Kuvaus – Kamera - Käy. Ideoidaan. Suunnitellaan. Käsikirjoitetaan. Kuvataan. Näytellään. Editoidaan. Esitetään. Arvioidaan.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Tietotaitotalkoot-hanke Mikä se on?. Tavoitteena toimiva tietoyhteiskunta • Kansalaisille tietoyhteiskuntavalmiuksia • Tietotekniikkaosaajien ja aktiivisten.
Advertisements

AverMedia Avervision 100 Käyttö ja asentaminen
Ranskan A2-etäopetus Turussa  Adoben Connect Pro –verkkokokousjärjestelmä  oppilaita /luokka-aste, etäringissä 2-3 koulua  jokaisella tietokone,
AverMedia Avervision DL Käyttö ja asentaminen
Ranskan etäopetus alakoulussa
SkyDrive ja Office Web Apps –sovellusten käyttäminen
Good Karma = Hyviä Seurauksia
KyläNetti - sivun tekeminen • KyläNetti-sivustoon on luotu valmiiksi esimerkinomainen sivurakenne, jota voi vapaasti muokata • Kaikki sivut eivät ole näkyvissä.
Valinnaiset harjoitukset yksin, pareittain tai kolmen hengen ryhmässä.
Ohjeet videotarinan tekemiseen
Wikispaces vieraan kielen opetuksessa Opetus goes POP mediaope Katrina Vartiainen.
Slideshare koonti Mervi Isola.
Tekijänoikeudet ”Tekijänoikeudella tarkoitetaan laissa säädettyjä määräämisoikeuksia, jotka kuuluvat luovan työn tekijälle.” Lähde:
Kirjasto avoimena oppimisympäristönä – Tiedonlähteitä.
Ammatin esittely Digitarina Pohjankartanon lisäluokkien opetuksessa.
Harjoituksissa tehdään digitarina
Kirjallisuuden lajeja
KuvataideKuvataide. 8.Lk Muotoilu -rakennellaan ja muotoillaan -työstetään eri materiaaleja mm. Lasia, savea, jäätä jne. Tehdään: -pienoismalleja -käyttöesineitä.
HOX! Seitsemännellä luokalla oleva oppilas voi valita kotitaloutta kaksi tuntia joka jatkuu yhdeksännen luokan kevääseen saakka ns. pitkä valinta tai yhden.
21. Kulttuuriala s. 96‒99 Kulttuuriala.
Sisältö Menetelmän taustaa Menetelmän 8 askelta – 1. Liikkeelle (Move!) – 2. Video minulle – 3. Puhetta minulle – 4. Video sinulle – 5. Puhetta sinulle.
Tukea terveyskeskusten kehittämistyöhön Outi Elonheimo Dosentti, LKT, kehittämisasiantuntija Terveyskeskusten kehittämistyön katselmus, tiedotustilaisuus.
DRAAMA Se on elävää esiintyvää taidetta, joka sisältää vakavaa leikillisyyttä. Se on valinnaisaine, jossa opitaan itsestä ja muista.
VIESTINTÄ Piia Kvist. 7. LUOKAN VALINNAINEN VIESTINTÄ  Kurssit 1 - 2: Mediakurssi ja videokurssi  Mediakurssi: Katsellaan ja arvostellaan elokuvia,
TEHOA OPISKELUUN.  Tee läksysi ja lue oppikirjaa ja muistiinpanoja kurssin aikana.  Tee tehtävät ennen seuraavaa tuntia pystyäksesi seuraamaan kurssia.
Raunistulan koulun oppimis- ja osallisuuskysely luokille syyskuussa OHJE: Opettaja ohjaa työskentelyä. Kuva/dia heijastetaan videokameralla.
kaakao kahvi tee viini tupakka
tehnyt: Maiju, Panu ja Jamuna
Analyysissä huomioitavaa
Työpaikalla oppiminen Mobiili käyttöön ! Onnistuneella yhteistyöllä tutkintoon –hanke.
KURSSIT 2-5: PAINOTETTU KUVATAIDE Tavoite: Jatkuvuus ja harrastuneisuus. Kuvailmaisun erityinen hallinta. Ajankohtaisten teemojen toteuttaminen, mahdollinen.
 Yleistavoite (valtakunnallinen): musiikin käyttö ja vaikutusmahdollisuudet eri taidemuodoissa ja mediassa  Kurssi rakentuu Lontooseen suuntautuvan opintomatkan.
FINELI: VERKKOPALVELUN KONSEPTI Työpaja klo 9-12.
Tulevaisuus on nuorten! Pitäisikö virheistä oppia? Materiaalin ovat laatineet: Tuija Saarivirta ja Matti Varjo Rauman normaalikoulu, 2013 Kuva ClipArt.
Tulevaisuus on nuorten! Millainen olisi tulevaisuuden koulu? Materiaalin ovat laatineet: Tuija Saarivirta ja Matti Varjo Rauman normaalikoulu, 2013 Kuva.
Tervetuloa koulutukseen!. Lankarulla-piiri 1.Mikä asia on jäänyt erityisesti mieleen koulutuksesta? 2. Millä sanalla kuvailisit koulutusta?
Yrittäjyyskasvatus oppimisen perustana
2. Oppimiskerta PERSISTENT
YK eli Yhdistyneet kansakunnat
Leikin avulla oppimista Projekteja kiinnostavista asioista
"Missä tarve, siellä Lion"
Liikuntaluokalle Nurmon yläasteelle syksyllä 2017
Ryhmänohjaus Kevät 2017 Piritta Mikkonen
KAMERAKYNÄ JA ISMO KIESILÄINEN
Vaikuttaminen palvelujen kehittymiseen
Kaakkurin koulun valinnaisaineet
VALMENTAMISEN ETIIKKA
Mikä ihmeen pecha kucha?
Rohkea paikka BRAVE 5. oppimiskerta.
Tulevaisuus on nuorten! Millainen olisi hyvä opettaja?
Special target groups.
Tehtävä 7.3: Taulukon väritys
Timo Rissanen Kouluprojekti POM2STN Kevät 2017 Timo Rissanen
13. Modernisaatio haastaa perinteen
3 Tiedonhaku Sanahakupalvelut.
Web-sovellusten kehittäminen - Aloitusluento
Kaakkurin koulun valinnaisaineet
Kirjoitusviestinnän opinnot yliopistossa
AI ja KU soveltava 2h (8.-9.lk)
Viestintä Piia Kvist.
Opintopsykologi Katja Hietanen
Harjoituksen ohjaaminen
Karttamerkit 2
Kalvosarja on laadittu Global Meal –hankkeessa
Yhden tunnin soveltava valinnainen 8. lk. (AI ja HI)
Kuvaa ja leikkaa iPadilla
Hyvinvointi- ja terveyserot -sivusto
DIGIVAPAAEHTOISEKSI PUNAISELLE RISTILLE?
VINKIT VAIKUTTAVAAN VIESTINTÄÄN
Viestintä.
Esityksen transkriptio:

Kuvaus – Kamera - Käy

Ideoidaan. Suunnitellaan. Käsikirjoitetaan. Kuvataan. Näytellään. Editoidaan. Esitetään. Arvioidaan.

Tutustut käsikirjoituksen saloihin. Opit käyttämään videokameraa. Pääset muokkaamaan kuvattua materiaalia. Katsot ja arvioit videoita ja elokuvia. Huomaat, kuinka hauskaa on suunnitella, kuvata ja editoida videoita samanhenkisessä seurassa.

olet kiinnostunut elokuvista olet innostunut tekemään omia videoita olet luova ja yritteliäs haluat oppia käsikirjoittamaan, kuvaamaan ja editoimaan osaat toimia sekä ryhmässä että yksin haaveilet opiskelusta ja työstä media-, teatteri- tai elokuva-alalla joko kameran edessä tai takana.

Poikki, poikki. Mikki kuvassa.