Kirsi Peltonen Yasaman Shirazi Emotionaalisen ja sosiaalisen toimintakyvyn sekä luovuuden tukeminen luokkamuotoisen intervention avulla Kirsi Peltonen Yasaman Shirazi
Interventio koostuu kommunikaatiota tukevasta ja narratiivisesta osuudesta Mittareita Emotional Quotient Inventory: Youth Version (EQ-i:YV) Strength and Difficulties Questionnaire (SDQ) The Torrance Test of Creative Thinking (TTCT) NVC Narrative
Aineisto Valmis aineisto: Kerättävä aineisto Iran: Suomi Group 1 ==> Hejrat School ==> control Group ==> N:35 Group 2 ==> Avecinna Scool ==> NVC Intervention ==> N :25 Group 3 ==> Bentol Hoda Scool ==> Narrative Intervention ==> N:25 Group 4 ==> Sedighe Kobra School ==> NVC+ Narrative interventions ==> N: 19 Kerättävä aineisto Suomi Group 5 (SYKSY 2016) ==> Valmistavat luokat: Juhannuskylän koulu + Tesomajärven koulu ==> NVC+ Narrative interventions ==> N: 20 Group 6 ==> (KEVÄT2016) Normaalikoulu ==> control Group ==> N:35 Group 7 ==> (KEVÄT2016) Normaalikoulu ==> NVC Intervention ==> N :25 Group 8 ==> (KEVÄT2016) Normaalikoulu ==> Narrative Intervention ==> N:25 Group 9 ==> (KEVÄT2016) Normaalikoulu ==> NVC+ Narrative interventions ==> N: 19
Graduntekijänä Osallistuisit intervention toteuttamiseen yhdessä tutkijoiden ja opettajien kanssa Osallistuisit tutkimuksen toteuttamiseen (kyselylomakkeet) yhdessä tutkijoiden kanssa Saisit käyttöösi iranilaisen vertailudatan Tutkimukseen otetaan 2 gradun tekijää