Valinnaiset harjoitukset yksin, pareittain tai kolmen hengen ryhmässä.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
esitämme SLIDEPLAYER.FI
Advertisements

Tietotekniikka, sosiaalinen media ja liikunnan arvionti wikispaces.com/
Otetaan sosiaalinen media haltuun! Ohjeita sosiaalisen median hyödyntämisestä Karjalan Liiton piirien puheenjohtajille ja aluevastaaville Sosiaalisen median.
SLIDESHARE Materiaalin jako Mervi Isola, Tarja Jurmu, Sari Toppila
Susanna Plathan1 Bambuser Ohjeet videon tekemiseen
Sosiaalisen median käyttö kieltenopetuksessa Proflangin kevätpäivät Rovaniemellä (c) Outi Kähkönen1.
Kiravo-projekti 2012 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Kiravo-projekti 2011 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Sosiaalinen media.
SOME (sosiaalinen media)
Kiravo-projekti 2012 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Arvot ja toimintakulttuuri: Opettajainkokouksen organisointi Turun normaalikoulu helmikuu 2014 paikka: Liedon VanhalinnaLiedon Vanhalinna.
Sari-Katja Niiles, Eeva Hiltunen ja Henna Kalima
Johdannoksi sosiaaliseen mediaan Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
Tuplatiimi -työmenetelmä
WoSCos Work, Skills and Costs Yhteistyökumppanit kotimaassa CIMO Raahen tulevat ulkomaiset opiskelijat Vaihtoon lähtevät opiskelijat Yhteistyökumppanit.
TVT ja SoMe Jonna ja Johanna.
Verkkovälitteinen asiakastyö Prosessien mallinnus.
Tieto- ja viestintätekniikka pedagogisena työvälineenä TEKNO A
Johdantoa sosiaaliseen mediaan Kiravo-projekti 2013 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
TÄHTITIEDE: ASTROBIOLOGIA Kuvan lähde: Nasa. –Tähtitiedettä biologian ja maantieteen näkökulmasta –toinen pääteema on astrobiologia ja toinen taivaan.
Tuplatiimi -työmenetelmä
Facebook Julkisella sektorilla Tom Laine Skype: tomlaine Mob
SOSIAALINEN MEDIA YHDISTYSTOIMINNASSA - Keinoja viestinnän tehostamiseksi Anni Lantto (Projektipäällikkö), Maija Laatikainen & Jannika Sammalkangas JOHDANTO.
Ryhmätehtävät 2.1 Korjattu Eero Salmenkivi Opettajankoulutuslaitos.
Verkkoympäristöt lähiopetuksen rinnalla/tukena
Sosiaalinen media on... “verkon avulla tapahtuvaa julkista keskustelua, tiedonrakentelua ja jakamista” 1 1) Kalliala & Toikkanen 2012: 18.
Power point -esitys * Lyhyt oppimäärä.
Sosiaalinen media opetuksessa Katrina Vartiainen Turun normaalikoulu.
Sosiaalisen median mahdollisuuksia Seija Rannikko.
Kuvaus – Kamera - Käy. Ideoidaan. Suunnitellaan. Käsikirjoitetaan. Kuvataan. Näytellään. Editoidaan. Esitetään. Arvioidaan.
Harjoituksissa tehdään digitarina
Twitter reaaliajan seurannassa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
TYÖNANTAJAN LAILLA AJATTELEMINEN Harjoituksen tavoitteena on löytää työpaikkaan soveltuva työntekijä.
Esittäytyminen Tuomas Korkalainen Metropolia. Kuka olet? Projektisuunnittelija, Metropolia kulttuuri ja luova ala, elokuvan ja tv:n koulutusohjelma Reititin.
Kiravo-projekti 2011 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Oppimisprosessin kuvaus: ACID ja Sound Forge musiikkitunnilla
Sosiaalisen median hyödyntäminen työssäoppimisen ohjauksessa ja opettajien tukena Sirkka Hulkkonen Otto Burman
Tietotekniikka musiikin opetuksessa Sisältö ▪Musavisa ▪Höpölöpö 1: – Johdanto – Tietotekniset apuvälineet ▪Leikitään muusikkoja ▪Höpölöpö 2:
Tietojenkäsittelyn toisen lukuvuoden 1. lukukausityö Syksy 2010.
TVT-sovelluksia opiskelijoiden käyttöön
SOSIAALINEN MEDIA MYYNTITYÖSSÄ 1. SOMEN JAOTTELU Sosiaalinen media voidaan määritellä ei alueisiin, sen mukaan, millainen rooli käyttäjällä on sovelluksessa.
Digitarina Multimedia oppimisprojektina 2012 Vaka.
Sosiaalinen media Sinikka Torssonen Sivu
 Yleistavoite (valtakunnallinen): musiikin käyttö ja vaikutusmahdollisuudet eri taidemuodoissa ja mediassa  Kurssi rakentuu Lontooseen suuntautuvan opintomatkan.
TAKK Henna-Riikka Ahvenjärvi TAKK Henna-Riikka Ahvenjärvi2.
YK eli Yhdistyneet kansakunnat
Projektityö Blogi/Wiki –ryhmät – sähköposti opettajalle
o7318so Seniori- ja vanhustyö 6 op

PS3S Ihmisen tiedonkäsittelyn perusteet
Mitä opettajan on hyvä tietää tekijänoikeuksista ja tietosuojasta
Mitä erityistä saat Innokylästä? Verkkopalvelu
Taidon ja taiteen tulevaisuuden voimaa
Tietotekniikkaa alakouluilla
Suomen Jääkiekkoliitto
Opetusvinkki 1: Ryhmätyö – uskontotieteilijät
Peda.netin oma tila Luo peda.netin omaan tilaasi sivu Hiekanpään koulu 7-9lk Lisää sivun lukijoiksi kaikki sinua opettavat opettajat Tee sivun alle uusi.
Uusia tuulia YLTin opetuksessa
Trailereita imoviella
AIHE: IKÄLUOKKA: HARJOITELTAVA AVAINASIA: HARJOITUKSEN ORGANISOINTI
Missä mennään? Ryhmätöiden tilannekatsaus
Opettajan nimi | kurssin numero
Paikkatiedon jäljillä
Blogger Teppo Räisänen.
LCB-5800 Ruotsinkielinen yritysviestintä 1
Google Docs Teppo Räisänen,
Viestintä.
MITKO-ryhmän työskentelyä
To2 Tutkiva työskentely teknologialla Sananvapaus ja maailmankatsomus
Esityksen transkriptio:

valinnaiset harjoitukset yksin, pareittain tai kolmen hengen ryhmässä

Vaihtoehto 1: sosiaalisen median sovellukset  Google Docs  Voice Thread  Twitter  MindMeister  SlideShare  Flickr Valitkaa viereisistä sovelluksista 1, johon tutustutte. Laatikaa sovelluksesta Power Point -esitys, jonka avulla esittelette sovelluksen muulle ryhmälle.

Vaihtoehto 2: äänenkäsittely Audacityllä

Vaihtoehto 3: pienoiselokuva  Hakekaa opettajalta elokuvan aihe ja kamera.  Kuvatkaa materiaalia vähintään 20 minuuttia ohjeiden mukaan.  Editoikaa kuvaamanne materiaali 2 minuutin mittaiseksi.  Valmis elokuva ”juutuupataan” ja tuodaan wikiin/blogiin.