Perusopetuksen huoltajat 2014 Generated on 17.02.2014 11:04.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
1. Missä vietät joulun useimmiten?. 2. Missä viettäisit joulun mieluiten?
Advertisements

Juha Kauppinen Consulting oy Työntekijäkysely Tietoja
Mission Gallup 08 nettikyselyn yhteenveto. Jeesus tunnetuksi kautta maailman Taustatietoja • 446 vastaajasta 38% (m) ja 62% (n) • Vapaakirkollisia 84%
KULUTTAJAKYSELY TALVEN ENNAKOINNISTA Rengasfoorumi Sales Questor Oy.
Pääkaupunkiseudun 8. luokkien palvelukyky Espoo, Tapiolan koulu Joulukuu 2013.
Hampuri, Saksa Löytää suunta, joka mahdollistaa Lions Clubs Internationalin saavuttavan sen täyden potentiaalin kansainvälisenä.
Esiopetuksen huoltajat 2014 Generated on :41.
Kaupunkikuvatoimikunta
Kaupunkikuvatoimikunta
AUTOMATIC DELIVERY REWARDS (ADR) (New Programme – 01 September) LifePak ® (Example) PSV 5% Discount= €51.71 (68.97 PSV) Shipping= €4.5.
Urhean olosuhdeselvitys – yhteenvetoja harjoituspaikoista
Liikevaihdon kehitys Pirkanmaalla 2009

Oppilaiden hyvinvointi ja kiusaamisen vastainen työ Taivallahden peruskoulussa Vanhempainilta
Jäsenkysely 2011 Tarja Ikonen Kyselyn toteuttaminen ja palautetut lomakkeet •Kysely lähetettiin 245 jäsenelle Kemin kaupungin varhaiskasvatuksen.
/ JNd Nordea Unioni Suomi ry Nousun hyvinvointikysely 2011.
Ateljeenäyttely Kaarina Karjalainen
Pelaajakysely Tampereen piirin pelaajille 2013 TKT.
3.45 3.40.
Laskelma kuntien ja kuntayhtymien menoista v. 2012
KOKKOLAN VEIKKOJEN ARVOKISAEDUSTAJAT
Kuvien lähde:. Kuinka pitkä on pitkä? Subprime kriisi alkoi Yhdysvalloista elokuussa Se muuttui finanssikriisiksi lokakuussa Kreikkakriisi.
Terveyden- ja sosiaalihuollon toiminta ja henkilöstöjärjestelyt vuonna 2007 Kirsi Markkanen Työvoimapoliittinen asiatuntija, THM Tehy ry.
1 ©TNS 2012 NEUVOLOIDEN VASTAANOTTOJEN ASIAKASTYYTYVÄISYYSMITTAUS Neuvolat - suurten kaupunkien vertailu 2012 Kaupunkikohtainen vertailu.
Yliopistokirjastojen vastaajat palvelukyselyssä 2010 Päivi Jokitalo Kansalliskirjasto. Kirjastoverkkopalvelut marraskuu 2010.
Laajennettu työssäoppiminen Sosiaali- ja terveysalan perustutkinto Työpaikkaohjaajille suunnattu kysely keväällä 2011 Alustavia tuloksia.
Perusopetuksen oppilaat 2014 Generated on :03.
A-englanti Oppilaat: -Yhteensä ( ), noin 6 % ikäluokasta poikaa, tyttöä -Kolme neljästä teki läksyjä alle puoli tuntia -Kouluarvosanojen.
I.R.O. Research Oy vee 10/2000 Mediakäyttö Käyttää vähintään kerran viikossa Tytöt ja pojat *) Kirjat (esim. romaanit, lasten- ja nuortenkirjat)
Suhdannekorjattu perusjäämä Saksa0,8-0,110,91,1 Irlanti-7,1-4,7-2,7-0,80,9 Kreikka-10,1-4,20,43,25,5 Espanja-7,7-4,9-3,30,53,7 Ranska-4,3-3,4-1,5-0,051,3.
Väestö Vantaan osa-alueilla
Juha Kauppinen Consulting oy Rakenneselvitykseen liittyviä tutkimuksia Tiedotustilaisuus Karjasillan kirkolla Juha Kauppinen.
Elinkeinopoliittinen mittaristo 2014
TPO-oppilaitoskysely keväällä 2010 Toimintaympäristö ja talous Oppilaat Henkilöstö Opetustarjonta.
Markkinointiviestinnän panostusten kehittyminen vuonna 2006 vuoteen 2005 verrattuna SALDO % 43% 33% Kuva 1 Mainosbarometri.
Tutkimuksen taustaa  Aula Research Oy toteutti poliittisten vaikuttajien parissa tutkimuksen julkisista palveluista Suomessa ja Euroopassa – Tutkimuksen.
1 STM ja Stakes Rintanen H., toukok Hoitotakuun toteutuminen suun terveydenhuollossa terveyskeskuksissa Kysely terveyskeskusten ylihammaslääkäreille.
Perusopetuksen ryhmäkoko
Yrittäjien äänestyskäyttäytyminen 50,7 57,6 55,0 23,4 20,3 21,9 11,4 9,3 8,0 5,2 5,5 6,9 4,2 4,5 3,6 0,7 1,7 1,3 1,7 0,0 0,0 0,7 0,0 0,0 2,7 1,0 3,3.
Jakaumista. Frekvenssijakauma Mainostaja kysyy 200 asiakkaalta, kuinka monta kertaa viikossa he lukevat sanomalehteä. Päivät, jolloin luet lehden Frekvenssi.
POHJOIS-SUOMEN ALUEJOHTORYHMÄ WEBROPOL –KYSELYJEN TULOKSET Margit Päätalo, alueellinen suunnittelija puh
Jumala tuntee minut; Jeesus – Sana tuli ihmiseksi
Teknologiateollisuuden tilanne ja näkymät alueittain
1 Raha-asioiden suunnitteleminen ja nykyinen rahatilanne Senioritutkimus 2011.
Seinäjoki kisa A Tuomari: Tytti Lintenhofer ALO 12kyl, 4pys Kyl:
Maatalous, maaseutuyrittäminen rahavirrat 2008 ja 2007 Pohjois-Savo Jari Kauhanen MTK- Pohjois-Savo.
MAINOSTAJIEN LIITTO MARKKINOINTIVIESTINNÄN PANOSTUSTEN KEHITTYMINEN LOPPUVUONNA 2004 VERRATTUNA ALKUPERÄISEEN BUDJETTIIN SALDO MAINOSBAROMETRI.
Eksponentiaalinen kasvaminen ja väheneminen
Liikevaihto55,353,63,1 Liikevoitto5,04,219,2 Prosenttia liikevaihdosta9,17,9 Voitto ennen satunnaisia eriä4,94,314,4 Prosenttia liikevaihdosta8,87,9 Katsauskauden.
Maitotaito PIENEN VAUVAN PÄIVÄ Maitotaito.
Oulu ALO-luokka 12kyl, 4pys Tuomari: Tytti Lintenhofer Kyl:
© Pertti Laitinen 2004 shiftec FA1 Oppimis- ja kehittymishalukkuus NoKysymysLataukset Kommu- naliteetit 28Kokeilen rajojani ja kykyjäni löytääkseni parhaan.
Työpaikat toimialoittain Lähde: Tilastokeskus
Aikuisdiabeetikkojen hoitovastuun jakautuminen ja hoitoyksiköiden sisäinen työnjako.
Kemi ALO-luokka 14 kyl, 3 pys Tuomari: Tytti Lintenhofer Kyl: 31, 26, 9, 3, 18, 20, 5, 13, 14, 4, 12, 14, 7,
Kuntatalouden kehitys vuoteen 2018
SU MEN SALIBANDYLIITT 21 vuotta salibandya Suomessa.
Paras-arviointitutkimusohjelma (ARTTU) ARTTU-VILU Päättäjätutkimus Luottamushenkilö- ja viranhaltijakysely 2010 Kohdejoukkona ARTTU-tutkimuskuntien keskeiset.
Laajennettu työssäoppiminen Sosiaali- ja terveysalan perustutkinto Työpaikkaohjaajille suunnattu kysely keväällä 2011 Tiivistelmä tuloksista.
Väestö ja väestönmuutokset. Väestö äidinkielen ja iän mukaan Naisten ja miesten tasa-arvo Helsingissä2 Lähde: Tilastokeskus. Miehet.
Energiavuosi 2014 Sähkö Energiateollisuus ry.
Suomen Lääkäriliitto | Finnish Medical AssociationLääkärit Suomessa | Physicians in Finland Tilastotietoja lääkäreistä ja terveydenhuollosta 2014 Statistics.
1. Missä vietät joulun useimmiten?. 2. Missä viettäisit joulun mieluiten?
Kansantalouden ennustelukuja vuodelle 2014 Laitos Julkaisu- BKT,Inflaatio, Työttö-Ansiotaso muutos myys- indeksin % % aste, %muutos, % joulukuu 0,11,18,61,4VM.
Laskelma kuntien ja kuntayhtymien menoista v. 2013
Paikallisten järjestelyerien käyttö vuonna 2004 Kunnallisen työmarkkinalaitoksen selvitys
Tilastollisesti merkitsevä nousu Tilastollisesti merkitsevä lasku Edelliseen aineistoon KMT 2005 verrattuna* KMT Kevät06 puolivuosiaineisto KMT SYKSY05/KEVÄT06.
Työajan haasteita tuloksia SAK:n jäsentutkimuksesta
Huoltajakysely2017 Jynkänlahden koulu
Esityksen transkriptio:

Perusopetuksen huoltajat 2014 Generated on :04

Hämeenkosken koulut (Kaikki) 1. Valitse lapsesi koulu. (45) (EOS: 0)

1. Koulun toiminta (Kaikki, absoluuttinen) 1. Lapseni koulun henkilöstöä on helppo lähestyä. (44) (EOS: 0) (X: 8,27 Y: 8,51)(z-scored X: 8,04 z-scored Y: 9,15) (Keskihajonta X: 1.28 Keskihajonta Y: 1.4) 2. Lapseni koulun johtaja on helposti tavoitettavissa. (41) (EOS: 1) (X: 8,38 Y: 8,68)(z-scored X: 8,68 z-scored Y: 9,82) (Keskihajonta X: 1.21 Keskihajonta Y: 1.34) 3. Minulla on mahdollisuus vaikuttaa lapseni koulun toiminnan suunnitteluun. (41) (EOS: 1) (X: 7,08 Y: 7,99)(z-scored X: 4,00 z-scored Y: 4,22) (Keskihajonta X: 1.05 Keskihajonta Y: 1.41) 4. Olen vastannut lapseni koulun toimintaa koskeviin kyselyihin. (41) (EOS: 0) (X: 8,05 Y: 8,23)(z-scored X: 7,32 z-scored Y: 5,80) (Keskihajonta X: 1.34 Keskihajonta Y: 1.34) 5. Olen saanut tietoa koulun toimintaa koskevien kyselyjen tuloksista. (40) (EOS: 1) (X: 7,42 Y: 8,28)(z-scored X: 4,69 z-scored Y: 5,32) (Keskihajonta X: 1.49 Keskihajonta Y: 1.34) 6. Tiedän millä perusteilla lapseni opintosuorituksia arvioidaan. (40) (EOS: 0) (X: 7,79 Y: 8,39)(z-scored X: 6,02 z-scored Y: 6,49) (Keskihajonta X: 1.42 Keskihajonta Y: 1.47) 7. Saan riittävästi tietoa lapseni koulumenestyksestä. (39) (EOS: 0) (X: 8,55 Y: 8,82)(z-scored X: 9,05 z-scored Y: 10,00) (Keskihajonta X: 1.28 Keskihajonta Y: 1.3) 8. Koulun viestintä on avointa. (39) (EOS: 0) (X: 7,78 Y: 8,35)(z-scored X: 6,17 z-scored Y: 6,38) (Keskihajonta X: 1.33 Keskihajonta Y: 1.65) 9. Koulun sähköisen viestinnän välineet ovat toimivia. (39) (EOS: 0) (X: 8,87 Y: 8,50)(z-scored X: 10,00 z-scored Y: 8,43) (Keskihajonta X: 0.88 Keskihajonta Y: 1.65) 10. Tiedän, ketkä tekevät lapseni koulunkäyntiä koskevia päätöksiä. (39) (EOS: 1) (X: 8,31 Y: 8,41)(z-scored X: 7,77 z-scored Y: 6,69) (Keskihajonta X: 1.23 Keskihajonta Y: 1.55) 11. Minulla on mahdollisuus kertoa mielipiteeni koulun toiminnasta. (39) (EOS: 0) (X: 8,15 Y: 8,34)(z-scored X: 7,68 z-scored Y: 5,24) (Keskihajonta X: 1.18 Keskihajonta Y: 1.55) 12. Koulun henkilöstö arvostaa mielipiteitäni. (39) (EOS: 1) (X: 7,56 Y: 8,40)(z-scored X: 5,03 z-scored Y: 5,95) (Keskihajonta X: 1.24 Keskihajonta Y: 1.4)

1. Koulun toiminta (Kaikki, suhteellinen) 1. Lapseni koulun henkilöstöä on helppo lähestyä. (44) (EOS: 0) (X: 8,27 Y: 8,51)(z-scored X: 8,04 z-scored Y: 9,15) (Keskihajonta X: 1.28 Keskihajonta Y: 1.4) 2. Lapseni koulun johtaja on helposti tavoitettavissa. (41) (EOS: 1) (X: 8,38 Y: 8,68)(z-scored X: 8,68 z-scored Y: 9,82) (Keskihajonta X: 1.21 Keskihajonta Y: 1.34) 3. Minulla on mahdollisuus vaikuttaa lapseni koulun toiminnan suunnitteluun. (41) (EOS: 1) (X: 7,08 Y: 7,99)(z-scored X: 4,00 z-scored Y: 4,22) (Keskihajonta X: 1.05 Keskihajonta Y: 1.41) 4. Olen vastannut lapseni koulun toimintaa koskeviin kyselyihin. (41) (EOS: 0) (X: 8,05 Y: 8,23)(z-scored X: 7,32 z-scored Y: 5,80) (Keskihajonta X: 1.34 Keskihajonta Y: 1.34) 5. Olen saanut tietoa koulun toimintaa koskevien kyselyjen tuloksista. (40) (EOS: 1) (X: 7,42 Y: 8,28)(z-scored X: 4,69 z-scored Y: 5,32) (Keskihajonta X: 1.49 Keskihajonta Y: 1.34) 6. Tiedän millä perusteilla lapseni opintosuorituksia arvioidaan. (40) (EOS: 0) (X: 7,79 Y: 8,39)(z-scored X: 6,02 z-scored Y: 6,49) (Keskihajonta X: 1.42 Keskihajonta Y: 1.47) 7. Saan riittävästi tietoa lapseni koulumenestyksestä. (39) (EOS: 0) (X: 8,55 Y: 8,82)(z-scored X: 9,05 z-scored Y: 10,00) (Keskihajonta X: 1.28 Keskihajonta Y: 1.3) 8. Koulun viestintä on avointa. (39) (EOS: 0) (X: 7,78 Y: 8,35)(z-scored X: 6,17 z-scored Y: 6,38) (Keskihajonta X: 1.33 Keskihajonta Y: 1.65) 9. Koulun sähköisen viestinnän välineet ovat toimivia. (39) (EOS: 0) (X: 8,87 Y: 8,50)(z-scored X: 10,00 z-scored Y: 8,43) (Keskihajonta X: 0.88 Keskihajonta Y: 1.65) 10. Tiedän, ketkä tekevät lapseni koulunkäyntiä koskevia päätöksiä. (39) (EOS: 1) (X: 8,31 Y: 8,41)(z-scored X: 7,77 z-scored Y: 6,69) (Keskihajonta X: 1.23 Keskihajonta Y: 1.55) 11. Minulla on mahdollisuus kertoa mielipiteeni koulun toiminnasta. (39) (EOS: 0) (X: 8,15 Y: 8,34)(z-scored X: 7,68 z-scored Y: 5,24) (Keskihajonta X: 1.18 Keskihajonta Y: 1.55) 12. Koulun henkilöstö arvostaa mielipiteitäni. (39) (EOS: 1) (X: 7,56 Y: 8,40)(z-scored X: 5,03 z-scored Y: 5,95) (Keskihajonta X: 1.24 Keskihajonta Y: 1.4)

1. Koulun toiminta (Kaikki) 1. Lapseni koulun henkilöstöä on helppo lähestyä. (44) (EOS: 0)

1. Koulun toiminta (Kaikki) 2. Lapseni koulun johtaja on helposti tavoitettavissa. (40) (EOS: 1)

1. Koulun toiminta (Kaikki) 3. Minulla on mahdollisuus vaikuttaa lapseni koulun toiminnan suunnitteluun. (40) (EOS: 1)

1. Koulun toiminta (Kaikki) 4. Olen vastannut lapseni koulun toimintaa koskeviin kyselyihin. (41) (EOS: 0)

1. Koulun toiminta (Kaikki) 5. Olen saanut tietoa koulun toimintaa koskevien kyselyjen tuloksista. (39) (EOS: 1)

1. Koulun toiminta (Kaikki) 6. Tiedän millä perusteilla lapseni opintosuorituksia arvioidaan. (40) (EOS: 0)

1. Koulun toiminta (Kaikki) 7. Saan riittävästi tietoa lapseni koulumenestyksestä. (39) (EOS: 0)

1. Koulun toiminta (Kaikki) 8. Koulun viestintä on avointa. (39) (EOS: 0)

1. Koulun toiminta (Kaikki) 9. Koulun sähköisen viestinnän välineet ovat toimivia. (39) (EOS: 0)

1. Koulun toiminta (Kaikki) 10. Tiedän, ketkä tekevät lapseni koulunkäyntiä koskevia päätöksiä. (38) (EOS: 1)

1. Koulun toiminta (Kaikki) 11. Minulla on mahdollisuus kertoa mielipiteeni koulun toiminnasta. (39) (EOS: 0)

1. Koulun toiminta (Kaikki) 12. Koulun henkilöstö arvostaa mielipiteitäni. (38) (EOS: 1)

1. Koulun toiminta (Kaikki) 1. Lapseni koulun henkilöstöä on helppo lähestyä. (44) (EOS: 0)

1. Koulun toiminta (Kaikki) 2. Lapseni koulun johtaja on helposti tavoitettavissa. (40) (EOS: 1)

1. Koulun toiminta (Kaikki) 3. Minulla on mahdollisuus vaikuttaa lapseni koulun toiminnan suunnitteluun. (40) (EOS: 1)

1. Koulun toiminta (Kaikki) 4. Olen vastannut lapseni koulun toimintaa koskeviin kyselyihin. (41) (EOS: 0)

1. Koulun toiminta (Kaikki) 5. Olen saanut tietoa koulun toimintaa koskevien kyselyjen tuloksista. (39) (EOS: 1)

1. Koulun toiminta (Kaikki) 6. Tiedän millä perusteilla lapseni opintosuorituksia arvioidaan. (40) (EOS: 0)

1. Koulun toiminta (Kaikki) 7. Saan riittävästi tietoa lapseni koulumenestyksestä. (39) (EOS: 0)

1. Koulun toiminta (Kaikki) 8. Koulun viestintä on avointa. (39) (EOS: 0)

1. Koulun toiminta (Kaikki) 9. Koulun sähköisen viestinnän välineet ovat toimivia. (39) (EOS: 0)

1. Koulun toiminta (Kaikki) 10. Tiedän, ketkä tekevät lapseni koulunkäyntiä koskevia päätöksiä. (38) (EOS: 1)

1. Koulun toiminta (Kaikki) 11. Minulla on mahdollisuus kertoa mielipiteeni koulun toiminnasta. (39) (EOS: 0)

1. Koulun toiminta (Kaikki) 12. Koulun henkilöstö arvostaa mielipiteitäni. (38) (EOS: 1)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki, absoluuttinen) 1. Lapseni koulun tilat ovat hyvässä kunnossa. (38) (EOS: 0) (X: 5,59 Y: 7,96)(z-scored X: 4,00 z-scored Y: 5,96) (Keskihajonta X: 1.43 Keskihajonta Y: 2.2) 2. Lapseni koulun opetusvälineet tukevat monipuolista oppimista. (38) (EOS: 0) (X: 7,41 Y: 8,36)(z-scored X: 6,33 z-scored Y: 6,56) (Keskihajonta X: 1.57 Keskihajonta Y: 1.65) 3. Lapseni koulun tilat ovat viihtyisiä. (38) (EOS: 1) (X: 6,34 Y: 7,88)(z-scored X: 4,00 z-scored Y: 4,00) (Keskihajonta X: 1.69 Keskihajonta Y: 2) 4. Lapseni koulun piha-alue mahdollistaa monipuolisen toiminnan. (38) (EOS: 0) (X: 7,54 Y: 8,25)(z-scored X: 6,76 z-scored Y: 5,72) (Keskihajonta X: 1.48 Keskihajonta Y: 1.75) 5. Lapseni koulussa on käytössä tieto- ja viestintätekniikan välineitä. (38) (EOS: 1) (X: 7,87 Y: 8,52)(z-scored X: 7,48 z-scored Y: 6,40) (Keskihajonta X: 1.19 Keskihajonta Y: 1.56) 6. Lapsellani on turvallista koulussa. (38) (EOS: 0) (X: 8,59 Y: 8,77)(z-scored X: 9,68 z-scored Y: 9,72) (Keskihajonta X: 0.97 Keskihajonta Y: 1.61) 7. Lapseni koulun piha-alue on turvallinen. (38) (EOS: 0) (X: 8,25 Y: 8,61)(z-scored X: 8,67 z-scored Y: 7,35) (Keskihajonta X: 1.17 Keskihajonta Y: 1.59) 8. Lapseni koulussa noudatetaan yhdessä sovittuja pelisääntöjä. (38) (EOS: 1) (X: 8,05 Y: 8,62)(z-scored X: 8,24 z-scored Y: 9,52) (Keskihajonta X: 1.16 Keskihajonta Y: 1.65) 9. Lapseni koulun tilat ovat terveelliset. (38) (EOS: 1) (X: 5,48 Y: 8,30)(z-scored X: 4,00 z-scored Y: 7,44) (Keskihajonta X: 1.38 Keskihajonta Y: 2)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki, suhteellinen) 1. Lapseni koulun tilat ovat hyvässä kunnossa. (38) (EOS: 0) (X: 5,59 Y: 7,96)(z-scored X: 4,00 z-scored Y: 5,96) (Keskihajonta X: 1.43 Keskihajonta Y: 2.2) 2. Lapseni koulun opetusvälineet tukevat monipuolista oppimista. (38) (EOS: 0) (X: 7,41 Y: 8,36)(z-scored X: 6,33 z-scored Y: 6,56) (Keskihajonta X: 1.57 Keskihajonta Y: 1.65) 3. Lapseni koulun tilat ovat viihtyisiä. (38) (EOS: 1) (X: 6,34 Y: 7,88)(z-scored X: 4,00 z-scored Y: 4,00) (Keskihajonta X: 1.69 Keskihajonta Y: 2) 4. Lapseni koulun piha-alue mahdollistaa monipuolisen toiminnan. (38) (EOS: 0) (X: 7,54 Y: 8,25)(z-scored X: 6,76 z-scored Y: 5,72) (Keskihajonta X: 1.48 Keskihajonta Y: 1.75) 5. Lapseni koulussa on käytössä tieto- ja viestintätekniikan välineitä. (38) (EOS: 1) (X: 7,87 Y: 8,52)(z-scored X: 7,48 z-scored Y: 6,40) (Keskihajonta X: 1.19 Keskihajonta Y: 1.56) 6. Lapsellani on turvallista koulussa. (38) (EOS: 0) (X: 8,59 Y: 8,77)(z-scored X: 9,68 z-scored Y: 9,72) (Keskihajonta X: 0.97 Keskihajonta Y: 1.61) 7. Lapseni koulun piha-alue on turvallinen. (38) (EOS: 0) (X: 8,25 Y: 8,61)(z-scored X: 8,67 z-scored Y: 7,35) (Keskihajonta X: 1.17 Keskihajonta Y: 1.59) 8. Lapseni koulussa noudatetaan yhdessä sovittuja pelisääntöjä. (38) (EOS: 1) (X: 8,05 Y: 8,62)(z-scored X: 8,24 z-scored Y: 9,52) (Keskihajonta X: 1.16 Keskihajonta Y: 1.65) 9. Lapseni koulun tilat ovat terveelliset. (38) (EOS: 1) (X: 5,48 Y: 8,30)(z-scored X: 4,00 z-scored Y: 7,44) (Keskihajonta X: 1.38 Keskihajonta Y: 2)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki) 1. Lapseni koulun tilat ovat hyvässä kunnossa. (38) (EOS: 0)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki) 2. Lapseni koulun opetusvälineet tukevat monipuolista oppimista. (38) (EOS: 0)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki) 3. Lapseni koulun tilat ovat viihtyisiä. (37) (EOS: 1)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki) 4. Lapseni koulun piha-alue mahdollistaa monipuolisen toiminnan. (38) (EOS: 0)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki) 5. Lapseni koulussa on käytössä tieto- ja viestintätekniikan välineitä. (37) (EOS: 1)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki) 6. Lapsellani on turvallista koulussa. (38) (EOS: 0)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki) 7. Lapseni koulun piha-alue on turvallinen. (38) (EOS: 0)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki) 8. Lapseni koulussa noudatetaan yhdessä sovittuja pelisääntöjä. (37) (EOS: 1)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki) 9. Lapseni koulun tilat ovat terveelliset. (37) (EOS: 1)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki) 1. Lapseni koulun tilat ovat hyvässä kunnossa. (38) (EOS: 0)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki) 2. Lapseni koulun opetusvälineet tukevat monipuolista oppimista. (38) (EOS: 0)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki) 3. Lapseni koulun tilat ovat viihtyisiä. (37) (EOS: 1)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki) 4. Lapseni koulun piha-alue mahdollistaa monipuolisen toiminnan. (38) (EOS: 0)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki) 5. Lapseni koulussa on käytössä tieto- ja viestintätekniikan välineitä. (37) (EOS: 1)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki) 6. Lapsellani on turvallista koulussa. (38) (EOS: 0)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki) 7. Lapseni koulun piha-alue on turvallinen. (38) (EOS: 0)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki) 8. Lapseni koulussa noudatetaan yhdessä sovittuja pelisääntöjä. (37) (EOS: 1)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki) 9. Lapseni koulun tilat ovat terveelliset. (37) (EOS: 1)

3. Opetus (Kaikki, absoluuttinen) 1. Lapseni koulussa on riittävästi kasvatus- ja opetushenkilöstöä. (38) (EOS: 0) (X: 7,33 Y: 8,40)(z-scored X: 6,45 z-scored Y: 8,11) (Keskihajonta X: 1.84 Keskihajonta Y: 1.92) 2. Lapsellani on osaavia opettajia. (38) (EOS: 1) (X: 7,87 Y: 8,70)(z-scored X: 8,10 z-scored Y: 9,34) (Keskihajonta X: 1.91 Keskihajonta Y: 1.64) 3. Minulla on tarpeeksi tietoa lapseni koulun opetussuunnitelman sisällöistä. (37) (EOS: 0) (X: 7,90 Y: 8,40)(z-scored X: 7,60 z-scored Y: 6,50) (Keskihajonta X: 1.31 Keskihajonta Y: 1.59) 4. Haluan olla mukana opetussuunnitelman kehittämisessä. (37) (EOS: 1) (X: 7,47 Y: 7,84)(z-scored X: 6,34 z-scored Y: 4,00) (Keskihajonta X: 1.17 Keskihajonta Y: 1.53) 5. Lapseni oppii koulussa oikeita asioita. (37) (EOS: 0) (X: 8,28 Y: 8,76)(z-scored X: 8,79 z-scored Y: 8,71) (Keskihajonta X: 1.26 Keskihajonta Y: 1.39) 6. Lapseni otetaan huomioon yksilönä. (37) (EOS: 1) (X: 8,29 Y: 8,80)(z-scored X: 8,90 z-scored Y: 8,40) (Keskihajonta X: 1.33 Keskihajonta Y: 1.45) 7. Lapseni opetuksessa käytetään monipuolisia työskentelytapoja. (37) (EOS: 0) (X: 7,79 Y: 8,55)(z-scored X: 7,45 z-scored Y: 5,67) (Keskihajonta X: 1.32 Keskihajonta Y: 1.45) 8. Lapseni luokassa voi työskennellä rauhassa. (37) (EOS: 2) (X: 7,51 Y: 8,72)(z-scored X: 6,51 z-scored Y: 7,27) (Keskihajonta X: 1.28 Keskihajonta Y: 1.53) 9. Opetusryhmät ovat sopivan kokoisia. (37) (EOS: 1) (X: 8,13 Y: 8,72)(z-scored X: 8,12 z-scored Y: 7,62) (Keskihajonta X: 1.19 Keskihajonta Y: 1.46)

3. Opetus (Kaikki, suhteellinen) 1. Lapseni koulussa on riittävästi kasvatus- ja opetushenkilöstöä. (38) (EOS: 0) (X: 7,33 Y: 8,40)(z-scored X: 6,45 z-scored Y: 8,11) (Keskihajonta X: 1.84 Keskihajonta Y: 1.92) 2. Lapsellani on osaavia opettajia. (38) (EOS: 1) (X: 7,87 Y: 8,70)(z-scored X: 8,10 z-scored Y: 9,34) (Keskihajonta X: 1.91 Keskihajonta Y: 1.64) 3. Minulla on tarpeeksi tietoa lapseni koulun opetussuunnitelman sisällöistä. (37) (EOS: 0) (X: 7,90 Y: 8,40)(z-scored X: 7,60 z-scored Y: 6,50) (Keskihajonta X: 1.31 Keskihajonta Y: 1.59) 4. Haluan olla mukana opetussuunnitelman kehittämisessä. (37) (EOS: 1) (X: 7,47 Y: 7,84)(z-scored X: 6,34 z-scored Y: 4,00) (Keskihajonta X: 1.17 Keskihajonta Y: 1.53) 5. Lapseni oppii koulussa oikeita asioita. (37) (EOS: 0) (X: 8,28 Y: 8,76)(z-scored X: 8,79 z-scored Y: 8,71) (Keskihajonta X: 1.26 Keskihajonta Y: 1.39) 6. Lapseni otetaan huomioon yksilönä. (37) (EOS: 1) (X: 8,29 Y: 8,80)(z-scored X: 8,90 z-scored Y: 8,40) (Keskihajonta X: 1.33 Keskihajonta Y: 1.45) 7. Lapseni opetuksessa käytetään monipuolisia työskentelytapoja. (37) (EOS: 0) (X: 7,79 Y: 8,55)(z-scored X: 7,45 z-scored Y: 5,67) (Keskihajonta X: 1.32 Keskihajonta Y: 1.45) 8. Lapseni luokassa voi työskennellä rauhassa. (37) (EOS: 2) (X: 7,51 Y: 8,72)(z-scored X: 6,51 z-scored Y: 7,27) (Keskihajonta X: 1.28 Keskihajonta Y: 1.53) 9. Opetusryhmät ovat sopivan kokoisia. (37) (EOS: 1) (X: 8,13 Y: 8,72)(z-scored X: 8,12 z-scored Y: 7,62) (Keskihajonta X: 1.19 Keskihajonta Y: 1.46)

3. Opetus (Kaikki) 1. Lapseni koulussa on riittävästi kasvatus- ja opetushenkilöstöä. (38) (EOS: 0)

3. Opetus (Kaikki) 2. Lapsellani on osaavia opettajia. (37) (EOS: 1)

3. Opetus (Kaikki) 3. Minulla on tarpeeksi tietoa lapseni koulun opetussuunnitelman sisällöistä. (37) (EOS: 0)

3. Opetus (Kaikki) 4. Haluan olla mukana opetussuunnitelman kehittämisessä. (36) (EOS: 1)

3. Opetus (Kaikki) 5. Lapseni oppii koulussa oikeita asioita. (37) (EOS: 0)

3. Opetus (Kaikki) 6. Lapseni otetaan huomioon yksilönä. (36) (EOS: 1)

3. Opetus (Kaikki) 7. Lapseni opetuksessa käytetään monipuolisia työskentelytapoja. (37) (EOS: 0)

3. Opetus (Kaikki) 8. Lapseni luokassa voi työskennellä rauhassa. (35) (EOS: 2)

3. Opetus (Kaikki) 9. Opetusryhmät ovat sopivan kokoisia. (36) (EOS: 1)

3. Opetus (Kaikki) 1. Lapseni koulussa on riittävästi kasvatus- ja opetushenkilöstöä. (38) (EOS: 0)

3. Opetus (Kaikki) 2. Lapsellani on osaavia opettajia. (37) (EOS: 1)

3. Opetus (Kaikki) 3. Minulla on tarpeeksi tietoa lapseni koulun opetussuunnitelman sisällöistä. (37) (EOS: 0)

3. Opetus (Kaikki) 4. Haluan olla mukana opetussuunnitelman kehittämisessä. (36) (EOS: 1)

3. Opetus (Kaikki) 5. Lapseni oppii koulussa oikeita asioita. (37) (EOS: 0)

3. Opetus (Kaikki) 6. Lapseni otetaan huomioon yksilönä. (36) (EOS: 1)

3. Opetus (Kaikki) 7. Lapseni opetuksessa käytetään monipuolisia työskentelytapoja. (37) (EOS: 0)

3. Opetus (Kaikki) 8. Lapseni luokassa voi työskennellä rauhassa. (35) (EOS: 2)

3. Opetus (Kaikki) 9. Opetusryhmät ovat sopivan kokoisia. (36) (EOS: 1)

4. Yhteistyö ja koulunkäynnin tukeminen (Kaikki, absoluuttinen) 1. Lapseni oppimista tuetaan riittävästi. (37) (EOS: 1) (X: 8,36 Y: 8,85)(z-scored X: 9,00 z-scored Y: 8,87) (Keskihajonta X: 1.03 Keskihajonta Y: 1.43) 2. Lapseni koulussa suhtaudutaan myönteisesti tukea tarvitseviin oppilaisiin. (37) (EOS: 1) (X: 8,39 Y: 8,83)(z-scored X: 9,32 z-scored Y: 9,85) (Keskihajonta X: 1.22 Keskihajonta Y: 1.47) 3. Koulunkäynnin ongelmiin puututaan riittävän varhain. (37) (EOS: 2) (X: 7,77 Y: 8,48)(z-scored X: 7,56 z-scored Y: 5,40) (Keskihajonta X: 1.41 Keskihajonta Y: 1.55) 4. Lapseni koulussa tarjotaan riittävästi terveydenhuollon palveluita. (37) (EOS: 1) (X: 7,18 Y: 8,55)(z-scored X: 5,60 z-scored Y: 7,62) (Keskihajonta X: 1.49 Keskihajonta Y: 1.64) 5. Lapseni koulussa tarjotaan riittävästi koulukuraattorin palveluita. (37) (EOS: 1) (X: 7,43 Y: 8,58)(z-scored X: 6,57 z-scored Y: 6,63) (Keskihajonta X: 1.46 Keskihajonta Y: 1.46) 6. Lapseni koulussa tarjotaan riittävästi psykologin palveluita. (37) (EOS: 2) (X: 7,28 Y: 8,20)(z-scored X: 6,37 z-scored Y: 4,00) (Keskihajonta X: 1.39 Keskihajonta Y: 1.52)

4. Yhteistyö ja koulunkäynnin tukeminen (Kaikki, suhteellinen) 1. Lapseni oppimista tuetaan riittävästi. (37) (EOS: 1) (X: 8,36 Y: 8,85)(z-scored X: 9,00 z-scored Y: 8,87) (Keskihajonta X: 1.03 Keskihajonta Y: 1.43) 2. Lapseni koulussa suhtaudutaan myönteisesti tukea tarvitseviin oppilaisiin. (37) (EOS: 1) (X: 8,39 Y: 8,83)(z-scored X: 9,32 z-scored Y: 9,85) (Keskihajonta X: 1.22 Keskihajonta Y: 1.47) 3. Koulunkäynnin ongelmiin puututaan riittävän varhain. (37) (EOS: 2) (X: 7,77 Y: 8,48)(z-scored X: 7,56 z-scored Y: 5,40) (Keskihajonta X: 1.41 Keskihajonta Y: 1.55) 4. Lapseni koulussa tarjotaan riittävästi terveydenhuollon palveluita. (37) (EOS: 1) (X: 7,18 Y: 8,55)(z-scored X: 5,60 z-scored Y: 7,62) (Keskihajonta X: 1.49 Keskihajonta Y: 1.64) 5. Lapseni koulussa tarjotaan riittävästi koulukuraattorin palveluita. (37) (EOS: 1) (X: 7,43 Y: 8,58)(z-scored X: 6,57 z-scored Y: 6,63) (Keskihajonta X: 1.46 Keskihajonta Y: 1.46) 6. Lapseni koulussa tarjotaan riittävästi psykologin palveluita. (37) (EOS: 2) (X: 7,28 Y: 8,20)(z-scored X: 6,37 z-scored Y: 4,00) (Keskihajonta X: 1.39 Keskihajonta Y: 1.52)

4. Yhteistyö ja koulunkäynnin tukeminen (Kaikki) 1. Lapseni oppimista tuetaan riittävästi. (36) (EOS: 1)

4. Yhteistyö ja koulunkäynnin tukeminen (Kaikki) 2. Lapseni koulussa suhtaudutaan myönteisesti tukea tarvitseviin oppilaisiin. (36) (EOS: 1)

4. Yhteistyö ja koulunkäynnin tukeminen (Kaikki) 3. Koulunkäynnin ongelmiin puututaan riittävän varhain. (35) (EOS: 2)

4. Yhteistyö ja koulunkäynnin tukeminen (Kaikki) 4. Lapseni koulussa tarjotaan riittävästi terveydenhuollon palveluita. (36) (EOS: 1)

4. Yhteistyö ja koulunkäynnin tukeminen (Kaikki) 5. Lapseni koulussa tarjotaan riittävästi koulukuraattorin palveluita. (36) (EOS: 1)

4. Yhteistyö ja koulunkäynnin tukeminen (Kaikki) 6. Lapseni koulussa tarjotaan riittävästi psykologin palveluita. (35) (EOS: 2)

4. Yhteistyö ja koulunkäynnin tukeminen (Kaikki) 1. Lapseni oppimista tuetaan riittävästi. (36) (EOS: 1)

4. Yhteistyö ja koulunkäynnin tukeminen (Kaikki) 2. Lapseni koulussa suhtaudutaan myönteisesti tukea tarvitseviin oppilaisiin. (36) (EOS: 1)

4. Yhteistyö ja koulunkäynnin tukeminen (Kaikki) 3. Koulunkäynnin ongelmiin puututaan riittävän varhain. (35) (EOS: 2)

4. Yhteistyö ja koulunkäynnin tukeminen (Kaikki) 4. Lapseni koulussa tarjotaan riittävästi terveydenhuollon palveluita. (36) (EOS: 1)

4. Yhteistyö ja koulunkäynnin tukeminen (Kaikki) 5. Lapseni koulussa tarjotaan riittävästi koulukuraattorin palveluita. (36) (EOS: 1)

4. Yhteistyö ja koulunkäynnin tukeminen (Kaikki) 6. Lapseni koulussa tarjotaan riittävästi psykologin palveluita. (35) (EOS: 2)

5. Yleisarvosana toiminnasta (Kaikki) 1. Minkä yleisarvosanan annat lapsesi koulun toiminnasta? (37) (EOS: 0) (X: 8,16)(z-scored X: 7,00) (Keskihajonta X: 0.8)