TULEVAISUUDEN NÄKYMÄT Telebus Elokuu/2007/viikot 32 ja 33.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
TABLETTIPROFIILITUTKIMUS 2013 Etelä-Saimaa Kymen Sanomat Kouvolan Sanomat.
Advertisements

Lions –toiminnan tunnettuus Tutkimusraportti Suomen Lions-liitto ry Huhtikuu 2013 Jari Pajunen
11 VAKUUTUSTUTKIMUS 2012 Esitys Tutkimuksen tavoitteena on selvittää suomalaisten: yleiskuvaa vakuutusyhtiöistä ja vakuutustuotteista riskintuntemusta.
MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Koko vuosi 2013 Keskeiset tulokset.
KULUTTAJAKYSELY TALVEN ENNAKOINNISTA Rengasfoorumi Sales Questor Oy.
Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2013.
Lasten, nuorten ja perheiden hyvinvoinnin politiikkaohjelma / Lapsen oikeudet -kampanja | |1T-9196 RKO/JEL, Omnibus Marras
Kauppojen aukiolo jouluaattona 2006 PAM ry Telebus vko 44/2006.
Internet-äänestäminen Jari Pajunen | |2T2234, Jari Pajunen, Internet-äänestäminen Toteutus Tämän haastattelututkimukseen.
Kuntalaispalautteen kokoamispalvelu Multibase Oy Tämä on kuvaus palvelumallista, jonka pohjalta Kauniaisten kaupunki käynnisti pilottiprojektin. palvelumalli:1-3.
Tämä raportti on tarkoitettu yksinomaan
Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja KMT puhelinhaastattelussa.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2010.
Place client logo here in Slide Master RI Elokuu 2009 Jorma Hakanen Lääkkeiden määrääminen ja rinnakkaislääkkeet –tutkimus.
ARJEN TALOUSKATSAUS Telebus helmikuu/2008/viikko 9.
Yksityishammaslääkärikysely lokakuussa •Kyselytutkimus kaikille Hammaslääkäriliiton Manner-Suomessa toimiville yksityishammas- lääkärijäsenille.
Suomalaisten huolen ja ilon aiheet
VAKUUTUSTUTKIMUS2014 Esitys
Yksityishammaslääkärikysely lokakuussa Kyselytutkimus kaikille Hammaslääkäriliiton yksityishammaslääkärijäsenille (2282 kpl, 15 enemmän kuin 2007)
Alueellinen urheiluseuratutkimus 2005, 2007, 2009.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2008.
1 Sektorin nimi Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja Syksy 2009/Kevät 2010.
Lasten, nuorten ja perheiden hyvinvoinnin politiikkaohjelma Lapsen oikeudet -kampanja Elokuu 2009.
Lasten, nuorten ja perheiden hyvinvoinnin politiikkaohjelma Ohjelmajohtaja Georg Henrik Wrede.
Määräaikaiset työsuhteet Työvoiman työssäolo iän mukaan 2011 Lähde: Tilastokeskus, Työvoimatutkimuksen 2011 aineisto Akavalaiset.
KYSELY KUNTALIITOKSESTA TUUSNIEMEN KUNNAN ASUKKAILLE Tuusniemen kunta Tuomo Turja.
OTANTATUTKIMUS OY Raporttia tai osia siitä ei saa edelleen toimittaa tai julkaista missään muodossa ilman Otantatutkimus Oy:n nimen mainitsemista. RAY:
Anna tutki: Naisen asema työelämässä.
Tutkimuksen taustaa  Aula Research Oy toteutti poliittisten vaikuttajien parissa tutkimuksen julkisista palveluista Suomessa ja Euroopassa – Tutkimuksen.
1 Sektorin nimi. 2 Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja 2009.
T IEDOSTA M ENESTYS MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Tutkimusraportti Kvartaali 2/2013 Keskeiset tulokset Innolink Research.
T IEDOSTA M ENESTYS MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Tutkimusraportti Kvartaali 3 / 2013 Keskeiset tulokset Etta Partanen.
Esaimaa.fi Profiilitutkimus Helmikuu Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tarkoituksena.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Missä mennään nyt? Maatalouslaskenta 2010 Jaana Kyyrä.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja kevät 2014.
Valmistuneiden seuranta. Seurannan tausta ja kohderyhmä  Valmistuneiden nykyisten tilanteiden selvittäminen ja seurannan mallin luominen  Ammattiopistoissa.
Asunto-Saimaan tutkimus Etelä-Saimaa Presentation name / Author Tutkimuksen taustaa Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja 2014.
Yleistä tutkimuksesta
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Lukija 2007.
Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2015.
Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2015.
Ostoskärryverkoston 2 –viikon kampanjan tavoittavuus.
KOTI & TV –TUTKIMUS 2016 TUTKIMUSGRAFIIKKAA t15449, Koti & TV-tutkimus
Jäsentyytyväisyyskysely 2016 Etelä-Karjalan kauppakamari.
Suomalaisten Energia-asenteet 2016
Huomisen kynnyksellä 2016: vuotiaiden näkemykset tulevaisuudesta
Made by Finland – selvitys suomalaisen työelämän vahvuuksista ja heikkouksista
Vakuutustutkimus 2012 Esitys
Yliopisto professorin työnantajana -selvitys 2016 Focus Master Oy 8. 8
SATAKUNNAN TALOUS Nykytila ja lähiajan näkymät 1/2004
Telian matkailututkimus
Tuhat Suomalaista - Sanomalehtien liitto
Presidentinvaalit 2018 Vaalien 1 ja 2 kierros
Kansalaisten mielipiteet poliisipalveluista
PUOLUEIDEN KANNATUSARVIOT
PUOLUEIDEN KANNATUSARVIOT
Suomalaisten mielipiteet aktiivimallista
Suomen Pelastusalan Keskusjärjestö VPK toiminnan tunnettuus
SUOMALAISTEN ENERGIA-ASENTEET 2018
SUOMALAISTEN ENERGIA-ASENTEET 2018
PUOLUEIDEN KANNATUSARVIOT
Muista nämä aineisto- tai dokumenttitehtävään vastatessasi:
Työvoima iän ja sukupuolen mukaan Pyhäjoella 2017
Mielipiteet lasten digitaalisesta pelaamisesta
KALLIOLAN SETLEMENTTI Tuhat Suomalaista / Maaliskuu 2019
Esityksen transkriptio:

TULEVAISUUDEN NÄKYMÄT Telebus Elokuu/2007/viikot 32 ja 33

SISÄLLYS Tutkimuksen toteutus Vastaajajoukon rakenne Päätulokset graafisena esityksenä - Luottamus siihen että yhteiskunta hoitaa riittävän taloudellisen turvan tulevaisuuden varalle - Oma varautuminen taloudellisesti tulevaisuuden varalle - Pankki- ja vakuutusasioiden keskittäminen ja siitä koituva hyöty Yhteenveto Liitteet: avoimet vastaukset, atk-taulukot, kysymyslomake, luotettavuusrajataulukko 2232/2233/PL

TUTKIMUKSEN TOTEUTUS Menetelmä ja ajankohta - Tutkimus toteutettiin puhelinhaastatteluina Taloustutkimuksen valtakunnallisen monitilaajatutkimuksen, Telebusin yhteydessä. - Puhelinhaastattelut toteutettiin viikoilla 32 ja 33/2007, vastaajia oli yhteensä Kohderyhmä - Tutkimuksen kohderyhmänä oli maamme 15 – 79 -vuotias väestö Ahvenanmaan maakuntaa lukuun ottamatta. Otos muodostettiin satunnaisotannalla väestörekisterikeskuksen rekisteristä (matkapuhelinnumeroita n. 80% otoksesta). - Vastaajia on yhteensä Tutkimuksen otos painotettiin iän, sukupuolen, asuinalueen ja talouden koon mukaan kohderyhmää edustavaksi. Otoksen painottamaton ja painotettu rakenne on selvitetty raportin atk-taulukoiden jälkeen (”Absoluuttiset luvut”). Taulukoissa painottamaton n-luku kertoo haastateltujen määrän eri taustaryhmissä ja painotettu N-luku vastaavan populaation tuhansina (.000) henkilöinä. 2232/2233/PL