I.R.O. Research Oy 1 8-20 vee 10/2000 Mediakäyttö Käyttää vähintään kerran viikossa Tytöt ja pojat *) Kirjat (esim. romaanit, lasten- ja nuortenkirjat)

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
1. Missä vietät joulun useimmiten?. 2. Missä viettäisit joulun mieluiten?
Advertisements

Juha Kauppinen Consulting oy Työntekijäkysely Tietoja
Mission Gallup 08 nettikyselyn yhteenveto. Jeesus tunnetuksi kautta maailman Taustatietoja • 446 vastaajasta 38% (m) ja 62% (n) • Vapaakirkollisia 84%
LAL Vuonna 2009 valmistuneet työmarkkinoilla 1 Vastavalmistuneiden opintohistoria, työmarkkinoille sijoittuminen ja palkkataso vuonna 2010 Luonnontieteiden.
1 Ostopaikkakysely Heli Rauman Anu Simonen. 2 Kyselyn toteutus •Riihimäen kotitalouksiin lähetettiin yhteensä 2780 kyselyä •Kotitaloudet valitsimme postinumeroiden.
Pääkaupunkiseudun 8. luokkien palvelukyky Espoo, Tapiolan koulu Joulukuu 2013.
Hampuri, Saksa Löytää suunta, joka mahdollistaa Lions Clubs Internationalin saavuttavan sen täyden potentiaalin kansainvälisenä.
Esiopetuksen huoltajat 2014 Generated on :41.
Liikevaihdon kehitys Pirkanmaalla 2009
Suomalaisten suhtautuminen tietotekniikkaan KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2374.
/ JNd Nordea Unioni Suomi ry Nousun hyvinvointikysely 2011.
Pelaajakysely Tampereen piirin pelaajille 2013 TKT.
3.45 3.40.
Perusopetuksen huoltajat 2014 Generated on :04.
Markku Lappalainen Aalto University Sustainability in Building Design.
Laskelma kuntien ja kuntayhtymien menoista v. 2012
KOKKOLAN VEIKKOJEN ARVOKISAEDUSTAJAT
Elinkeinopoliittinen mittaristo 2014 Pelkosenniemi 1.
1 Senioreiden säästäminen ja maksutavat 2014 SENIOREIDEN SÄÄSTÄMINEN JA MAKSUTAVAT
Suomalaisten suhtautuminen autoihin ja autoiluun KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja Syksy05/Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia
Kuvien lähde:. Kuinka pitkä on pitkä? Subprime kriisi alkoi Yhdysvalloista elokuussa Se muuttui finanssikriisiksi lokakuussa Kreikkakriisi.
1 ©TNS 2012 NEUVOLOIDEN VASTAANOTTOJEN ASIAKASTYYTYVÄISYYSMITTAUS Neuvolat - suurten kaupunkien vertailu 2012 Kaupunkikohtainen vertailu.
Yliopistokirjastojen vastaajat palvelukyselyssä 2010 Päivi Jokitalo Kansalliskirjasto. Kirjastoverkkopalvelut marraskuu 2010.
Laajennettu työssäoppiminen Sosiaali- ja terveysalan perustutkinto Työpaikkaohjaajille suunnattu kysely keväällä 2011 Alustavia tuloksia.
V V V V V V V V V V V V Kuuden suurimman kaupungin lasten päivähoidon palvelujen ja kustannusten vertailu 2009 Kuuden suurimman kaupungin lasten päivähoidon.
Perusopetuksen oppilaat 2014 Generated on :03.
A-englanti Oppilaat: -Yhteensä ( ), noin 6 % ikäluokasta poikaa, tyttöä -Kolme neljästä teki läksyjä alle puoli tuntia -Kouluarvosanojen.
Tulos ennen satunnaisia eriä Me 7,1 6,5 3,3 4,3 4,
Työmarkkinatutkimus 2012 Yksityinen sektori
Liikunta- ja harjoittelumäärät vuotiaana (h / vko) (Lähde: Nuori Suomi) )* urheilijan oma arvio NimiLaji Ohjattu harjoittelu Omatoiminen harjoittelu.
Väestö Vantaan osa-alueilla
Juha Kauppinen Consulting oy Rakenneselvitykseen liittyviä tutkimuksia Tiedotustilaisuus Karjasillan kirkolla Juha Kauppinen.
Elinkeinopoliittinen mittaristo 2014
TPO-oppilaitoskysely keväällä 2010 Toimintaympäristö ja talous Oppilaat Henkilöstö Opetustarjonta.
Markkinointiviestinnän panostusten kehittyminen vuonna 2006 vuoteen 2005 verrattuna SALDO % 43% 33% Kuva 1 Mainosbarometri.
Tutkimuksen taustaa  Aula Research Oy toteutti poliittisten vaikuttajien parissa tutkimuksen julkisista palveluista Suomessa ja Euroopassa – Tutkimuksen.
1 STM ja Stakes Rintanen H., toukok Hoitotakuun toteutuminen suun terveydenhuollossa terveyskeskuksissa Kysely terveyskeskusten ylihammaslääkäreille.
Yrittäjien äänestyskäyttäytyminen 50,7 57,6 55,0 23,4 20,3 21,9 11,4 9,3 8,0 5,2 5,5 6,9 4,2 4,5 3,6 0,7 1,7 1,3 1,7 0,0 0,0 0,7 0,0 0,0 2,7 1,0 3,3.
Aikakauslehtiä ikä kaikki – Aikakauslehtien lukeminen eri ikäkausina Mervi Raulos Suomen Gallup-Media Oy.
Jakaumista. Frekvenssijakauma Mainostaja kysyy 200 asiakkaalta, kuinka monta kertaa viikossa he lukevat sanomalehteä. Päivät, jolloin luet lehden Frekvenssi.
YHDISTYSLAKI /503 Esim. patentti- ja rekisterihallituksen sivuilta: tai yhdistystoimintaa käsittelevien kirjojen liitteenä
Jumala tuntee minut; Jeesus – Sana tuli ihmiseksi
Teknologiateollisuuden tilanne ja näkymät alueittain
Suuntaamattoman graafin syvyyshaku
1 Raha-asioiden suunnitteleminen ja nykyinen rahatilanne Senioritutkimus 2011.
Seinäjoki kisa A Tuomari: Tytti Lintenhofer ALO 12kyl, 4pys Kyl:
Maatalous, maaseutuyrittäminen rahavirrat 2008 ja 2007 Pohjois-Savo Jari Kauhanen MTK- Pohjois-Savo.
3. LAADULLISTEN VASTAUSTEN RAPORTOINTI. Väittämien keskimääräiset osuudet kaikista lehdistä.
MAINOSTAJIEN LIITTO MARKKINOINTIVIESTINNÄN PANOSTUSTEN KEHITTYMINEN LOPPUVUONNA 2004 VERRATTUNA ALKUPERÄISEEN BUDJETTIIN SALDO MAINOSBAROMETRI.
Eksponentiaalinen kasvaminen ja väheneminen
Maitotaito PIENEN VAUVAN PÄIVÄ Maitotaito.
Viikko 34 (22.8. – 26.8.) Koulukuvaukset Maanantai: (22.8.) - Tiistai: (23.8.) - Keskiviikko: (24.8.) - Torstai: (25.8.) -Yläkoulu: Koulupoliisin.
Oulu ALO-luokka 12kyl, 4pys Tuomari: Tytti Lintenhofer Kyl:
Työpaikat toimialoittain Lähde: Tilastokeskus
Aikuisdiabeetikkojen hoitovastuun jakautuminen ja hoitoyksiköiden sisäinen työnjako.
Kemi ALO-luokka 14 kyl, 3 pys Tuomari: Tytti Lintenhofer Kyl: 31, 26, 9, 3, 18, 20, 5, 13, 14, 4, 12, 14, 7,
Kuntatalouden kehitys vuoteen 2018
SU MEN SALIBANDYLIITT 21 vuotta salibandya Suomessa.
Paras-arviointitutkimusohjelma (ARTTU) ARTTU-VILU Päättäjätutkimus Luottamushenkilö- ja viranhaltijakysely 2010 Kohdejoukkona ARTTU-tutkimuskuntien keskeiset.
Tietoja muuttoliikkeestä Yhteenvetoa PKS = Vantaa, Espoo, Helsinki ja Kauniainen KUUMA = muu Helsingin seutu (10 kuntaa)
Mediaan sitoutuminen Aikakauslehdet, KMT Kuluttaja 2007.
Suomalaisten suhtautuminen vapaa-aikaan KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426.
Laajennettu työssäoppiminen Sosiaali- ja terveysalan perustutkinto Työpaikkaohjaajille suunnattu kysely keväällä 2011 Tiivistelmä tuloksista.
Väestö ja väestönmuutokset. Väestö äidinkielen ja iän mukaan Naisten ja miesten tasa-arvo Helsingissä2 Lähde: Tilastokeskus. Miehet.
Energiavuosi 2014 Sähkö Energiateollisuus ry.
Suomen Lääkäriliitto | Finnish Medical AssociationLääkärit Suomessa | Physicians in Finland Tilastotietoja lääkäreistä ja terveydenhuollosta 2014 Statistics.
1. Missä vietät joulun useimmiten?. 2. Missä viettäisit joulun mieluiten?
Laskelma kuntien ja kuntayhtymien menoista v. 2013
Tilastollisesti merkitsevä nousu Tilastollisesti merkitsevä lasku Edelliseen aineistoon KMT 2005 verrattuna* KMT Kevät06 puolivuosiaineisto KMT SYKSY05/KEVÄT06.
Esityksen transkriptio:

I.R.O. Research Oy vee 10/2000 Mediakäyttö Käyttää vähintään kerran viikossa Tytöt ja pojat *) Kirjat (esim. romaanit, lasten- ja nuortenkirjat) **) Tietokirjat (ei oppikirjat)

I.R.O. Research Oy 2 Pojat, 62%, tytöt,74% Mediakäyttö Lukee vähintään kerran viikossa aikakauslehtiä Kaikki, N=812, 69 % % 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 3 Tytöt, 81%, pojat, 87% % Mediakäyttö Lukee vähintään kerran viikossa sanomalehtiä Kaikki, N=812, 84 % 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 4 Pojat, 45%, tytöt, 76% % Mediakäyttö Lukee vähintään kerran viikossa kirjoja *) Kaikki, N=812, 60 % *) Kirjat (esim. romaanit, lasten- ja nuortenkirjat) 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 5 Tytöt, 37%, pojat, 44% % Mediakäyttö Lukee vähintään kerran viikossa tietokirjoja *) Kaikki, N=812, 40 % *) Tietokirjat (ei oppikirjat) 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 6 Tytöt, 55%, pojat, 68% % Mediakäyttö Käyttää vähintään kerran viikossa Internetiä Kaikki, N=812, 61 % 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 7 Pojat, 78%, tytöt, 85% % Mediakäyttö Kuuntelee vähintään kerran viikossa radiota Kaikki, N=812, 81 % 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 8 Tytöt,96%, pojat, 98% % Mediakäyttö Katsoo vähintään kerran viikossa televisiota Kaikki, N=812, 98 % 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 9 Nuorten suosimat aihepiirit Tytöt ja pojat ikäryhmittäin 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 10 Nuorten suosimat aihepiirit Tytöt ja pojat 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 11 Tyttöjen suosimat aihepiirit Tytöt ikäryhmittäin 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 12 Poikien suosimat aihepiirit Pojat ikäryhmittäin 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 13 Nuorten suosimat aihepiirit Vähiten mainintoja saaneet Tytöt ja pojat 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 14 Tyttöjen suosimat aihepiirit Vähiten mainintoja saaneet Tytöt ikäryhmittäin 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 15 Poikien suosimat aihepiirit Vähiten mainintoja saaneet Pojat ikäryhmittäin 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 16 Kolme suosituinta lehtiryhmää Tytöt ja pojat ikäryhmittäin Lukee kotona tai muualla 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 17 Lukijasuhde yleisaikakauslehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Tytöt ja pojat % 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 18 Lukijasuhde yleisaikakauslehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Tytöt ikäryhmittäin % 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 19 Lukijasuhde yleisaikakauslehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Pojat ikäryhmittäin % 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 20 Suosituimmat yleisaikakauslehdet Lukee kotona tai muualla 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 21 Lukijasuhde lasten- ja nuortenlehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Tytöt ja pojat % 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 22 Lukijasuhde lasten- ja nuortenlehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Tytöt ikäryhmittäin % 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 23 Lukijasuhde lasten- ja nuortenlehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Pojat ikäryhmittäin % 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 24 Suosituimmat lasten- ja nuortenlehdet Lukee kotona tai muualla 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 25 Lukijasuhde sarjakuvalehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Tytöt ja pojat % 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 26 Lukijasuhde sarjakuvalehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Tytöt ikäryhmittäin % 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 27 Lukijasuhde sarjakuvalehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Pojat ikäryhmittäin % 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 28 Suosituimmat sarjakuvalehdet Lukee kotona tai muualla 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 29 Lukijasuhde harrastelehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Tytöt ja pojat % 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 30 Lukijasuhde harrastelehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Tytöt ikäryhmittäin % 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 31 Lukijasuhde harrastelehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Pojat ikäryhmittäin % 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 32 Suosituimmat harrastelehdet Lukee kotona tai muualla 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 33 Lukijasuhde autoilun ja tietotekniikan lehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Tytöt ja pojat % 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 34 Lukijasuhde autoilun ja tietotekniikan lehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Tytöt ikäryhmittäin % 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 35 Lukijasuhde autoilun ja tietotekniikan lehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Pojat ikäryhmittäin % 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 36 Suosituimmat autoilun ja tietotekniikan lehdet Lukee kotona tai muualla 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 37 Lukijasuhde naisten yleis- ja erikoislehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Tytöt ja pojat % 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 38 Lukijasuhde naisten yleis- ja erikoislehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Tytöt ikäryhmittäin % 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 39 Lukijasuhde naisten yleis- ja erikoislehtiin Kuvaa suhtautumista erittäin ja melko paljon Pojat ikäryhmittäin % 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 40 Suosituimmat naisten yleis- ja erikoislehdet Lukee kotona tai muualla 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 41 Tiedotusvälineiden käyttö opetuksessa Ala-aste, yläaste, lukio 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 42 % Ammattilehdet tietolähteenä Tytöt ja pojat ikäryhmittäin 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 43 Suhtautuminen tiedotusvälineiden käytön määrään opetuksessa Haluavat käytettävän enemmän 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 44 Tiedotusvälineiden ja aikakauslehtien käyttö oppiaineissa Ala-asteella 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 45 Tiedotusvälineiden ja aikakauslehtien käyttö oppiaineissa Yläasteella ja lukiossa 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 46 Aikakauslehtien kaksi tärkeintä tehtävää opetuksessa Tytöt ja pojat 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 47 Aikakauslehtien kaksi tärkeintä tehtävää opetuksessa Tytöt ikäryhmittäin 8-20 vee 10/2000

I.R.O. Research Oy 48 Aikakauslehtien kaksi tärkeintä tehtävää opetuksessa Pojat ikäryhmittäin 8-20 vee 10/2000