Musiikkipedagogi (AMK), 240 op

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Suomen sairaanhoitajaliitto ry Tehy ry
Advertisements

Tabusta seksuaalisuuden asiantuntijaosaamiseen
VETURI II Vertaistuutoritapaaminen Kuopio
Käsi- ja taideteollisuusalan perustutkinto Alan kuvaus ja arvoperusta Leena Mäkelä.
Eurooppalainen kielisalkku ammattikorkeakoulussa
W w w. a m k. f i Terveyden ja hyvinvoinnin edistämisen verkko-opinnot, 15 op Terveyden ja hyvinvoinnin edistämisen opinnoissa hankitaan tietoperustaa.
Yrittäjyys HAAGA-HELIASSA -seminaarisarja Asiantuntijasta yrittäjäksi klo Nuori yrittäjyys –ohjelma HAAGA-HELIAssa Arene ry: Tarja Römer-Paakkanen,
LÄHIHOITAJAKOULUTUS tutkinnon laajuus 120 ov
KANSAINVÄLINEN HARJOITTELU OSANA OPINTOJA Bolognan vanavedessä – seminaari, Turku Helli Kitinoja Kansainvälisten asiain päällikkö Seinäjoen ammattikorkeakoulu.
Insinööri-AMK, infrarakentaminen Opintojen ja TAMK:n esittely
Suomen kieltä ja viestintää yhteisnäyttelyn myötä Ilona Tanskanen
OULUN YLIOPISTO VARHAISKASVATUKSEN KOULUTUS OPETUSHARJOITTELUT
Oulun seudun ammattikorkeakoulu Kulttuurialan yksikkö Yksikkö perustettu vuonna 1999 –Opiskelijoita n. 400 –Päätoimista henkilökuntaa n. 35 Koulutusohjelmat:
Erityisopettajien toimenkuvan muutokset ja ajankohtaisia asioita Kaija Miettinen Vammala
OPPIMISEN TILAT Uusi pedagoginen paradigma
AMMATILLISEN OPETTAJANKOULUTUKSEN LÄHTÖKOHTIA
Perusopetuksen opetussuunnitelman perusteiden linjauksia
OULUN YLIOPISTO VARHAISKASVATUKSEN KOULUTUS OPETUSHARJOITTELUT
Kansainvälinen korkeakoulukampus - kauniilla paikalla merenrannalla.
MONIPUOLINEN LÄÄKEHOITO - koulutuksen palaute Uudenmaan sairaanhoitajat ry.
Oulun seudun ammattikorkeakoulu Kulttuurialan yksikkö Yksikkö perustettu vuonna 1999 –Opiskelijoita 507 –Päätoimista henkilökuntaa 38 Koulutusohjelmat:
Korkeakoulu pohjoisen Suomen tarpeisiin –7 850 opiskelijaa mukaan lukien n. 90 ulkomaista tutkinto- ja 180 vaihto-opiskelijaa n. 50 maasta aikuisopiskelijaa.
Ajatuksia AMK-opintoihin valmentavan koulutuksen sisällöistä Metropolia / Riitta Metsänen.
Sosiaali- ja terveysalan yksikkö, Oulu
Luonnonvara-alan yksikkö 270 opiskelijaa 21 opettajaa yksikkö toimii Vallinkorvassa, Oulussa.
Hoito- ja kasvatustyö lastensuojelun sijaishuollossa - erikoistumisopinnot 30 op Yleisiä tavoitteita Opiskelija jäsentää ja kehittää työtään moniammatillisessa.
Luonnonvara-alan yksikkö 270 opiskelijaa 21 opettajaa yksikkö toimii Vallinkorvassa, Oulussa.
Oulun seudun ammattikorkeakoulu Kulttuurialan yksikkö Yksikkö perustettu vuonna 1999 –Opiskelijoita 507 –Päätoimista henkilökuntaa 38 Koulutusohjelmat:
Oulun ammattikorkeakoulu. Suomalainen koulutusjärjestelmä.
YAMK-opinnot bioanalyytikoille TAMKissa Eeva Liikanen Tampereen ammattikorkeakoulu Bioanalyytikkokoulutus.
Hoitotyön koulutuksen kehittämisestä Kajaanin ammattikorkeakoulussa Eija Heikkinen, TtT, osaamisaluejohtaja Kajaanin ammattikorkeakoulu
PRACTICAL NURSE EDUCATION Maakunnallinen opo-päivä , Raili Kurki.
Sosiaalityön käytännön, koulutuksen ja tutkimuksen strategista kumppanuutta Itä-Suomen yliopistossa Katri Savolainen Projektipäällikkö Itä-Suomen yliopisto.
Auli Ryhänen Projektipäällikkö Jyväskylän ammattikorkeakoulu, ammatillinen opettajakorkeakoulu
Osaamisen ja sivistyksen parhaaksi Valtakunnallinen koulutusrakenne ja työnjako Eija Kauppinen
W w w. h a m k. f i / a o k k Opettajan pätevyydestä Eveliina Grönberg, opintojen ohjaaja HAMK Ammatillinen opettajakorkeakoulu.
Opiskelijan ohjaaminen ja oppimisen arviointi
VALINNAISET AINEET Piirros Mika Kolehmainen.
Löytöretki toiseen maailmaan –seminaari Jyväskylän ammattiopisto
Johtaminen, kehittäminen ja yrittäjyys
Insinööri (ylempi AMK), ympäristötekniikan tutkinto-ohjelma
Oma kehitystehtävä: Teorian tuominen ohjauskeskusteluihin
INSINÖÖRI (AMK), ENERGIATEKNIIKKA 240 OP KEVÄT SYKSY KESÄ
Heli Potinkara, Haaga-Helia ammatillinen opettajakorkeakoulu
RESTONOMI 210 OP Opetussuunnitelman rakennekuva
Opetussuunnitelman rakennekuva AGROLOGI (AMK) 240 OP
RAKENNUSMESTARI AMK, 210 OP, Infra-ala
Milloin oppisopimuskoulutus on hyvä vaihtoehto
SAIRAANHOITAJA 210 OP Sairaanhoitajan osaaminen: Sairaanhoitaja osaa ratkaista hoitotyön ongelmia, tehdä päätöksiä ennakoimattomissa tilanteissa ja vastata.
Kasvatusalan tutkintorakenne-suositukset
Tradenomi, ylempi AMK Liiketoiminnan kehittäminen, 90 op
Opetussuunnitelman rakennekuva TRADENOMI 210 OP
Opinnäytetyö 15op , Erikoistumisprojekti 2 5op
Opetussuunnitelman rakennekuva WELLNESS-TRADENOMI 210 OP
Opetussuunnitelman rakennekuva ENSIHOITAJA 240 OP
Musiikkipedagogi (ylempi amk) / Tanssinopettaja (ylempi AMK)
Hoitotyön soveltaminen eri toiminta-alueilla
Uudet opetussuunnitelmat – oppiminen muutoksessa?
Opetussuunnitelman rakennekuva TRADENOMI 210 OP
Tanssinopettaja (AMK), 240 op
Suuhygienisti (AMK), 210 op
SOSIONOMI (AMK), 210 op Sosionomi osaa ratkaista sosiaalialan ongelmia sekä ennakoida tulevaisuuden muutoksia. Hän osaa tuottaa ja kehittää asiakaslähtöisiä.
Fysioterapeutti (AMK), 210 op
Huonekaluvalmistus ja koristeveisto
SAIRAANHOITAJA 210 OP Sairaanhoitajan osaaminen: Sairaanhoitaja osaa ratkaista hoitotyön ongelmia, tehdä päätöksiä ennakoimattomissa tilanteissa ja vastata.
Johdatus akateemisiin opintoihin/ Opettajatuutorointi/ Linjainfo Lääketiede
Hanke
Opetussuunnitelman rakennekuva AGROLOGI (AMK) 240 OP
Opetussuunnitelman rakennekuva AGROLOGI (AMK) 240 OP
Ope osaa -hanke opettajan pedagogisten opintojen kehittäjänä Kasvatustieteellinen tiedekunta Helsingin yliopisto Inkeri Ruokonen.
Esityksen transkriptio:

Musiikkipedagogi (AMK), 240 op Musiikkipedagogilla on vahvat pedagogiset valmiudet, tekniset ja tulkinnalliset instrumenttitaidot ja hyvä musiikillinen yleissivistys. Musiikkipedagogin tutkintoon sisältyvät ammatillisen opettajakorkeakoulun kanssa yhdessä järjestettävät monipuoliset kasvatustieteelliset ja ainepedagogiset opinnot (60 op) harjoitteluineen. Koulutus antaa yleisen laaja-alaisen opettajan pätevyyden. Musiikkipedagogi on luova ammattilainen, monipuolinen taiteilija, tiedostava pedagogi ja innovatiivinen työelämätaitaja. 4 Minä luovana ammattilaisena Oman osaamisen soveltaminen 60 op Kehittäjänä musiikkialalla, Monipuolinen ja laaja-alainen pedagogiikka, Tutkimuksellinen työote, Työelämävalmiudet ja -yhteydet, Yrittäjämäinen asenne sekä valmius toimia yrittäjänä Hoitotyön soveltaminen eri toiminta-alueilla Valinnaiset ammattiopinnot: esimerkiksi Akuutisti sairaan hoitotyö, Community co-creation modelling, Mielenterveys- ja päihdetyö, Perioperatiivinen hoitotyö. Terveyden edistäminen ja potilaan ohjauksen työmenetelmät, Mentorointi ja opiskelijan ohjaus, Haasteelliset potilastilanteet 3 Minä pedagogina Oman osaamisen syventäminen 60 op Musiikin opettaminen ja ohjaaminen, Musiikin luovat menetelmät, Substanssitaidot ja yhteismusisointi, Musiikin yhteiskunnallinen konteksti myös kansainvälisesti, Opinnäytetyön käynnistäminen, Harjoittelu Hoitotyön soveltaminen eri toiminta-alueilla Valinnaiset ammattiopinnot: esimerkiksi Akuutisti sairaan hoitotyö, Community co-creation modelling, Mielenterveys- ja päihdetyö, Perioperatiivinen hoitotyö. Terveyden edistäminen ja potilaan ohjauksen työmenetelmät, Mentorointi ja opiskelijan ohjaus, Haasteelliset potilastilanteet Minä muusikkona 2 Oman osaamisen kehittäminen 60 op Vuorovaikutustaidot opettamisessa, Kasvatustieteen perusteet, Pedagoginen opetusharjoittelu, Substanssitaidot ja yhteismusisointi, Musiikin toimintaympäristö Hoitotyön soveltaminen eri toiminta-alueilla Valinnaiset ammattiopinnot: esimerkiksi Akuutisti sairaan hoitotyö, Community co-creation modelling, Mielenterveys- ja päihdetyö, Perioperatiivinen hoitotyö. Terveyden edistäminen ja potilaan ohjauksen työmenetelmät, Mentorointi ja opiskelijan ohjaus, Haasteelliset potilastilanteet Minä oppijana musiikkialalla 1 Ammattialaan perehtyminen 60 op Musiikki omana ammattina, instrumenttitaidot ja niiden kehittäminen, pedagogiikan perusteet ja musiikin teoreettisia opintoja Hoitotyön soveltaminen eri toiminta-alueilla Valinnaiset ammattiopinnot: esimerkiksi Akuutisti sairaan hoitotyö, Community co-creation modelling, Mielenterveys- ja päihdetyö, Perioperatiivinen hoitotyö. Terveyden edistäminen ja potilaan ohjauksen työmenetelmät, Mentorointi ja opiskelijan ohjaus, Haasteelliset potilastilanteet