Kimble- game Intensiivikurssi.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
makramee-tekniikalla
Advertisements

Hyvässä seurassa on ilo liikkua! ® TUOMARIPALAVERI ”SÄÄNTÖPRIIFFI”
Pääotsikko – Rivi alaotsikkoa varten. ©2012 VJS. Otsikkorivi Vantaan Jalkapalloseura eli VJS on Länsi- ja Keski-Vantaalla toimiva jal- kapalloon erikoistunut.
B – TYTÖT Miesvartiointi
VJS Joukkueenjohtajakoulutus ©2012 VJS. FIFA (kansainvälinen maailmanlaajuinen kattojärjestö) UEFA (euroopan maanosaliitto) Uudenmaan piiri VJS (Vantaan.
Kimble- game Intensiivikurssi.
Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi
Naperopesissäännöt 5 § 7 §
Kaavan avulla huovutettu laukku
Taitokouluharjoitus Pääteema: 1 v 1 puolustaja selässä Ryhmä:
Useita vuosia sitten eräässä perheessä, aikana, jolloin rahaa oli vähän, isä rankaisi 5 vuotiasta tytyärtään, joka oli hävittänyt arvokkaan esineen.
Harrastekiekon starttipalaveri harrasteliigat
Talvikauden harjoittelu
Voimista liikeilmiöihin ja Newtonin lakeihin
Blockster – Lisää palikkatorniin uusi pala kortin ohjeiden mukaan kaatamatta tornia. Taustalla tiimalasin hiekka valuu loppuun hetkenä minä hyvänsä...
KOKOUS- JA KONGRESSIPALVELUT HELSINKI AIRPORT CONGRESS.
Lentokone Lentokone pysyy ilmassa sen kantopintojen, kuten siipien aiheuttaman nostovoiman ansiosta, mutta lentokoneet vaativat ilmassa pysyäkseen myös.
Tehtävän- annot suomeksi 1. Vårt hemland Mistä Suomi tunnetaan? Mistäpäin maata maailmankuulut brändimme ja tuotteemme tulevat? A. Yhdistä tuote.
Tehtävä 3: PowerPoint Harjoitus.
1. 5v2 pallonhallinta + prässi + tilanteenvaihto
Ryhmätehtävät 2.1 Korjattu Eero Salmenkivi Opettajankoulutuslaitos.
Ottelukierrosten järjestys SJAL tuomarikoulutus 2013.
Kimble- game Intensiivikurssi.
Hoogee-Espa P03YJ Omatoimisen harjoittelun ohjelma
miten teet rytmisoittimen ilmapallosta ja sanomalehtipaperista
Havainnollisuus matematiikan opetuksessa käsitekartat Luennot klo
KOTITALO-LEHDEN LUKIJATUTKIMUS 2014 N971. Lehteä luetaan useampana päivänä Keskimäärin lehteä luetaan 2,2 päivänä.
Avaruusgeometriset kappaleet = kolmiulotteiset kappaleet
KORIPALLON VIRALLISET PELISÄÄNNÖT 2014
Algoritminen ajattelu
Harjoituksia Jäähalliin
OTTELUKIERROKSET - JOUKKUEET SJAL tuomarikoulutus 2013.
Sanna Jokinen & Tiia Enckell
Kuinka paita ja peppu olettekaan! Pariskuntien välistä leikkimielistä kisailua siitä, kuka tunteekaan kumppaninsa paremmin. Toteutetaan kyselemällä tavalla.
Alkuverryttely – Makke 5 min Matti & Tom tekevät seur harjoituksen kentät valmiiksi.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja 2014.
World of Warcraft Maailman kovin Nettirooli peli kautta aikain.
PalloviestiV3+ Muodostakaa jono ja kuljettakaa palloa päänne päälle jonon ensimmältä jonon viimeiselle ja palauttakaa pallo ensimmäiselle kuljettaen sitä.
Kuinka monenteen diaan asti pysyt perässä? Koita sanoa ääneen monennessako diassa olet ja minkä värinen sen tausta on. Jos sinulla on kaveri vieressä,
Palloviesti V Joukkueen jokainen jäsen kuljettaa vuorollansa pehmeän palloa polviensa välissä sovitulle merkille ja takaisin. Nopein joukkue voittaa.
Talous- ja strategiaryhmä Tampereen työttömyys, elokuu 2006 Työttömyysasteen paraneminen on jatkunut tasaisesti lähes prosenttiyksikön vuosivauhtia syksystä.
Kimble- game Intensiivikurssi.
Maailman seitsemän ihmettä
Tehtävä 3: PowerPoint Tomi Ilmonen. Ohjeistus Tämä on tehtävä 3: Power Point Etene tässä olevien ohjeiden mukaan. ◦ Älä ”hypi” eli käy kohta kohdalta.
Tehtävä 3: PowerPoint Jarmo Lautamäki. Tämän tulee olla DIA 2. Tämä dia on nyt dia 1. ◦ Siirrä tämä dia siten, että siitä tulee dia 2. ◦ Lisää tähän esitykseen:
Keskinopeus.
24. Paine Tavoitteet ja sisällöt Paine Hydrostaattinen paine
 Valitse itseäsi kiinnostava ja sinulle sopiva kirja.  Kannattaa pohtia seuraavia asioita:  Mikä on kirjan aihepiiri?  Onko kirjan pituus sinulle.
JOPOX YLLÄPITÄJÄ Miten pääsen alakuun? …ja siitä sitten etiäpäin.
PHSB PELIKIRJA PELITAPA  AKTIIVINEN  PYRITÄÄN VOITTAMAAN 1-1 TILANTEET  KOKO KENTÄLLÄ PALLONRIISTOIHIN PYRKIVÄ JA PELIÄ NOPEASTI KÄÄNTÄVÄ TAPA.
Suureet ja mittaaminen  Mittaa saamastasi esineestä kaksi eri suuretta kahdella eri välineellä (yhteensä siis 4 eri mittausta). Valitse sopiva väline,
Joukkueen pelisäännöt FC KasiYsi P05 päivitetty
KORIPALLON VIRALLISET PELISÄÄNNÖT 2014
MPS Havainnointi Pelaajan tulee havainnoida:
Syventävä matematiikka 2. kurssi
Huuhkaja- ja Helmaripäivien pääteemat
P05 ja P06 toimintasuunnitelma
Matematiikkaa 3b © Varga–Neményi ry 2016
Finnan käyttäjäkysely 2016
Yleisten kirjastojen tulokset
Finnan käyttäjäkysely 2016
Mikä ihmeen pecha kucha?
Viikonpäivät ja kuukaudet
Huuhkaja- ja Helmaripäivien pääteemat
Voima.
Tehtävä 7.2: SmartArtin animointi
Pöytätennis.
Wie geht’s ? nicht gut schlecht krank Es geht. gut wunderbar
Felix pyytää apuasi osatakseen pukeutua tämän päivän säähän
Esityksen transkriptio:

Kimble- game Intensiivikurssi

Ihmis-pyramidi (3+) Muodostakaa ihmis-pyramidi niin nopeasti kuin ehditte. Nopein voittaa. 3 hlö pyramidi: Vähintään yhden (1) henkilön jalat eivät kosketa maata 4 hlö pyramidi: Vähintään kahden (2) henkilön jalat eivät kosketa maata.

Kaverin kanto Kulkekaa määrättyä välimatkaa niin, että yhtä joukkuekaveria kannetaan kerrallaan. Jokainen joukkueen pelaaja kannetaan vuorotellen. Ensimmäisenä tehtävän suorittanut voittaa.

Lennokin lennätys Rakentakaa joukkueena paperilennokki, joka lentää yli 3 metrin matkan. Ensimmäisenä lennokkiaan vähintään määrämatkan lennättänyt joukkue voittaa.

Korkein torni Rakentakaa torni seitsemästä (7) esineestä. Jokainen esine tulee asettaa edellisen esineen päälle. Se joukkue voittaa, jonka torni ensimmäisenä pysyy pystyssä 5 sekuntia.

Narusta kuvio Rakentakaa narusta Valitse vaikeusaste ryhmä mukaan: Sydän Trigoni (Kolmio) Tetragoni (Nelikulmio) Ensimmäisenä kuvion valmiiksi saanut ryhmä voittaa.