntia kirjoitusaikaa Vastaus suomeksi, ruotsiksi, englanniksi, tieteellisellä nimellä tai sen 3+3 lyhenteellä.
I.R.O. Research Oy vee 10/2000 Mediakäyttö Käyttää vähintään kerran viikossa Tytöt ja pojat *) Kirjat (esim. romaanit, lasten- ja nuortenkirjat)
KPL TIET KADUT.
Työmarkkinatutkimus 2012 Yksityinen sektori
Aikakauslehtien lukemistavat tulokset lehdittäin KMT Kuluttaja Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Väestö Vantaan osa-alueilla
Elinkeinopoliittinen mittaristo 2014
Mainonnan kiinnostavuus aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
Anna tutki: Naisen asema työelämässä.
Markkinointiviestinnän panostusten kehittyminen vuonna 2006 vuoteen 2005 verrattuna SALDO % 43% 33% Kuva 1 Mainosbarometri.
Tutkimuksen taustaa  Aula Research Oy toteutti poliittisten vaikuttajien parissa tutkimuksen julkisista palveluista Suomessa ja Euroopassa – Tutkimuksen.
1 Mielipiteet mainonnasta aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009/kevät 2010.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja 2009 Säilyttäminen tutkittiin KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake:
Aikakauslehtiä ikä kaikki – Aikakauslehtien lukeminen eri ikäkausina Mervi Raulos Suomen Gallup-Media Oy.
Suuntaamattoman graafin syvyyshaku
Seinäjoki kisa A Tuomari: Tytti Lintenhofer ALO 12kyl, 4pys Kyl:
Työttömät* työnhakijat ELY-keskuksittain *) Työttömät ilman lomautettuja Lähde: Työ- ja elinkeinoministeriön työttömyystilastot Työttömät* työnhakijat,
KOULUTUSPSYKOLOGIA S 2 ov (3 p) Oulun yliopisto Kasvatuspsykologian syventävät opinnot –
Maitotaito PIENEN VAUVAN PÄIVÄ Maitotaito.
Oulu ALO-luokka 12kyl, 4pys Tuomari: Tytti Lintenhofer Kyl:
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Raittiuden trendit Alkoholi- ja huumetutkijain seuran Raittius liikkeessä –seminaari Heli Mustonen.
Miten alkoholi näkyi päivystyksessä kahden vuoden aikana? tapaturmapotilaat puhallutettiin alkometrillä hoitoon tullessa päihtyneiden tapaturmapotilaiden.
Mediaan sitoutuminen Aikakauslehdet, KMT Kuluttaja 2007.
Suomalaisten suhtautuminen vapaa-aikaan KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426.
Laadulliset vastaukset Aikakauslehtien Liiton Laatuaamupäivä Finlandia-talo Marja Kankaanpää Suomen Gallup Media Oy.
TYÖVOIMA JA TYÖPAIKAT vuotiaan väestön työllisyysaste (%) Helsingissä peruspiireittäin Naisten ja miesten tasa-arvo Helsingissä2.
Väestö ja väestönmuutokset. Väestö äidinkielen ja iän mukaan Naisten ja miesten tasa-arvo Helsingissä2 Lähde: Tilastokeskus. Miehet.
Suomen Lääkäriliitto | Finnish Medical AssociationLääkärit Suomessa | Physicians in Finland Tilastotietoja lääkäreistä ja terveydenhuollosta 2014 Statistics.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja Aikakauslehtien lukuajat Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja.
Tilastollisesti merkitsevä nousu Tilastollisesti merkitsevä lasku Edelliseen aineistoon KMT 2005 verrattuna* KMT Kevät06 puolivuosiaineisto KMT SYKSY05/KEVÄT06.
Vaasan yliopiston ylioppilaskunta KuVa-valiokunnan kokous klo 16 - Akvaario Skål!
Aikakauslehtien säilyttäminen KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja kevät 2011.
Aikakauslehtien mainonta 2009 Lähde: KMT Kuluttaja 2009 Mainonnan vaikutus väittämät lehdittäin KMT Kuluttaja 2009 Kuluttaja 2009 N = (est
Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta Lähde: KMT Kuluttaja 2011 Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta eri lehtiryhmissä KMT Kuluttaja 2011.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja 2010 Säilyttäminen tutkittiin KMT Kuluttaja 2010 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake: Vastaajan lomakkeelle.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika 2016
Mainonnan ja lukemisen väittämät KMT 2016
Raportin lukuohje Lukukerrat
Aikakauslehtien lukijamäärät, kokonaistavoittavuus ja digitaalinen tavoittavuus 2016 Lähde: KMT AL + total 2016.
Aikakauslehtien lukijat eroavat toisistaan suhteessa lehteen ja siinä olevaan mainontaan Segmentointi KMT 2017.
Esityksen transkriptio:

3. LAADULLISTEN VASTAUSTEN RAPORTOINTI

Väittämien keskimääräiset osuudet kaikista lehdistä

4.1 AKTIIVISET LUKIJAT

Aktiivisten lukijoiden keskimääräiset osuudet eri kohderyhmissä Kaikki lehdet

Aktiivisten lukijoiden keskimääräiset osuudet eri lehtiryhmissä Kaikki

Aktiivisten lukijoiden keskimääräiset osuudet eri lehtiryhmissä naiset

Aktiivisten lukijoiden keskimääräiset osuudet eri lehtiryhmissä miehet

Aktiivisten lukijoiden keskimääräiset osuudet eri lehtiryhmissä päivittäisostopäättäjät

Aktiivisten lukijoiden keskimääräiset osuudet eri lehtiryhmissä vuotiaat

Aktiivisten lukijoiden keskimääräiset osuudet eri lehtiryhmissä vuotiaat

Aktiivisten lukijoiden keskimääräiset osuudet eri lehtiryhmissä vuotiaat

Aktiivisten lukijoiden keskimääräiset osuudet eri lehtiryhmissä 65+ -vuotiaat

4.2 VÄITTÄMÄT KOHDERYHMITTÄIN

”Olen saanut virikkeitä ostosten tekoon ja suunnitteluun” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet Kaikki

”Olen saanut virikkeitä ostosten tekoon ja suunnitteluun” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet naiset

”Olen saanut virikkeitä ostosten tekoon ja suunnitteluun” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet miehet

”Olen saanut virikkeitä ostosten tekoon ja suunnitteluun” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet päivittäisostopäättäjät

”Olen saanut virikkeitä ostosten tekoon ja suunnitteluun” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet vuotiaat

”Olen saanut virikkeitä ostosten tekoon ja suunnitteluun” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet vuotiaat

”Olen saanut virikkeitä ostosten tekoon ja suunnitteluun” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet vuotiaat

”Olen saanut virikkeitä ostosten tekoon ja suunnitteluun” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet 65+ -vuotiaat

”Olen löytänyt keskustelunaiheita” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet Kaikki

”Olen löytänyt keskustelunaiheita” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet naiset

”Olen löytänyt keskustelunaiheita” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet miehet

”Olen löytänyt keskustelunaiheita” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet päivittäisostopäättäjät

”Olen löytänyt keskustelunaiheita” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet vuotiaat

”Olen löytänyt keskustelunaiheita” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet vuotiaat

”Olen löytänyt keskustelunaiheita” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet vuotiaat

”Olen löytänyt keskustelunaiheita” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet 65+ -vuotiaat

”Olen saanut käytännöllisiä vinkkejä” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet Kaikki

”Olen saanut käytännöllisiä vinkkejä” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet naiset

”Olen saanut käytännöllisiä vinkkejä” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet miehet

”Olen saanut käytännöllisiä vinkkejä” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet päivittäisostopäättäjät

”Olen saanut käytännöllisiä vinkkejä” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet vuotiaat

”Olen saanut käytännöllisiä vinkkejä” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet vuotiaat

”Olen saanut käytännöllisiä vinkkejä” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet vuotiaat

”Olen saanut käytännöllisiä vinkkejä” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet 65+ -vuotiaat

”Olen saanut tiedotusvälineiden käyttövinkkejä” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet Kaikki

”Olen saanut tiedotusvälineiden käyttövinkkejä” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet naiset

”Olen saanut tiedotusvälineiden käyttövinkkejä” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet miehet

”Olen saanut tiedotusvälineiden käyttövinkkejä” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet päivittäisostopäättäjät

”Olen saanut tiedotusvälineiden käyttövinkkejä” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet vuotiaat

”Olen saanut tiedotusvälineiden käyttövinkkejä” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet vuotiaat

”Olen saanut tiedotusvälineiden käyttövinkkejä” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet vuotiaat

”Olen saanut tiedotusvälineiden käyttövinkkejä” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet 65+ -vuotiaat

”Olen saanut virikkeitä vapaa-aikaan” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet Kaikki

”Olen saanut virikkeitä vapaa-aikaan” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet naiset

”Olen saanut virikkeitä vapaa-aikaan” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet miehet

”Olen saanut virikkeitä vapaa-aikaan” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet päivittäisostopäättäjät

”Olen saanut virikkeitä vapaa-aikaan” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet vuotiaat

”Olen saanut virikkeitä vapaa-aikaan” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet vuotiaat

”Olen saanut virikkeitä vapaa-aikaan” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet vuotiaat

”Olen saanut virikkeitä vapaa-aikaan” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet 65+ -vuotiaat

”Olen löytänyt ammatillisia kontakteja” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet Kaikki

”Olen löytänyt ammatillisia kontakteja” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet naiset

”Olen löytänyt ammatillisia kontakteja” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet miehet

”Olen löytänyt ammatillisia kontakteja” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet päivittäisostopäättäjät

”Olen löytänyt ammatillisia kontakteja” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet vuotiaat

”Olen löytänyt ammatillisia kontakteja” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet vuotiaat

”Olen löytänyt ammatillisia kontakteja” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet vuotiaat

”Olen löytänyt ammatillisia kontakteja” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet 65+ -vuotiaat

”Olen saanut vinkkejä työhön liittyen” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet Kaikki

”Olen saanut vinkkejä työhön liittyen” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet naiset

”Olen saanut vinkkejä työhön liittyen” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet miehet

”Olen saanut vinkkejä työhön liittyen” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet päivittäisostopäättäjät

”Olen saanut vinkkejä työhön liittyen” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet vuotiaat

”Olen saanut vinkkejä työhön liittyen” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet vuotiaat

”Olen saanut vinkkejä työhön liittyen” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet vuotiaat

”Olen saanut vinkkejä työhön liittyen” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet 65+ -vuotiaat

”Olen säilyttänyt lehden tai osan sisällöstä” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet Kaikki

”Olen säilyttänyt lehden tai osan sisällöstä” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet naiset

”Olen säilyttänyt lehden tai osan sisällöstä” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet miehet

”Olen säilyttänyt lehden tai osan sisällöstä” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet päivittäisostopäättäjät

”Olen säilyttänyt lehden tai osan sisällöstä” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet vuotiaat

”Olen säilyttänyt lehden tai osan sisällöstä” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet vuotiaat

”Olen säilyttänyt lehden tai osan sisällöstä” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet vuotiaat

”Olen säilyttänyt lehden tai osan sisällöstä” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet 65+ -vuotiaat

”Vietän mielelläni aikaa lehden parissa” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet Kaikki

”Vietän mielelläni aikaa lehden parissa” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet naiset

”Vietän mielelläni aikaa lehden parissa” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet miehet

”Vietän mielelläni aikaa lehden parissa” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet päivittäisostopäättäjät

”Vietän mielelläni aikaa lehden parissa” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet vuotiaat

”Vietän mielelläni aikaa lehden parissa” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet vuotiaat

”Vietän mielelläni aikaa lehden parissa” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet vuotiaat

”Vietän mielelläni aikaa lehden parissa” Lehtiryhmien keskimääräiset prosenttiosuudet 65+ -vuotiaat

4.3 LEHTIRYHMIEN EROT POIKKEAMA-ANALYYSIN POHJALTA

Poikkeama-analyysi Perhe- ja yleisaikakauslehdet Saanut tiedotusvälineiden käyttövinkkejä16 Löytänyt keskustelunaiheita 11 Viettää mielellään aikaa lehden parissa 7 Saanut virikkeitä vapaa-aikaan 2 Löytänyt ammatillisia kontakteja -4 Saanut vinkkejä työhön liittyen -6 Säilyttänyt lehden tai osan sisällöstä -7 Saanut käytännöllisiä vinkkejä -8 Saanut virikkeitä ostosten tekoon-12

Poikkeama-analyysi Naisten yleislehdet Saanut käytännöllisiä vinkkejä9 Saanut virikkeitä vapaa-aikaan 4 Saanut virikkeitä ostosten tekoon 3 Viettää mielellään aikaa lehden parissa 2 Säilyttänyt lehden tai osan sisällöstä Saanut tiedotusvälineiden käyttövinkkejä -3 Löytänyt ammatillisia kontakteja -4 Löytänyt keskustelunaiheita -4 Saanut vinkkejä työhön liittyen-5

Poikkeama-analyysi Naisten erikoislehdet Saanut käytännöllisiä vinkkejä12 Saanut virikkeitä vapaa-aikaan 6 Säilyttänyt lehden tai osan sisällöstä 3 Saanut virikkeitä ostosten tekoon Viettää mielellään aikaa lehden parissa -3 Saanut tiedotusvälineiden käyttövinkkejä -3 Löytänyt ammatillisia kontakteja -4 Saanut vinkkejä työhön liittyen -4 Löytänyt keskustelunaiheita-6

Poikkeama-analyysi Miesten yleislehdet Löytänyt keskustelunaiheita14 Saanut virikkeitä vapaa-aikaan 6 Viettää mielellään aikaa lehden parissa 6 Saanut virikkeitä ostosten tekoon -6 Löytänyt ammatillisia kontakteja -7 Saanut käytännöllisiä vinkkejä -7 Saanut vinkkejä työhön liittyen-9

Poikkeama-analyysi Asuminen, rakentaminen ja puutarhanhoito Saanut käytännöllisiä vinkkejä13 Saanut virikkeitä ostosten tekoon 9 Saanut virikkeitä vapaa-aikaan 8 Säilyttänyt lehden tai osan sisällöstä 5 Viettää mielellään aikaa lehden parissa -2 Löytänyt ammatillisia kontakteja -3 Saanut vinkkejä työhön liittyen -6 Saanut tiedotusvälineiden käyttövinkkejä -7 Löytänyt keskustelunaiheita-15

Poikkeama-analyysi Autoilu ja tekniikka Saanut virikkeitä ostosten tekoon4 Viettää mielellään aikaa lehden parissa 4 Löytänyt keskustelunaiheita 2 Säilyttänyt lehden tai osan sisällöstä 2 Löytänyt ammatillisia kontakteja Saanut käytännöllisiä vinkkejä -2 Saanut virikkeitä vapaa-aikaan -3 Saanut vinkkejä työhön liittyen -3 Saanut tiedotusvälineiden käyttövinkkejä-3

Poikkeama-analyysi Harrastelehdet Saanut virikkeitä vapaa-aikaan15 Saanut virikkeitä ostosten tekoon 3 Saanut käytännöllisiä vinkkejä Säilyttänyt lehden tai osan sisällöstä Viettää mielellään aikaa lehden parissa Löytänyt ammatillisia kontakteja -2 Saanut tiedotusvälineiden käyttövinkkejä -4 Saanut vinkkejä työhön liittyen-8

Poikkeama-analyysi Tiede ja kulttuuri Löytänyt keskustelunaiheita21 Viettää mielellään aikaa lehden parissa 19 Säilyttänyt lehden tai osan sisällöstä 6 Löytänyt ammatillisia kontakteja -4 Saanut virikkeitä vapaa-aikaan -10 Saanut virikkeitä ostosten tekoon -16 Saanut käytännöllisiä vinkkejä-21

Poikkeama-analyysi Lasten ja nuorten lehdet Viettää mielellään aikaa lehden parissa16 Säilyttänyt lehden tai osan sisällöstä 14 Saanut tiedotusvälineiden käyttövinkkejä 4 Saanut virikkeitä ostosten tekoon 1 Saanut virikkeitä vapaa-aikaan Löytänyt keskustelunaiheita -6 Löytänyt ammatillisia kontakteja -6 Saanut vinkkejä työhön liittyen -10 Saanut käytännöllisiä vinkkejä-12

Poikkeama-analyysi Tietotekniikka ja tietoliikenne Saanut vinkkejä työhön liittyen14 Saanut tiedotusvälineiden käyttövinkkejä 12 Saanut virikkeitä ostosten tekoon 8 Löytänyt ammatillisia kontakteja 4 Saanut käytännöllisiä vinkkejä 1 Saanut virikkeitä vapaa-aikaan Säilyttänyt lehden tai osan sisällöstä -5 Viettää mielellään aikaa lehden parissa -9 Löytänyt keskustelunaiheita-13

Poikkeama-analyysi Talouselämä ja yritystoiminta Saanut vinkkejä työhön liittyen18 Löytänyt ammatillisia kontakteja 12 Löytänyt keskustelunaiheita 9 Saanut tiedotusvälineiden käyttövinkkejä Säilyttänyt lehden tai osan sisällöstä -4 Viettää mielellään aikaa lehden parissa -11 Saanut virikkeitä ostosten tekoon -12 Saanut virikkeitä vapaa-aikaan-18

Poikkeama-analyysi Muut ammatti- ja järjestölehdet Saanut vinkkejä työhön liittyen25 Löytänyt ammatillisia kontakteja 22 Löytänyt keskustelunaiheita 5 Saanut käytännöllisiä vinkkejä Saanut tiedotusvälineiden käyttövinkkejä -4 Saanut virikkeitä ostosten tekoon -5 Säilyttänyt lehden tai osan sisällöstä -8 Saanut virikkeitä vapaa-aikaan -15 Viettää mielellään aikaa lehden parissa-18

Poikkeama-analyysi Asiakaslehdet Saanut virikkeitä ostosten tekoon23 Saanut käytännöllisiä vinkkejä 16 Saanut virikkeitä vapaa-aikaan 7 Löytänyt ammatillisia kontakteja -5 Säilyttänyt lehden tai osan sisällöstä -5 Saanut vinkkejä työhön liittyen -6 Saanut tiedotusvälineiden käyttövinkkejä -6 Viettää mielellään aikaa lehden parissa -10 Löytänyt keskustelunaiheita-18

4.4 TOP 20 -LISTAT

” Olen saanut virikkeitä ostosten tekoon ja suunnitteluun” TOP 20

” Olen löytänyt keskustelunaiheita” TOP 20

” Olen saanut käytännöllisiä vinkkejä” TOP 20

” Olen saanut tiedotusvälineiden käyttövinkkejä” TOP 20

” Olen saanut virikkeitä vapaa-aikaan” TOP 20

” Olen löytänyt ammatillisia kontakteja” TOP 20

” Olen saanut vinkkejä työhön liittyen” TOP 20

” Olen säilyttänyt lehden tai osan sisällöstä” TOP 20

” Vietän mielelläni aikaa lehden parissa” TOP 20