1. Tunnetko oman kotiseutusi kansallispuvun?

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Missä on laupias samarialainen tänään?
Advertisements

Vihreän liiton kesäpäivät 2006 Panu Laturi
URATAKOMON TOP-valmennus. Minkälaisia ongelmia TOP-jakson aikana voisi ilmetä? Opiskelijoiden vastauksia: • Teen virheen • En tule toimeen muiden työntekijöiden.
Tunne lääkkeesi Katse oman lääkehoidon onnistumiseen
Nimistö- ja sanastotutkimus
TYÖNHAUN PORTAAT Työsopimus ”Täällä voi harjoitella
Toimintaohjeet opelle
AKTIIVISEMPI ARKI Työpohjat oman arjen tarkasteluun.
KYSYMYKSIÄ ITSEARVIOINNIN AVUKSI
Susanna Plathan1 Bambuser Ohjeet videon tekemiseen
NAO/Maija-Leena Haapa-alho
Haastattelukysymysten laatiminen
Mikä on hänen ammatti? Missä hän on töissä? Mitä hän tekee?
EUROOPAN MAISEMIA EUROOPAN LUONTO 8LK.
Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra RSS -syötteet.
Ohjeet videotarinan tekemiseen
Kunnon kulttuuriympäristöt Euroopan rakennusperintöpäivien 2012 oppimateriaali: Motivointi T eema: liikunta- ja urheiluympäristöt Diasarja 2: Kotiseudun.
Toimintasuunnitelma.
Rakkaussuhteen tuhoojat
KULUTTAJANA VAIKUTAT LÄHELLE JA KAUAS TÄMÄN AINEISTON TUOTTAMISEEN ON KÄYTETTY MAA- JA METSÄTALOUSMINISTERIÖN TUKEA Kuva: Ruokatieto / Jussi Ulkuniemi.
SUOMEN PANKKI | FINLANDS BANK | BANK OF FINLAND Yritysrahoituskysely 2012.
Tehtävän- annot suomeksi 1. Vårt hemland Mistä Suomi tunnetaan? Mistäpäin maata maailmankuulut brändimme ja tuotteemme tulevat? A. Yhdistä tuote.
Stratox Oy / HN / Oct 01 / for SiX1 määr arvi tavo kilp toim resu toim Strategia on yhteinen näkemys yrityksen suunnasta ja toimien yhteensovittaminen.
Kansallispukukurssi Kansallispukujen ompelu
Tunne lääkkeesi Toimiiko lääkehoitosi?
Prototyöskentely ja ideoiden kehittäminen C2 Robottitehdas Kuva: Saara Salama.
- vastaajina lehden tilaajatalouksien lukijoita - nettikysely, Digium Enterprise - vastaajia n. 200/tutkimuskierros - taustaryhminä mm. sukupuoli ja ikä.
Chaîne des Rôtisseurs Accosiation Mondiale de la Gastronomie Seminaari Presseille ja voudeille Yhteinen ilme viestintään 23/03/2012 Chargée de.
Prototyöskentely ja ideoiden kehittäminen
Rakenteen ja ilmeen määrittelystä konseptissa. Konseptisuunnittelu Konseptisuunnitelman sisällöstä Konseptisuunnitelmassa kuvaillaan Projektin tausta.
Siivikkala, Metsäkylä, Viljakkala Opetuspäällikkö Leena Pöntynen
Idolien ja esikuvien rooli. Keskustelunaiheita. Tehtävät
Opinnäytetyön tekijä: Etunimi Sukunimi
Kirjasto avoimena oppimisympäristönä – Tiedonlähteitä.
Runo tekstitaidon kokeessa
Sisällönsuunnittelun workshop Verkkokoulutusprojektin eteneminen KonseptointiSisältösuunnittelu Vaatimus- määrittely ja visuaalinen ilme Sisällöntuotanto.
Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Luotettavaa tietoa KARELIA AMK, Kirjasto Sisältö o Miten tunnistat luotettavan tiedon? o Emme elä villissä lännessä - muista tekijänoikeudet!
Miten tapahtumani on uutinen?
Kaksoisloukkaantuminen (Ben Furman & Tapani Ahola)
Kansallisten palveluiden kehitystyön ohjaus Pekka Linna.
Haastatteluun valmistautuminen
Tiedottajan ABC-3 * Tutustu sidosryhmiin * Tapahtumatiedottaminen
Puhu parin kanssa! Mitä sinä teit viikonloppuna?
EUROOPPALAISEN KUVATAITEEN TYYLISUUNTIA
Tunne lääkkeesi Katse oman lääkehoidon onnistumiseen
Korkeakouluopiskelutaidot 5 op Tutkinto-opetuksen seuraaminen
Kilpailijan starttikurssi
Toimintaohjeet opelle
SF 2007 (T.Hopeavuoren materiaali & Tekniikan viestintä) TYÖELÄMÄN ARKIVIESTINTÄ Vastaanottaja- ja tilanneanalyysi.
Etsi ensin predikaatti.
Aloitusseminaarin ohje
Tuutoropettajan info TTE1SN0-luokalle Kari Jyrkkä.
Tutkimussuunnitelma 1. Mitä käyttäjäryhmää tutkitaan?
TUTUSTU KIRJAILIJAAN Tarinoita kirjoittajan takaa.
Mitä koulupäivään liikettä lisääviä asioita jo teemme?
17. Löydä oma alasi s. 81‒83.
Sosioemotionaalinen kehitys
Vierailu Viron kansallismuseoon
Harjoituksia II.
Harjoituksia II.
Valtakunnallinen lastensuojelujärjestö
Artikkelin rakenne Miettikää ryhmissä:
Kalevalan hahmogalleria.
Välitehtävät Kokeilut
Kirjallisuusterapia.
RYHMÄN NIMI? MITÄ RYHMÄ TEKEE? MISSÄ ? MILLOIN? YHTEYSTIEDOT ?
Kysely yleisille kirjastoille 2013
Luovaa työskentelyä ihmissuhteiden vaikutuksesta
Esityksen transkriptio:

1. Tunnetko oman kotiseutusi kansallispuvun? Ottakaa selvää on millainen kotiseutunne kansallispuku ja milloin se on koottu. Jos omalla kotiseudullanne ei ole pukua, miettikää millainen se voisi olla ja miksi.

2. Mitä muita kansallispukuja tunnet? Mistä puvut ovat tulleet tutuiksi? Ottakaa selvää onko perheissänne tai suvuissanne kansallispukuja?

3. Sopiva kansallispuku minulle? Pohtikaa millä perusteilla pukunne valitsisitte? Esimerkiksi kotiseudun vai ulkonäön perusteella? Voitte myös ottaa selvää millä perusteella ihmiset yleensä valitsevat kansallispukunsa.

4. Kansallispuvun hankinta Pohtikaa ja keskustelkaa, mikä olisi teidän tapanne hankkia kansallispuku. Ostaen, itse valmistaen ostetuista tarvikkeista ja materiaaleista vai itse valmistaen kutomalla kankaat? Voitte ottaa selvää miten ihmiset yleensä hankkivat pukunsa.

5. Millaisissa tilaisuuksissa kansallispukua voisi käyttää? Ottakaa selvää millaisissa tilaisuuksissa kansallispukua käytetään. Milloin olisitte itse valmiita käyttämään kansallispukua? Perustelkaa. Takaisin www-sivuille