Internet-äänestäminen 24.8.2007 Jari Pajunen. 24.8.2007 | 24.8.2007 |2T2234, Jari Pajunen, Internet-äänestäminen Toteutus Tämän haastattelututkimukseen.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Lions –toiminnan tunnettuus Tutkimusraportti Suomen Lions-liitto ry Huhtikuu 2013 Jari Pajunen
Advertisements

MTL-Barometri 2Q/2013 Tulokset Tarja Virmala Toimitusjohtaja, MTL ry
Roosa nauha 2014 Tuuli Lahti.
11 VAKUUTUSTUTKIMUS 2012 Esitys Tutkimuksen tavoitteena on selvittää suomalaisten: yleiskuvaa vakuutusyhtiöistä ja vakuutustuotteista riskintuntemusta.
MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Koko vuosi 2013 Keskeiset tulokset.
KULUTTAJAKYSELY TALVEN ENNAKOINNISTA Rengasfoorumi Sales Questor Oy.
1 Ostopaikkakysely Heli Rauman Anu Simonen. 2 Kyselyn toteutus •Riihimäen kotitalouksiin lähetettiin yhteensä 2780 kyselyä •Kotitaloudet valitsimme postinumeroiden.
Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2013.
Lasten, nuorten ja perheiden hyvinvoinnin politiikkaohjelma / Lapsen oikeudet -kampanja | |1T-9196 RKO/JEL, Omnibus Marras
Kauppojen aukiolo jouluaattona 2006 PAM ry Telebus vko 44/2006.
Simo -simulaattori Vauhtia koulutukseen ja markkinointiin.
M M o o V V E E Ammatillisen huippuosaamisen mallintaminen Modeling Vocational Excellence.
Katja Mikkonen Kari Niklander
Tämä raportti on tarkoitettu yksinomaan
Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja KMT puhelinhaastattelussa.
Joulututkimus Tutkimuksessa selvitettiin suomalaisten jouluun liittämiä ajatuksia Stressiä aiheuttavat tekijät Lahja toiveet ja ajatellut joululahjat.
ARJEN TALOUSKATSAUS Telebus helmikuu/2008/viikko 9.
TULEVAISUUDEN NÄKYMÄT Telebus Elokuu/2007/viikot 32 ja 33.
Suomalaisten huolen ja ilon aiheet
Puu- ja kivitalojen vertaileva asumistyytyväisyystutkimus 2008 | |1T-6370VR Puu- ja kivitalojen vertaileva asumistyytyväisyystutkimus 2008 Suomen.
1 Sektorin nimi Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja Syksy 2009/Kevät 2010.
Lasten, nuorten ja perheiden hyvinvoinnin politiikkaohjelma Lapsen oikeudet -kampanja Elokuu 2009.
Lasten, nuorten ja perheiden hyvinvoinnin politiikkaohjelma Ohjelmajohtaja Georg Henrik Wrede.
Määräaikaiset työsuhteet Työvoiman työssäolo iän mukaan 2011 Lähde: Tilastokeskus, Työvoimatutkimuksen 2011 aineisto Akavalaiset.
KYSELY KUNTALIITOKSESTA TUUSNIEMEN KUNNAN ASUKKAILLE Tuusniemen kunta Tuomo Turja.
OTANTATUTKIMUS OY Raporttia tai osia siitä ei saa edelleen toimittaa tai julkaista missään muodossa ilman Otantatutkimus Oy:n nimen mainitsemista. RAY:
Anna tutki: Naisen asema työelämässä.
Tutkimuksen taustaa  Aula Research Oy toteutti poliittisten vaikuttajien parissa tutkimuksen julkisista palveluista Suomessa ja Euroopassa – Tutkimuksen.
1 Sektorin nimi. 2 Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja 2009.
T IEDOSTA M ENESTYS MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Tutkimusraportti Kvartaali 2/2013 Keskeiset tulokset Innolink Research.
T IEDOSTA M ENESTYS MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Tutkimusraportti Kvartaali 3 / 2013 Keskeiset tulokset Etta Partanen.
Esaimaa.fi Profiilitutkimus Helmikuu Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tarkoituksena.
1 Mielipidekysely terveyspalvelujen tuottamisesta.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja kevät 2014.
Väestö ja väestönmuutokset. Väestö äidinkielen ja iän mukaan Naisten ja miesten tasa-arvo Helsingissä2 Lähde: Tilastokeskus. Miehet.
tilastollinen todennäköisyys
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja 2014.
Korrelaatio Kertoo kahden muuttujan välisestä lineaarisesta yhteydestä eli kuinka hyvin toisen muuttujan avulla voidaan ennustaa toisen muuttujan vaihtelua.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Lukija 2007.
Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2015.
Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2015.
Vau.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
Ostoskärryverkoston 2 –viikon kampanjan tavoittavuus.
KOTI & TV –TUTKIMUS 2016 TUTKIMUSGRAFIIKKAA t15449, Koti & TV-tutkimus
Suomalaisten Energia-asenteet 2016
Made by Finland – selvitys suomalaisen työelämän vahvuuksista ja heikkouksista
Julkisten palvelujen tuotannon yksityistäminen
Vakuutustutkimus 2012 Esitys
R6: IKÄNÄKÖKULMA - TUTKIMUSSUUNNITELMA
Nuorten äänestysaikeet kuntavaaleissa 2012
Telian matkailututkimus
Tuhat Suomalaista - Sanomalehtien liitto
Presidentinvaalit 2018 Vaalien 1 ja 2 kierros
Kansalaisten mielipiteet poliisipalveluista
Vapaaehtoistyön tekeminen Suomessa
PUOLUEIDEN KANNATUSARVIOT
PUOLUEIDEN KANNATUSARVIOT
Suomalaisten mielipiteet aktiivimallista
Suomen Pelastusalan Keskusjärjestö VPK toiminnan tunnettuus
SUOMALAISTEN ENERGIA-ASENTEET 2018
SUOMALAISTEN ENERGIA-ASENTEET 2018
PUOLUEIDEN KANNATUSARVIOT
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot 3Q2018
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot 1Q2019
Mielipiteet lasten digitaalisesta pelaamisesta
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot
KALLIOLAN SETLEMENTTI Tuhat Suomalaista / Maaliskuu 2019
Esityksen transkriptio:

Internet-äänestäminen Jari Pajunen

| |2T2234, Jari Pajunen, Internet-äänestäminen Toteutus Tämän haastattelututkimukseen on tehnyt Taloustutkimus Oy Kustannus Oy Aamulehden toimeksiannosta. Tutkimus- ja otantamenetelmä Tutkimus on tehty atk-avusteisina puhelinhaastatteluina. Haastattelujen kohderyhmä on vuotias väestö Ahvenanmaan maakuntaa lukuun ottamatta. Otos muodostettiin satunnaisotannalla väestötietojärjestelmästä. Otokseen tulleille henkilöille etsittiin puhelinnumerot seuraavassa järjestyksessä: • ko. henkilön matkapuhelinnumero • ko. henkilön kiinteä puhelinnumero • viitehenkilöiden (=samassa taloudessa asuvat täysi-ikäiset) kiinteä puhelinnumero. Tutkimuksen ajankohta Haastattelut tehtiin välisenä aikana.

| |3T2234, Jari Pajunen, Internet-äänestäminen Otoksen koko Tutkimuksessa haastateltiin yhteensä 1002 henkilöä. Otos painotettiin iän, sukupuolen ja asuinalueen mukaan kohderyhmää edustavaksi. Taulukoissa painottamaton n-luku kertoo haastateltujen lukumäärän eri taustaryhmissä ja painotettu N-luku vastaavan populaation kymmeninätuhansina (0.000) henkilöinä. Virhemarginaali Tilastollinen virhemarginaali on 95 %:n luotettavuustasolla on noin ± 2,5 prosenttiyksikköä. Kysymykset Esitetyt kysymykset ilmenevät tulostaulukoista Lisätiedot Tutkimuksesta antaa lisätietoja tutkimusjohtaja Jari Pajunen Taloustutkimus Oy:stä. Puhelinnumero on tai Yhteyttä voi ottaa myös sähköpostilla