NOORA, PAULIINA, HEIDI, ANNIKA, MINNA, SAMPSA HESARITEHTÄVÄ.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Mission Gallup 08 nettikyselyn yhteenveto. Jeesus tunnetuksi kautta maailman Taustatietoja • 446 vastaajasta 38% (m) ja 62% (n) • Vapaakirkollisia 84%
Advertisements

Helluntaiseurakuntien lapsi- ja perhetyön kehittämishanke, joka käynnistyi vuonna Hankkeen tavoitteena on vahvistaa lapsi- ja perhetyötä, koota.
Lasten, nuorten ja perheiden hyvinvoinnin politiikkaohjelma / Lapsen oikeudet -kampanja | |1T-9196 RKO/JEL, Omnibus Marras
Kotihoidon laskenta Päivi Tossavainen Raija Kuronen.
Hannu Virtanen Selkokielen tarvearvio 2014
”Määrittää ihmisen yksilönä”
Nuorten Tietokoneenkäyttö.
LAPSET JA INTERNET Miten suojella lapsia Internetin vaaroilta?
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja KMT puhelinhaastattelussa.
Joulututkimus Tutkimuksessa selvitettiin suomalaisten jouluun liittämiä ajatuksia Stressiä aiheuttavat tekijät Lahja toiveet ja ajatellut joululahjat.
Yleiskatsaus toimialan näkymistä Ennakointikamari Asiantuntija Hannu Hakala Matkailu- ja Ravintolapalvelut MaRa ry.
"Mitä sitä turhaan rehkimään" - Miten saamme nuoret osallistumaan ja liikkumaan? Nuoren Suomen työseminaari Pauli Miettinen.
Lapsi ja internet Seppo Mentula
Syömishäiriöiden hoito OYS:n Psykiatrian klinikassa
Päivähoidon liikunta.
Pieni on parempi ! Koulujen koko ja laatu Peter Backa.
 Kysely avoinna sivuilla www.pesis.fi  Kyselyyn saatiin 93 vastausta  Kysely oli osin yhtenevä SLU:n keväällä 2012 järjestämään.
OECD:n Pisa 2006-tutkimuksen ensituloksia
Minna Saarenpää, Tiia Virtanen, Riikka Trygg, Pauliina Kielinen
MIDTTRAFIK Media-analyysi Ryhmä 2: Annika, Heidi, Minna, Noora, Pauliina & Sampsa Kooste (diaesityksen raakaversio)
SUOMALAISEN LAPSIPERHEEN ARKI
Nuorten hankkeet MYR Minna Koljonen.
Copyright Tommi Lindholm 2006 Triathlon yleistä Laji – synty ja olemus.
LIIKUNTA JA KOULUIKÄINEN
Mediakulttuuri Maija Havola Esityksen sisältö Yleistä mediakulttuurista Mediakulttuuri Suomessa Mediakulttuurin kansainvälinen toimiala Mediakasvatus.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Unicef-kävely Me muutamme maailmaa Kaikki eivät pääse kouluun.
AIKUINEN OPPIJA.
Tieto- ja viestintätekniikka Riina Mäcklin Suvi Syrjälä Oulun Yliopisto 2011.
POHJANMAA ”Uuden energian Pohjanmaa - Energiaa huippuosaamisesta, monikulttuurisuudesta ja vahvasta yhteisöllisyydestä”.
Elämänkatsomustiedosta, oppiaineen oikeutuksesta ja traditioista Eero Salmenkivi Opettajankoulutuslaitos.
Nuorten hyvinvoinnin ankkurit Lapissa -hanke ESR ja Lapin lääninhallitus Hallinnoija, Pohjois-Suomen sosiaalialan osaamiskeskus Lapset, nuoret.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja kevät 2014.
Iida Salminen & Laura Päärni, VAKA-12C
SOSIAALI- JA TERVEYSMINISTERIÖ Onnistuvat Opit –juurruttamishankkeen päätösseminaari Riitta Säntti Neuvotteleva virkamies.
Kuvakäsikirjoitus Jonna ja Sara. Ensimmäinen kohtaus Kohtauksen sisältö: Luokassa keskustellaan yhteisistä käyttäytymissäännöistä.  yleiskuva luokkahuoneesta.
MINÄ URHEILEVAN LAPSEN VANHEMPANA!
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja Aikakauslehtien lukuajat Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja 2014.
Hannele Niemi Kodin ja koulun yhteistyö opettajankoulutuksen sisältöalueena Hannele Niemi.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Lukija 2007.
Miksi lasten suojelu hämmentää? mirja satka helsingin yliopisto
Aikuiskasvatustieteen tutkijatapaaminen Rovaniemi YLIOPISTOKOULUTETTUJEN NUORTEN AIKUISTEN ELÄMÄÄN TYYTYVÄISYYDEN JA ELÄMÄNÄHALLINNAN HAASTEET.
©TNS 2013 Finder Sivustolla kävijöiden profiilikuvaus Elokuu 2013.
Suomalaisten työuraan liittyvät mielipiteet keväällä 2015 Keva ja Tela Lisätietoja: Pauli Forma, , pauli.forma(at)keva.fi Suvi-Anne Siimes,
Sosiaalinen hyvinvointi. Kunnallisessa päivähoidossa olevat lapset Helsingissä % vastaavan ikäisestä väestöstä – Naisten ja miesten.
MUSIIKKI PAULIINA, WASSANA, SERAFIINA. JYVÄSKYLÄN SEURAKUNNAN MUSKARI 3kk-7v tutustutaan musiikin perusasioihin laulaen, leikkien ja kehosoittimia soittaen,
Sähköiset lehtipalvelut > printti Kimmo Laine, LM Tietopalvelut Oy
Huomisen kynnyksellä 2016: vuotiaiden näkemykset tulevaisuudesta
Ryhmäintegraatio – kehitysvammaisten oppilaiden opetuksen osallistava malli Rehtori Martti Hellström kertoo espoolaisen Auroran koulun ryhmäintegraatio-opetuksesta.
Positivismi = looginen positivismi = looginen empirismi
Taustatietoa Kysely avoinna sivuilla
Eniten kohderyhmää tavoittavat aikakauslehdet lukijoiden kiinnostusten kohteiden mukaan 2016 Lähde: KMT AL + total 2016 n=9 557 , est
Tänään tutkimme mediakriittisyyttä
1. Valitkaa keksinnöistä kiinnostavin. 2
Nuortenlehdet.
Otsikko kuvien asettelun kanssa
Eniten kohderyhmää tavoittavat aikakauslehdet lukijoiden kiinnostusten kohteiden mukaan Kevät 2017.
Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä, kevät 2016
(TE1 Eerik Kasimir Miika)
Hyton innovaatioprojektiopintojen loppuseminaari
POHJOIS-POHJALAISTEN HYVINVOINTI: 11
Lukutaito ja syrjäytyminen
Presidentinvaalit 2018 Vaalien 1 ja 2 kierros
HÄMEEN TE-TOIMISTON TYÖLLISYYSPOLIITTISELLA
Turun väestönkehitys ja vuotuinen muutos
POHJOIS-POHJALAISTEN HYVINVOINTI: 10. Toimiva arki
Lapsi-, nuoriso-, ja rippikoulutyö
Loiste –hanke KEE-päivät
Esityksen transkriptio:

NOORA, PAULIINA, HEIDI, ANNIKA, MINNA, SAMPSA HESARITEHTÄVÄ

TAULUKKO

ERI IKÄISET IHMISET KUVISSA 1.Miten ikäjakauma toteutuu lehdessä? • vuotiaita on eniten (urheilu, mainokset, ammatit) • Toiseksi eniten vuotiaita (asiantuntijoita, kokeneita osaajia, poliitikkoja) • Vähän varhaisnuoria ja teinejä • Lapsia vanhempien kanssa tai lastenvaatemainoksissa

ERI IKÄISET IHMISET KUVISSA 2. Syitä ikäjakauman toteutumiseen • Hesarin kohderyhmä: Nuoret aikuiset ja palkansaajat sekä suuret ikäluokat • Nuoret eivät osta itse lehteä eivätkä ehkä ole kiinnostuneita sisällöstä (?) • Julkaisumuoto tukee paneutuvaa lukemistapaa • Yhteiskunta: Täysi-ikäinen väestö kuluttaa perinteistä lehtimediaa enemmän kuin nuoret (internetin uutispalvelut)