Mainonnan kiinnostavuus aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010
2 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009/kevät 2010 Aikakauslehtiryhmittäin eri aihealueiden mainonnan kiinnostavuus KMT Kuluttaja syksy 2009/kevät 2010 Perusjoukko ('000): 4 448, n= Kysymys: ”Kuinka kiinnostavina pidätte seuraavien aihealueiden mainoksia X- lehdessä?" Lehden lukijoiden vastausten jakaumat %
3 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä
4 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä
5 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä
6 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä
7 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä
8 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä
9 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä
10 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä
11 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä
12 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä
13 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä
14 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä
15 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus lehtiryhmän lehdissä
16 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Eri tuotealojen mainonnan kiinnostavuus