Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Lukija 2007.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
TABLETTIPROFIILITUTKIMUS 2013 Etelä-Saimaa Kymen Sanomat Kouvolan Sanomat.
Advertisements

Maankäyttö-lehden lukijatutkimus
Aikakauslehdet ja Internet Mervi Raulos TNS Gallup Oy.
MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Koko vuosi 2013 Keskeiset tulokset.
Aikkareiden KMT mediaopas 2009
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja Aikakauslehtien lukuajat • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja.
Internet-äänestäminen Jari Pajunen | |2T2234, Jari Pajunen, Internet-äänestäminen Toteutus Tämän haastattelututkimukseen.
1 Tiivistelmä (sivu 1/3) Telma-lehden lukeminen  Vastaajista 5 prosenttia on lukenut Telma-lehden uusimman numeron kokonaan ja noin neljännes (26 %) on.
Aikakauslehtien mielipidevaikuttajat, WOM KMT Kuluttaja 2013 Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 • Vastaajamäärä N = • Toteutus nettikyselynä
Web-kyselyistä Kyselyt internetissä RM 2011.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja KMT puhelinhaastattelussa.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Suomalaisten suhtautuminen tietotekniikkaan KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2374.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2010.
Kotisivut myynnin edistämisessä Sametime-kokoontuminen Heidi Varpelaide.
ARJEN TALOUSKATSAUS Telebus helmikuu/2008/viikko 9.
TULEVAISUUDEN NÄKYMÄT Telebus Elokuu/2007/viikot 32 ja 33.
Paneelitutkimus – Kunto-Saimaa
Aikakauslehtien lukemistavat KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja 2011 Aikakauslehtien lukuajat Lukuminuutit Tutkittiin KMT Kuluttaja 2011 tutkimuksen yhteydessä nettikyselynä.
Suomalaisten suhtautuminen autoihin ja autoiluun KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2008.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja Syksy05/Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia
1 Sektorin nimi Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja Syksy 2009/Kevät 2010.
Aikakauslehtien lukemistavat tulokset lehdittäin KMT Kuluttaja Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Asunto & Rakentaja 12 – messulehden tutkimus Etelä-Saimaa
1 Mielipiteet mainonnasta aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009/kevät 2010.
1 Sektorin nimi. 2 Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja 2009.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja 2009 Säilyttäminen tutkittiin KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake:
Aikakauslehtiä ikä kaikki – Aikakauslehtien lukeminen eri ikäkausina Mervi Raulos Suomen Gallup-Media Oy.
Saimaa News -matkailulehden tutkimus Marraskuu 2011.
T IEDOSTA M ENESTYS MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Tutkimusraportti Kvartaali 2/2013 Keskeiset tulokset Innolink Research.
T IEDOSTA M ENESTYS MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Tutkimusraportti Kvartaali 3 / 2013 Keskeiset tulokset Etta Partanen.
KOTITALO-LEHDEN LUKIJATUTKIMUS 2014 N971. Lehteä luetaan useampana päivänä Keskimäärin lehteä luetaan 2,2 päivänä.
Aikakauslehtien mainontaa koskevat väittämät KMT Kuluttaja Syksy 2013 / Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N.
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Jäsentyytyväisyystutkimus 2008.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Asiakaskyselyn tulokset Nurmijärven nuorten palvelut.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja kevät 2014.
Suomalaisten suhtautuminen vapaa-aikaan KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426.
Laadulliset vastaukset Aikakauslehtien Liiton Laatuaamupäivä Finlandia-talo Marja Kankaanpää Suomen Gallup Media Oy.
Valmistuneiden seuranta. Seurannan tausta ja kohderyhmä  Valmistuneiden nykyisten tilanteiden selvittäminen ja seurannan mallin luominen  Ammattiopistoissa.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Asunto-Saimaan tutkimus Etelä-Saimaa Presentation name / Author Tutkimuksen taustaa Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja Aikakauslehtien lukuajat Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja 2014.
Tilastollisesti merkitsevä nousu Tilastollisesti merkitsevä lasku Edelliseen aineistoon KMT 2005 verrattuna* KMT Kevät06 puolivuosiaineisto KMT SYKSY05/KEVÄT06.
Aikakauslehtimainonnan vaikutukset KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus.
Aikakauslehtien säilyttäminen KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja kevät 2011.
Aikakauslehtien mainonta 2009 Lähde: KMT Kuluttaja 2009 Mainonnan vaikutus väittämät lehdittäin KMT Kuluttaja 2009 Kuluttaja 2009 N = (est
Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta Lähde: KMT Kuluttaja 2011 Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta eri lehtiryhmissä KMT Kuluttaja 2011.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja 2014 Lähde: KMT Kuluttaja 2014, N=8 754 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä Tulokset laskettu.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja 2010 Säilyttäminen tutkittiin KMT Kuluttaja 2010 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake: Vastaajan lomakkeelle.
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika 2016
Suomen UNICEFin vapaaehtoistoiminnan kysely 2017
Raportin lukuohje Lukukerrat
Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana 2016
Aikakauslehtien lukijamäärät, kokonaistavoittavuus ja digitaalinen tavoittavuus 2016 Lähde: KMT AL + total 2016.
Eniten kohderyhmää tavoittavat aikakauslehdet lukijoiden kiinnostusten kohteiden mukaan 2016 Lähde: KMT AL + total 2016 n=9 557 , est
Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Lähde: KMT AL + total syksy 2016/kevät 2017
Presidentinvaalit 2018 Vaalien 1 ja 2 kierros
Aikakauslehtien lukijat eroavat toisistaan suhteessa lehteen ja siinä olevaan mainontaan Segmentointi KMT 2017.
Suomen Pelastusalan Keskusjärjestö VPK toiminnan tunnettuus
Ajankohtaista aikakausmedioista kevät 2018
Esityksen transkriptio:

Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Lukija 2007

2 Lukuminuutit tutkittiin KMT Lukija 2007 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake: Vastaajan lomakkeelle tulostuivat vain ne lehdet, joita vastaaja oli KMT tutkimuksen puhelinhaastattelussa ilmoittanut lukeneensa ilmestymisvälin aikana Haastattelujen määrä: Tämän raportin tuloksista on poistettu vastaukset, joissa lehteä on luettu 10 tuntia tai enemmän. Seuraavilla sivuilla on esitetyt lukuminuutit lehdittäin. Lukuminuutit ovat keskimääräisiä väestön mukaisia keskimääräisiä lukuminuutteja Kysytty tutkimuksessa seuraavasti: Kuinka kauan yleensä luette tai selailette lehden yhtä numeroa? Laskekaa mukaan yhden numeron kaikki lukukerrat. * kuvissa raportoitu lehdittäin vain ne kohderyhmäkohtaiset tulokset, joissa vastaajamäärä n = 50 tai enemmän Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika

3 Lukuminuutit lehtiryhmittäin Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika Aikakausmedia – Ainutlaatuinen suhde

4 Keskimääräiset lukuminuutit lehtiryhmittäin KMT Lukija 2007

5 Keskimääräiset lukuminuutit lehtiryhmittäin *Keskiarvoa ei voida laskea kaikissa kohderyhmissä, vastaajamäärä riittämätön useimman lehden osalta ** Miehet / osassa lehtiä vastaajamäärä n<50, eivät mukana miesten keskiarvossa *** Naiset / osassa lehtiä vastaajamäärä n<50, eivät mukana naisten keskiarvossa KMT Lukija 2007

6 Lukuminuutit lehdittäin eriteltynä KMT Lukija 2007 Aikakausmedia – Ainutlaatuinen suhde

7 Luetuimmat lehdet lukuminuuttien perusteella KMT Lukija 2007

8 Keskimääräiset lukuminuutit, Perhe- ja yleisaikakauslehdet KMT Lukija 2007 * Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän

9 Keskimääräiset lukuminuutit, Naisten yleislehdet KMT Lukija 2007 *Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän ** Luvut raportoitu S07 puolivuosiaineistosta

10 Keskimääräiset lukuminuutit, Naisten erikoislehdet * Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän KMT Lukija 2007

11 Keskimääräiset lukuminuutit, Asumisen, rakentamisen ja puutarhan lehdet KMT Lukija 2007 * Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän ** Luvut raportoitu S07 puolivuosiaineistosta

12 Keskimääräiset lukuminuutit, Harrastelehdet KMT Lukija 2007 * Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän

13 Keskimääräiset lukuminuutit, Lasten ja nuorten lehdet Autoilun ja tekniikan lehdet KMT Lukija 2007 * Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän

14 Keskimääräiset lukuminuutit, Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet Tietotekniikan ja tietoliikenteen lehdet KMT Lukija 2007 * Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän

15 Keskimääräiset lukuminuutit, Muut ammattilehdet Tiede- ja kulttuurilehdet KMT Lukija 2007 * Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän Asiakaslehdet