1. VIRITTÄYTYMINEN. 2. YKSILÖUNELMOINTI Unelmointikysymys: _________________________.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
VIESTINTÄKOULUTUS Haukiputaan Heitto klo 9-16 Tinja Repo.
Advertisements

Suuri sosiaalinen innovaatio
Star Eyes Unit Itenäinen Sales Director Tarja Laurén, Mary Kay®
Kyläradio Koulutus Kuinka teen paremmin • Puhu yksityiskohdista – ei yleisestä • Anna kuuntelijoille kuvia • Aloita aina parhaalla palalla.
VALTA VALITA. Miten monta valintaa olet jo tänään tehnyt?
Työpaikalla tapahtuvan oppimisen info
Kiireen kesytys tekemällä olemisen mielentilaa Tapio Malinen PsykoVirtapiiri
Haastattelukysymysten laatiminen
Syksy 2011/Pirjo Kinnunen. Miten hanke etenee? IdeointiSuunnittelu KäynnistysToteutus TUOTOS PäättäminenArviointi Käyttöön otto ja seuranta.
Mikä on paremmin kun hanke päättyy 2016? Mikä on muuttunut 2018 kun hankkeen päättymisestä on kulunut vuosi? Missä partneriryhmän ulkopuolella tuotteet.
Oppimisen sykli ja kokemuksellisen oppimisen malli
Puhelukäsikirjoitus kun soitat listaltasi, nro 1 Puhelukäsikirjoitus kun soitat listaltasi • Hei __________ mitä kuuluu? Small talk voimmeko puhua? Minulla.
Kandiseminaarin ryhmätyöskentely Kevätlukukausi 2007.
IHMISSUHTEET MOTIVOIVAT UUDEMPI S. 98- VANHEMPI S. 98-
Rakkaat ystäväni!.
“Co-Creation by Finnish-Dutch Co- operation”- Inspiring and International Integration! Pia Lindgren, Turun AMK Mikkeli
AKTIIVISEMPI ARKI Työpohjat työyhteisön arjen tarkasteluun.
TASAPAINON RAKENTAMINEN
- vastaajina lehden tilaajatalouksien lukijoita - nettikysely, Digium Enterprise - vastaajia n. 200/tutkimuskierros - taustaryhminä mm. sukupuoli ja ikä.
Vinkkejä koko koulun ASPnet- profiilin kirkastamiseksi ml. toimintakulttuuri Työpaja 3.
VESO – päivän teemana OPPIMISKÄSITYS - vaiheet ja menetelmät
Suotuisan oppimistarinan rakentaminen ET- koulutus/T3/ Tapio Malinen.
KVV-maisteriohjelman HOPS-työskentely Miksi? Miten? Kuinka monelle?
Esittäytyminen Vastaa esitettyihin kysymyksiin omalta kohdaltasi lyhyesti. Korvaa kysymykset omilla vastauksillasi. Kiitos!
KORJAUSKORTTI NRO 11: MÄRKÄTILA VANHAAN TALOON
Idolien ja esikuvien rooli. Keskustelunaiheita. Tehtävät
Opinnäytetyön tekijä: Etunimi Sukunimi
KONSULTAATIO Miksi? Milloin? Ketä ja mihin? Miten?
Esiintyjän nimi Harjoittelupaikka Harjoittelun ajankohta Harjoitteluseminaariesitys Liiketalous, Kuopio.
Euroopan vapaaehtoistoiminnan vuosi 2011 ”Vapaaehtoisena vaikutat” 1.
Kuinka paita ja peppu olettekaan! Pariskuntien välistä leikkimielistä kisailua siitä, kuka tunteekaan kumppaninsa paremmin. Toteutetaan kyselemällä tavalla.
Juttuja (verkko)lehteen. Metakka Mediataitoja oppimaan/ mediataitoja kaikille ( OPH:n tukema mediakasvatushanke Saimaan mediakeskuksen.
ENNAKKOILMOITUS Miksi Miten Milloin Mihin.
Work Shadowing- osana opetusta
Kuljettaja ajaa Lapin maisemassa Kuljettaja pysäyttää auton ja menee katsomaan, mitä on tapahtunut Porot juoksevat eteen mutkan takaa, yksi paiskautuu.
YHTEINEN IDEOINTI. Mitä yhteisiä työpäivään liikettä lisääviä asioita jo teemme? Kirjatkaa keskeisimmät asiat ylös. Voisiko joitain näistä asioista.
Tietokone asiantuntijan työvälineenä ICT01D Tietokoneen toiminta Juhani Merilinna.
Pohjoisimman Lapin Leader ry. INTOA, ROHKEUTTA JA OSAAMISTA PELOTON POHJOISIN
Dipoli /Koivula S. ja Rantamäki J. LAADUN INDIKAATTORIT mitä, miksi, miten, milloin, kuka, kenelle?
LUOKAN PELISÄÄNNÖT Millainen on luokka, jossa on hyvä opiskella ja missä on hyvä luokkahenki ? Jokainen kirjoittaa paperille aiheesta 4-6 asiaa. Jaetaan.
T /5115 Software Development Project I/II Experience Exchange Session: architects Jari Vanhanen Ohjelmistoliiketoiminnan ja –tuotannon laboratorio.
Opiskelun ja opetuksen tukipalveluiden ja hallinnon viitearkkitehtuuri Pekka Linna, CSC.
Aloitusseminaarin ohje
TIEDOTE Kauppinen – Nummi – Savola. Tekniikan viestintä.
Tekstien moniäänisyys
Kuvakäsikirjoitus täytetyt paprikat
Tero Karvinenwww.iki.fi/karvinen Rivi-ilmoitus vai valomainos Näkyykö opiskelijan työ opettajalle, kurssille vai maailmalle? Haaga-Helia, Tiko-Info.
Ensimmäinen KAIKKI IHAN KAIKKI vanhempainilta. Kaikki ihan kaikki toiminta.
Tietoa ja tukea työpaikkakouluttajien arkeen.. OHJAAN. fi sivusto kokoaa Tpk- hankkeen tulokset ASIAKASKUUNTELUT Tpk:t ja TA:t OPSO-PEDAGOGIIKAN UUSIA.
-Eutanasia on armokuolema tai kuolinapu ja se on tarkoituksella suoritettu toisen ihmisen kuoleman tuottaminen, jonka tarkoituksena on kyseisen henkilön.
Oppimispäiväkirja (PPT)
Suomen kirjoituskurssi edistyneille
UUSI OPETUSSUUNNITELMA MUUTTAA KOULUTYÖTÄ
Luen, kirjoitan ja kerron
Kansainvälisyyspäivät Seinäjoella
Rohkea paikka BRAVE 5. oppimiskerta.
TYÖKOKEMUS työtehtävä, kesto ja yritys MIKSI MEIDÄN
Pohjois-Suomen aluehallintoviraston Oppilaskuntapäivään
Välitehtävät Kokeilut
Tervetuloa postiin!.
Suomi 4B 3. luento Hurraa!.
ARK-E Arkkitehtuurin teorian erikoistyö: suunnittelijaksi kasvamassa (3 op) 2 Ryhmätapaaminen: Suunnittelijan tunteet Pe klo ,
Vanhoja ja uusia tapoja vaikuttaa
Arvionti ja kokeilujen esitykset Oulu 23.1.
30. TERVEYS ERI PUOLILLA MAAILMAA
:,: Tänään kasvaa meille
Yrittäjyys antaa virtaa
Myyntikoulutuksen jatko
OSAAMISKANSIO Nimi.
Menkää istumaan ryhmittäin, ryhmä on sama, jossa tänään työskentelit
Esityksen transkriptio:

1. VIRITTÄYTYMINEN

2. YKSILÖUNELMOINTI Unelmointikysymys: _________________________

3. UNELMIEN ESITTELY Valitse ________ unelmasi ja esittele se muille!

4. ÄÄNESTYS JA UNELMATIIMIEN MUODOSTUS Mitä unelmaa haluaisit olla tekemässä?

5. UNELMAN KIRKASTAMINEN 1. Unelman arviointikriteerit 2. Unelman kasvattaminen 3. Unelman visualisointi ja julkaisu

6. UNELMAN PILKKOMINEN 1. Mitä unelman toteutumiseen tarvitaan? 2. Mitä voisi tehdä? 3. Mitä tehdään ensin?

7. KOKEILUN SUUNNITTELU 1.Mitä? 2.Miksi? 3.Miten? 4.Milloin? 5.Kuka?

8. KOKEILU 15 min – 2 viikkoa

9. KOKEILUN ARVIOINTI Jatkokokeilu Vakinaistaminen Lopettaminen

10. JATKOKOKEILU 1.Unelman kirkastaminen 2.Unelman pilkkominen 3.Kokeilun suunnittelu