”Kun Kusti polkee…, niin posti kulkee…”

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Asiakaslehtitutkimus 2009 Heikki Nikali ja Arja Kaikkonen, Itella Oyj Riitta Siikaranta ja Annika Fock, Rian Oy Aikakausmedian Asiakaslehtiryhmä.
Advertisements

Joulukortti kuvaan lisäämällä tai piirtämällä
Oikean hinnan määritteleminen
Ruotsinkielinen liikeviestintä
Kotimainen suoraveloitus poistuu käytöstä – Laskuttajan uudet vaihtoehdot kuluttajalaskutukseen
Sähköpostiviestien uudelleenohjaus ohje Maks Larionov DP11LA.
Työrukkaset heilumaan ja nuorisotyöttömyys kuriin.
Vanhuspalvelujen kirjaamisen haasteet
Kuluttajan e-lasku Lyhyt tietopaketti laskuttajille
Kuluttajan e-lasku Lyhyt tietopaketti kuluttajalle
AT-STARTTI OPPILAAN OPETUSVERKON JA INTRAN PERUSTOIMINTOJA.
NAO/Maija-Leena Haapa-alho
Holvi.com -maksutili 1 Työelämävalmiuksia | Yrittäjyyskasvatusta | Oman talouden hallintaa
Finvoice-verkkolasku yritysten välillä
Yritysfoorumi Työpajat. Työpaja 1: Liiketoimintamahdollisuuksien kasvattaminen sähköisen myynnin ja markkinoinnin avulla (vetäjä Mari Uusitalo)
Finvoice-verkkolasku yritysten välillä
Kaisa Koskinen Gradunteon eväät
Huomio ! Tämä Power Point esitys sisältää Pornograaffista materiaalia LopetusEteenpäin.
Ostamisen maailma Ostokyky ja ostohalu
1 Heli Lepomäki Yritysten ja muiden organisaatioiden käyttöön sähköinen työpöytä on jo leviämässä, koska niiden toiminta ja asiakaspalvelu.
Yksilö ostajana.
Bensan hinta Hyvää päivää, Olen kuullut ennustettavan, että bensan hinta saattaa syksyyn mennessä nousta litralta jopa € 1,90 :een.
… löytyykö markkinoita?
Painotuotteiden ja kotisivutoimintojen välityspalvelu Hankintaprosessi
HYVÄN KÄYTÄNNÖN OHJEET ELINTARVIKELOGISTIIKASSA
Ennakkomaksut Saadut ennakkomaksut Maksetut ennakkomaksut Muut ennakot
Puhelinkäyttäytyminen
YHTEISHAKU Sähköisen yhteishaun ohjeistus.
Kaikkea mahdollista! Tässä esityksessä on arvoituksia ja muuta pakollista asiaan kuuluvaa. Tämä esitys on lopullinen eikä siitä voi valittaa. Aloitetaanpa…
Yritysidean testaus… …mitä odotuksia yrittämisestä?
© Carita Jaden seikkailu Osa 1 Ala tulla jo!
KE Teknillisen kemian seminaarikurssi. Seminaariesitykset Ti klo 9-10 Ohjeita esim. –J. W. Niemantsverdriet: How to give successful oral.
 Kirjoita harkiten keskusteluryhmiin Jos kirjoitat viestejä julkisiin keskusteluryhmiin varmista, että viestisi liittyy ryhmän aiheeseen. Älä lähetä.
Kaksi nunnaa lähti luostarista kaupunkiin myymään pikkuleipiä
Yrittäjä Myyttinen sankari? Syntynyt yrittäjäksi? Muu?
Fi.opasnet.org fi.opasnet.org/fi/Ydinvoima Haluamme tietää Sinun mielipiteesi. Äänestikö kansanedustajasi oikein ydinvoimasta? Kansalaisparlamentti ydinvoimasta.
Eemeli Pulliainen. 1.Käytä Internet Explorer-selainta 2.Menee sähköpostiisi ja etsi kyseinen kohta OHJEET.
Kalevan digitaaliset mediat ovat alueellisen mainostajan merkittävin sähköinen mainosväline
Jorma Ronkainen / IT-laitos
Mainonnan kiinnostavuus aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
Sähköpostin uudelleenohjaus Eetu Maukonen. Avaa selain Etsi sähköpostistasi kyseinen kohta Asetuksista etsi ”Säännöt” ja klikkaa uusi sääntö Sieltä valitse.
1 Mielipiteet mainonnasta aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009/kevät 2010.
Realisoituuko työvoimapula - välityömarkkinoistako ratkaisu?
Suomi-Venäjä-Seuran Jäsenrekisteriohjelma
Suotuisan oppimistarinan rakentaminen ET- koulutus/T3/ Tapio Malinen.
AT-STARTTI OPPILAAN OPETUSVERKON JA INTRAN PERUSTOIMINTOJA.
TUOTTAVAA YRITYSTEN PALAUTTEENHALLINTAA Suomen Yrittäjät Yrittäjyysalan tutkintotoimikunta Yrittäjäkoulutuksen vaikuttavuus.
Hiusalan - tutkintotoimikunnan Pikaohjeet OPTIMAn käyttöön
Tässä on kokoelma kaikista 8lk:lla tekemistäni töistä.
Tietojärjestelmäprojektin onnistuminen
Maija Pirvola Yrityssalo Oy alk. Salon kaupungin omistama elinkeinoyhtiö.
PTT Talousnäkymät Pellervon Päivä Pasi Holm Pellervon taloudellinen tutkimuslaitos.
VERKKOKAUPAT T-TK-1-2 Sara Rocco, Jaana Malm, Miko Pukkinen.
Aikakauslehtien mainonta 2009 Lähde: KMT Kuluttaja 2009 Mainonnan vaikutus väittämät lehdittäin KMT Kuluttaja 2009 Kuluttaja 2009 N = (est
Historia tarkoittaa aikaa tästä hetkestä taaksepäin. Historia on tiedettä, tutkimusta menneistä tapahtumista. Lähteet kertovat menneisyydestä: Arkelogiset.
Raportointi Suomessa. GRI  Enemmistö vastuuraportoinnin julkaisevista yrityksistä raportoi GRI:n mukaisesti  Uusi 2006 julkaistu G3-versio painottaa.
E-lasku ja Finvoice-verkkolasku e-laskutilaisuus
Mistä saa hyvää aineistoa? Gradunteon eväät -infotilaisuus
Kesätyöntekijöiden kommentteja Opasnetistä ja ydinvoimatyöstä: ”Kun tulin kesätöihin minulla oli vain jokin suuntaa antava aavistus siitä mitä meinattiin.
Tekstiilikierrätyksen innovaatiokeskittymä Varsinais-Suomeen Esitys miten kokeilu toteutetaan Projektipäällikkö, päätoiminen tuntiopettaja Henna.
Kuluttajan e-Lasku Juha Mäkinen
SÄHKÖINEN LASKUTUS Lähde: Taloushallinnon taitajaksi, 2014.
© Luonnonvarakeskus Kirsi Silvennoinen, , Ruokahävikki ja ohjeita sen mittaamiseen.
Millaisen seurakunnan SINÄ HALUAT?
AV-aineistot, niiden hallinta ja sitaattioikeus
EmCen käyttöönotto.
Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän Kirjoita tähän.
Mitä historia on?.
Lähde: Lapin suhdannekatsaus 2015
Tervetuloa postiin!.
Esityksen transkriptio:

”Kun Kusti polkee…, niin posti kulkee…”

Paperia, kiitos…? ”Molekyylimuodossa olevaa kirjettä pidetään edelleen parempana kuin sähköisessä muodossa lähetettyä viestiä…” ”Enemmistö niin kuluttajista kuin yrityksistä halusi laskunsa, tiliotteensa jne. paperimuodossa” Lähde: Postin tutkimus ”Viestinvälitys nyt ja tulevaisuudessa” (1000 yrityksen ja 1000 kotitalouden haastattelu 04/1998) 2.11.2010 HM

Yritysten paperilaskut vai sittenkin…? Pienistä yrityksistä enemmistö haluaa edelleen laskunsa paperimuodossa Suuryrityksissä selvä enemmistö haluaa laskut sähköisinä OVT:n avulla =kustannussäästö OVT, organisaatioiden välinen sähköinen tiedonsiirto Tilanne 1.11.2010: Erityisesti suuret yritykset enenevässä määrin kieltäytyvät vastaanottamasta paperisia laskuja muilta yrityksiltä. Miksi? Mikä nostaa hintaa? Lähde. Lapin Kansa 1.11.2010 2.11.2010 HM

Kuihtuuko posti? Ei (ilmeisesti)…? (paperinen)suoramainonta on lisääntynyt vaikkakin aivan viime aikoina (01/2009) jyrkentyneen laman myötä yrityksissä toteutetaan voimalla (lehti)mainonnan siirtoa Internetiin kustannussyistä käykö näin myös mainoslehtisille? alkaako tästä paperisen (suora)mainonnan ja (suora)markkinoinnin alamäki, ei vielä tiedetä… 2.11.2010 HM

Yrityksen (oma) postinkäsittely Saapuva posti asialliset tilat ja laitteet lajittelu, avaaminen, edelleen osoittaminen Lähtevä posti postimaksun maksaminen postimerkki (vähän postia) frankeeraus eli postimaksukone (suuret postimäärät) 2.11.2010 HM

Saapuva posti Ei ole samantekevää, miten saapuvaa postia käsitellään mm. avaaminen riippuu siitä, miten vastaanottajan tiedot on kirjoitettu Yrityksen posti, avataan Oyj Yritys – Firma Abp Terttu Herra Katukatu 1 a 1 20100 LAHTI Yksityinen posti, toimitetaan avaamattomana perille 2.11.2010 HM

Kirjekuoren avaajia 2.11.2010 HM

Lähtevä posti (1/2) Lähtevän postin olisi lähdettävä oikeaan aikaan mahdollisimman edullisesti ja tarkoituksenmukaisimmalla tavalla 2.11.2010 HM

Lähtevä posti (2/2) Lähtevän postin käsittely: osoitteiden kirjoitus tai osoitetarrojen liimaus, ellei käytetä ikkunakuoria kirjeiden taitto ja kuoritus tarkista, että kaikki liitteet ovat mukana ja että kirje on asianmukaisesti allekirjoitettu postimaksumerkinnät yrityksen käytännön mukaisesti yrityksissä kirjeet yleensä punnitaan, frankeerataan ja lajitellaan postilajin mukaan – ei siis postimerkkejä 2.11.2010 HM

Kirje- ja posti(paketti)vaakoja http://www.bigkey.com/pic/pitney 2.11.2010 HM

Postimaksukone (”frankeeraus”) Kirje punnitaan ja leimataan postimaksua vastaavalla leimalla (ei postimerkkejä) www.neopost.ie  2.11.2010 HM