Mediaan sitoutuminen Aikakauslehdet, KMT Kuluttaja 2007.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
1. Missä vietät joulun useimmiten?. 2. Missä viettäisit joulun mieluiten?
Advertisements

Juha Kauppinen Consulting oy Työntekijäkysely Tietoja
45 ajatusta elämästä Music: snowdream Nov 2009 He Yan.
1 Ostopaikkakysely Heli Rauman Anu Simonen. 2 Kyselyn toteutus •Riihimäen kotitalouksiin lähetettiin yhteensä 2780 kyselyä •Kotitaloudet valitsimme postinumeroiden.
Pääkaupunkiseudun 8. luokkien palvelukyky Espoo, Tapiolan koulu Joulukuu 2013.
Uuden valmennuskauden käynnistäminen Eija Alhojärvi Lajipäällikköpäivät ”Tulevaisuus on ammattiosaajissa”
Hampuri, Saksa Löytää suunta, joka mahdollistaa Lions Clubs Internationalin saavuttavan sen täyden potentiaalin kansainvälisenä.
Esiopetuksen huoltajat 2014 Generated on :41.
Liikevaihdon kehitys Pirkanmaalla 2009
Mediasidonnaisuus Aikakauslehdet KMT Kuluttaja Kevät 2009.
Mediasidonnaisuus Aikakauslehdet KMT Kuluttaja 2008.
1 MARKKINAKATSAUS RAHASTOPÄÄOMA SUOMALAISISSA SIJOITUSRAHASTOISSA.
Pelaajakysely Tampereen piirin pelaajille 2013 TKT.
Place client logo here in Slide Master RI Elokuu 2009 Jorma Hakanen Lääkkeiden määrääminen ja rinnakkaislääkkeet –tutkimus.
Puistolan Urheilijat Seurahinnasto.
Perusopetuksen huoltajat 2014 Generated on :04.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Markku Lappalainen Aalto University Sustainability in Building Design.
Laskelma kuntien ja kuntayhtymien menoista v. 2012
Elinkeinopoliittinen mittaristo 2014 Pelkosenniemi 1.
Elinkeinopoliittinen mittaristo 2014 Kemi 1. ELINKEINOPOLITIIKAN TILA 2.
Henkivakuutuksen markkinaosuudet 2007 Kotimainen ensivakuutus, vakuutusmaksutulo yhteensä 2,8 mrd €
Vakuutusmaksutulo yhteensä 9,1 mrd € Työeläkevakuutusyhtiöiden markkinaosuudet 2007.
1 Senioreiden säästäminen ja maksutavat 2014 SENIOREIDEN SÄÄSTÄMINEN JA MAKSUTAVAT
Suomalaisten suhtautuminen autoihin ja autoiluun KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426.
Pukeutumisen kuluttajaryhmät Asialliset pukeutujat 25 % Käytännölliset 30 % Intohimoiset shoppailijat 23 % Nuoret huolettomat 21 % Lähde: KMT Kuluttaja.
1 ©TNS 2012 NEUVOLOIDEN VASTAANOTTOJEN ASIAKASTYYTYVÄISYYSMITTAUS Neuvolat - suurten kaupunkien vertailu 2012 Kaupunkikohtainen vertailu.
Yliopistokirjastojen vastaajat palvelukyselyssä 2010 Päivi Jokitalo Kansalliskirjasto. Kirjastoverkkopalvelut marraskuu 2010.
V V V V V V V V V V V V Kuuden suurimman kaupungin lasten päivähoidon palvelujen ja kustannusten vertailu 2009 Kuuden suurimman kaupungin lasten päivähoidon.
Mediamainonnan muutosmittari Mainostajien Liitolle Tammi-Lokakuu 2009.
I.R.O. Research Oy vee 10/2000 Mediakäyttö Käyttää vähintään kerran viikossa Tytöt ja pojat *) Kirjat (esim. romaanit, lasten- ja nuortenkirjat)
Työmarkkinatutkimus 2012 Yksityinen sektori
Liikunta- ja harjoittelumäärät vuotiaana (h / vko) (Lähde: Nuori Suomi) )* urheilijan oma arvio NimiLaji Ohjattu harjoittelu Omatoiminen harjoittelu.
Väestö Vantaan osa-alueilla
Juha Kauppinen Consulting oy Rakenneselvitykseen liittyviä tutkimuksia Tiedotustilaisuus Karjasillan kirkolla Juha Kauppinen.
Elinkeinopoliittinen mittaristo 2014
Mainonnan kiinnostavuus aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
Markkinointiviestinnän panostusten kehittyminen vuonna 2006 vuoteen 2005 verrattuna SALDO % 43% 33% Kuva 1 Mainosbarometri.
Tutkimuksen taustaa  Aula Research Oy toteutti poliittisten vaikuttajien parissa tutkimuksen julkisista palveluista Suomessa ja Euroopassa – Tutkimuksen.
Rakentamisen tulevaisuus ja vaihtoehtoiset toimintamallit
Yrittäjien äänestyskäyttäytyminen 50,7 57,6 55,0 23,4 20,3 21,9 11,4 9,3 8,0 5,2 5,5 6,9 4,2 4,5 3,6 0,7 1,7 1,3 1,7 0,0 0,0 0,7 0,0 0,0 2,7 1,0 3,3.
Aikakauslehtiä ikä kaikki – Aikakauslehtien lukeminen eri ikäkausina Mervi Raulos Suomen Gallup-Media Oy.
Jakaumista. Frekvenssijakauma Mainostaja kysyy 200 asiakkaalta, kuinka monta kertaa viikossa he lukevat sanomalehteä. Päivät, jolloin luet lehden Frekvenssi.
Jumala tuntee minut; Jeesus – Sana tuli ihmiseksi
Teknologiateollisuuden tilanne ja näkymät alueittain
Suuntaamattoman graafin syvyyshaku
1 Raha-asioiden suunnitteleminen ja nykyinen rahatilanne Senioritutkimus 2011.
Seinäjoki kisa A Tuomari: Tytti Lintenhofer ALO 12kyl, 4pys Kyl:
Maatalous, maaseutuyrittäminen rahavirrat 2008 ja 2007 Pohjois-Savo Jari Kauhanen MTK- Pohjois-Savo.
Työttömät* työnhakijat ELY-keskuksittain *) Työttömät ilman lomautettuja Lähde: Työ- ja elinkeinoministeriön työttömyystilastot Työttömät* työnhakijat,
3. LAADULLISTEN VASTAUSTEN RAPORTOINTI. Väittämien keskimääräiset osuudet kaikista lehdistä.
MAINOSTAJIEN LIITTO MARKKINOINTIVIESTINNÄN PANOSTUSTEN KEHITTYMINEN LOPPUVUONNA 2004 VERRATTUNA ALKUPERÄISEEN BUDJETTIIN SALDO MAINOSBAROMETRI.
Eksponentiaalinen kasvaminen ja väheneminen
1 Akavalaisten ja kaikkien palkansaajien palkkatietoja Lähde: Tilastokeskus n Palkkarakennetilasto 2007, diat 2-24 n Sektorikohtaiset palkkatilastot.
Maitotaito PIENEN VAUVAN PÄIVÄ Maitotaito.
Viikko 34 (22.8. – 26.8.) Koulukuvaukset Maanantai: (22.8.) - Tiistai: (23.8.) - Keskiviikko: (24.8.) - Torstai: (25.8.) -Yläkoulu: Koulupoliisin.
Oulu ALO-luokka 12kyl, 4pys Tuomari: Tytti Lintenhofer Kyl:
Työpaikat toimialoittain Lähde: Tilastokeskus
Tietoja muuttoliikkeestä Yhteenvetoa PKS = Vantaa, Espoo, Helsinki ja Kauniainen KUUMA = muu Helsingin seutu (10 kuntaa)
Suomalaisten suhtautuminen vapaa-aikaan KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426.
© Dagmar 2006 Mediasidonnaisuustutkimus 2007 Tomi Härmä Dagmar Market Intelligence
Energiavuosi 2014 Sähkö Energiateollisuus ry.
Tilinpäätös 2004.
Suomen Lääkäriliitto | Finnish Medical AssociationLääkärit Suomessa | Physicians in Finland Tilastotietoja lääkäreistä ja terveydenhuollosta 2014 Statistics.
1. Missä vietät joulun useimmiten?. 2. Missä viettäisit joulun mieluiten?
Laskelma kuntien ja kuntayhtymien menoista v. 2013
Tilastollisesti merkitsevä nousu Tilastollisesti merkitsevä lasku Edelliseen aineistoon KMT 2005 verrattuna* KMT Kevät06 puolivuosiaineisto KMT SYKSY05/KEVÄT06.
Mitä on kulttuuri?.
Eniten kohderyhmää tavoittavat aikakauslehdet lukijoiden kiinnostusten kohteiden mukaan 2016 Lähde: KMT AL + total 2016 n=9 557 , est
Eniten kohderyhmää tavoittavat aikakauslehdet lukijoiden kiinnostusten kohteiden mukaan Kevät 2017.
Esityksen transkriptio:

Mediaan sitoutuminen Aikakauslehdet, KMT Kuluttaja 2007

2 Aikakauslehdet paras itseä kiinnostavan tiedon lähde. Kooste KMT 2007 tuloksista Radiosta Musiikki 59 % Sanomalehdistä Omat raha-asiat 41 % Politiikka 52 % Radio- ja tv-ohjelmat 59 % Suomalaiset EU:ssa 51 % Liike- ja talouselämä 53 % Taiteet ja kirjallisuus* 35 % Tietoa pääasiassa kahdesta mediasta: Kuluttajaneuvonta: tv ja internet /Taiteet ja kirjallisuus: aikakauslehdet ja sanomalehdet

3 Mediaan sitoutuminen Mikä media paras tiedonlähde eri aihealueilla KMT Kuluttaja 2007

4 Mistä tiedotusvälineestä saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä 1/5 Aihealueesta kiinnostuneet -vastaajat KMT Kuluttaja 2007 (n =13360 ) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

5 Mistä tiedotusvälineestä saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä 2/5 Aihealueesta kiinnostuneet -vastaajat KMT Kuluttaja 2007 (n =13360 ) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

6 Mistä tiedotusvälineestä saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä 3/5 Aihealueesta kiinnostuneet -vastaajat KMT Kuluttaja 2007 (n =13360 ) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

7 Mistä tiedotusvälineestä saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä 4/5 Aihealueesta kiinnostuneet -vastaajat KMT Kuluttaja 2007 (n =13360 ) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

8 Mistä tiedotusvälineestä saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä 5/5 Aihealueesta kiinnostuneet -vastaajat KMT Kuluttaja 2007 (n =13360 ) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

9 Mediaan sitoutuminen Mikä media paras tiedonlähde eri ikäryhmissä KMT 2007

10 Matkat Aihealueesta kiinnostuneet, saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä KMT Kuluttaja 2007 (n =10942 ) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

11 Ihmissuhteet Aihealueesta kiinnostuneet, saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä KMT Kuluttaja 2007 (n =9793 ) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

12 Henkilöhaastattelut Aihealueesta kiinnostuneet, saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä KMT Kuluttaja 2007 (n =10896 ) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

13 Lasten kasvatus Aihealueesta kiinnostuneet, saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä KMT Kuluttaja 2007 (n =8161 ) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

14 Omat talous- ja raha-asiat Aihealueesta kiinnostuneet, saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä KMT Kuluttaja 2007 (n =10101 ) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

15 Kodin sisustaminen Aihealueesta kiinnostuneet, saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä KMT Kuluttaja 2007 (n = ) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

16 Rakentaminen ja korjaustyöt Aihealueesta kiinnostuneet, saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä KMT Kuluttaja 2007 (n = 9558 ) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

17 Ruuanlaitto ja reseptit Aihealueesta kiinnostuneet, saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä KMT Kuluttaja 2007 (n = ) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

18 Puutarhan ja viherkasvien hoito Aihealueesta kiinnostuneet, saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä KMT Kuluttaja 2007 (n = 8923) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

19 Terveydenhoito ja sairaudet Aihealueesta kiinnostuneet, saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä KMT Kuluttaja 2007 (n = ) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

20 Urheilu ja liikuntaharrastukset Aihealueesta kiinnostuneet, saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä KMT Kuluttaja 2007 (n = ) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

21 Taiteet ja kirjallisuus Aihealueesta kiinnostuneet, saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä KMT Kuluttaja 2007 (n = 7572 ) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

22 Kuluttajaneuvonta Aihealueesta kiinnostuneet, saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä KMT Kuluttaja 2007 (n = 8746 ) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

23 Muoti ja pukeutuminen Aihealueesta kiinnostuneet, saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä KMT Kuluttaja 2007 (n = 8571 ) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

24 Erilaiset kilpailut ja tehtävät Aihealueesta kiinnostuneet, saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä KMT Kuluttaja 2007 (n = 8381) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

25 Ammatillinen kehittyminen Aihealueesta kiinnostuneet, saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä KMT Kuluttaja 2007 (n = 8586) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

26 Harrastukset ja vapaa-aika Aihealueesta kiinnostuneet, saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä KMT Kuluttaja 2007 (n = ) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

27 Luonto ja eläimet Aihealueesta kiinnostuneet, saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä KMT Kuluttaja 2007 (n = 11172) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

28 Kauneudenhoito Aihealueesta kiinnostuneet, saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä KMT Kuluttaja 2007 (n = 7030 ) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

29 Autot ja autoilu Aihealueesta kiinnostuneet, saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä KMT Kuluttaja 2007 (n = 7492) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

30 Seurapiiriasiat ja julkisuuden henkilöt Aihealueesta kiinnostuneet, saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä KMT Kuluttaja 2007 (n = 7379) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

31 Politiikka Aihealueesta kiinnostuneet, saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä KMT Kuluttaja 2007 (n = 8211) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

32 Tiedot radio- ja TV-ohjelmista Aihealueesta kiinnostuneet, saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä KMT Kuluttaja 2007 (n = ) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

33 Suomalaiset EU:n jäseninä Aihealueesta kiinnostuneet, saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä KMT Kuluttaja 2007 (n = 7247 ) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

34 Maat ja kulttuurit Aihealueesta kiinnostuneet, saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä KMT Kuluttaja 2007 (n = 9830 ) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

35 Jokapäiväistä elämää helpottavat niksit ja ideat Aihealueesta kiinnostuneet, saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä KMT Kuluttaja 2007 (n =10706) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

36 Tekniikka ja tekniikan kehitys Aihealueesta kiinnostuneet, saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä KMT Kuluttaja 2007 (n = 7790 ) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

37 Musiikki Aihealueesta kiinnostuneet, saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä KMT Kuluttaja 2007 (n = ) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

38 Uskonto ja elämänkatsomukselliset asiat Aihealueesta kiinnostuneet, saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä KMT Kuluttaja 2007 (n = 6672 ) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

39 Sodat, onnettomuudet ja rikokset Aihealueesta kiinnostuneet, saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä KMT Kuluttaja 2007 (n = ) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet

40 Liike- ja talouselämä Aihealueesta kiinnostuneet, saa eniten hyödyllistä tietoa ja virikkeitä KMT Kuluttaja 2007 (n = 8254 ) AikakauslehtiSanomalehtiTelevisioRadioInternet