Mediamainontaan käytetyn euromäärän kehitys kuukausittain ja kumulatiivisesti 2006 ja 2007 (muutos-% edellisen vuoden vast. ajanjaksoon)
Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Helmikuu 2007 Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan. Sanoma- ja aikakauslehtien sekä television euromäärät on laskettu käyttämällä oikaisukertoimia. Sanomalehtien kertoimet perustuvat suurimmilta sanomalehdeltä kuukausittain saataviin tietoihin sekä Sanomalehtien Liiton ilmoittamiin lukuihin jaksolta 1-11/2006. Kaupunkilehtien kerroin perustuu jaksoon 1-11/2006. Aikakauslehtien kertoimet perustuvat Aikakauslehtien Liiton ilmoittamiin lukuihin jaksolta 1-2/2007 Television kertoimet perustuvat MTV3:n ja Nelosen kuukausittain ilmoittamiin nettolukuihin. *Helmikuulta 2007 puuttuvat liitetiedot osalta aikakauslehtiä teknisten syiden vuoksi **Tammi-helmikuun 2007 tiedoista puuttuu Urheilukanava, joka on poistettu myös 2006 vuoden vertailuluvusta. Television luvut sisältävät ostos-, sponsorointi- ja tekstikanavamainonnan. Muutos-% laskettu vertailukelpoisesta mediavalikoimasta Tietoja ei saa julkaista ilman TNS Gallup Oy:n lupaa Copyright: TNS Gallup Oy
Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Tammi-helmikuu 2007 Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan. Sanoma- ja aikakauslehtien sekä television euromäärät on laskettu käyttämällä oikaisukertoimia. Sanomalehtien kertoimet perustuvat suurimmilta sanomalehdeltä kuukausittain saataviin tietoihin sekä Sanomalehtien Liiton ilmoittamiin lukuihin jaksolta 1-11/2006. Kaupunkilehtien kerroin perustuu jaksoon 1-11/2006. Aikakauslehtien kertoimet perustuvat Aikakauslehtien Liiton ilmoittamiin lukuihin jaksolta 1/2007 Television kertoimet perustuvat MTV3:n ja Nelosen kuukausittain ilmoittamiin nettolukuihin. *Tammikuun 2007 tiedoista puuttuu Urheilukanava, joka on poistettu myös 2006 vuoden vertailuluvusta.Luvut päivitetään takautuvasti helmikuun tietojen yhteydessä Television luvut sisältävät ostos-, sponsorointi- ja tekstikanavamainonnan. Muutos-% laskettu vertailukelpoisesta mediavalikoimasta Tietoja ei saa julkaista ilman TNS Gallup Oy:n lupaa Copyright: TNS Gallup Oy
Mediamainonnan muutokset mediaryhmittäin vaalimainonta sisältyy lukuihin Tiedot perustuvat TNS Gallup Adexin seurannassa olevaan mediavalikoimaan.
Mainostetuimpien toimialojen muutoksia Tiedot perustuvat TNS Gallup Adexin seurannassa olevaan mediavalikoimaan.
Mediamainonnan kehitys mainontatyypeittäin *sis. huvit, kiinteistöt ja asunnot, työpaikat Vaalimainonta sisälyy lukuihin Tiedot perustuvat TNS Gallup Adexin seurannassa olevaan mediavalikoimaan.
Mediamainonnan kehitys toimialoittain 1-2/2007 Tiedot perustuvat Gallup Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan