Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelmia Jyväskylän keskusta-alueille
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Hyvä pyöräteline ”Hyvässä pyörätelineessä ei ole vanteita ja pinnoja tuhoavia rautakaaria, joiden väliin rengas on tungettava.” ”Hieno systeemi, jota kukaan ei käytä.” ”Aseistettu vartija olisi myös hyvä.” - Pyöräystävällinen - Helppokäyttöinen - Turvallinen SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
(Hannu Niemi, Jorma Lipponen) Pyörät ke 11.09.2002 klo 15.45-16.40 (Hannu Niemi, Jorma Lipponen) SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Matkaterminaalin pyöräsäilytyskaapit Uuden matkaterminaalin laituripuolen joutotilaan voidaan sijoittaa lukollisia pyöräsäilytyskaappeja. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Matkaterminaalin pyöräsäilytyskaapit Nykytila SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Matkaterminaalin pyöräsäilytyskaapit Visio SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Matkaterminaalin pyöräsäilytyskaapit Visio SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Vanhan Aseman pyöräpuisto Vanhan Aseman alueelle on aikaisemmin laadittu lähiympäristösuunnitelma. Tässä vaiheessa paikalle esitetään sijoitettavaksi muutamia sarjavalmisteisia pyöräkatoksia ja aitamallisia pyörätelineitä. Ratkaisu on helposti ja nopeasti toteutettavissa. Kalusteiden määrää voidaan tarkistaa toteutuvan käyttöasteen mukaan. Mallin soveltuvuutta arvioidaan kuvasovitteilla. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Vanhan Aseman lähiympäristösuunnitelma Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Vanhan Aseman lähiympäristösuunnitelma Näkymä Asema-aukiolle Vapaudenkadun suunnasta. Nykytilanne. Seuraavassa esitetään 4 erilaista vaihtoehtoa katoksien ja telineiden sijoittamisesta. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Näkymä Asema-aukiolle Vapaudenkadun suunnasta. Nykytilanne. Seuraavassa esitetään 4 erilaista vaihtoehtoa katoksien ja telineiden sijoittamisesta. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Vanha Asema Nykytila SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Vanha Asema Visio SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Vanha Asema Nykytila SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Vanha Asema Visio SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Vanha Asema Nykytila SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Vanha Asema Visio SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asema-aukio Asema-aukio on luontainen paikoitusalue erityisesti keskustaan idästä saapuville polkupyöräilijöille. Pyöräpaikoitukselle soveltuva tila löytyy paikoitus- ja kävelyalueen rajapinnasta. Paikalle sijoitettavat kalusteet selkeyttävät alueen tila- ja toiminnallista rakennetta. Sarjavalmisteinen moduulirakenteinen katos on helposti siirrettävissä kun Vapaudenkadun terminaalia lähdetään toteuttamaan. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asema-aukio Versio 1 Näkymä Asema-aukiolle Vapaudenkadun suunnasta. Nykytilanne. Seuraavassa esitetään 4 erilaista vaihtoehtoa katoksien ja telineiden sijoittamisesta. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asema-aukio Versio 1 Näkymä Asema-aukiolle Vapaudenkadun suunnasta. Nykytilanne. Seuraavassa esitetään 4 erilaista vaihtoehtoa katoksien ja telineiden sijoittamisesta. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asema-aukio Versio 1 Näkymä Asema-aukiolle Vapaudenkadun suunnasta. Nykytilanne. Seuraavassa esitetään 4 erilaista vaihtoehtoa katoksien ja telineiden sijoittamisesta. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asema-aukio Versio 1 Näkymä Asema-aukiolle Vapaudenkadun suunnasta. Nykytilanne. Seuraavassa esitetään 4 erilaista vaihtoehtoa katoksien ja telineiden sijoittamisesta. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asema-aukio Versio 3 Näkymä Asema-aukiolle Vapaudenkadun suunnasta. Nykytilanne. Seuraavassa esitetään 4 erilaista vaihtoehtoa katoksien ja telineiden sijoittamisesta. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asema-aukio Versio 4 Näkymä Asema-aukiolle Vapaudenkadun suunnasta. Nykytilanne. Seuraavassa esitetään 4 erilaista vaihtoehtoa katoksien ja telineiden sijoittamisesta. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asema-aukio Nykytila Näkymä Asema-aukiolle Vapaudenkadun suunnasta. Nykytilanne. Seuraavassa esitetään 4 erilaista vaihtoehtoa katoksien ja telineiden sijoittamisesta. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asema-aukio Versio 1 Näkymä Asema-aukiolle Vapaudenkadun suunnasta. Versio 1: Paikoitusalueen reunaan on sijoitettu 4 pyöräkatosta perforoiduilla terässeinäkkeillä. Mainosvalotaulut 4 kpl sijoittuvat katosten Asemakadun- ja Intersportin puoleisiin päätyihin. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asema-aukio Versio 2 Näkymä Asema-aukiolle Vapaudenkadun suunnasta. Versio 2: Pyöräkatokset toteutettuna ilman seinäkkeitä. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asema-aukio Versio 3 Näkymä Asema-aukiolle Vapaudenkadun suunnasta. Versio 3: Katokset on sijoitettu Asemakadun suuntaisesti. Pyöräpaikkoja on vähemmän, näkymä Vanhalle Asemalle on avoimempi. Valomainostauluille runsaasti paikkoja. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asema-aukio Versio 4 Näkymä Asema-aukiolle Vapaudenkadun suunnasta. Versio 4: Sama alue on varattu pyöräpaikoitukselle mutta katokset sijoitettu vain alueen reunoille, keskellä vain avoimia telineitä. Alueen yleisilme ei juuri muutu. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asema-aukio Nykytila SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asema-aukio Versio 1 SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asema-aukio Versio 2 SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asema-aukio Versio 3 SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asema-aukio Versio 4 SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Vapaudenkadun paikallisliikenneterminaali SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Paikallisliikenneterminaalisuunnitelma Kuvia toteutetuista Omni-katoksista 3 Kaksi Omni-katosta vastakkain. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Paikallisliikenneterminaali Kuvia toteutetuista Omni-katoksista 3 Kaksi Omni-katosta vastakkain. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Paikallisliikenneterminaali Kuvia toteutetuista Omni-katoksista 3 Kaksi Omni-katosta vastakkain. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Paikallisliikenneterminaali Kuvia toteutetuista Omni-katoksista 3 Kaksi Omni-katosta vastakkain. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Paikallisliikenneterminaali Kuvia toteutetuista Omni-katoksista 3 Kaksi Omni-katosta vastakkain. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Paikallisliikenneterminaaliin sovitettu pyöräkatosmalli Kuvia toteutetuista Omni-katoksista 3 Kaksi Omni-katosta vastakkain. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Paikallisliikenneterminaaliin sovitettu pyöräkatosmalli Kuvia toteutetuista Omni-katoksista 3 Kaksi Omni-katosta vastakkain. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Paikallisliikenneterminaaliin sovitettu pyöräkatosmalli Kuvia toteutetuista Omni-katoksista 3 Kaksi Omni-katosta vastakkain. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Kauppakatu Anttilan ja McDonald’sin välisen korokkeen eteläpuoli on erityinen ongelmakohta joka tulisi saada hallintaan. Paikalle kohdistuvat korostuneen esteettiset vaatimukset. Seuraavassa esitetään kaksi telinevaihtoehtoa, ”Ciclos” ja ”Helix”. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asema-aukio Versio 1 Näkymä Asema-aukiolle Vapaudenkadun suunnasta. Nykytilanne. Seuraavassa esitetään 4 erilaista vaihtoehtoa katoksien ja telineiden sijoittamisesta. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asema-aukio Versio 1 Näkymä Asema-aukiolle Vapaudenkadun suunnasta. Nykytilanne. Seuraavassa esitetään 4 erilaista vaihtoehtoa katoksien ja telineiden sijoittamisesta. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Kauppakatu Nykytila SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Kauppakatu Ciclos RAL 5003 Kauppakatu. Versio 1: Paikalle sijoitetaan 3 Ciclos-pyörätelinettä katuun pultattuina. Väritys kävelykadun sininen SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Kauppakatu Ciclos RAL 5003 + kukat Kauppakatu. Versio 1: Paikalle sijoitetaan 3 Ciclos-pyörätelinettä katuun pultattuina. Väritys kävelykadun sininen SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Kauppakatu Ciclos RAL 5003 + kukat Kauppakatu. Versio 1: Paikalle sijoitetaan 3 Ciclos-pyörätelinettä katuun pultattuina. Väritys kävelykadun sininen SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Kauppakatu Ciclos roster SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Kauppakatu Ciclos roster + kukat SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Kauppakatu Helix SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Lyseon parkki Lyseon edustalle, Yliopistonkadun keskialueelle osoitetaan 24 pyöräpaikkaa sekä varaus yhteensä 72 pyörälle. Kalusteet risteysalueella jo ennestään olevaa Hagsin mallistoa. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Lyseo Nykytila SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Lyseo Visio SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Lyseo Nykytila SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Lyseo Visio SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Kauppahallin pääty Kauppahallin päätyyn, Yliopistonkadun keskikorokkeelle voisi sijoittaa pyöräkatoksen. Mallina OmniTrafikin CPF. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asemapiirros SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Kauppahallin pääty Nykytila SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Kauppahallin pääty Visio SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Villentornin kulma Yliopistonkadun-Väinönkadun risteykseen 48 pyöräpaikkaa, Hagsin aitatelinemalli etupyöräpidikkeillä. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Asemapiirros SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Villentornin kulma Nykytila SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Villentornin kulma Visio SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Villentornin kulma Visio SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Hemingwayn seinusta Nykytila SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Hemingwayn seinusta Visio SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma CPS-pyöräkatos Valokuvia suunnitelmissa esitetyn CPS-pyöräkatoksen toteutetuista asennuksista Espoossa. Katos voidaan varustaa paitsi etupyöräpidikkeillä myös runkolukituksen mahdollistavilla telineillä. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Omni-katos Kuvia toteutetuista Omni-katoksista 1 SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Omni-katos Kuvia toteutetuista Omni-katoksista 2 Katoksen sisällä voidaan sijoittaa erilaisia telinemalleja –etupyöräpidikkeitä ja runkolukituksen mahdollistavia. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Omni-katos Kuvia toteutetuista Omni-katoksista 3 Kaksi Omni-katosta vastakkain. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Kaupunkikuvatoimikunta 04.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Ciclos-pyöräteline Kuvia toteutetuista Omni-katoksista 3 Kaksi Omni-katosta vastakkain. SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma
Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma Tämän diaesityksen aineisto on nähtävillä myös www-osoitteessa http://195.197.94.24/Jyvaskyla/Polkup SUUNNITTELUKESKUS OY JYVÄSKYLÄ 10.04.2003 Polkupyöräpysäköinnin kehittämissuunnitelma