Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
TABLETTIPROFIILITUTKIMUS 2013 Etelä-Saimaa Kymen Sanomat Kouvolan Sanomat.
Advertisements

Maankäyttö-lehden lukijatutkimus
11 VAKUUTUSTUTKIMUS 2012 Esitys Tutkimuksen tavoitteena on selvittää suomalaisten: yleiskuvaa vakuutusyhtiöistä ja vakuutustuotteista riskintuntemusta.
1 Ostopaikkakysely Heli Rauman Anu Simonen. 2 Kyselyn toteutus •Riihimäen kotitalouksiin lähetettiin yhteensä 2780 kyselyä •Kotitaloudet valitsimme postinumeroiden.
Lähde: Tilastokeskuksen väestöennuste
TARJOAMINEN 1CD •1♦ avaus yleensä 4+ korttia •ainoastaan jakaumalla 4432 avataan 3:n kortin ruudulla •pistevoima 12 – 21(22) •kaikilla 13 pisteen käsillä.
Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2013.
Internet-äänestäminen Jari Pajunen | |2T2234, Jari Pajunen, Internet-äänestäminen Toteutus Tämän haastattelututkimukseen.
Kuntalaispalautteen kokoamispalvelu Multibase Oy Tämä on kuvaus palvelumallista, jonka pohjalta Kauniaisten kaupunki käynnisti pilottiprojektin. palvelumalli:1-3.
KILPAILEVA TARJOAMINEN •Vastustajien tarjoaminen muuttaa oman systeemin rakennetta –vastaajalla enää harvemmin vahvoja (17+ p) kortteja, joten ei käytetä.
1 Heli Lepomäki Yritysten ja muiden organisaatioiden käyttöön sähköinen työpöytä on jo leviämässä, koska niiden toiminta ja asiakaspalvelu.
Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
Avainlippu- bränditutkimus Avainlippu-bränditutkimuksen toteutus ja tavoitteet  Toteutustapa 1. Kvalitatiivinen tutkimus (kaksi ryhmähaastattelua,
1 ©TNS 2012 Tämän tutkimuksen tulokset on tarkoitettu vain tilaajan omaan käyttöön. Niitä ei saa lainata, luovuttaa, jälleenmyydä tai julkaista ilman tutkimusyrityksen.
Place client logo here in Slide Master RI Elokuu 2009 Jorma Hakanen Lääkkeiden määrääminen ja rinnakkaislääkkeet –tutkimus.
ARJEN TALOUSKATSAUS Telebus helmikuu/2008/viikko 9.
TULEVAISUUDEN NÄKYMÄT Telebus Elokuu/2007/viikot 32 ja 33.
Yksityishammaslääkärikysely lokakuussa Kyselytutkimus kaikille Hammaslääkäriliiton yksityishammaslääkärijäsenille (2282 kpl, 15 enemmän kuin 2007)
Koonti Tammelan kirkonkylän kyselytuloksista. Vastausprosentit Vastaajien lkmVastaus-% Susikas30 Porras-Ojainen5826 Saari-Kaukola3325 Letku4425 Liesjärvi3620.
Alueellinen urheiluseuratutkimus 2005, 2007, 2009.
Elinkeinopoliittinen mittaristo 2014 Pelkosenniemi 1.
Elinkeinopoliittinen mittaristo 2014 Kittilä 1. ELINKEINOPOLITIIKAN TILA 2.
Elinkeinopoliittinen mittaristo 2014 Kemi 1. ELINKEINOPOLITIIKAN TILA 2.
1 Senioreiden säästäminen ja maksutavat 2014 SENIOREIDEN SÄÄSTÄMINEN JA MAKSUTAVAT
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2008.
T IEDOSTA M ENESTYS Hämeenlinnan kaupunki Asiakastyytyväisyys 2013 – Lasten ja nuorten palvelut Varhaiskasvatus Tutkimusraportti Mikko Kesä Minna.
*) Työttömät ilman lomautettuja Lähde: Työ- ja elinkeinoministeriön työttömyystilastot Työttömät* työnhakijat 1994–2014, syyskuu Yleisimmät.
LAMK Outdoors Finland Etelä Aktiviteettisivuston lanseeraustutkimus 2013 T IEDOSTA M ENESTYS INNOLINK RESEARCH OY TAMPELLAN ESPLANADI 2, 4.krs, TAMPERE.
Työttömät* työnhakijat; yleisimmät akavalaistutkinnot *) Työttömät ilman lomautettuja Lähde: Työ- ja elinkeinoministeriön työttömyystilastot
AVAUS 1 ALAVÄRIÄ: p, vähintään 3 kortin väri VASTAUKSET AVAUKSEEN  VASTAUKSET AVAUKSEEN  AVAUS 1 YLÄVÄRIÄ: p, vähintään 5 kortin väri.
I.R.O. Research Oy vee 10/2000 Mediakäyttö Käyttää vähintään kerran viikossa Tytöt ja pojat *) Kirjat (esim. romaanit, lasten- ja nuortenkirjat)
KPL TIET KADUT.
Elinkeinopoliittinen mittaristo 2014
Anna tutki: Naisen asema työelämässä.
Tutkimuksen taustaa  Aula Research Oy toteutti poliittisten vaikuttajien parissa tutkimuksen julkisista palveluista Suomessa ja Euroopassa – Tutkimuksen.
1 Mielipiteet mainonnasta aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009/kevät 2010.
Sosiaali- ja terveysalan tutkimus- ja kehittämiskeskus Tiedosta hyvinvointia Päihdekysely /ELT Alkoholi- ja huumetutkimus1 PÄIHDEKYSELY 2002.
Pk-yritysbarometri, syksy 2014 Seuturaportti, Keski-Pohjanmaa 1.
Kuntauudistuskysely akavalaisille 2012 Yhteenveto tuloksista
KAAKKOIS-SUOMEN TYÖMARKKINOIDEN KATSAUS 2012  Ilmestyy piakkoin sähköisessä muodossa  Teemoina:  Väestö, työikäinen väestö, tuotanto, työllisyys, työttömyys.
Ympäristösi parhaat tekijät Utajärven liikkumiskyselyn tuloksia Asukastyöpaja
Seinäjoki kisa A Tuomari: Tytti Lintenhofer ALO 12kyl, 4pys Kyl:
Työttömät* työnhakijat ELY-keskuksittain *) Työttömät ilman lomautettuja Lähde: Työ- ja elinkeinoministeriön työttömyystilastot Työttömät* työnhakijat,
Väestönmuutos , maakunnittain
KOTITALO-LEHDEN LUKIJATUTKIMUS 2014 N971. Lehteä luetaan useampana päivänä Keskimäärin lehteä luetaan 2,2 päivänä.
Johtava sosiaalityöntekijä terveyssosiaalityön toimijana
Esaimaa.fi Profiilitutkimus Helmikuu Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tarkoituksena.
Maitotaito PIENEN VAUVAN PÄIVÄ Maitotaito.
Yleistä tutkimuksesta
Pk-yritysbarometri, syksy 2014 Seuturaportti, Kanta-Häme 1.
Facebook yritystoiminnan tukemisessa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Liite Patu 8/ KIRKKONUMMEN KUNTA Palvelutuotannon käyttäjäkysely
Kymensanomat.fi Kävijäprofiili Maaliskuu Presentation name / Author Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää Kymensanomat.fi-palvelun.
Kouvolansanomat.fi Kävijäprofiili Maaliskuu 2011.
SATE1110 SÄHKÖMAGNEETTINEN KENTTÄTEORIA
Asiakaskyselyn tulokset Nurmijärven nuorten palvelut.
Pk-yritysbarometri, kevät 2015 Alueraportti, Pohjanmaa 1.
Tilakatsaus Hälyri-projekti 5. Kokous Mitä on tehty? Suunniteltu ja toteutettu järjestelmän runkoa Palvelimeen voidaan ottaa yhteys mobiili-
Talousnäkymät Valtiosihteeri Raimo Sailas SITRA,
Suomen Lääkäriliitto | Finnish Medical AssociationLääkärit Suomessa | Physicians in Finland Tilastotietoja lääkäreistä ja terveydenhuollosta 2014 Statistics.
Yleistä tutkimuksesta
Tilastollisesti merkitsevä nousu Tilastollisesti merkitsevä lasku Edelliseen aineistoon KMT 2005 verrattuna* KMT Kevät06 puolivuosiaineisto KMT SYKSY05/KEVÄT06.
Kuinka monenteen diaan asti pysyt perässä? Koita sanoa ääneen monennessako diassa olet ja minkä värinen sen tausta on. Jos sinulla on kaveri vieressä,
Sukupuoli. Ikä: Ikäryhmä Asuinympäristö Opiskelu.
Valmistuneiden näkökulmia työelämätaitojen kehittymiseen Reeta Eloranta / U&R.
©TNS 2013 Finder Sivustolla kävijöiden profiilikuvaus Elokuu 2013.
Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2015.
Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2015.
Vau.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
Koettu turvallisuus lähijunaliikenteessä 2016
Esityksen transkriptio:

Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014

Tutkimuksen toteutus •Kouvolansanomat.fi-sivuston kävijäprofiilitutkimus on toteutettu maaliskuuta 2014 välisenä aikana. Vastauksia tutkimukseen on kerätty yhteensä 301 kappaletta tutkimuksen vastausprosentin ollessa 8,6 %. •Tutkimus on toteutettu InterQuestin SPOT® Internet-tutkimuksella, jossa vastaajat kutsutaan kyselyyn satunnaisotannalla suoraan tutkittavalta sivustolta. Näin tutkimus edustaa sivuston aitojen käyttäjien profiilia ja mielipiteitä. •Kyselytekniikkana käytetään popup -ikkunoiden eston kiertävää ratkaisua. Kutsun hyväksyneet kävijät siirtyvät lomakesivulle, jossa he vastaavat kysymyslomakkeeseen. Tämän jälkeen vastaukset tallentuvat InterQuestin palvelimelle. •Tämän tutkimuksen tuloksia on verrattu Kärkimedian lehtien kävijäkuntien profiileista muodostettuun tietokantaan. Tietokanta sisältää yhteensä 34 eri lehden profiilitiedot. •Tutkimuksen tulokset on raportoitu InterQuestin reaaliaikaisen asiakasraportointi- työkalun kautta internetissä sekä tämän yhteenvetoraportin muodossa. 2

Profiilitiedot 3

4 Sukupuoli ja ikä

5 Ammattiasema

6 Talouden yhteenlasketut bruttovuositulot

7 Asuinpaikka Top 10

8 Asuinkunta Top 10

Kuluttajakäyttäytyminen 9

10 Medioiden seuraaminen Asteikolla 1-6, jossa 6=päivittäin yli tunnin, 5=päivittäin alle tunnin, 4=useita kertoja viikossa, 3=kerran viikossa, 2=harvemmin, 1=satunnaisesti tai ei lainkaan

11 Internetin käyttö

12 Sähköisen lukulaitteen/tabletin omistaminen tai hankkiminen

Sivuston käyttö ja tyytyväisyys 13

14 Sivustolla vierailutiheys

15 Tyytyväisyys sivustoon Asteikolla 1=tyytymätön – 5=tyytyväinen

16 Tyytyväisyys sivustoon n= 301

17 Kouvolansanomat.fi-sivuston tärkeys itselle

18 Kouvolansanomat.fi-sivuston käyttötarkoitukset

19 Annettujen ominaisuuksien sopivuus kouvolansanomat.fi-sivustolle

20 Internetin käyttö kännykällä tai sähköisellä lukulaitteella