Videotuotannot markkinoinnissa

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
# epi7fin #episerver7 Petri Isola Lead Technical Sales Engineer Kävijän matka 1.
Advertisements

Työssä oppimisen mobiilipedagogiikan haasteet.  Jaiku: ohjaus 
JAKSOSUUNNITELMA T IETO - JA VIESTINTÄTEKNIIKKA PEDAGOGISENA TYÖVÄLINEENÄ Sanna Kesti ( )
Tapahtumien markkinointi ja viestintä kirjastossa
OTA ESILLE MUISTIINPANOVÄLINEET! Esim. iPad:in ja iPod Touch’in muistio
SLIDESHARE Materiaalin jako Mervi Isola, Tarja Jurmu, Sari Toppila
Susanna Plathan1 Bambuser Ohjeet videon tekemiseen
Historia • Blogger-palvelun perusti pieni sanfranciscolainen yritys nimeltään Pyra Labs jo vuoden 1999 elokuussa • Bloggerin kehittivät kolme kaveria,
Reeta Rönkkö, Maaseudun Sivistysliitto. • Laajakaista kaikille 2015 – mutta miten? • Pohjois-Karjalan maakuntaliiton hallinnoima • Maaseudun Sivistysliiton.
Jukka Leino Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET KOHDE- RYHMÄT STRATEGIA ARGUMENTOINTI RESURSSIT TOIMEN- PITEET SEURANTA.
1 Heli Lepomäki Yritysten ja muiden organisaatioiden käyttöön sähköinen työpöytä on jo leviämässä, koska niiden toiminta ja asiakaspalvelu.
Kokoelmien markkinointi käyttäjille Kokoelmakartta-työpaja
Nuorten Tietokoneenkäyttö.
Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra Youtube.
ONETED Antti Kolehmainen, Santeri Lehtonen, Arto Ranta ja Toni Sipiläinen Sarja B.
Sosiaalista mediaa yrittäjille Tarja Vainionpää Kotipalveluyritykset.
KALASTUSMATKAILUN KEHITTÄMINEN POHJANMAALLA KVARKEN FISHING.
Sosiaalinen media oppimisympäristönä Antero Aunesluoma työkalut, ympäristöt ja yhteisöt.
Sosiaalisen median koulutus
LC Finland Internet Heltech Pertti Lehtinen.
Ysiltä elämään Eväitä peruskoulun jälkeiseen elämään
Topintupa , mobiilipilotti Blogien käyttöönotto.
Olisiko oppineesta rotasta astronautiksi avaruuslennolle Marsiin?
RUOKAKOUVOLA VIESTINNÄN PROSESSI VISIO RUOKAKOUVOLA TAVOITTEET PÄÄMÄÄRÄT.
2/2009 MUUTKIN HALUAVAT TIETÄÄ Kerro hankkeesta ja sen tuloksista NR/2011.
Lapsi ja internet Seppo Mentula
Näyttökumppanuudella ammattilaisia työelämän tarpeisiin Pirkko Rasi ruokapalvelupäällikkö.
Internetistä haku: USB portti – tiedonhaun vertailua Jouni Ojanperä TP09S
MAANMITTAUSLAITOS – TIETOA MAASTA 2009 Kokemuksia sosiaalisen median käytöstä Luonnonvaraviestintätapaaminen Mikko Laine.
Hyödynnä nettiä historiassa ja yhteiskuntaopissa.
Ari Hietala.  "prosessi, jossa yksilöt ja ryhmät rakentavat yhteisiä merkityksiä sisältöjen, yhteisöjen ja verkkoteknologioiden avulla.”  tarvitsee.
Slideshare koonti Mervi Isola.
”Sairaan” lapsen hoito
Murtoluvun supistaminen
Juha Pihlaja Konsultti, yhteisölliset ratkaisut. Wikit yrityksissä, käyttötarkoituksia Knowledge Base Sisäinen viestintä Projektiwiki Intranet Sisällöntuotantojärjestelmä.
Koodistopalvelu. Mikä? Palvelu, jonka avulla koodistoja voidaan jakaa ja hallinnoida keskitetysti. Perustuu JHS-työryhmän suositusluonnokseen ja sen yhteydessä.
Jukka Leino Viestinnän prosessi TAHTOTILA.
Tiedonhankinnan opetus ja sosiaaliset mediat: Kirjastojen tulevaisuuspäivä – Kajaani Miksi ja miten kirjaston tarjoaman opetuksen on muututtava?
DIOJEN JA KALVOJEN MAAILMA
Sosiaalinen media matkailumarkkinoinnissa Teemu Hakolahti.
Transmedia-tarinankerronta
DIGITAALINEN TARINA Miten digitaalista tarinaa voi käyttää kirjastossa? Isoäitini tarina Tämä inspiroi minua kokeilemaan!
Tervetuloa. Yleistä Videcam Oy:stä  Erikoistunut sähköisen markkinointiviestinnän sisältötuotantoon  Perustettu vuonna 1987  Toimipiste Technopolis.
Harjoituksissa tehdään digitarina
Mitä asenne tarkoittaa?
Jowain Niko setämaa.
21. Kulttuuriala s. 96‒99 Kulttuuriala.
Ahdistaako avoimuus? - sosiaalinen media projekti/hankeviestinnässä
Matematiikkaa tietokoneella mikko opettaa Sagen avulla matematiikkaa ja ohjelmointia 2011,2012.
Mikromoduuli Projekti. Mikromoduulit? Pieniä tietopaketteja Pieniä tietopaketteja Helposti omaksuttavia ja tiiviitä kokonaisuuksia Helposti omaksuttavia.
Journalistisia tekstilajeja
K IDS P LACE – P ARENTAL C ONTROL Eetu Suokas, Toni Nieminen & Topi Ruokanen.
Digitarina Multimedia oppimisprojektina 2012 Vaka.
Internet-markkinointi on muotoista Muotoja ja kanavia.
Teini-ikäisten riskihakuinen toiminta Tehtävät videolta.
Mikä on geenien rooli mikro- ja makroevoluutiossa?
Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta Lähde: KMT Kuluttaja 2011 Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta eri lehtiryhmissä KMT Kuluttaja 2011.
Mainoksen erittelyä tekstitaito-kokeessa
SOSIAALINEN MEDIA MARKKINOINTIKANAVANA KASPER HAKUNTI.
Yritys ja markkinointi mediassa ÄIDINKIELI 4. OSP.
Sodankylän sivukylien esittelyelokuvat Seita-säätiö Mediapaja Marko Keinonen.
14 Markkinointi houkuttelee kuluttamaan s
TVT2 kurssiin Virpin kokeilua. Tällä sivulla on animaatio… toimiiko?
Mainonnan vaikutuskeinoja
Yritys ja markkinointi mediassa
14 Markkinointi houkuttelee kuluttamaan s
Televisio Televisiosta on monissa maissa tullut nopeasti tärkein joukkotiedotusväline. Mitä etelämmäksi menneen, sitä tärkeämpi mainosväline televisio.
Kustannusvaikuttavuuden vertaissparraus - Sähköinen työkirja
Case-linkit sana&search[asiasana]=Yhteistoimintamenettely
Markkinointisuunnitelma
Esityksen transkriptio:

Videotuotannot markkinoinnissa www.konsernihoitaa.fi Sari Päivärinta & Ari Kettunen SPP Concern Ltd.

Miksi Kuluttajia on hemmoteltava, on tarjottava helposti omaksuttavaa tietoa, joka saa lisää luottamusta ja kiinnostusta. Tarjonta on valtavaa, joten on oltava keinoja erottautua ja jos mahdollista, niin saada kuluttajia tekemään mainontaa puolestasi. Videotuotannot ovat parhaimmillaan viihdyttäviä sekä informatiivisia ”minikokemuksia”, joita halutaan jakaa.

Promovideoiden käyttökohteita Internet, Some, blogit, YouTube TV-mainokset Esitykset, webinaarit Messu- ja myyntiosastot

Mitä voi markkinoida videoilla Rajaus mahdotonta, mutta useimmat topiikit avautuvat paremmin videoiden välityksellä. Sävy ja toteutustyyli tosin valittava aina tarkkaan, myös kulturaalisesti sensitiiviset seikat huomioitava. Pituus ei ole tae onnistumisesta. Animaatiot, tehosteet, musiikki, leikkaus, tempo etc huolella valiten Huumorikaan ei toimi aina. KÄSIKIRJOITUKSEN MERKITYS

Esimerkkejä Qsurf Genelec FilmMe TUOTTEEN NÄKYVYYDESTÄ Viraalilevitykseen kevyt tuotanto Brandin merkitys! Aina ei tarvita huikeita tuotoksia, vaikka ne tuovatkin lisäarvoa. Käsikirjoituksen merkitys, mitä halutaan tuoda esille & korostaa?

Myös kaupungit, kunnat, organisaatiot, oppilaitokset yms hyötyvät suuresti näkyvyyden ja tunnettuuden nostosta. Case Oulu

Uutuusarvo, erilaisuus ja mielikuvitus. Haastekertoimia Uutuusarvo, erilaisuus ja mielikuvitus. Mitä harmittomampi ja kontekstiin lähemmin liittyvä videon linkitys on, sen varmemmin sitä ei ohiteta Kustannustehokkuus, asiakaslähtöisempää, nopeampaa, laadukkaampaa, ketterää… raikkaammat ratkaisut! Elektrobit, Levell Group, Ixonos, Erityisosaamista: tuotteiden hw, softa, mekaniikka, testaus, verifiointi, implementonti, kokonaisratkaisu… langattoman tuotteen kehitys ja tuotantoon vienti alusta asti. Digia ja Tieto, sw alihankkijoita… Asiakas saa koko tuotteen yhdestä luukusta. Fokusoitu langattomuuteen, yleisempi langattomat laitteet… teknologia keskustelut… resurssipoolit…. LANGATTOMAT tuotteet!

? Kysymyksiä :c)

Kiittäen, Sari & Ari sari@sppconcern.com 0400711777 ari@sppconcern.com 0504130720 www.konsernihoitaa.fi - www.sppconcern.com