1 Mielipiteet mainonnasta aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009/kevät 2010
2 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Aikakauslehtien mainonnan väittämät lehdittäin KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Perusjoukko ('000): 4 448, n= Kysymys: "Seuraavissa kysymyksissä esitetään väittämiä niistä aikakauslehdistä, joita puhelinhaastattelussa ilmoititte lukevanne. Kun ajattelette X-lehteä, miten seuraavat väittämät vastaavat mielipidettänne sen sisältämistä mainoksista?" Lehden lukijoiden vastausten jakaumat %
3 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010, N =
4
5
6
7
8
9
10 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010, N =
11 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010, N =
12 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010, N =
13 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010, N =
14 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010, N =
15 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010, N =
16 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010, N =