Pysyvä videovalvontajärjestelmä
Miehittämättömien ilma-alusten koestukset Testataan seuraavat toiminnot: Miehittämättömän ilma-aluksen automaattiliikenteen alajärjestelmä, määritellyn reitin pituus alle 20 km; Alajärjestelmä: kauko-ohjatun (tabletti) miehittämättömän ilma-aluksen lentotyön määrittäminen; Alajärjestelmä: datasiirto tabletista miehittämättömään ilma-alukseen; Alajärjestelmä: datasiirto miehittämättömästä ilma-aluksesta tabletille (paikkatiedot ja virtausvideo) GSM (LTE) moduulin avulla Alajärjestelmä: tietojen tulostuminen tabletille; Alajärjestelmä: miehittämättömän ilma-aluksen toiminta hätätilanteissa; Miehittämättömän ilma-aluksen rakenteelliset erikoisuudet.
Miehittämättömien ilma-alusten koestukset
Miehittämättömien ilma-alusten koestukset
Vaikutus Liikenneturvallisuuden parantaminen Reagointinopeus hätätilanteessa kasvaa Liikenneturvallisuuden parantaminen Palvelulaadun parantaminen Kohteiden kunnon valvonta reaaliajassa Käyttökustannuksien säästöt Maantietavaraliikenteen houkuttelevuuden lisääminen Ajoneuvon seuranta reaaliajassa ITS-palvelujen ansaintamalli. Myyntitulojen lisääntyminen. .
JÄSENNELTY ROBOTTITIETO-YMPÄRISTÖ Miehittämättömien ilma-alusten infrastruktuuri Miehittämättömien ilma-alusten järjestyksellisen liikenteen perustana on tievarsivalaisimien verkko MAANTIE – JÄSENNELTY ROBOTTITIETO-YMPÄRISTÖ .
Miehittämättömien ilma-alusten infrastruktuuri .
Apu hätä- ja pelastuspalvelujen toiminnassa Kehitysnäkymät Apu hätä- ja pelastuspalvelujen toiminnassa Järjestäytyneen saattueen ja liikenneolosuhteiden automaattinen seuranta miehittämättömien ilma-alusten välityksellä
Kehitysnäkymät Miehittämättömien ilma-alusten laskukenttien järjestäminen vakuutustarkastajien ajoneuvojen ja tietullirakennusten katoilla Miehittämättömien ilma-alusten keskeyttämättömän liikenteen turvaaminen