Jukka Leino 1.10.2013. Viestinnän prosessi TAHTOTILA.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Juha Kauppinen Consulting oy Työntekijäkysely Tietoja
Advertisements

Kirjailijoiden taloudellinen asema Suomessa , Lavaklubi, Kansallisteatteri, Helsinki Tutkimuspäällikkö Mikko Grönlund BID Innovaatiot ja.
Tutkimus- ja Analysointikeskus TAK Oy :: © TAK Oy Venäläisten matkailijoina Suomessa maaliskuu 2012 Kapustat Kaakkoon.
Hampuri, Saksa Löytää suunta, joka mahdollistaa Lions Clubs Internationalin saavuttavan sen täyden potentiaalin kansainvälisenä.
Tapahtumien markkinointi ja viestintä kirjastossa
Uusien kyläsuunnittelijoiden rekrytointitilaisuus 3. kokoontuminen klo – Siilinjärvi Kyläsuunnitelman hyödyntäminen Ohjelma Klo
Mitä venäläinen museokävijä kaipaa? Kysely toteutettiin : •Arkkitehtuurimuseo •Ateneum taidemuseo ( ), Kansallisgalleria ( )
Jukka Leino Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET KOHDE- RYHMÄT STRATEGIA ARGUMENTOINTI RESURSSIT TOIMEN- PITEET SEURANTA.
Katja Mikkonen Kari Niklander
HEINOLA RESORT Hankekokonaisuus vuosille SIVUSTO, VIESTINTÄ JA MARKKINOINTI.
Sosiaalinen media muuttaa järjestötoimintaa Vapaaehtoistoiminnan laatu ja tukirakenne -seminaari Perttu Iso-Markku maailma.net.
Hapen BSC joulukuuAsiakasvaikuttavuusProsessitHenkilöstöResurssit PAINO- PISTEET JA TOIMEN- PITEET 1.Nuorisojärjestöjen ja nuorten toimintaryhmien toimintaedellytysten.
Juoksu vahvassa myötätuulessa!
Ammattilehtibrändissä on sähköä. Mutta missä on virtalähde kymmenen vuoden kuluttua? Pirkka Aunola
Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
Viestinnän Keskusliitto 15 ‒ 24-vuotiaiden mediankäyttö.
1 ©TNS 2012 Tämän tutkimuksen tulokset on tarkoitettu vain tilaajan omaan käyttöön. Niitä ei saa lainata, luovuttaa, jälleenmyydä tai julkaista ilman tutkimusyrityksen.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja KMT puhelinhaastattelussa.
Aikakauslehdet tuovat tehoa mainontaan
Yle Oulun yliopiston tiedepäivänä
Blogit osana strategista markkinointia
Aamulehti tavoittaa alueen kuluttajat
1 MARKKINAKATSAUS RAHASTOPÄÄOMA SUOMALAISISSA SIJOITUSRAHASTOISSA.
Aikakauslehdet tuovat tehoa mainontaan. Aikakausmedian Maksimoi Mixisi caset  Mainonnan teho todennettu tutkimuksella!  Tutkimusyhteistyössä tripod.
1 Suomi24 – Suomen suurin yhteisö •Kävijät –Noin eri kävijää/vko –Suomen suurin käyttäjien tuottama palvelu •Palvelut –Aloitussivu & haku –Keskustelu.
Osallistuminen sidosryhmien näkökulmasta -kysely metsäneuvostojen jäsenille Marjo Laitala.
Vakuutusmaksutulo yhteensä 9,1 mrd € Työeläkevakuutusyhtiöiden markkinaosuudet 2007.
1 Sektorin nimi Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja Syksy 2009/Kevät 2010.
Kuvien lähde:. Kuinka pitkä on pitkä? Subprime kriisi alkoi Yhdysvalloista elokuussa Se muuttui finanssikriisiksi lokakuussa Kreikkakriisi.
Millä eväillä sanomalehti on mainostajalle tärkein media?
Mediamainonnan muutosmittari Mainostajien Liitolle Tammi-Lokakuu 2009.
I.R.O. Research Oy vee 10/2000 Mediakäyttö Käyttää vähintään kerran viikossa Tytöt ja pojat *) Kirjat (esim. romaanit, lasten- ja nuortenkirjat)
Kalevan digitaaliset mediat ovat alueellisen mainostajan merkittävin sähköinen mainosväline
Aikakauslehdet tuovat tehoa mainontaan. Aikakausmedian tehocaset  Mainonnan teho todennettu tutkimuksella!  Tutkimusyhteistyössä tripod research oy.
1 Mielipiteet mainonnasta aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009/kevät 2010.
Yrittäjien äänestyskäyttäytyminen 50,7 57,6 55,0 23,4 20,3 21,9 11,4 9,3 8,0 5,2 5,5 6,9 4,2 4,5 3,6 0,7 1,7 1,3 1,7 0,0 0,0 0,7 0,0 0,0 2,7 1,0 3,3.
Kuntalaisten mielipiteet - kunnallisvaaleissa äänestämisestä, - kunnallisista kansanäänestyksistä sekä - kunnanjohtajan valinnasta suoralla kansanvaalilla.
TRAPPAN Portaittain töihin välityömarkkinoiden kautta Projektipäällikkö Johanna Torppa Projektikoordinaattori Merja Virkkala.
KOTITALO-LEHDEN LUKIJATUTKIMUS 2014 N971. Lehteä luetaan useampana päivänä Keskimäärin lehteä luetaan 2,2 päivänä.
Tekesin ja innovaatiotoiminnan vaikutukset 2014
Jukka Leino Viestinnän prosessi TAHTOTILA.
Nuorisotoiminnan strategiamittareita
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
KANSALLISKIRJASTO - Kirjastoverkkopalvelut Selviytyjät: Primo Central Index Kirjastoverkkopäivät Jussi Brunberg & Anna Pienimäki.
Sosiaalinen media matkailumarkkinoinnissa Teemu Hakolahti.
HAAGA-HELIA Venäjän kielen opetus
© SUOMEN AKATEMIA 1 Julkisen tutkimusrahoituksen toimijat Suomessa.
Sosiaalinen luototus2010 – Kuntakyselyn osaraportti Esa Arajärvi.
Suomen Lääkäriliitto | Finnish Medical AssociationLääkärit Suomessa | Physicians in Finland Tilastotietoja lääkäreistä ja terveydenhuollosta 2014 Statistics.
Kalevankankaan koulun mainosprojekti Mediavaikuttamisen parhaat eurooppalaiset käytännöt.
Internet-markkinointi on muotoista Muotoja ja kanavia.
Aikakauslehtimainonnan vaikutukset KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus.
Kansainväliset hankkeet Anneli Pienimäki Päihdetyön kehittämispäällikkö Kansainvälisten asioiden koordinaattori Sininauhaliitto.
Yrityksen viestintä ja projektiviestintä
Elinvoimaiset mediamarkkinat – julkisten ja yksityisten mediapalveluiden summa Parlamentaarisen Yleisradio-työryhmän kuulemistilaisuus , Satu.
Kuntalaistutkimus 2017: Kuntalaiset kunnan toiminnan ja päätöksenteon seuraajina ajanjaksolla Niiden vastaajien osuus, jotka seuraavat usein.
Yritys ja markkinointi mediassa
Median aikajana some TV v.1934 Älypuhelin (1993)
AV-aineistot, niiden hallinta ja sitaattioikeus
Median aikajana TV v. 1. radio-lähetys some älypuhelin
Median aikajana TV v. älypuhelin some Mitä, missä, milloin maailmalla?
Median aikajana TV v.1926 Mitä, missä, milloin maailmalla?
Median aikajana älypuhelin TV v. some Mitä, missä, milloin maailmalla?
Median aikajana Älypuhelin 1993 TV v.1926 some
Median aikajana älypuhelin TV 1. radio-lähetys TV v.
Venäjä-markkinointi
Median aikajana älypuhelin TV v. some Mitä, missä, milloin maailmalla?
Markkinointisuunnitelma
Median aikajana TV v some Ensimmäinen älypuhelin 1993 IBM
Esityksen transkriptio:

Jukka Leino

Viestinnän prosessi

TAHTOTILA

Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET

Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET KOHDE- RYHMÄT

Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET KOHDE- RYHMÄT STRATEGIA

Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET KOHDE- RYHMÄT STRATEGIA ARGUMENTOINTI

Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET KOHDE- RYHMÄT STRATEGIA ARGUMENTOINTI RESURSSIT

Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET KOHDE- RYHMÄT STRATEGIA ARGUMENTOINTI RESURSSIT TOIMEN- PITEET

Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET KOHDE- RYHMÄT STRATEGIA ARGUMENTOINTI RESURSSIT TOIMEN- PITEET SEURANTA

Viestinnän toteutus INTERNET SOME LEHDET MESSUT SUORA ULKO- MAINONTA TV RADIO TIEDOTUS

Venäläinen printtimedia sanomalehteä ja aikkaria Valtaosa paikallisia lehtiä, joilla hyvä peitto, 30-35%, omilla alueilla Printin osuus n. 30% mediamarkkinoista Ei luotettavaa levikintarkastusta Erilaiset mainonnan säännöt

Suora Osoitteistoja heikosti saatavissa Jakelut metroasemilla tai yrityskohderyhmiin Oman asiakasrekisterin perustaminen Kanta-asiakkuudet, kortit, alennukset Sosiaalisen median hyödyntäminen Suosittelut

Ulkomainonta Paljon mainospaikkoja, paljon toimijoita Suurimmat News Outdoor ja Outdoor Gallery 40% paikoista on Moskovassa ja Pietarissa Hyville paikoille pitkät varausjonot Osuus n 20% koko mediamarkkinasta

5 km Tervetuloa ! обро пожаловать ! д

TV-mainonta TV:n osuus yli 50% mediamainonnasta Kohderyhmät isoja Kohdistettavuus alueittain tai segmentteihin Netti-TV Paljon säätelyä Kanavilla melko pienet peittoprosentit

Kokee mainonnan luotettavana Lähteet: TNS Venäjä. Luoteinen federaalinen piirikunta, toukokuu 2011 ja projekti M Index, tutkimuksen vastaajat ovat v.,

Radiot Radio Sputnik Venäläiset kaupalliset radiokanavat Kansainväliset radiokanavat

Tiedotus Toimittajavierailut Tiedotusvälinepostitukset Tiedotusaineistot

Kontaktihinta Kokonaiskontaktimäärä Kohderyhmän osuus kokonaiskontakteista Mainoksen havaittavuus mediassa Mainoksen vaikuttavuus Mediahinta Tuotantokustannukset

Kiitos! Esityksen aineistot ladattavissa osoitteesta: Esityksen aineistot ladattavissa osoitteesta: