Mediamainontaan käytetyn euromäärän kehitys kuukausittain ja kumulatiivisesti 2006 ja 2007 (muutos-% edellisen vuoden vast. ajanjaksoon)

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Roosa nauha 2014 Tuuli Lahti.
Advertisements

Aikakauslehdet ja Internet Mervi Raulos TNS Gallup Oy.
Jukka Leino Viestinnän prosessi TAHTOTILA.
Mediamainonnan muutosmittari Tammi-huhtikuu 2009.
Mediamainonnan muutosmittari Mainostajien Liitolle Tammi-heinäkuu 2009.
Mainonnan muutosmittari Tammi-toukokuu Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Toukokuu 2008 Tiedot perustuvat TNS Media.
Mediamainontaan käytetyn euromäärän kehitys kuukausittain ja kumulatiivisesti 2006 ja 2007 (muutos-% edellisen vuoden vast. ajanjaksoon)
Liikevaihdon muutos Pirkanmaalla 2001/2010 Kaikki toimialat (vuosimuutos-%)
Viestinnän Keskusliitto 15 ‒ 24-vuotiaiden mediankäyttö.
Aamulehti tavoittaa alueen kuluttajat
1 Suomi24 – Suomen suurin yhteisö •Kävijät –Noin eri kävijää/vko –Suomen suurin käyttäjien tuottama palvelu •Palvelut –Aloitussivu & haku –Keskustelu.
Millä eväillä sanomalehti on mainostajalle tärkein media?
Mediamainonnan muutosmittari Mainostajien Liitolle Tammi-Lokakuu 2009.
Sanomalehti mainonnassa
Suomen Gallup Elintarviketieto Oy Maatilojen kehitysnäkymät 2020 © TNS 8/ Lomituspalvelut ja Maatilojen kehitysnäkymät 2020 Eeva Heikkilä.
Tampereen kaupunki Tietotuotanto ja laadunarviointi Väestönmuutokset 2010 Joulukuu Tampere Tampereen kaupunkiseutu Suurimmat kaupungit Suurimmat seutukunnat.
Taustatietoja maatalouteen liittyen Lähde: MTK / MTK-Pohjois-Savo
Aikakauslehtien Ylivoimapankki Vesa Väisänen IROResearch Oy.
Maakunnan tila Tietopaketti Varsinais-Suomen kehityksestä Päivitetty
Talous- ja strategiaryhmä Väkiluvun muutos tammi-elokuussa 2005 ja 2006 Tampereen seutukunta Lähde: Tilastokeskus, ennakkotieto Koko seutukunta yhteensä.
Talous- ja strategiaryhmä Väkiluvun muutos tammi-heinäkuussa 2005 ja 2006 Lähde: Tilastokeskus, ennakkotieto Koko seutukunta yhteensä tammi- heinäkuussa:
Kaupunginjohtajan ehdotus Talousarvion laadinnan perusteet.
Talous- ja strategiaryhmä Väkiluvun muutos tammi-syyskuu 2006 Tampereen seutukunta Lähde: Tilastokeskus, ennakkotieto.
Kuukausittaiset väestönmuutokset Vantaalla ja suurissa kaupungeissa.
Kuukausittaiset väestönmuutokset Vantaalla ja suurissa kaupungeissa.
Kuukausittaiset väestönmuutokset Vantaalla ja suurissa kaupungeissa.
Kuukausittaiset väestönmuutokset Vantaalla ja suurissa kaupungeissa.
Kuukausittaiset väestönmuutokset Vantaalla ja suurissa kaupungeissa.
Kuukausittaiset väestönmuutokset Vantaalla ja suurissa kaupungeissa.
Kuukausittaiset väestönmuutokset Vantaalla ja suurissa kaupungeissa.
Kuukausittaiset väestönmuutokset Vantaalla ja suurissa kaupungeissa.
Kuukausittaiset väestönmuutokset Vantaalla ja suurissa kaupungeissa.
1 Suomen Numerot Numpac Oy Numeronsiirtotilastot
Kuukausittaiset väestönmuutokset Vantaalla ja suurissa kaupungeissa.
Lähde: Tilastokeskus, erillistilaus kesäkuu 2016 Valmistuneet asunnot ja kesämökit Pohjois-Savossa v Esitetyt v tiedot perustuvat.
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.
Valmistuneet asunnot ja kesämökit Pohjois-Savossa v Tämä tilasto perustuu rakennuslupatunnuksiin eikä aikasarjaa tässä muodossa jatkossa enää.
Energiavuosi 2012 Kaukolämpö Kaukolämpö ja –jäähdytys 2012 Kaukolämmön myynti (sis. verot)2,25 mrd € Kaukolämpöenergian myynti33,6 TWh Kaukolämmön.
Terveyskasvatuksen tavoite
Aluetalouden suhdanteet Keski-Karjalassa 7-12/2016
Suhdannekatsaus huhtikuu 2017
Media Advertising Spend Q Media Advertising Spend total €256.4M
Suomen Numerot Numpac Oy Numeronsiirtotilastot
Lähde: Tilastokeskus, erillistilaus kesäkuu 2016
Lähde: Tilastokeskus, erillistilaus kesäkuu 2017
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot
tilastot päivitetään tammikuussa.
PUOLUEIDEN KANNATUSARVIOT
PUOLUEIDEN KANNATUSARVIOT
Työllisyysaste kunnan asukasluvun mukaan 2016
Työllisyysaste kunnan asukasluvun mukaan 2016
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot 1Q2018
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot 2Q2018
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot 3Q2018
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / naiset
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana /
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / miehet
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot 1Q2019
Suhdannekatsaus huhtikuu 2018
Työllisyysaste kunnan asukasluvun mukaan 2017
Valmistuneet asunnot ja kesämökit Pohjois-Savossa v
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot
Esityksen transkriptio:

Mediamainontaan käytetyn euromäärän kehitys kuukausittain ja kumulatiivisesti 2006 ja 2007 (muutos-% edellisen vuoden vast. ajanjaksoon)

Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Helmikuu 2007 Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan. Sanoma- ja aikakauslehtien sekä television euromäärät on laskettu käyttämällä oikaisukertoimia. Sanomalehtien kertoimet perustuvat suurimmilta sanomalehdeltä kuukausittain saataviin tietoihin sekä Sanomalehtien Liiton ilmoittamiin lukuihin jaksolta 1-11/2006. Kaupunkilehtien kerroin perustuu jaksoon 1-11/2006. Aikakauslehtien kertoimet perustuvat Aikakauslehtien Liiton ilmoittamiin lukuihin jaksolta 1-2/2007 Television kertoimet perustuvat MTV3:n ja Nelosen kuukausittain ilmoittamiin nettolukuihin. *Helmikuulta 2007 puuttuvat liitetiedot osalta aikakauslehtiä teknisten syiden vuoksi **Tammi-helmikuun 2007 tiedoista puuttuu Urheilukanava, joka on poistettu myös 2006 vuoden vertailuluvusta. Television luvut sisältävät ostos-, sponsorointi- ja tekstikanavamainonnan. Muutos-% laskettu vertailukelpoisesta mediavalikoimasta Tietoja ei saa julkaista ilman TNS Gallup Oy:n lupaa Copyright: TNS Gallup Oy

Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Tammi-helmikuu 2007 Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan. Sanoma- ja aikakauslehtien sekä television euromäärät on laskettu käyttämällä oikaisukertoimia. Sanomalehtien kertoimet perustuvat suurimmilta sanomalehdeltä kuukausittain saataviin tietoihin sekä Sanomalehtien Liiton ilmoittamiin lukuihin jaksolta 1-11/2006. Kaupunkilehtien kerroin perustuu jaksoon 1-11/2006. Aikakauslehtien kertoimet perustuvat Aikakauslehtien Liiton ilmoittamiin lukuihin jaksolta 1/2007 Television kertoimet perustuvat MTV3:n ja Nelosen kuukausittain ilmoittamiin nettolukuihin. *Tammikuun 2007 tiedoista puuttuu Urheilukanava, joka on poistettu myös 2006 vuoden vertailuluvusta.Luvut päivitetään takautuvasti helmikuun tietojen yhteydessä Television luvut sisältävät ostos-, sponsorointi- ja tekstikanavamainonnan. Muutos-% laskettu vertailukelpoisesta mediavalikoimasta Tietoja ei saa julkaista ilman TNS Gallup Oy:n lupaa Copyright: TNS Gallup Oy

Mediamainonnan muutokset mediaryhmittäin vaalimainonta sisältyy lukuihin Tiedot perustuvat TNS Gallup Adexin seurannassa olevaan mediavalikoimaan.

Mainostetuimpien toimialojen muutoksia Tiedot perustuvat TNS Gallup Adexin seurannassa olevaan mediavalikoimaan.

Mediamainonnan kehitys mainontatyypeittäin *sis. huvit, kiinteistöt ja asunnot, työpaikat Vaalimainonta sisälyy lukuihin Tiedot perustuvat TNS Gallup Adexin seurannassa olevaan mediavalikoimaan.

Mediamainonnan kehitys toimialoittain 1-2/2007 Tiedot perustuvat Gallup Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan