# epi7fin #episerver7 Petri Isola Lead Technical Sales Engineer Kävijän matka 1
Näetkö mahdollisuudet?
6 User Journey Sitouta •Elävä kuva •Asiayhteyden määräämä •Mobiili Pidä yhteyttä •Sähköposti •SoMe •Personoitu Konvertoi •Rekisteröinnit •Tapahtumat •Jäsenyydet •Asiakastuki •Ostotapahtuma Ole näkyvä •Orgaaninen haku •Maksettu haku •Mainokset •Some •Mobiili Kasvata luottamusta •Arvostelut ja arviot •Blogit ja kyselyt •Omat ja julkiset “Commerce” EPiServer Commerce “Communication” Marketing Arena “Community” EPiServer Relate “Content” EPiServer CMS “Liikenne” EPiServer Social Reach “Liikenne” EPiServer SiteAttention “Communication” EPiServer for Google Analytics
Käyttäjäkok emus (CXM) Verkkopalvelun sisällönhallinta Personointi ja markkinointiaut omaatio Sähköisen kaupankäynnin alusta Yhteisöllisyysp alvelun alusta Analytiikka, testaus ja optimointi Sivuston sisäinen haku Source: Forrester Research
Liikenne vai optimointi?
•Tunnettuus on avainasia •Tarjoa oikeaa sisältöä oikeassa asiayhteydessä
Source: McKinsey Quarterly
Tieto vs. arvaus vs. mutu Missä kohtaa kävijät lähtevät? Miksi he lähtevät? Miten voimme parantaa? Liikenne vai optimointi?
Customized by the end User Aggregated at the point of use Relevant to the moment Social as a rule, not an exception Source: Forrester Research
Testaa ja testaa Perusta labroja Neuvo asiakkaitasi Yksinkertaista Luo onnistumisia
Voittoon hienolla online-kokemuksella Rikas sisältö on suositeltavaa Sivu- ja PC-ajattelutapa on historiaa Mahdollisuuksia missataan Kuilu kasvaa
Kiitos! Petri Isola Lead Technical Sales