Pukeutumisen kuluttajaryhmät Asialliset pukeutujat 25 % Käytännölliset 30 % Intohimoiset shoppailijat 23 % Nuoret huolettomat 21 % Lähde: KMT Kuluttaja.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Juha Kauppinen Consulting oy Työntekijäkysely Tietoja
Advertisements

Mission Gallup 08 nettikyselyn yhteenveto. Jeesus tunnetuksi kautta maailman Taustatietoja • 446 vastaajasta 38% (m) ja 62% (n) • Vapaakirkollisia 84%
1 Ostopaikkakysely Heli Rauman Anu Simonen. 2 Kyselyn toteutus •Riihimäen kotitalouksiin lähetettiin yhteensä 2780 kyselyä •Kotitaloudet valitsimme postinumeroiden.
Hampuri, Saksa Löytää suunta, joka mahdollistaa Lions Clubs Internationalin saavuttavan sen täyden potentiaalin kansainvälisenä.
Mediamainonnan muutosmittari Tammi-huhtikuu 2009.
Mediamainonnan muutosmittari Mainostajien Liitolle Tammi-heinäkuu 2009.
Aikakauslehtien mielipidevaikuttajat, WOM KMT Kuluttaja 2013 Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 • Vastaajamäärä N = • Toteutus nettikyselynä
Kosmetiikka/miehet Miesten kosmetiikka KMT Kuluttaja 2008 Kosmetiikkaväittämien ryhmittely Kosmetiikkaan liittyvien asenteiden ryhmittely on TNS Gallupin.
1 MARKKINAKATSAUS RAHASTOPÄÄOMA SUOMALAISISSA SIJOITUSRAHASTOISSA.
Pukeutuminen KMT Kuluttaja 2008 Pukeutumisväittämien ryhmittely Pukeutumiseen liittyvien asenteiden ryhmittely on TNS Gallupin tekemän ryhmittelyanalyysin.
Place client logo here in Slide Master RI Elokuu 2009 Jorma Hakanen Lääkkeiden määrääminen ja rinnakkaislääkkeet –tutkimus.
Energiavuosi Energiavuosi 2008 tiedotustilaisuus Energiateollisuus ry.
Kosmetiikka/naiset Naisten kosmetiikka KMT Kuluttaja 2008 Kosmetiikkaväittämien ryhmittely Kosmetiikkaan liittyvien asenteiden ryhmittely on TNS Gallupin.
Perusopetuksen huoltajat 2014 Generated on :04.
Aikakauslehtien lukemistavat KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Markku Lappalainen Aalto University Sustainability in Building Design.
Laskelma kuntien ja kuntayhtymien menoista v. 2012
Elinkeinopoliittinen mittaristo 2014 Pelkosenniemi 1.
Elinkeinopoliittinen mittaristo 2014 Kittilä 1. ELINKEINOPOLITIIKAN TILA 2.
Elinkeinopoliittinen mittaristo 2014 Kemi 1. ELINKEINOPOLITIIKAN TILA 2.
Suomalaisten suhtautuminen autoihin ja autoiluun KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja Syksy05/Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia
1 ©TNS 2012 NEUVOLOIDEN VASTAANOTTOJEN ASIAKASTYYTYVÄISYYSMITTAUS Neuvolat - suurten kaupunkien vertailu 2012 Kaupunkikohtainen vertailu.
Alla olevissa kaavioissa havainnollistetaan, miten aineenopettajan opetettavat aineet muodostuvat diplomi- insinöörin tutkinnon opinnoista. Pedagogisten.
V V V V V V V V V V V V Kuuden suurimman kaupungin lasten päivähoidon palvelujen ja kustannusten vertailu 2009 Kuuden suurimman kaupungin lasten päivähoidon.
*) Työttömät ilman lomautettuja Lähde: Työ- ja elinkeinoministeriön työttömyystilastot Työttömät* työnhakijat 1994–2014, syyskuu Yleisimmät.
Mediamainonnan muutosmittari Mainostajien Liitolle Tammi-Lokakuu 2009.
I.R.O. Research Oy vee 10/2000 Mediakäyttö Käyttää vähintään kerran viikossa Tytöt ja pojat *) Kirjat (esim. romaanit, lasten- ja nuortenkirjat)
Työmarkkinatutkimus 2012 Yksityinen sektori
Väestö Vantaan osa-alueilla
Elinkeinopoliittinen mittaristo 2014
Viikko 8 (18. – 22.2.) Maanantai: (18.2.) -Kulttuuripolku/Taidemuseo 8D klo , 8E klo Tiistai: (19.2.) -TET-info auditoriossa 8ABC klo.
Mainonnan kiinnostavuus aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
Markkinointiviestinnän panostusten kehittyminen vuonna 2006 vuoteen 2005 verrattuna SALDO % 43% 33% Kuva 1 Mainosbarometri.
1 Mielipiteet mainonnasta aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009/kevät 2010.
Aihe: 30 Asiaa 30 asiaa, jotka olemme oppineet pornoleffoista.
Suomen Gallup Elintarviketieto Oy Maatilojen kehitysnäkymät 2020 © TNS 8/ Lomituspalvelut ja Maatilojen kehitysnäkymät 2020 Eeva Heikkilä.
Viikko 46 (14. – ) Maanantai: (14.11.) - Tiistai: (15.11.) - Keskiviikko: (16.11.) -Rästikoe klo 8.00 luokassa C239 -Hammasvalistus klo AC,
Diofantoksen yhtälö 10x + 4y = 36.
Aikakauslehtiä ikä kaikki – Aikakauslehtien lukeminen eri ikäkausina Mervi Raulos Suomen Gallup-Media Oy.
Suuntaamattoman graafin syvyyshaku
Seinäjoki kisa A Tuomari: Tytti Lintenhofer ALO 12kyl, 4pys Kyl:
Maatalous, maaseutuyrittäminen rahavirrat 2008 ja 2007 Pohjois-Savo Jari Kauhanen MTK- Pohjois-Savo.
Työttömät* työnhakijat ELY-keskuksittain *) Työttömät ilman lomautettuja Lähde: Työ- ja elinkeinoministeriön työttömyystilastot Työttömät* työnhakijat,
3. LAADULLISTEN VASTAUSTEN RAPORTOINTI. Väittämien keskimääräiset osuudet kaikista lehdistä.
Eksponentiaalinen kasvaminen ja väheneminen
Aikakauslehtien mainontaa koskevat väittämät KMT Kuluttaja Syksy 2013 / Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N.
Maitotaito PIENEN VAUVAN PÄIVÄ Maitotaito.
Oulu ALO-luokka 12kyl, 4pys Tuomari: Tytti Lintenhofer Kyl:
Tietoja muuttoliikkeestä Yhteenvetoa PKS = Vantaa, Espoo, Helsinki ja Kauniainen KUUMA = muu Helsingin seutu (10 kuntaa)
Mediaan sitoutuminen Aikakauslehdet, KMT Kuluttaja 2007.
Viikko 3 (14. – ) Maanantai: (14.1.) -3. JAKSO ALKAA Tiistai: (15.1.) -9.LK: Tutustuminen II-asteen oppilaitoksissa klo 9-15 Keskiviikko: (16.1.)
Väestö ja väestönmuutokset. Väestö äidinkielen ja iän mukaan Naisten ja miesten tasa-arvo Helsingissä2 Lähde: Tilastokeskus. Miehet.
SOSIAALI- JA TERVEYSMINISTERIÖ Onnistuvat Opit –juurruttamishankkeen päätösseminaari Riitta Säntti Neuvotteleva virkamies.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Energiavuosi 2014 Sähkö Energiateollisuus ry.
Tilinpäätös 2004.
Suomen Lääkäriliitto | Finnish Medical AssociationLääkärit Suomessa | Physicians in Finland Tilastotietoja lääkäreistä ja terveydenhuollosta 2014 Statistics.
1 Työvoiman työssäolo 2009 Kokoaikatyössä olevat palkansaajat Lähde: Tilastokeskus, Työvoimatutkimuksen 2009 aineisto
Tilastollisesti merkitsevä nousu Tilastollisesti merkitsevä lasku Edelliseen aineistoon KMT 2005 verrattuna* KMT Kevät06 puolivuosiaineisto KMT SYKSY05/KEVÄT06.
Aikakauslehtien mainonta 2009 Lähde: KMT Kuluttaja 2009 Mainonnan vaikutus väittämät lehdittäin KMT Kuluttaja 2009 Kuluttaja 2009 N = (est
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja 2014 Lähde: KMT Kuluttaja 2014, N=8 754 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä Tulokset laskettu.
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.
Tulo- ja lähtömuutto ikäryhmittäin 2016
Tulo- ja lähtömuutto ikäryhmittäin 2016
Tulo- ja lähtömuutto ikäryhmittäin 2016
Tulo- ja lähtömuutto ikäryhmittäin 2016
Tulo- ja lähtömuutto ikäryhmittäin 2016
Esityksen transkriptio:

Pukeutumisen kuluttajaryhmät Asialliset pukeutujat 25 % Käytännölliset 30 % Intohimoiset shoppailijat 23 % Nuoret huolettomat 21 % Lähde: KMT Kuluttaja 2008, TNS Gallup

Kosmetiikan kuluttajaryhmät, naiset Himoshoppaajat 21 % Käytännölliset 40 % Impulsiiviset kokeilijat 19 % Merkkiuskolliset 20 % Lähde: KMT Kuluttaja 2008, TNS Gallup

Autoilun kuluttajaryhmät Statushakuiset 36 % Ekohenkiset 25 % Merkkiuskolliset 24 % Välinpitämättömät 15 % Lähde: KMT Kuluttaja 2008, TNS Gallup

Kosmetiikan kuluttajaryhmät, miehet Puhtaat perusmiehet 32 % Valikoivat käyttäjät 18 % Laatuun panostajat 20 % Uutuuksia kokeilevat 23 % Lähde: KMT Kuluttaja 2008, TNS Gallup