Pohjoismaiden merkittävin kauneuden ja hyvinvoinnin tapahtuma n kävijää 491näytteilleasettajaa 9336neliötä messuklubilaista 8669facebook-fania käyntiä nettisivuilla tapahtumaviikolla € messuilla tehtyjä ostoksia (keskiostos 76 € / kävijä) 350 akkreditoitunutta median edustajaa Lisäksi laaja bloggaajayhteistyö
I love me kävijä hakee elämyksiä ja arjen luksusta toivoo henkilökohtaista neuvontaa on kiinnostunut hyvinvoinnista ja trendeistä on ostovoimainen viettää aikaa messuilla noin 3,7 tuntia ystäviensä seurassa on noin nelikymppinen aikaansa seuraava nainen pk-seudulta tulee seuraavaan tapahtumaan 93% (TNS Gallup 2014)
Näe & Näy osana I love me -tapahtumaa Kaikki näkemiseen ja näönhuoltoon liittyvät näytteilleasettajat samalla alueella Näe & Näy alue nyt samassa hallissa Terveysmessujen kanssa Vuonna 2014 kaikista kävijöistä tutustui pääasiallisesti tai lisäksi Terveysmessuihin 82 % Tee kauppaa aktiivisten messukävijöiden kanssa Kiinnostuitko? Ota yhteyttä Jaana Kaidesoja, puh jaana.kaidesoja(at)optometria.fi
Vuonna 2015 uutta! Muoti sekä Koru & Kello tapahtumat yhdistyvät upeaksi Lifestyle alueeksi Kosmetologipäivät 2015 osaksi tapahtumaa Yhä enemmän hitaita lajeja sekä workshoppeja Luonnollisesti puolella Joogafestival goes I love me -ohjelmakokonaisuus UUTUUS! Terveys- sekä Luonnollisesti tapahtumien puolella keskitytään osastoilla yhä enemmän osallistavaan toimintaan (mittaukset, testit, hoitokokeilut) Näe & Näy –tapahtuma Terveyden puolella Sisältöä hiusalan ammattilaisille Kiinnostavia uutuustuotteita ja henkilökohtaista opastusta Kauneusmessuilla
messuklubi – jäsentä Klubi-illat messulehti (painosmäärä yli ) naistenlehdet sanoma- ja ilmaisjakelulehdet tapahtumamarkkinointi suorapostitukset facebook kutsukortit Messuopas mediayhteistyökumppanit I love me näkyy laajasti
Mahdollisuus näkyä muuallakin kuin osastolla Sisääntulo muotinäytöksissä Lattiatarrat ohjaamassa osastolle Digitaaliset mainospaikat Jakelupisteet sisäänkäynneillä Ohjelmayhteistyö Bloggaajayhteistyö