Työkykykoordinaattorikoulutus Kehittämistehtävien arviointi kehittämistehtävien avulla arvioidaan uusien hyvien käytäntöjen tai toimintatapojen syntymistä arvioinnissa hyödynnetään Innovaatiomallia (Innokylä) ja vuorovaikutteista arviointiprosessia (Saari ja Kallio 2011) opiskelija voi valita kehittämistehtävänsä aiheen riippumatta siitä, syntyykö hänen tehtävänsä kautta uusia yleistettäviä käytäntöjä
Innovaatiomalli (www.Innokylä.fi)
Innovaationa työkykykoordinaattorikoulutus Monimutkainen palvelujärjestelmä, osatyökykyiset eivät saa tukea, työllistyminen ja työssä jatkaminen vaikeaa, palveluja, keinoja ja etuuksia ei hyödynnetä Työkykykoordinaattorimalli käytössä koko maassa Asiakas tarvitsee henkilökohtaista apua, tukea ja ohjausta työllistymiseen ja työssä jatkamiseen OTE-kärkihanke, työkykykoordinaattori-koulutus ja sen arviointi Jamit –hanke Osku, 12 organisaatiota kokeili ja arvioi toimintamallia Työluotsit, työkykykoordinaattorit