Kanta-Hämeen reitistöjen saavutettavuus ja näkyvyys

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Tapahtumien markkinointi ja viestintä kirjastossa
Advertisements

Kiravo-projekti 2012 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
KALASTUSMATKAILUN KEHITTÄMINEN POHJANMAALLA KVARKEN FISHING.
Portfolio Valitsin suosikki tehtäväkseni ”omat kirjanmerkit” tehtävän. (Ohessa omia suosikki sivustoja)
Kiravo-projekti 2011 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Vaellus-, pyöräily- ja melontareittien suunnittelu ja toteutus matkailun näkökulmasta.
Johdannoksi sosiaaliseen mediaan Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
Internet  Lingua Franca, kaikkien ymmärtämä yhteinen kieli: TCP/IP tai UDP/IP. ”Kaikki maaiman tietokoneet, liittykää yhteen”.  Suomeen 1990-luvun alussa.
Johdantoa sosiaaliseen mediaan Kiravo-projekti 2013 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
Hyödynnä nettiä historiassa ja yhteiskuntaopissa.
V OICE T HREAD Annukka Elina Inka. V OICE T HREAD Ilmainen palvelu, jonka avulla voi jakaa esityksiä ympäri maailmaa Kuvia, videoita, tekstiä ja ääntä,
Yhteiset kompetenssit Muokataan… ja täsmennetään.
Sosiaalisen median suihku Mistä on kyse?. Miten ja missä viestit?
Sosiaalinen media opetuksessa Pirita Nurmi Miksi? Yleensä lisämauste – etä- vai monimuoto? Ajasta ja paikasta riippumaton Antaa uusia välineitä.
Valtakunnallisen kylämatkailuhankkeen päätösseminaari
Luonto- ja aktiviteettimatkailusta uutta liiketoimintaa Lohja Pirjo Räsänen.
Sosiaalinen media matkailumarkkinoinnissa Teemu Hakolahti.
Sosiaalinen media. Sisällysluettelo 3. Kuvat – Picasa 4. Sosiaaliset verkostot – Facebook 5. Videot –Youtube 6. Blogit ja wiki- Wikispaces 7. Oppimisympäristöt.
Kiravo-projekti 2011 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
IHANAT APPIST ja MONIPUOLISET MOBIILIT Ei takerruta protekniikkaan Syventäjä, ei itsetarkoitus Aina syntyy uutta Jo valokuva tuo mahdollisuuksia; kävelyt,
Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra Krista Auvinen Kuvahaku internetistä ja kuvien laillinen käyttö.
Tartu Ideaan -kilpailu Mitä  Valtakunnallisesti  29 lukiota  8 paikkakuntaa  10 kumppania.
Internet-markkinointi on muotoista Muotoja ja kanavia.
Yhteystiedot LogoNavigaatio Banneri - Facebook - Mainoksia Mainoksia Video Haku Nostoku va Otsikko Kuva.
Red Cross International Youth Camp in Evo, Finland ! TEEMOINA: Punaisen Ristin kansainvälisten periaatteiden 50. juhlavuosi Suomen luonto Kulttuurit.
Sosiaalinen media Sinikka Torssonen Sivu
SOSIAALINEN MEDIA MARKKINOINTIKANAVANA KASPER HAKUNTI.
Sosiaalinen media viestinnässä ja markkinoinnissa.
Kai Selander 1 Sähköinen liiketoiminta – käytännön toteutus ja työvälineet Sähköisen liiketoiminnan kokonaisuus Perustana analyysi yrityksen asemasta markkinoilla.
TAKK Henna-Riikka Ahvenjärvi TAKK Henna-Riikka Ahvenjärvi2.
Museoaineistot verkossa kirjastojuridiikan seminaari Tuula Hämäläinen Lakimies Kansallisgalleria.
EFCAP ry Vrk Marko Lehtoranta Sisä-Suomen poliisilaitos Tampereen pääpoliisiasema Keskitetty rikostutkinta.
PK-yrittäjän some-aakkosetsome PALVE PALVE – Juha Konttinen.
TVT2 kurssiin Virpin kokeilua. Tällä sivulla on animaatio… toimiiko?
VIESTINTÄ.
Jarkko Muhonen TeamProg
Onko Facebook monopoli?
Ohjaamot ja etsivä nuorisotyö
Laaja-alaisen oppimiskokonaisuuden julkaisut, raportit ja esitykset
WWW-sivuston ja verkkopalveluiden rakentaminen
Tasavirta-koulutus Lappeenranta 30.9., 1.10., ja
Vanhempaintoimikunnan kokous 4/2017 Anna Niemi koulukuraattori, YTM
Maailman Parkinson-päivän some-kampanja

KTAMK:n arviointiraati
Media Advertising Spend Q Media Advertising Spend total €256.4M
Kirjastoreitti Koulu & Kirjasto
Study in Finland Suomalaisen korkeakoulutuksen kansainvälinen brändi
Järjestöt työnantajina
Instagram.
PAKKAA UUSILLA PAIKKAKUNNILLA – Kuopion malli
Liikkeen tutkiminen.
Tasavirta-koulutus Imatra 7.10., 8.10., ,
www-sivuston ja verkkopalveluiden rakentaminen
Maakunta/hankkeen nimi Lisätietoa hankkeen toiminnasta
Verkko-ohjaushankeen tilannekatsaus
Ruokaketjun hanketapaaminen
Kuraattorit ja psykologit toisella asteella
ESIMERKKEJÄ REITTIEN KEHITTÄMISEN POLUISTA, KANTA-HÄME
Venäjä-markkinointi
Tiedotustilaisuus
Heli Saari Outdoors Finland II Aktiviteettien kehittämisohjelman kansallinen koordinointi – hanke.
Kuvaa ja leikkaa iPadilla
HyMinä – hyvinvoiva minä Porukalla hyvinvointia?
LIITE vuotiaiden Audio-visuaalinen kulutus
Kankaanpään kaupungin opetustoimen laatukriteerit, resurssien saavutettavuus ja osaaminen
UP2US – Meistä kiinni –hankkeen YouTube-videot
MENESTY YRITTÄJÄNÄ KANSAINVÄLISESSÄ REKRYTOINNISSA
DIGITRAIL -hanke Kanta-Hämeen luontoreittien näkyvyyden ja saavutettavuuden lisääminen digitaalisuuden keinoin –
yths.fi | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube
Esityksen transkriptio:

Kanta-Hämeen reitistöjen saavutettavuus ja näkyvyys DIGITRAIL 1.8.2016 – 31.12.2018 Kanta-Hämeen reitistöjen saavutettavuus ja näkyvyys

Luontoreitit Kanta-Hämeessä digitaalisesti, monikanavaisesti esillä Reittien tarinallisuus ja teemoittaminen Reiteistä ja niiden kohteista tekstiä, kuvaa, videoita, 360 kuvaa, 360 videoita Matkailualan yrittäjien ja toimijoiden elinvoimaisuuden vahvistaminen, näkyvyys ja löydettävyys Uusia liiketoimintamahdollisuuksia yhteistyössä matkailutoimijoiden kanssa Tukena alueen infrahankehauissa Kehittää tarjontaa kansainvälisille markkinoille

Facebook YouTube Flickr Instagram Pinterest www.hamk.fi/digitrail www.digitrail.fi #digitrailfinland Facebook YouTube Flickr Instagram Pinterest