LIITE vuotiaiden Audio-visuaalinen kulutus

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Tapahtumien markkinointi ja viestintä kirjastossa
Advertisements

Tampereen teknillisen yliopiston intranetratkaisut
Sosiaalista mediaa yrittäjille Tarja Vainionpää Kotipalveluyritykset.
Sosiaalinen media ja kieltenopetus
Viestinnän Keskusliitto 15 ‒ 24-vuotiaiden mediankäyttö.
SOME (sosiaalinen media)
SOMETTAJA -hanke YHTEISÖLLISEN MEDIAN JA PILVIPALVELUJEN KÄYTTÖNOTTO SUUPOHJAN TOISEN ASTEEN OPPILAITOKSISSA HANKETOIMINTA YHTEISKUNTAA UUDISTAMASSA.
Sari-Katja Niiles, Eeva Hiltunen ja Henna Kalima
Johdannoksi sosiaaliseen mediaan Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
WE LOVE HELSINKI.
Johdantoa sosiaaliseen mediaan Kiravo-projekti 2013 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
Facebook Julkisella sektorilla Tom Laine Skype: tomlaine Mob
LearningHouse Oy Sosiaalisen median palveluhinnasto.
Sosiaalisen median suihku Mistä on kyse?. Miten ja missä viestit?
Vuosaarelaisten matkailutuotteet matkailijoiden tietoon! kumppanuuspäällikkö Leena Lassila Visit Helsinki.
Piirileiri Kosmos’15.
Esittäytyminen Tuomas Korkalainen Metropolia. Kuka olet? Projektisuunnittelija, Metropolia kulttuuri ja luova ala, elokuvan ja tv:n koulutusohjelma Reititin.
Kiravo-projekti 2011 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
SOSIAALINEN MEDIA MYYNTITYÖSSÄ 1. SOMEN JAOTTELU Sosiaalinen media voidaan määritellä ei alueisiin, sen mukaan, millainen rooli käyttäjällä on sovelluksessa.
Internet-markkinointi on muotoista Muotoja ja kanavia.
Sosiaalinen media ja rotarytoiminta
Red Cross International Youth Camp in Evo, Finland ! TEEMOINA: Punaisen Ristin kansainvälisten periaatteiden 50. juhlavuosi Suomen luonto Kulttuurit.
Lukion OPS-prosessin aikataulutusta
Sosiaalinen media Sinikka Torssonen Sivu
SOSIAALINEN MEDIA MARKKINOINTIKANAVANA KASPER HAKUNTI.
Sosiaalisen median eri kanavat osana Viherympäristöliiton viestintää ja markkinointia Opinnäytetyön suunnitteluseminaari Ville Miettinen & Jussi Front.
Kirjan tehtävien vastaukset s. 114 III Vaikuttamisen kanavat 10 Media on tärkeä mielipidevaikuttaja.
Matkailutiedottaja Elisabeth Heinrichs Asiakkaan kohtaaminen verkossa - Case Visit Helsinki Miten hyödyntää sosiaalista mediaa matkailutoimiston markkinoinnissa,
PKKY ja sosiaalinen media Janne ”Rysky” Riiheläinen Copy Mainostoimisto Fabrik Oy
Sosiaalinen media viestinnässä ja markkinoinnissa.
NouHätä!-kampanjan uudet kasvot Päivitettiin kampanjan visuaalinen ilme vastaamaan enemmän tämän päivän nuorison kiinnostukseen Nettisivujen.
Best Practice sosiaaliset mediat. Tarjous  Kaikki yksityiskohtaiset tarjoukset tulee tehdä henkilökohtaisessa yhteydenpidossa  Viittaa aina MyAloeVera-sivullesi.
TAKK Henna-Riikka Ahvenjärvi TAKK Henna-Riikka Ahvenjärvi2.
Verkossa ja mukana nuorten elämässä Kotiovi omalla nimellä –hanke ( , kevät 2016) Sininauhaliitto Juha Valta Projektityöntekijä Ratakatu 6,
Sosiaalisen median hyödyntäminen ja kehittäminen nuorille suunnatuissa sosiaalipalveluissa Case: nuorten Facebook-palveluohjaus Oulussa Saila Lähteenmäki,
EFCAP ry Vrk Marko Lehtoranta Sisä-Suomen poliisilaitos Tampereen pääpoliisiasema Keskitetty rikostutkinta.
PK-yrittäjän some-aakkosetsome PALVE PALVE – Juha Konttinen.
Finnan viestintä ja markkinointi
Kirjasto, kyläkeskus myös verkossa
Mikkeli Pasi Savonmäki Kohtaamo-hanke
Jarkko Muhonen TeamProg
Onko Facebook monopoli?
WWW-sivuston ja verkkopalveluiden rakentaminen
Finnan viestintä ja markkinointi
Vanhempaintoimikunnan kokous 4/2017 Anna Niemi koulukuraattori, YTM
Maailman Parkinson-päivän some-kampanja

Finnan viestintäkatsaus
KYSELYTUTKIMUS VANHEMMILLE LASTEN ÄLYPUHELIMEN KÄYTÖSTÄ
Joensuun seudun Pohjola-Nordenin nuoret (JSPNN) on Pohjola-Nordenin nuorisoliiton (PNN) paikallisosasto Joensuussa PNN on valtakunnallinen, puoluepoliittisesti.
Instagram.
Läkis dominoi digissä.
www-sivuston ja verkkopalveluiden rakentaminen
Piirtäminen harrastuksena
Maakunta/hankkeen nimi Lisätietoa hankkeen toiminnasta
FAKTAPOHJAISEN JULKISEN KESKUSTELUN PUOLESTA
Maksuttomat digityökalut liikunnan opetuksen apuna
Mediakortti 09/2018. Tikkurilan Judokat ry tikkurilanjudokat.fi
Verkko-ohjaushankeen tilannekatsaus
Energiaeksperttikoulutus Kaukolämpö - Energiakäänne
Lions Pass the Plate #lionspasstheplate
Lisää lukiolaisia – mitä tehdä?
Kanta-Hämeen reitistöjen saavutettavuus ja näkyvyys
HyMinä – hyvinvoiva minä Porukalla hyvinvointia?
Lisätietoa hankkeen toiminnasta
some ja netti neuvottelupäivät Tampere
Social Media Toolkit for Companies
Sosiaalisen median kuvamalli
Autismiliitto ry.
yths.fi | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube
Esityksen transkriptio:

LIITE 2 13-24 vuotiaiden Audio-visuaalinen kulutus Tiedot Defy Media’s Acumen surveysta, 2016

Videokatselun viikkotunnit Kaapeli TV SOSIAALISEN MEDIAN ALUSTAT Maksuton Maksullinen Facebook Snapchat Instagram Twitter Tumblr 8.2 6.2 5.9 8.8 12.1

13-24 vuotiaat eivät voi elää ilman… Kaapeli TV SOSIAALISEN MEDIAN ALUSTAT YouTube Netflix Facebook Snapchat Instagram Twitter Tumblr 27% 15% 14% 4% 4% 67% 36% 48% 51%

Videokatselu muuttuu iän mukana 93% 90% 13-15v 22-24v 82% 86% 13-15v 22-24v 64% 67% 13-15v 22-24v 72% 59% Kaapeli TV

Videoaiheet eriteltynä