Esiopetuksen huoltajat 2014 Generated on 20.02.2014 14:41.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
1. Missä vietät joulun useimmiten?. 2. Missä viettäisit joulun mieluiten?
Advertisements

Juha Kauppinen Consulting oy Työntekijäkysely Tietoja
Mission Gallup 08 nettikyselyn yhteenveto. Jeesus tunnetuksi kautta maailman Taustatietoja • 446 vastaajasta 38% (m) ja 62% (n) • Vapaakirkollisia 84%
Pääkaupunkiseudun 8. luokkien palvelukyky Espoo, Tapiolan koulu Joulukuu 2013.
Hampuri, Saksa Löytää suunta, joka mahdollistaa Lions Clubs Internationalin saavuttavan sen täyden potentiaalin kansainvälisenä.
Kaupunkikuvatoimikunta
Kaupunkikuvatoimikunta
AUTOMATIC DELIVERY REWARDS (ADR) (New Programme – 01 September) LifePak ® (Example) PSV 5% Discount= €51.71 (68.97 PSV) Shipping= €4.5.
Ovatko lähipalvelut lähellä? – valtakunnan tason näkökulma Puolanka Kaija Majoinen Kehitysjohtaja, HTT.
Lääkekorvausuudistus
Ikääntyneiden jalkaterveyden tukeminen – Kuvaus hoitohenkilökunnan jalkojenhoitotoiminnoista palvelutaloissa.
Urhean olosuhdeselvitys – yhteenvetoja harjoituspaikoista
Liikevaihdon kehitys Pirkanmaalla 2009
Karkkilan kaupunginkirjasto

Jäsenkysely 2011 Tarja Ikonen Kyselyn toteuttaminen ja palautetut lomakkeet •Kysely lähetettiin 245 jäsenelle Kemin kaupungin varhaiskasvatuksen.
/ JNd Nordea Unioni Suomi ry Nousun hyvinvointikysely 2011.
Pelaajakysely Tampereen piirin pelaajille 2013 TKT.
3.45 3.40.
Perusopetuksen huoltajat 2014 Generated on :04.
Laskelma kuntien ja kuntayhtymien menoista v. 2012
KOKKOLAN VEIKKOJEN ARVOKISAEDUSTAJAT
Kuvien lähde:. Kuinka pitkä on pitkä? Subprime kriisi alkoi Yhdysvalloista elokuussa Se muuttui finanssikriisiksi lokakuussa Kreikkakriisi.
Terveyden- ja sosiaalihuollon toiminta ja henkilöstöjärjestelyt vuonna 2007 Kirsi Markkanen Työvoimapoliittinen asiatuntija, THM Tehy ry.
1 ©TNS 2012 NEUVOLOIDEN VASTAANOTTOJEN ASIAKASTYYTYVÄISYYSMITTAUS Neuvolat - suurten kaupunkien vertailu 2012 Kaupunkikohtainen vertailu.
Yliopistokirjastojen vastaajat palvelukyselyssä 2010 Päivi Jokitalo Kansalliskirjasto. Kirjastoverkkopalvelut marraskuu 2010.
Laajennettu työssäoppiminen Sosiaali- ja terveysalan perustutkinto Työpaikkaohjaajille suunnattu kysely keväällä 2011 Alustavia tuloksia.
Perusopetuksen oppilaat 2014 Generated on :03.
A-englanti Oppilaat: -Yhteensä ( ), noin 6 % ikäluokasta poikaa, tyttöä -Kolme neljästä teki läksyjä alle puoli tuntia -Kouluarvosanojen.
I.R.O. Research Oy vee 10/2000 Mediakäyttö Käyttää vähintään kerran viikossa Tytöt ja pojat *) Kirjat (esim. romaanit, lasten- ja nuortenkirjat)
Suhdannekorjattu perusjäämä Saksa0,8-0,110,91,1 Irlanti-7,1-4,7-2,7-0,80,9 Kreikka-10,1-4,20,43,25,5 Espanja-7,7-4,9-3,30,53,7 Ranska-4,3-3,4-1,5-0,051,3.
Väestö Vantaan osa-alueilla
Elinkeinopoliittinen mittaristo 2014
TPO-oppilaitoskysely keväällä 2010 Toimintaympäristö ja talous Oppilaat Henkilöstö Opetustarjonta.
Markkinointiviestinnän panostusten kehittyminen vuonna 2006 vuoteen 2005 verrattuna SALDO % 43% 33% Kuva 1 Mainosbarometri.
Tutkimuksen taustaa  Aula Research Oy toteutti poliittisten vaikuttajien parissa tutkimuksen julkisista palveluista Suomessa ja Euroopassa – Tutkimuksen.
1 STM ja Stakes Rintanen H., toukok Hoitotakuun toteutuminen suun terveydenhuollossa terveyskeskuksissa Kysely terveyskeskusten ylihammaslääkäreille.
Yrittäjien äänestyskäyttäytyminen 50,7 57,6 55,0 23,4 20,3 21,9 11,4 9,3 8,0 5,2 5,5 6,9 4,2 4,5 3,6 0,7 1,7 1,3 1,7 0,0 0,0 0,7 0,0 0,0 2,7 1,0 3,3.
Jakaumista. Frekvenssijakauma Mainostaja kysyy 200 asiakkaalta, kuinka monta kertaa viikossa he lukevat sanomalehteä. Päivät, jolloin luet lehden Frekvenssi.
Paikalliset järjestelyvaraerät kunta-alalla vuonna sopimus- toteutunut korotuksia korotus kustannus saaneet % % % KVTES 0,6 0,7 31 TS 0,55.
POHJOIS-SUOMEN ALUEJOHTORYHMÄ WEBROPOL –KYSELYJEN TULOKSET Margit Päätalo, alueellinen suunnittelija puh
Jumala tuntee minut; Jeesus – Sana tuli ihmiseksi
Teknologiateollisuuden tilanne ja näkymät alueittain
1 Raha-asioiden suunnitteleminen ja nykyinen rahatilanne Senioritutkimus 2011.
Seinäjoki kisa A Tuomari: Tytti Lintenhofer ALO 12kyl, 4pys Kyl:
Maatalous, maaseutuyrittäminen rahavirrat 2008 ja 2007 Pohjois-Savo Jari Kauhanen MTK- Pohjois-Savo.
MAINOSTAJIEN LIITTO MARKKINOINTIVIESTINNÄN PANOSTUSTEN KEHITTYMINEN LOPPUVUONNA 2004 VERRATTUNA ALKUPERÄISEEN BUDJETTIIN SALDO MAINOSBAROMETRI.
Eksponentiaalinen kasvaminen ja väheneminen
Liikevaihto55,353,63,1 Liikevoitto5,04,219,2 Prosenttia liikevaihdosta9,17,9 Voitto ennen satunnaisia eriä4,94,314,4 Prosenttia liikevaihdosta8,87,9 Katsauskauden.
Maitotaito PIENEN VAUVAN PÄIVÄ Maitotaito.
Oulu ALO-luokka 12kyl, 4pys Tuomari: Tytti Lintenhofer Kyl:
© Pertti Laitinen 2004 shiftec FA1 Oppimis- ja kehittymishalukkuus NoKysymysLataukset Kommu- naliteetit 28Kokeilen rajojani ja kykyjäni löytääkseni parhaan.
Työpaikat toimialoittain Lähde: Tilastokeskus
Aikuisdiabeetikkojen hoitovastuun jakautuminen ja hoitoyksiköiden sisäinen työnjako.
Kemi ALO-luokka 14 kyl, 3 pys Tuomari: Tytti Lintenhofer Kyl: 31, 26, 9, 3, 18, 20, 5, 13, 14, 4, 12, 14, 7,
Kuntatalouden kehitys vuoteen 2018
SU MEN SALIBANDYLIITT 21 vuotta salibandya Suomessa.
Helsingin seudun ympäristöpalvelut HSY Henkilöstötutkimus 2013
Paras-arviointitutkimusohjelma (ARTTU) ARTTU-VILU Päättäjätutkimus Luottamushenkilö- ja viranhaltijakysely 2010 Kohdejoukkona ARTTU-tutkimuskuntien keskeiset.
Tornion kaupungin etsivä nuorisotyö
Laajennettu työssäoppiminen Sosiaali- ja terveysalan perustutkinto Työpaikkaohjaajille suunnattu kysely keväällä 2011 Tiivistelmä tuloksista.
Väestö ja väestönmuutokset. Väestö äidinkielen ja iän mukaan Naisten ja miesten tasa-arvo Helsingissä2 Lähde: Tilastokeskus. Miehet.
Energiavuosi 2014 Sähkö Energiateollisuus ry.
Suomen Lääkäriliitto | Finnish Medical AssociationLääkärit Suomessa | Physicians in Finland Tilastotietoja lääkäreistä ja terveydenhuollosta 2014 Statistics.
1. Missä vietät joulun useimmiten?. 2. Missä viettäisit joulun mieluiten?
Kansantalouden ennustelukuja vuodelle 2014 Laitos Julkaisu- BKT,Inflaatio, Työttö-Ansiotaso muutos myys- indeksin % % aste, %muutos, % joulukuu 0,11,18,61,4VM.
Laskelma kuntien ja kuntayhtymien menoista v. 2013
Tilastollisesti merkitsevä nousu Tilastollisesti merkitsevä lasku Edelliseen aineistoon KMT 2005 verrattuna* KMT Kevät06 puolivuosiaineisto KMT SYKSY05/KEVÄT06.
Työajan haasteita tuloksia SAK:n jäsentutkimuksesta
Esityksen transkriptio:

Esiopetuksen huoltajat 2014 Generated on :41

1. Lapsi oppijana (Kaikki, absoluuttinen) 1. Lapseni lähtee mielellään esiopetukseen. (15) (EOS: 0) (X: 8,70 Y: 9,25)(z-scored X: 8,99 z-scored Y: 7,89) (Keskihajonta X: 1.55 Keskihajonta Y: 0.75) 2. Lapseni kokee esiopetuksen kiinnostavaksi. (14) (EOS: 0) (X: 8,46 Y: 9,12)(z-scored X: 7,70 z-scored Y: 6,72) (Keskihajonta X: 1.42 Keskihajonta Y: 0.62) 3. Lapsellani on kavereita esiopetuksessa. (13) (EOS: 0) (X: 8,63 Y: 9,45)(z-scored X: 8,57 z-scored Y: 8,66) (Keskihajonta X: 1.28 Keskihajonta Y: 0.39) 4. Lapseni saa edetä omien oppimisedellytystensä mukaisesti. (13) (EOS: 1) (X: 8,61 Y: 8,99)(z-scored X: 8,61 z-scored Y: 5,36) (Keskihajonta X: 1.37 Keskihajonta Y: 0.67) 5. Lapsellani on mahdollisuus oppia leikkien. (13) (EOS: 0) (X: 8,72 Y: 9,11)(z-scored X: 8,93 z-scored Y: 6,26) (Keskihajonta X: 1.18 Keskihajonta Y: 0.41) 6. Lapsellani on mahdollisuus arvioida omaa toimintaansa ja asettaa tavoitteita... (13) (EOS: 2) (X: 8,51 Y: 8,95)(z-scored X: 8,05 z-scored Y: 4,76) (Keskihajonta X: 1.18 Keskihajonta Y: 0.67) 7. Lapsellani on mahdollisuus saada tukea oppimiseen. (13) (EOS: 0) (X: 8,67 Y: 9,28)(z-scored X: 8,56 z-scored Y: 7,43) (Keskihajonta X: 1.02 Keskihajonta Y: 0.56) 8. Henkilöstöllä on riittävästi aikaa lapselleni. (13) (EOS: 1) (X: 7,96 Y: 8,94)(z-scored X: 6,27 z-scored Y: 5,84) (Keskihajonta X: 1.42 Keskihajonta Y: 0.95) 9. Esiopetus/oppimissuunnitelmassa sovitut tavoitteet näkyvät toiminnassa. (13) (EOS: 3) (X: 8,23 Y: 8,64)(z-scored X: 6,78 z-scored Y: 4,00) (Keskihajonta X: 1.08 Keskihajonta Y: 0.8)

1. Lapsi oppijana (Kaikki, suhteellinen) 1. Lapseni lähtee mielellään esiopetukseen. (15) (EOS: 0) (X: 8,70 Y: 9,25)(z-scored X: 8,99 z-scored Y: 7,89) (Keskihajonta X: 1.55 Keskihajonta Y: 0.75) 2. Lapseni kokee esiopetuksen kiinnostavaksi. (14) (EOS: 0) (X: 8,46 Y: 9,12)(z-scored X: 7,70 z-scored Y: 6,72) (Keskihajonta X: 1.42 Keskihajonta Y: 0.62) 3. Lapsellani on kavereita esiopetuksessa. (13) (EOS: 0) (X: 8,63 Y: 9,45)(z-scored X: 8,57 z-scored Y: 8,66) (Keskihajonta X: 1.28 Keskihajonta Y: 0.39) 4. Lapseni saa edetä omien oppimisedellytystensä mukaisesti. (13) (EOS: 1) (X: 8,61 Y: 8,99)(z-scored X: 8,61 z-scored Y: 5,36) (Keskihajonta X: 1.37 Keskihajonta Y: 0.67) 5. Lapsellani on mahdollisuus oppia leikkien. (13) (EOS: 0) (X: 8,72 Y: 9,11)(z-scored X: 8,93 z-scored Y: 6,26) (Keskihajonta X: 1.18 Keskihajonta Y: 0.41) 6. Lapsellani on mahdollisuus arvioida omaa toimintaansa ja asettaa tavoitteita... (13) (EOS: 2) (X: 8,51 Y: 8,95)(z-scored X: 8,05 z-scored Y: 4,76) (Keskihajonta X: 1.18 Keskihajonta Y: 0.67) 7. Lapsellani on mahdollisuus saada tukea oppimiseen. (13) (EOS: 0) (X: 8,67 Y: 9,28)(z-scored X: 8,56 z-scored Y: 7,43) (Keskihajonta X: 1.02 Keskihajonta Y: 0.56) 8. Henkilöstöllä on riittävästi aikaa lapselleni. (13) (EOS: 1) (X: 7,96 Y: 8,94)(z-scored X: 6,27 z-scored Y: 5,84) (Keskihajonta X: 1.42 Keskihajonta Y: 0.95) 9. Esiopetus/oppimissuunnitelmassa sovitut tavoitteet näkyvät toiminnassa. (13) (EOS: 3) (X: 8,23 Y: 8,64)(z-scored X: 6,78 z-scored Y: 4,00) (Keskihajonta X: 1.08 Keskihajonta Y: 0.8)

1. Lapsi oppijana (Kaikki) 1. Lapseni lähtee mielellään esiopetukseen. (15) (EOS: 0)

1. Lapsi oppijana (Kaikki) 2. Lapseni kokee esiopetuksen kiinnostavaksi. (14) (EOS: 0)

1. Lapsi oppijana (Kaikki) 3. Lapsellani on kavereita esiopetuksessa. (13) (EOS: 0)

1. Lapsi oppijana (Kaikki) 4. Lapseni saa edetä omien oppimisedellytystensä mukaisesti. (12) (EOS: 1)

1. Lapsi oppijana (Kaikki) 5. Lapsellani on mahdollisuus oppia leikkien. (13) (EOS: 0)

1. Lapsi oppijana (Kaikki) 6. Lapsellani on mahdollisuus arvioida omaa toimintaansa ja asettaa tavoitteita... (11) (EOS: 2)

1. Lapsi oppijana (Kaikki) 7. Lapsellani on mahdollisuus saada tukea oppimiseen. (13) (EOS: 0)

1. Lapsi oppijana (Kaikki) 8. Henkilöstöllä on riittävästi aikaa lapselleni. (12) (EOS: 1)

1. Lapsi oppijana (Kaikki) 9. Esiopetus/oppimissuunnitelmassa sovitut tavoitteet näkyvät toiminnassa. (10) (EOS: 3)

1. Lapsi oppijana (Kaikki) 1. Lapseni lähtee mielellään esiopetukseen. (15) (EOS: 0)

1. Lapsi oppijana (Kaikki) 2. Lapseni kokee esiopetuksen kiinnostavaksi. (14) (EOS: 0)

1. Lapsi oppijana (Kaikki) 3. Lapsellani on kavereita esiopetuksessa. (13) (EOS: 0)

1. Lapsi oppijana (Kaikki) 4. Lapseni saa edetä omien oppimisedellytystensä mukaisesti. (12) (EOS: 1)

1. Lapsi oppijana (Kaikki) 5. Lapsellani on mahdollisuus oppia leikkien. (13) (EOS: 0)

1. Lapsi oppijana (Kaikki) 6. Lapsellani on mahdollisuus arvioida omaa toimintaansa ja asettaa tavoitteita... (11) (EOS: 2)

1. Lapsi oppijana (Kaikki) 7. Lapsellani on mahdollisuus saada tukea oppimiseen. (13) (EOS: 0)

1. Lapsi oppijana (Kaikki) 8. Henkilöstöllä on riittävästi aikaa lapselleni. (12) (EOS: 1)

1. Lapsi oppijana (Kaikki) 9. Esiopetus/oppimissuunnitelmassa sovitut tavoitteet näkyvät toiminnassa. (10) (EOS: 3)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki, absoluuttinen) 1. Lapsellani on turvalliset ja toimivat aikuissuhteet esiopetuksessa. (13) (EOS: 0) (X: 9,26 Y: 9,57)(z-scored X: 10,00 z-scored Y: 9,68) (Keskihajonta X: 0.61 Keskihajonta Y: 0.31) 2. Ilmapiiri on lasta kunnioittava ja kannustava. (13) (EOS: 0) (X: 8,87 Y: 9,56)(z-scored X: 9,35 z-scored Y: 9,55) (Keskihajonta X: 1.48 Keskihajonta Y: 0.16) 3. Aikuiset kiinnittävät huomiota ja puuttuvat kiusaamistilanteisiin. (13) (EOS: 0) (X: 8,33 Y: 9,56)(z-scored X: 7,57 z-scored Y: 9,55) (Keskihajonta X: 1.43 Keskihajonta Y: 0.36) 4. Oppimisympäristö mahdollistaa monipuolisen toiminnan. (13) (EOS: 0) (X: 8,56 Y: 9,18)(z-scored X: 7,88 z-scored Y: 6,89) (Keskihajonta X: 1.25 Keskihajonta Y: 0.6) 5. Piha-alue ja sen välineistö mahdollistavat turvallisen ja monipuolisen toimin... (12) (EOS: 0) (X: 8,59 Y: 9,37)(z-scored X: 7,40 z-scored Y: 8,55) (Keskihajonta X: 1.16 Keskihajonta Y: 0.6) 6. Turvallisesta ulkovalvonnasta huolehditaan. (12) (EOS: 2) (X: 7,83 Y: 9,52)(z-scored X: 4,89 z-scored Y: 9,62) (Keskihajonta X: 0.95 Keskihajonta Y: 0.59) 7. Lähiympäristön liikennejärjestelyt ovat turvalliset. (11) (EOS: 0) (X: 8,11 Y: 9,47)(z-scored X: 4,63 z-scored Y: 8,94) (Keskihajonta X: 1.02 Keskihajonta Y: 0.55)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki, suhteellinen) 1. Lapsellani on turvalliset ja toimivat aikuissuhteet esiopetuksessa. (13) (EOS: 0) (X: 9,26 Y: 9,57)(z-scored X: 10,00 z-scored Y: 9,68) (Keskihajonta X: 0.61 Keskihajonta Y: 0.31) 2. Ilmapiiri on lasta kunnioittava ja kannustava. (13) (EOS: 0) (X: 8,87 Y: 9,56)(z-scored X: 9,35 z-scored Y: 9,55) (Keskihajonta X: 1.48 Keskihajonta Y: 0.16) 3. Aikuiset kiinnittävät huomiota ja puuttuvat kiusaamistilanteisiin. (13) (EOS: 0) (X: 8,33 Y: 9,56)(z-scored X: 7,57 z-scored Y: 9,55) (Keskihajonta X: 1.43 Keskihajonta Y: 0.36) 4. Oppimisympäristö mahdollistaa monipuolisen toiminnan. (13) (EOS: 0) (X: 8,56 Y: 9,18)(z-scored X: 7,88 z-scored Y: 6,89) (Keskihajonta X: 1.25 Keskihajonta Y: 0.6) 5. Piha-alue ja sen välineistö mahdollistavat turvallisen ja monipuolisen toimin... (12) (EOS: 0) (X: 8,59 Y: 9,37)(z-scored X: 7,40 z-scored Y: 8,55) (Keskihajonta X: 1.16 Keskihajonta Y: 0.6) 6. Turvallisesta ulkovalvonnasta huolehditaan. (12) (EOS: 2) (X: 7,83 Y: 9,52)(z-scored X: 4,89 z-scored Y: 9,62) (Keskihajonta X: 0.95 Keskihajonta Y: 0.59) 7. Lähiympäristön liikennejärjestelyt ovat turvalliset. (11) (EOS: 0) (X: 8,11 Y: 9,47)(z-scored X: 4,63 z-scored Y: 8,94) (Keskihajonta X: 1.02 Keskihajonta Y: 0.55)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki) 1. Lapsellani on turvalliset ja toimivat aikuissuhteet esiopetuksessa. (13) (EOS: 0)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki) 2. Ilmapiiri on lasta kunnioittava ja kannustava. (13) (EOS: 0)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki) 3. Aikuiset kiinnittävät huomiota ja puuttuvat kiusaamistilanteisiin. (13) (EOS: 0)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki) 4. Oppimisympäristö mahdollistaa monipuolisen toiminnan. (13) (EOS: 0)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki) 5. Piha-alue ja sen välineistö mahdollistavat turvallisen ja monipuolisen toimin... (12) (EOS: 0)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki) 6. Turvallisesta ulkovalvonnasta huolehditaan. (10) (EOS: 2)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki) 7. Lähiympäristön liikennejärjestelyt ovat turvalliset. (11) (EOS: 0)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki) 1. Lapsellani on turvalliset ja toimivat aikuissuhteet esiopetuksessa. (13) (EOS: 0)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki) 2. Ilmapiiri on lasta kunnioittava ja kannustava. (13) (EOS: 0)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki) 3. Aikuiset kiinnittävät huomiota ja puuttuvat kiusaamistilanteisiin. (13) (EOS: 0)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki) 4. Oppimisympäristö mahdollistaa monipuolisen toiminnan. (13) (EOS: 0)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki) 5. Piha-alue ja sen välineistö mahdollistavat turvallisen ja monipuolisen toimin... (12) (EOS: 0)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki) 6. Turvallisesta ulkovalvonnasta huolehditaan. (10) (EOS: 2)

2. Oppimisympäristö ja turvallisuus (Kaikki) 7. Lähiympäristön liikennejärjestelyt ovat turvalliset. (11) (EOS: 0)

3. Kasvatusyhteistyö (Kaikki, absoluuttinen) 1. Saan riittävästi tietoa lapseni kehittymisestä. (11) (EOS: 0) (X: 7,82 Y: 9,36)(z-scored X: 4,82 z-scored Y: 8,62) (Keskihajonta X: 1.39 Keskihajonta Y: 0.69) 2. Saan riittävästi tietoa esiopetuksesta. (11) (EOS: 0) (X: 7,82 Y: 9,38)(z-scored X: 4,59 z-scored Y: 8,60) (Keskihajonta X: 1.23 Keskihajonta Y: 0.53) 3. Minulla on mahdollisuus keskustella luottamuksellisesti henkilöstön kanssa la... (11) (EOS: 0) (X: 8,91 Y: 9,47)(z-scored X: 8,56 z-scored Y: 9,53) (Keskihajonta X: 0.94 Keskihajonta Y: 0.53) 4. Henkilöstö arvostaa kasvatusnäkemystämme. (11) (EOS: 1) (X: 8,68 Y: 9,01)(z-scored X: 7,23 z-scored Y: 5,56) (Keskihajonta X: 1.1 Keskihajonta Y: 0.81) 5. Lapsen esiopetus/oppimissuunnitelma on tehty yhteistyössä kanssani. (11) (EOS: 2) (X: 7,31 Y: 8,75)(z-scored X: 4,00 z-scored Y: 5,94) (Keskihajonta X: 1.78 Keskihajonta Y: 1.21) 6. Voin vaikuttaa toiminnan suunnitteluun ja kehittämiseen. (11) (EOS: 3) (X: 7,57 Y: 8,81)(z-scored X: 4,00 z-scored Y: 4,15) (Keskihajonta X: 1.48 Keskihajonta Y: 1.02) 7. Olen tietoinen esiopetuksen tavoitteista. (11) (EOS: 0) (X: 8,16 Y: 8,69)(z-scored X: 6,23 z-scored Y: 4,00) (Keskihajonta X: 1.47 Keskihajonta Y: 0.87) 8. Esiopetus edistää vuorovaikutusta ja yhteistyötä perheiden välillä. (11) (EOS: 0) (X: 7,69 Y: 8,71)(z-scored X: 4,98 z-scored Y: 5,54) (Keskihajonta X: 1.69 Keskihajonta Y: 1.28) 9. Minulla on mahdollisuus antaa palautetta toiminnasta. (11) (EOS: 0) (X: 9,16 Y: 9,04)(z-scored X: 9,57 z-scored Y: 5,87) (Keskihajonta X: 0.96 Keskihajonta Y: 0.85) 10. Toimintaa kehitetään antamani palautteen perusteella. (11) (EOS: 5) (X: 7,64 Y: 8,77)(z-scored X: 4,00 z-scored Y: 5,58) (Keskihajonta X: 1.01 Keskihajonta Y: 1.23)

3. Kasvatusyhteistyö (Kaikki, suhteellinen) 1. Saan riittävästi tietoa lapseni kehittymisestä. (11) (EOS: 0) (X: 7,82 Y: 9,36)(z-scored X: 4,82 z-scored Y: 8,62) (Keskihajonta X: 1.39 Keskihajonta Y: 0.69) 2. Saan riittävästi tietoa esiopetuksesta. (11) (EOS: 0) (X: 7,82 Y: 9,38)(z-scored X: 4,59 z-scored Y: 8,60) (Keskihajonta X: 1.23 Keskihajonta Y: 0.53) 3. Minulla on mahdollisuus keskustella luottamuksellisesti henkilöstön kanssa la... (11) (EOS: 0) (X: 8,91 Y: 9,47)(z-scored X: 8,56 z-scored Y: 9,53) (Keskihajonta X: 0.94 Keskihajonta Y: 0.53) 4. Henkilöstö arvostaa kasvatusnäkemystämme. (11) (EOS: 1) (X: 8,68 Y: 9,01)(z-scored X: 7,23 z-scored Y: 5,56) (Keskihajonta X: 1.1 Keskihajonta Y: 0.81) 5. Lapsen esiopetus/oppimissuunnitelma on tehty yhteistyössä kanssani. (11) (EOS: 2) (X: 7,31 Y: 8,75)(z-scored X: 4,00 z-scored Y: 5,94) (Keskihajonta X: 1.78 Keskihajonta Y: 1.21) 6. Voin vaikuttaa toiminnan suunnitteluun ja kehittämiseen. (11) (EOS: 3) (X: 7,57 Y: 8,81)(z-scored X: 4,00 z-scored Y: 4,15) (Keskihajonta X: 1.48 Keskihajonta Y: 1.02) 7. Olen tietoinen esiopetuksen tavoitteista. (11) (EOS: 0) (X: 8,16 Y: 8,69)(z-scored X: 6,23 z-scored Y: 4,00) (Keskihajonta X: 1.47 Keskihajonta Y: 0.87) 8. Esiopetus edistää vuorovaikutusta ja yhteistyötä perheiden välillä. (11) (EOS: 0) (X: 7,69 Y: 8,71)(z-scored X: 4,98 z-scored Y: 5,54) (Keskihajonta X: 1.69 Keskihajonta Y: 1.28) 9. Minulla on mahdollisuus antaa palautetta toiminnasta. (11) (EOS: 0) (X: 9,16 Y: 9,04)(z-scored X: 9,57 z-scored Y: 5,87) (Keskihajonta X: 0.96 Keskihajonta Y: 0.85) 10. Toimintaa kehitetään antamani palautteen perusteella. (11) (EOS: 5) (X: 7,64 Y: 8,77)(z-scored X: 4,00 z-scored Y: 5,58) (Keskihajonta X: 1.01 Keskihajonta Y: 1.23)

3. Kasvatusyhteistyö (Kaikki) 1. Saan riittävästi tietoa lapseni kehittymisestä. (11) (EOS: 0)

3. Kasvatusyhteistyö (Kaikki) 2. Saan riittävästi tietoa esiopetuksesta. (11) (EOS: 0)

3. Kasvatusyhteistyö (Kaikki) 3. Minulla on mahdollisuus keskustella luottamuksellisesti henkilöstön kanssa la... (11) (EOS: 0)

3. Kasvatusyhteistyö (Kaikki) 4. Henkilöstö arvostaa kasvatusnäkemystämme. (10) (EOS: 1)

3. Kasvatusyhteistyö (Kaikki) 5. Lapsen esiopetus/oppimissuunnitelma on tehty yhteistyössä kanssani. (9) (EOS: 2)

3. Kasvatusyhteistyö (Kaikki) 6. Voin vaikuttaa toiminnan suunnitteluun ja kehittämiseen. (8) (EOS: 3)

3. Kasvatusyhteistyö (Kaikki) 7. Olen tietoinen esiopetuksen tavoitteista. (11) (EOS: 0)

3. Kasvatusyhteistyö (Kaikki) 8. Esiopetus edistää vuorovaikutusta ja yhteistyötä perheiden välillä. (11) (EOS: 0)

3. Kasvatusyhteistyö (Kaikki) 9. Minulla on mahdollisuus antaa palautetta toiminnasta. (11) (EOS: 0)

3. Kasvatusyhteistyö (Kaikki) 10. Toimintaa kehitetään antamani palautteen perusteella. (6) (EOS: 5)

3. Kasvatusyhteistyö (Kaikki) 1. Saan riittävästi tietoa lapseni kehittymisestä. (11) (EOS: 0)

3. Kasvatusyhteistyö (Kaikki) 2. Saan riittävästi tietoa esiopetuksesta. (11) (EOS: 0)

3. Kasvatusyhteistyö (Kaikki) 3. Minulla on mahdollisuus keskustella luottamuksellisesti henkilöstön kanssa la... (11) (EOS: 0)

3. Kasvatusyhteistyö (Kaikki) 4. Henkilöstö arvostaa kasvatusnäkemystämme. (10) (EOS: 1)

3. Kasvatusyhteistyö (Kaikki) 5. Lapsen esiopetus/oppimissuunnitelma on tehty yhteistyössä kanssani. (9) (EOS: 2)

3. Kasvatusyhteistyö (Kaikki) 6. Voin vaikuttaa toiminnan suunnitteluun ja kehittämiseen. (8) (EOS: 3)

3. Kasvatusyhteistyö (Kaikki) 7. Olen tietoinen esiopetuksen tavoitteista. (11) (EOS: 0)

3. Kasvatusyhteistyö (Kaikki) 8. Esiopetus edistää vuorovaikutusta ja yhteistyötä perheiden välillä. (11) (EOS: 0)

3. Kasvatusyhteistyö (Kaikki) 9. Minulla on mahdollisuus antaa palautetta toiminnasta. (11) (EOS: 0)

3. Kasvatusyhteistyö (Kaikki) 10. Toimintaa kehitetään antamani palautteen perusteella. (6) (EOS: 5)

Yleisarvosana esiopetuksesta (Kaikki) 1. Minkä yleisarvosanan annat lapsesi esiopetuksesta? (11) (EOS: 0) (X: 9,07)(z-scored X: 7,00) (Keskihajonta X: 0.52)