Sähköinen kirja oppimisympäristönä

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
SMART Board Interaktiivinen esitystaulu -> yhdistää perinteisen liitu- ja tussitaulun sekä tietokonekuvan Sormesi on hiiri! Laura Viljamaa 2011.
Advertisements

Toimintaohjeet opelle
Kielitivoliristeily Iloa ja hyötyä verkosta Katrina Vartiainen.
Moodlen ohje opiskelijoille
RSS-syötteet tiedonhallinnassa Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
Memo 7 & 8 Historia sähköinen opettajan aineisto
RSS-syötteet tiedonhallinnassa Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Suomalainen tietoyhteiskunta ja opetusteknologia • Tämän päivän suomalainen koulu  Innovatiivinen  Antaa mahdollisuuksia sekä opettajalle että oppilaalle.
Mikä on Peppi projekti ja miten se etenee?
Oppijalähtöisten verkko-oppimisympäristöjen kehittäminen
JOHTAJIIN KOHDISTUVAT ODOTUKSET
Oppijalähtöisyys ja verkko-oppimisympäristö - kohtaavatko ne toisensa
Tiistaina klo 18 6B-luokassa
Mikkeliläinen – sähköisen asioinnin tulevaisuus Mikkelissä Kalle Launiala, ProtonIT Oy
Peruskoulun tuki ammatinvalinnassa
Java-ohjelmoinnin perusteet kesä 2012 TERVETULOA! Opettaja Jukka Juslin.
Sähköinen portfolio - kyvyt.fi
RSS-syötteet tiedonhallinnassa Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Siivikkala, Metsäkylä, Viljakkala Opetuspäällikkö Leena Pöntynen
Mikä ihmeen Office 365? Office 365
Luento 1: mediakasvatuksesta kohti monilukutaitoa
Visual Basic –ohjelmointi ITP2TM002
Perusopetuksen opetussuunnitelman perusteiden linjauksia
Kirjasto avoimena oppimisympäristönä – Tiedonlähteitä.
HENKILÖKOHTAINEN OPPIMISYMPÄRISTÖ OPETTAJILLE Krista Auvinen 2011 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
OPPILAS LUOKKAHUONEESSA
Sähköisen oppimisen edelläkävijä | e-Opin oppimateriaalit Opettajan työtä helpottavat e-materiaalit.
MOppijat Jyväskylän pilotoijat
Pedagogiikan ja tilan välinen suhde. Formaalin ja informaalin oppimisen rajapinnat.
Kiravo-projekti 2012 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra Wallwisher.
(2b) VÄLIAIKATYÖSKENTELY jakson välillä OSALLISUUS OPPIVA OPS.
Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
RSS-syötteet tiedonhallinnassa Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra Krista Auvinen.
HENKILÖKOHTAINEN OPPIMISYMPÄRISTÖ OPETTAJILLE Kiravo-projekti 2011 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Welcome to Könönpelto School
Uusi palvelu
Optima-oppimisympäristö opetuksessa ja oppimisessa Jyväskylän yliopisto.
Pornaisten OPS-veso mika waltarin koululla
Fotosynteesi.
Toimintaohjeet opelle
Pilvipalvelun käyttö opiskelun tukena case: Petri Lounaskorpi
Historia tarkoittaa aikaa tästä hetkestä taaksepäin. Historia on tiedettä, tutkimusta menneistä tapahtumista. Lähteet kertovat menneisyydestä: Arkelogiset.
Jyväskylän ammattiopisto
MITÄ ESTEETÖN OPPIMISYMPÄRISTÖ MINULLE TARKOITTAA Leevi Alahäivälä
Kieliä opettavien OPS- tapaaminen Ryhmätyön ohjeistus.
RAHOITUSJÄRJESTELMÄN UUDISTAMINEN! OPETUSSUUNNITELMAUUDISTUS! SÄHKÖISET YO-KIRJOITUKSET! LUKIOVERKON HARVENTUMINEN! PEDAGOGINEN UUDISTAMINEN! TOIMINTAKULTTUURIN.
OFFICE 365 PERUSTEET MATTI LÄHTEVÄNOJA, KUOPION KASVUN JA OPPIMISEN PALVELUALUE, KALLAVEDEN LUKIO.
SanomaPron sähköiset sisällöt Lappeenranta Veso –koulutus Heikki Karjalainen.
Oppimiskäsitys- työpaja Aija Rinkinen Opetushallitus.
Tieto- ja viestintäteknologia alakoulujen opetuksessa
II Luonnonuskonnot Vedenjumalatar Mami Wata.
Opetussuunnitelma uudistui- mikä muuttuu?
Tervekoululainen.fi // UKK-instituutti
Toki-verkkokirjasto ja kirjastopalvelut
Tampere, Oulu Petri Ahokas
Ympäristö- ja laiteriippu-mattomuus
Korvaavuuden, sisällyttämisen ja vapautuksen prosessi
HISTORIAN KURSSIEN TAVOITTEET, SUORITTAMINEN JA ARVIOINTI
e-Norssi 5 v -juhlaseminaari
Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän.
Liikesaksan perusteet I
Mikä on monialainen oppimiskokonaisuus?
Quizlet-sovelluksen käyttöopas
Liikesaksan perusteet II
Liikesaksan perusteet I
HENKILÖKOHTAINEN OPPIMISYMPÄRISTÖ OPETTAJILLE
Uuden opetussuunnitelman ajankohtaiset teemat
Uuden opetussuunnitelman ajankohtaiset teemat
Case-linkit sana&search[asiasana]=Yhteistoimintamenettely
Esityksen transkriptio:

Sähköinen kirja oppimisympäristönä

Mikä on sähköinen oppikirja? Onko se painetun kirjan kaltainen, mutta sähköisesti jaettava teos? Vai onko se sisältöjä, työtapoja ja työvälineitä sisältävä muokattava oppimisympäristö? Kuka ne tekee? Kustantajat, oppilaat vai opettajat? Miten niitä otetaan käyttöön, millä ja miten niitä käytetään?

Linkit OmaTila / Peda.net –kirjautuminen ja rekisteröityminen: https://peda.net/:login Esimerkki sähköisestä kirjasta oppimisympäristönä: https://peda.net/heinola/lyseonmaenkoulu/oppiaineet/biologia/vedet e-Oppi sähköiset oppimateriaalit: https://peda.net/oppimateriaalit/e-oppi