Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Elinvoimaiset mediamarkkinat – julkisten ja yksityisten mediapalveluiden summa Parlamentaarisen Yleisradio-työryhmän kuulemistilaisuus 12.2.2016, Satu.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Elinvoimaiset mediamarkkinat – julkisten ja yksityisten mediapalveluiden summa Parlamentaarisen Yleisradio-työryhmän kuulemistilaisuus 12.2.2016, Satu."— Esityksen transkriptio:

1 Elinvoimaiset mediamarkkinat – julkisten ja yksityisten mediapalveluiden summa Parlamentaarisen Yleisradio-työryhmän kuulemistilaisuus 12.2.2016, Satu Kangas

2 1. Lähtökohdaksi kansalaisten etu Julkinen + yksityinen = kansalaisille moniarvoinen, moniääninen ja yhteiskunnallisesti merkityksellinen mediatarjonta

3 2. Julkiselle palvelulle selkeä tehtävänanto Audiovisuaaliset sisältöpalvelut ja radio- ohjelmistot, kaikissa kanavissa Erottuvuus, moniarvoisuus, korkealaatuisuus, riippumattomuus Kilpailu ei saa vääristyä yleisen edun vastaisesti

4 3. Rahoitus tehtävän tehokkaan hoitamisen tasolle Verorahoitusmalli toimiva, indeksisidonnaisuus pois, arviointi määräajoin Paikkakunta, jolla ilmestyy yli 3 lehteä Paikkakunta, jolla ilmestyy 2–3 lehteä Paikkakunta, jolla ilmestyy 1 lehti Ylen toimitus 500 milj. 300 milj. Mainosrahoitteinen tv ja radio Yle

5 4. Valvonnan kehittäminen Markkinavaikutusten ja uusien palvelujen arviointi Viestintävirastolle

6 Kiitos!


Lataa ppt "Elinvoimaiset mediamarkkinat – julkisten ja yksityisten mediapalveluiden summa Parlamentaarisen Yleisradio-työryhmän kuulemistilaisuus 12.2.2016, Satu."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google