Mainonnan kiinnostavuus aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Aikkareiden KMT mediaopas 2009
Advertisements

Lähde: Tilastokeskuksen väestöennuste
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja Aikakauslehtien lukuajat • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja.
Aikakauslehtien mielipidevaikuttajat, WOM KMT Kuluttaja 2013 Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 • Vastaajamäärä N = • Toteutus nettikyselynä
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja KMT puhelinhaastattelussa.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Mediasidonnaisuus Aikakauslehdet KMT Kuluttaja Kevät 2009.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2010.
Aamulehti tavoittaa alueen kuluttajat
Energiavuosi Energiavuosi 2008 tiedotustilaisuus Energiateollisuus ry.
SUOMEN PANKKI | FINLANDS BANK | BANK OF FINLAND Yritysrahoituskysely 2012.
Aikakauslehtien lukemistavat KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja 2011 Aikakauslehtien lukuajat Lukuminuutit Tutkittiin KMT Kuluttaja 2011 tutkimuksen yhteydessä nettikyselynä.
Elinkeinopoliittinen mittaristo 2014 Pelkosenniemi 1.
Elinkeinopoliittinen mittaristo 2014 Kemi 1. ELINKEINOPOLITIIKAN TILA 2.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2008.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja Syksy05/Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia
Pukeutumisen kuluttajaryhmät Asialliset pukeutujat 25 % Käytännölliset 30 % Intohimoiset shoppailijat 23 % Nuoret huolettomat 21 % Lähde: KMT Kuluttaja.
1 Sektorin nimi Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja Syksy 2009/Kevät 2010.
*) Työttömät ilman lomautettuja Lähde: Työ- ja elinkeinoministeriön työttömyystilastot Työttömät* työnhakijat 1994–2014, syyskuu Yleisimmät.
Työttömät* työnhakijat; yleisimmät akavalaistutkinnot *) Työttömät ilman lomautettuja Lähde: Työ- ja elinkeinoministeriön työttömyystilastot
KPL TIET KADUT.
Alatunniste 1 Apteekkien ansiotilastoja 10/2010 – 10/2011.
Aikakauslehtien lukemistavat tulokset lehdittäin KMT Kuluttaja Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Peruskoulut Lähde: Tilastokeskus 10/2010 js.
1 Mielipiteet mainonnasta aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009/kevät 2010.
Sanomalehti mainonnassa
Lähde: Lasketut riistakolmiot Keski-Suomen riistanhoitopiiri.
1 Sektorin nimi. 2 Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja 2009.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja 2009 Säilyttäminen tutkittiin KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake:
Pk-yritysbarometri, syksy 2014 Seuturaportti, Keski-Pohjanmaa 1.
Aikakauslehtiä ikä kaikki – Aikakauslehtien lukeminen eri ikäkausina Mervi Raulos Suomen Gallup-Media Oy.
Pk-yritysbarometri, syksy 2014 Alueraportti, Lappi 1.
Työttömät* työnhakijat ELY-keskuksittain *) Työttömät ilman lomautettuja Lähde: Työ- ja elinkeinoministeriön työttömyystilastot Työttömät* työnhakijat,
Väestönmuutos , maakunnittain
3. LAADULLISTEN VASTAUSTEN RAPORTOINTI. Väittämien keskimääräiset osuudet kaikista lehdistä.
Esaimaa.fi Profiilitutkimus Helmikuu Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tarkoituksena.
Aikakauslehtien mainontaa koskevat väittämät KMT Kuluttaja Syksy 2013 / Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Pk-yritysbarometri, syksy 2014 Seuturaportti, Kanta-Häme 1.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Aikakauslehtien Ylivoimapankki Vesa Väisänen IROResearch Oy.
Pk-yritysbarometri, syksy 2014 Alueraportti, Pääkaupunkiseutu 1.
Mediaan sitoutuminen Aikakauslehdet, KMT Kuluttaja 2007.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja kevät 2014.
Kulutusluottoselvitys Kotitalouksien *) kulutusluottokannan jakauma luotonantajaryhmittäin Lähde: Tilastokeskus, luottokantatilasto.
Pk-yritysbarometri, kevät 2015 Alueraportti, Pohjanmaa 1.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
JIK KY:N TALOUS Tilinpäätökset Talousarvio 2013 Info-tilaisuus Etelä-Pohjanmaan Opisto Talousjohtaja Arto Saarela 1.
V ARSINAIS- S UOMEN SAIRAANHOITOPIIRI E GENTLIGA F INLANDS SJUKVÅRDSDISTRIKT 1 Erikoissairaanhoidon palvelujen käyttö Loimaan alueen kunnat Kuntaneuvottelut.
Tekniikan Akateemisten Liitto TEK ry Toiminta-ajatus ” Parantaa jäsenen työmarkkina-arvoa, elämän laatua ja ammattikunnan vaikuttavuutta. ”
TÖISSÄ FINANSSIALALLA
Pk-yritysbarometri, kevät 2015 Seuturaportti, Etelä-Savo 1.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja Aikakauslehtien lukuajat Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja 2014.
Tilastollisesti merkitsevä nousu Tilastollisesti merkitsevä lasku Edelliseen aineistoon KMT 2005 verrattuna* KMT Kevät06 puolivuosiaineisto KMT SYKSY05/KEVÄT06.
Pk-yritysbarometri, kevät 2015 Seuturaportti, Pirkanmaa 1.
Aikakauslehtimainonnan vaikutukset KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus.
Hedelmöityshoitotilastot 1992–2010 Mika Gissler Anna Heino.
Aikakauslehtien säilyttäminen KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja kevät 2011.
Aikakauslehtien mainonta 2009 Lähde: KMT Kuluttaja 2009 Mainonnan vaikutus väittämät lehdittäin KMT Kuluttaja 2009 Kuluttaja 2009 N = (est
Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta Lähde: KMT Kuluttaja 2011 Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta eri lehtiryhmissä KMT Kuluttaja 2011.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja 2014 Lähde: KMT Kuluttaja 2014, N=8 754 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä Tulokset laskettu.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja 2010 Säilyttäminen tutkittiin KMT Kuluttaja 2010 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake: Vastaajan lomakkeelle.
Mainonnan ja lukemisen väittämät KMT 2016
Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä 2016
Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä, kevät 2016
Esityksen transkriptio:

Mainonnan kiinnostavuus aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010

2 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009/kevät 2010 Aikakauslehtiryhmittäin eri aihealueiden mainonnan kiinnostavuus KMT Kuluttaja syksy 2009/kevät 2010 Perusjoukko ('000): 4 448, n= Kysymys: ”Kuinka kiinnostavina pidätte seuraavien aihealueiden mainoksia X- lehdessä?" Lehden lukijoiden vastausten jakaumat %

3 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä

4 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä

5 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä

6 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä

7 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä

8 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä

9 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä

10 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä

11 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä

12 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä

13 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä

14 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä

15 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä

16 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus