Pohjoismaiden merkittävin kauneuden ja hyvinvoinnin tapahtuma n. 43 500 kävijää 491näytteilleasettajaa 9336neliötä 82 000 messuklubilaista 8669facebook-fania.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Näe metsäteollisuus uusin silmin Lokakuu Metsäteollisuudessa riittää monipuolisesti töitä •Metsäteollisuus on Suomen toiseksi merkittävin vientiala.
Advertisements

Taustaa ja tarkoitus • Suomessa valtavasti palloilulajien harrastajia ja penkkiurheilijoita – Esim. Suomessa jalkapallonkasvu on jatkunut tasaisena viime.
Roosa nauha 2014 Tuuli Lahti.
Tervetuloa eLiiketoiminnan tietoiskuun 1. / / /
Varainhankinnan uusi aikakausi!
Tietoyhteiskunnan asialla vuodesta Tietotekniikan liitto lyhyesti • Valtakunnallinen ja puolueeton ICT-alan asiantuntija Suomessa • Jäseninä n.
I T H F. Perustaja Jim Andrews, USA. Fellowshipeista: • Rotary Internationalissa on lähes 100 fellowshipia. • Tarkoitettu joko ammatin tai harrastuksen.
Nuorten tieto- ja neuvontapiste yESBOx, Espoon kaupunki.
Ilon kautta tavoitteisiin Eveliina Pöllänen
Urheilutoimitus ja -seurat
 myydä jotakin nyt tai myöhemmin  tiedottaa tavaroista, palveluista, aatteista ja ihmisistä  Sen avulla luodaan brändejä eli tavaramerkkejä esim. Coca-Cola.
Kiravo-projekti 2012 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Ovatko klubini IT-asiat kunnossa Sivujen ajantasaisuus Uudet mahdollisuudet.
Sensing the Web 2. lokakuuta, 2007Puh: Petteri Hannonen
STEKAn valtiosektori Puheenjohtaja Pasi Vallivuori GSM pasi.vallivuori(at)coachmasters.fi.
Blogit osana strategista markkinointia
Aamulehti tavoittaa alueen kuluttajat
1 Suomi24 – Suomen suurin yhteisö •Kävijät –Noin eri kävijää/vko –Suomen suurin käyttäjien tuottama palvelu •Palvelut –Aloitussivu & haku –Keskustelu.
Enemmän toimeksiantoja
WE LOVE HELSINKI.
Millä eväillä sanomalehti on mainostajalle tärkein media?
Kalevan digitaaliset mediat ovat alueellisen mainostajan merkittävin sähköinen mainosväline
Asunto & Rakentaja 12 – messulehden tutkimus Etelä-Saimaa
PJM jäsenkirje Hallitus 2008 Puheenjohtaja Kimmo Ulvelin Vasamantie Siivikkala Sihteeri, rahastonhoitaja Tuomo Sivonen Vaakonkatu.
Metropolialueen tpk- koulutuskalenteri Tapahtuman lisääminen kalenteriin Ulla Timonen.
*HARRASTUS, JOKA KOKOAA PERHEEN* Suomen Islanninhevosyhdistys ja yhteistyökumppanit.
TOIMINTASUUNNITELMA VUODELLE 2012 Yhdistyksen 25. toimintavuonna painopisteinä ovat edelleen valtakunnalliset jätehuoltopäivät ja niiden yhteydessä pidettävä.
Yhteistyömahdollisuudet
Sosiaalisen median suihku Mistä on kyse?. Miten ja missä viestit?
Tiedonhakutehtävä Niina Kostiainen, T11ANM.
Aller Media Oy:n tapahtumat
Vuosaarelaisten matkailutuotteet matkailijoiden tietoon! kumppanuuspäällikkö Leena Lassila Visit Helsinki.
©TNS 2013 Elintarvikkeiden ostaminen suoraan tuottajilta Suomen Gallup Elintarviketieto Oy Job:
© Tehy SAIRAANHOITAJIA JA MUITA TERVEYDENHUOLLON AMMATTILAISIA KUVAAVAT OMINAISUUDET (%) 91% 89% 87% 86% 85% 79% 78% 76% 72% 68% 49% 12% 6% 1%
Makupaloja monikulttuurisuudesta 2015 Makupaloja monikulttuurisuudesta Suomen Punainen Risti.
 Hyvinvointi on ihmisen fyysistä, psyykkistä, sosiaalista, emotionaalista ja hengellistä hyvää oloa  Hyvinvointi syntyy ihmisen itsensä, hänen läheistensä,
Sponsoriksi. Seura Helsinki Wolverines ry on amerikkalaisen jalkapallon suomalainen huippuseura, joka panostaa aikuisten ja nuorten liikuntaan ja urheilutoimintaan.
Youth Against Drugs & Internet. Sisältää päihdetietoa YAD:n verkkokaupan Yhteystietoja SIVUT UUDISTUVAT VUODEN 2011 AIKANA.
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.
1. MITÄ TERVEYS ON? TERVEYSTIETO 7. Piirrä vihkoosi ajatuspilviä. Kirjoita ajatuksesi jatkamalla lauseita. Terveys on… Terveys on kuin…
© Finland Events 2016 luottamuksellinen Tampereen Messut Oy / Finland Events
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.
Linkki: ”MY STAY” Visitfinland.comin ”My Stay” matkailutuotteiden tuotetietokanta esittelee Suomen.
Sosiaalinen media työelämän viestintäkanavana
Golf55+ terveysliikuntahanke Toimintasuunnitelma
Luetko oman alan uutisia säännöllisesti? Mistä luet niitä?
Kotka Suomen Romanifoorumi.
Tervetuloa Innokylään
Juniorigolfkampanja 2014.
Mainonnan vaikutuskeinoja
JYTY KUULUU LÄHELLE JA KAUAS
Kenttäkonsultointikysely 2014
KURRA C (-00) ETSII 2-4 KENTTÄPELAAJAA KAUDELLE
Instagram.
Mitä väliä? Ketä kiinnostaa?
Retki Kädentaidot Tampere pe
Suomen Ekonomien jäsenlähettilyys
MINÄKÖ VAPAAEHTOISTYÖHÖN LEMPÄÄLÄN KUNNAN VANHUSPALVELUIHIN?
8. Luokkalaisten TET Tämä esitys käsittelee PowerPointin uusia ominaisuuksia. Se kannattaa katsella diaesityksenä. Näistä dioista saat ideoita esityksiin,
Finna Educa-messuilla 2018
International Green Week 2019 Suomi messujen partnerimaa
25/12/2018.
Hanna Laitinen Hyvinvointisuunnittelija Psykologian laitos / JY
LUKIO-TET Viherlaakson lukion ensimmäisen ja toisen vuositason opiskelijoiden työelämään tutustuminen keväällä 2015.
Vuosikertakamaa – Asiaa & viihdettä jo vuodesta 1938!
Opiskeluhuollon palvelut
Pesäkallion pyörähdykset
Oulun normaalikoulu 7-9 ja lukio
Puheenjohtajan terveiset
yths.fi | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube
Esityksen transkriptio:

Pohjoismaiden merkittävin kauneuden ja hyvinvoinnin tapahtuma n kävijää 491näytteilleasettajaa 9336neliötä messuklubilaista 8669facebook-fania käyntiä nettisivuilla tapahtumaviikolla € messuilla tehtyjä ostoksia (keskiostos 76 € / kävijä) 350 akkreditoitunutta median edustajaa Lisäksi laaja bloggaajayhteistyö

I love me kävijä hakee elämyksiä ja arjen luksusta toivoo henkilökohtaista neuvontaa on kiinnostunut hyvinvoinnista ja trendeistä on ostovoimainen viettää aikaa messuilla noin 3,7 tuntia ystäviensä seurassa on noin nelikymppinen aikaansa seuraava nainen pk-seudulta tulee seuraavaan tapahtumaan 93% (TNS Gallup 2014)

Näe & Näy osana I love me -tapahtumaa Kaikki näkemiseen ja näönhuoltoon liittyvät näytteilleasettajat samalla alueella Näe & Näy alue nyt samassa hallissa Terveysmessujen kanssa Vuonna 2014 kaikista kävijöistä tutustui pääasiallisesti tai lisäksi Terveysmessuihin 82 % Tee kauppaa aktiivisten messukävijöiden kanssa Kiinnostuitko? Ota yhteyttä Jaana Kaidesoja, puh jaana.kaidesoja(at)optometria.fi

Vuonna 2015 uutta! Muoti sekä Koru & Kello tapahtumat yhdistyvät upeaksi Lifestyle alueeksi Kosmetologipäivät 2015 osaksi tapahtumaa Yhä enemmän hitaita lajeja sekä workshoppeja Luonnollisesti puolella Joogafestival goes I love me -ohjelmakokonaisuus UUTUUS! Terveys- sekä Luonnollisesti tapahtumien puolella keskitytään osastoilla yhä enemmän osallistavaan toimintaan (mittaukset, testit, hoitokokeilut) Näe & Näy –tapahtuma Terveyden puolella Sisältöä hiusalan ammattilaisille Kiinnostavia uutuustuotteita ja henkilökohtaista opastusta Kauneusmessuilla

messuklubi – jäsentä Klubi-illat messulehti (painosmäärä yli ) naistenlehdet sanoma- ja ilmaisjakelulehdet tapahtumamarkkinointi suorapostitukset facebook kutsukortit Messuopas mediayhteistyökumppanit I love me näkyy laajasti

Mahdollisuus näkyä muuallakin kuin osastolla Sisääntulo muotinäytöksissä Lattiatarrat ohjaamassa osastolle Digitaaliset mainospaikat Jakelupisteet sisäänkäynneillä Ohjelmayhteistyö Bloggaajayhteistyö