Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 AIKAKAUSLEHTIMAINONNAN HUOMAAMINEN - YHTEENVETO.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
1. Missä vietät joulun useimmiten?. 2. Missä viettäisit joulun mieluiten?
Advertisements

Juha Kauppinen Consulting oy Työntekijäkysely Tietoja
Kirjailijoiden taloudellinen asema Suomessa , Lavaklubi, Kansallisteatteri, Helsinki Tutkimuspäällikkö Mikko Grönlund BID Innovaatiot ja.
MS-tauti Pohjois-Savossa
KULUTTAJAKYSELY TALVEN ENNAKOINNISTA Rengasfoorumi Sales Questor Oy.
Hampuri, Saksa Löytää suunta, joka mahdollistaa Lions Clubs Internationalin saavuttavan sen täyden potentiaalin kansainvälisenä.
Esiopetuksen huoltajat 2014 Generated on :41.
Kaupunkikuvatoimikunta
Kaupunkikuvatoimikunta
AUTOMATIC DELIVERY REWARDS (ADR) (New Programme – 01 September) LifePak ® (Example) PSV 5% Discount= €51.71 (68.97 PSV) Shipping= €4.5.
1 Tiivistelmä (sivu 1/3) Telma-lehden lukeminen  Vastaajista 5 prosenttia on lukenut Telma-lehden uusimman numeron kokonaan ja noin neljännes (26 %) on.
Liikevaihdon kehitys Pirkanmaalla 2009
Aikakauslehtien mielipidevaikuttajat, WOM KMT Kuluttaja 2013 Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 • Vastaajamäärä N = • Toteutus nettikyselynä
Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 AIKAKAUSLEHTIMAINONNAN TEHOSTA – TUTKITUSTI Taru Eboreime, tripod research oy.

Aikakauslehdet tuovat tehoa mainontaan
Mediasidonnaisuus Aikakauslehdet KMT Kuluttaja Kevät 2009.
/ JNd Nordea Unioni Suomi ry Nousun hyvinvointikysely 2011.
Mediasidonnaisuus Aikakauslehdet KMT Kuluttaja 2008.
Pelaajakysely Tampereen piirin pelaajille 2013 TKT.
3.45 3.40.
Perusopetuksen huoltajat 2014 Generated on :04.
Tervetuloa viidennen vaikuttavuustutkimuksen julkistustilaisuuteen!
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Laskelma kuntien ja kuntayhtymien menoista v. 2012
KOKKOLAN VEIKKOJEN ARVOKISAEDUSTAJAT
Kuvien lähde:. Kuinka pitkä on pitkä? Subprime kriisi alkoi Yhdysvalloista elokuussa Se muuttui finanssikriisiksi lokakuussa Kreikkakriisi.
1 ©TNS 2012 NEUVOLOIDEN VASTAANOTTOJEN ASIAKASTYYTYVÄISYYSMITTAUS Neuvolat - suurten kaupunkien vertailu 2012 Kaupunkikohtainen vertailu.
Yliopistokirjastojen vastaajat palvelukyselyssä 2010 Päivi Jokitalo Kansalliskirjasto. Kirjastoverkkopalvelut marraskuu 2010.
Laajennettu työssäoppiminen Sosiaali- ja terveysalan perustutkinto Työpaikkaohjaajille suunnattu kysely keväällä 2011 Alustavia tuloksia.
Perusopetuksen oppilaat 2014 Generated on :03.
A-englanti Oppilaat: -Yhteensä ( ), noin 6 % ikäluokasta poikaa, tyttöä -Kolme neljästä teki läksyjä alle puoli tuntia -Kouluarvosanojen.
I.R.O. Research Oy vee 10/2000 Mediakäyttö Käyttää vähintään kerran viikossa Tytöt ja pojat *) Kirjat (esim. romaanit, lasten- ja nuortenkirjat)
Suhdannekorjattu perusjäämä Saksa0,8-0,110,91,1 Irlanti-7,1-4,7-2,7-0,80,9 Kreikka-10,1-4,20,43,25,5 Espanja-7,7-4,9-3,30,53,7 Ranska-4,3-3,4-1,5-0,051,3.
Väestö Vantaan osa-alueilla
Juha Kauppinen Consulting oy Rakenneselvitykseen liittyviä tutkimuksia Tiedotustilaisuus Karjasillan kirkolla Juha Kauppinen.
Markkinointiviestinnän panostusten kehittyminen vuonna 2006 vuoteen 2005 verrattuna SALDO % 43% 33% Kuva 1 Mainosbarometri.
Tutkimuksen taustaa  Aula Research Oy toteutti poliittisten vaikuttajien parissa tutkimuksen julkisista palveluista Suomessa ja Euroopassa – Tutkimuksen.
Rakentamisen tulevaisuus ja vaihtoehtoiset toimintamallit
Jakaumista. Frekvenssijakauma Mainostaja kysyy 200 asiakkaalta, kuinka monta kertaa viikossa he lukevat sanomalehteä. Päivät, jolloin luet lehden Frekvenssi.
YHDISTYSLAKI /503 Esim. patentti- ja rekisterihallituksen sivuilta: tai yhdistystoimintaa käsittelevien kirjojen liitteenä
POHJOIS-SUOMEN ALUEJOHTORYHMÄ WEBROPOL –KYSELYJEN TULOKSET Margit Päätalo, alueellinen suunnittelija puh
Teknologiateollisuuden tilanne ja näkymät alueittain
1 Raha-asioiden suunnitteleminen ja nykyinen rahatilanne Senioritutkimus 2011.
Seinäjoki kisa A Tuomari: Tytti Lintenhofer ALO 12kyl, 4pys Kyl:
Maatalous, maaseutuyrittäminen rahavirrat 2008 ja 2007 Pohjois-Savo Jari Kauhanen MTK- Pohjois-Savo.
MAINOSTAJIEN LIITTO MARKKINOINTIVIESTINNÄN PANOSTUSTEN KEHITTYMINEN LOPPUVUONNA 2004 VERRATTUNA ALKUPERÄISEEN BUDJETTIIN SALDO MAINOSBAROMETRI.
Maitotaito PIENEN VAUVAN PÄIVÄ Maitotaito.
Oulu ALO-luokka 12kyl, 4pys Tuomari: Tytti Lintenhofer Kyl:
Työpaikat toimialoittain Lähde: Tilastokeskus
Aikuisdiabeetikkojen hoitovastuun jakautuminen ja hoitoyksiköiden sisäinen työnjako.
Kemi ALO-luokka 14 kyl, 3 pys Tuomari: Tytti Lintenhofer Kyl: 31, 26, 9, 3, 18, 20, 5, 13, 14, 4, 12, 14, 7,
Kuntatalouden kehitys vuoteen 2018
Mediaan sitoutuminen Aikakauslehdet, KMT Kuluttaja 2007.
Laajennettu työssäoppiminen Sosiaali- ja terveysalan perustutkinto Työpaikkaohjaajille suunnattu kysely keväällä 2011 Tiivistelmä tuloksista.
Väestö ja väestönmuutokset. Väestö äidinkielen ja iän mukaan Naisten ja miesten tasa-arvo Helsingissä2 Lähde: Tilastokeskus. Miehet.
Kärkimedia Paneeli Huomioarvon analyysi.
Suomen Lääkäriliitto | Finnish Medical AssociationLääkärit Suomessa | Physicians in Finland Tilastotietoja lääkäreistä ja terveydenhuollosta 2014 Statistics.
1. Missä vietät joulun useimmiten?. 2. Missä viettäisit joulun mieluiten?
Kansantalouden ennustelukuja vuodelle 2014 Laitos Julkaisu- BKT,Inflaatio, Työttö-Ansiotaso muutos myys- indeksin % % aste, %muutos, % joulukuu 0,11,18,61,4VM.
Laskelma kuntien ja kuntayhtymien menoista v. 2013
Paikallisten järjestelyerien käyttö vuonna 2004 Kunnallisen työmarkkinalaitoksen selvitys
Tilastollisesti merkitsevä nousu Tilastollisesti merkitsevä lasku Edelliseen aineistoon KMT 2005 verrattuna* KMT Kevät06 puolivuosiaineisto KMT SYKSY05/KEVÄT06.
Työajan haasteita tuloksia SAK:n jäsentutkimuksesta
Tervetuloa seitsemännen vaikuttavuus- tutkimuksen julkistustilaisuuteen!
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.
Eniten kohderyhmää tavoittavat aikakauslehdet lukijoiden kiinnostusten kohteiden mukaan 2016 Lähde: KMT AL + total 2016 n=9 557 , est
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / miehet
Esityksen transkriptio:

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 AIKAKAUSLEHTIMAINONNAN HUOMAAMINEN - YHTEENVETO

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 PUOLI MILJOONAA MIELIPIDETTÄ Huomioarvomittausten yhteenveto lähteenä aikakauslehtikustantajien mainonnan mittausten tietopankit ja Ylivoimapankki mainoksen mittaustulokset eli noin puoli miljoonaa tutkimusvastausta

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 ANALYSOIDUT KATEGORIAT Elintarvikkeet Lääkkeet ja terveys Autot Sisustaminen Rakentaminen Pankit Pukeutuminen Matkailu Kosmetiikka

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 MAINONTA AIKAKAUSLEHDISSÄ TOIMII! 5 asiaa, jotka kannattaa huomioida Erikoisratkaisut tuovat lisää tehoa. Bigger is better – aukeama toimii yleensä paremmin kuin puolikas sivu. Aukeaman vasen ja oikea sivu toimivat yhtä hyvin. Kaikki tuoteryhmät eivät toimi samalla tavalla. Alkupään sivut ovat usein tehokkaampia, mutta myös takakansi toimii erinomaisesti.

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 KAIKKIEN KATEGORIOIDEN HUOMIOARVOT Kaikkien mainosten keskihuomioarvo on 53 prosenttia PANKIT 265 mainosta TERVEYS JA LÄÄKKEET 794 mainosta RAKENTAMINEN 509 mainosta ELINTARVIKKEET 1304 mainosta MATKAILU 339 mainosta KOSMETIIKKA 963 mainosta PUKEUTUMINEN 508 mainosta SISUSTAMINEN 270 mainosta AUTOT 526 mainosta 64% 60% 55% 52% 51% 46% 43%

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 KESKIMÄÄRÄISET HUOMIOARVOT ERI TUOTERYHMISSÄ

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 AUTOMAINONNAN HUOMAAMINEN aikakauslehdissä (%) Automainos ½ sivua 48 Aukeaman automainos 74 Kaikki mainokset 53 Autot keskimäärin 64 Keskihuomioarvo = 1/1 sivun huomioarvo

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 AUTOMAINONNAN HUOMAAMINEN tuotekategorioittain (%) (vain miehet) renkaat 59 moottoripyörät/ kelkat 65 muut autotarvikkeet 56 henkilöautot 68 veneet/ perämoottorit 64 Ka. 64

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 SISUSTUSMAINONNAN HUOMAAMINEN aikakauslehdissä (%) Sisustusmainos ½ sivua 49 Aukeaman sisustusmainos 80 Kaikki mainokset 53 Sisustusmainos keskimäärin 60 Keskihuomioarvo = 1/1 sivun huomioarvo

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 SISUSTUSMAINONNAN HUOMAAMINEN tuotekategorioittain (%) valaisimet 48 huonekalut 58 astiat ruoanvalm.välineet 63 sisustustarvik- keet/tekstiiliit 66 Ka. 60

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 PUKEUTUMISMAINONNAN HUOMAAMINEN aikakauslehdissä (%) Pukeutumisen mainos ½ sivua 49 Aukeaman pukeutumismainos 72 Kaikki mainokset 53 Pukeutumisen mainos keskimäärin 60 Keskihuomioarvo = 1/1 sivun huomioarvo

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 PUKEUTUMISMAINONNAN HUOMAAMINEN tuotekategorioittain (%) alusvaatteet 60 takit ulkovaatteet 57 käyttövaatteet 62 Ka. 60

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 KOSMETIIKKAMAINNAN HUOMAAMINEN aikakauslehdissä (%) Kosmetiikkamainos ½ sivua 40 Aukeaman kosmetiikkamainos 67 Kaikki mainokset 53 Kosmetiikka keskimäärin 55 Keskihuomioarvo = 1/1 sivun huomioarvo

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 KOSMETIIKKAMAINONNAN HUOMAAMINEN tuotekategorioittain (%) (vain naiset) ihonhoito- tuotteet (kasvot) 56 hiustenhoito ja muotoilu 53 meikit värikosmetiikka 62 hygieniatuotteet 46 hiusvärit 53 käsi/vartalon- hoito 50 parfyymit ja hajusteet 61 Ka. 55

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 MATKAILUMAINNAN HUOMAAMINEN aikakauslehdissä (%) Matkailumainos ½ sivua 45 Aukeaman matkailumainos 67 Kaikki mainokset 53 Matkailu keskimäärin 52 Keskihuomioarvo = 1/1 sivun huomioarvo

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 MATKAILUMAINONNAN HUOMAAMINEN tuotekategorioittain (%) hotellit, kylpylät, ravintolat 49 laivayhtiöt 55 matkatoimistot, matkailun edistäm. 52 Ka. 52

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 RAKENTAMISEN MAINONNAN HUOMAAMINEN aikakauslehdissä (%) Rakentamisen mainos ½ sivua 47 Aukeaman mainos rakentaminen 64 Kaikki mainokset 53 Rakentaminen keskimäärin 52 Keskihuomioarvo = 1/1 sivun huomioarvo

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 RAKENTAMISEN MAINONNAN HUOMAAMINEN tuotekategorioittain (%) talopaketit 52 puutarhatuotteet, työkalut 56 laatat ja lattia- materiaalit 48 rakennus- tarvikkeet, työkalut 54 LVI-tuotteet, tulisijat 55 kiinteistövälittäjät, rakennuttajat 49 Ka. 52

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 ELINTARVIKEMAINONNAN HUOMAAMINEN aikakauslehdissä (%) Elintarvikemainos ½ sivua 43 Aukeaman elintarvikemainos 66 Kaikki mainokset 53 Elintarvikeet keskimäärin 51 Keskihuomioarvo = 1/1 sivun huomioarvo

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 ELINTARVIKEMAINONNAN HUOMAAMINEN tuotekategorioittain (%) maito/piimä 54 juustot 57 jogurtit 55 kerma/ kermavalmisteet 60 pasta/riisi/ jauhot/murot 58 pakasteet/ leivontapakasteet 56 makeiset 55 Ka. 51

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 LÄÄKKEIDEN JA HYVINVOINTIMAINONNAN huomaaminen aikakauslehdissä (%) Lääkemainos ½ sivua 39 Aukeaman lääkemainos 53 Kaikki mainokset 53 Lääkkeet ja terveys keskimäärin 46 Keskihuomioarvo = 1/1 sivun huomioarvo

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 LÄÄKKEIDEN JA HYVINVOINTIMAINONNAN huomaaminen tuotekategorioittain (%) vitamiinit/ hivenaineet 50 särkylääkkeet 55 perus-/ hoitovoiteet 49 laihdutus- tuotteet 46 vatsa/närästys/ ummetus 41 Ka. 46

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 PANKKI- JA VAKUUTUSMAINONNAN huomaaminen aikakauslehdissä (%) Pankkimainos ½ sivua 27 Aukeaman pankkimainos 66 Kaikki mainokset 53 Pankit ja vakuutus keskimäärin 43 Keskihuomioarvo = 1/1 sivun huomioarvo

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 PANKKI- JA VAKUUTUSMAINONNAN huomaaminen tuotekategorioittain (%) pankit 41 vakuutusyhtiöt 45 rahoitus/sijoitus 44 Ka. 43

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 ERIKOISRATKAISUT LISÄÄVÄT HUOMIOARVOA

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012

PUKEUTUMINEN kiinteä glossyliite kasvattaa eniten huomioarvoprosentteja kasvu-% verrattuna pukeutumisen mainonnan keskihuomioarvoihin Kiinteä glossyliite +29 Liite +24 Advertoriaali +27 Liimatäppä +20 Kilpailu +2

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 KOSMETIIKKA Liite kasvattaa eniten huomioarvoprosentteja kasvu-% verrattuna kosmetiikkamainonnan keskihuomioarvoihin Kiinteä glossyliite +13 Liite +34 Advertoriaali +4 Liimatäppä +28

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 ELINTARVIKKEET kiinteä glossyliite kasvattaa eniten huomioarvoprosentteja kasvu-% verrattuna elintarvikemainonnan keskihuomioarvoihin Kiinteä glossyliite +40 Resepti +11 Advertoriaali +8 Liimatäppä +32 Kuponki +10

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 LÄÄKKEET JA HYVINVOINTI kiinteällä glossyliitteellä eniten lisää huomioarvoprosentteja kasvu-% verrattuna lääkemainonnan keskihuomioarvoihin Kuponki +2 Kiinteä glossyliite +28

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 RAKENTAMINEN kuponki kasvattaa eniten huomioarvoprosentteja kasvu-% verrattuna rakentamisen mainonnan keskihuomioarvoihin Kuponki +22 Hinta mainittu +13

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 SIJAINTI AUTTAA LISÄÄMÄÄN HUOMIOARVOA

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 KANNET AUTOMAINOSTAJALLE aikkarin paras mainospaikka kasvu-% verrattuna automainonnan keskihuomioarvoihin Takakansi +11 Kolmoskansi +15

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 KANNET SISUSTUSMAINOSTAJALLE aikkarin paras mainospaikka kasvu-% verrattuna sisustusmainonnan keskihuomioarvoihin Takakansi +12 Kolmoskansi +8 Kakkoskansi +20

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 LEHDEN ALKUPÄÄ PUKEUTUMISEN MAINOSTAJALLE aikkarin paras mainospaikka kasvu-% verrattuna pukeutumisen mainonnan keskihuomioarvoihin Kakkoskansi Kolmannes +5

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 TAKAKANSI ON KOSMETIIKKAMAINOSTAJALLE aikkarin paras mainospaikka kasvu-% verrattuna kosmetiikkamainonnan keskihuomioarvoihin 1. Kolmannes +3 Takakansi +21 Kakkoskansi +18

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 TAKAKANSI ON MATKAILUMAINOSTAJALLE aikkarin paras mainospaikka kasvu-% verrattuna matkailumainonnan keskihuomioarvoihin 1. Kolmannes +2 Takakansi +26

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 TAKAKANSI ON RAKENTAMISEN MAINOSTAJALLE aikkarin paras mainospaikka kasvu-% verrattuna rakentamisen mainonnan keskihuomioarvoihin Takakansi +33 Kakkoskansi +15 Kolmoskansi +13

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 TAKAKANSI ON ELINTARVIKEMAINOSTAJALLE aikkarin paras mainospaikka kasvu-% verrattuna elintarvikemainonnan keskihuomioarvoihin Kolmoskansi +13 Takakansi +32

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 LÄÄKE- JA HYVINVOINTIMAINONTA toimii parhaiten sekä lehden alkupäässä että takakannessa kasvu-% verrattuna lääkemainonnan keskihuomioarvoihin Takakansi kolmannes +11 Kakkoskansi +29

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 PANKKI- JA VAKUUTUSMAINONTA toimii parhaiten sekä lehden alkupäässä että takakannessa kasvu-% verrattuna pankki- ja vakuutusmainonnan keskihuomioarvoihin 1. kolmannes +5 Takakansi +6 Kakkoskansi +23

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 VASEMMALLA VAI OIKEALLA PUOLELLA AUKEAMAA?

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 Vasemman ja oikean sivun mainonnan huomaamisessa ei ole eroa +-0 AUTOT SISUS- TAMINEN KOSME- TIIKKA ELIN- TARVIKKEET MATKAILU RAKENTA- MINEN TERVEYS/ LÄÄKKEET PANKIT

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 PUKEUTUMISEN MAINONTA TOIMII PAREMMIN VASEMMALLA

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 YHTEENVETONA

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 MAINONTA AIKAKAUSLEHDISSÄ TOIMII! 5 asiaa, jotka kannattaa huomioida Erikoisratkaisut tuovat lisää tehoa. Bigger is better – aukeama toimii yleensä paremmin kuin puolikas sivu. Aukeaman vasen ja oikea sivu toimivat yhtä hyvin. Kaikki tuoteryhmät eivät toimi samalla tavalla. Alkupään sivut ovat usein tehokkaampia, mutta myös takakansi toimii erinomaisesti.

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 Bigger is better Harness the editorial glow Front of book better than back of book Not all categories perform equally Optimising Advertising Performance Special mechanics enhance performance The 5 commandments of print effectiveness

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 KYSY LISÄÄ AIKAKAUSLEHTIEN MEDIAMYYJILTÄ!