Peitto & nopeus Peitto = kuinka monta kohderyhmään kuuluvaa kampanjalla tavoitetaan/kuinka suuri osuus kohderyhmästä mainoksella tavoitetaan. Shopper Plus,

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
• Innolink Group on konserni, jonka yhtiöt toimivat henkilöstön rekrytoinnin ja vuokrauksen, kohderyhmä- ja kampanjapalvelujen, markkinatutkimuksen ja.
Advertisements

Esimerkkejä Esimerkki 1. Hetkellä t1 = 8 s on auton asema s1 = 600 m ja hetkellä t2 = 28 s on s2 = 800 m. Kuinka suuri on keskinopeus? s2 -s1 s 800 m.
SMOOTHISTI TYÖELÄMÄÄN OPPISOPIMUKSELLA
Jukka Leino Viestinnän prosessi TAHTOTILA.
PALVELUT MAINOSTAJILLE Rakentaja.net – johtava yhteysasema.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja KMT puhelinhaastattelussa.
Kappaleiden tilavuus 8m 5m 7cm 5 cm 14cm 6cm 4cm 4cm 3cm 10cm.
Pelaajakysely Tampereen piirin pelaajille 2013 TKT.
% mikko rahikka 2010 hyl.fi.
1 Sektorin nimi Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja Syksy 2009/Kevät 2010.
Epämuodostumat 1993–2011 Tilastoraportti 6/2014 kuvina Annukka Ritvanen Seija Sirkiä Tilastoraportti 6/2014 / Annukka Ritvanen ja Seija Siirkiä / Epämuodostumarekisteri,THL.
KOULUTUSKULTTUURIN KEHITTYMINEN Kaikki vastaajat (miehistö 6, 9 ja 12 kk, rj, kok) Keskimäärin 9000 vastaajaa/saapumiserä (vertailussa kaikki saapumiserät.
TAULUKKO YKSIULOTTEINEN TAULUKKO. TAULUKKO  Taulukon tarkoitus Ohjelmassa tarvitaan paljon samantyyppisiä samaan kohdealueeseen kuuluvia muuttujia Näitä.
1 Sektorin nimi. 2 Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja 2009.
Apteekkien diabetesohjelma
Epämuodostumat 1993–2010 Tilastoraportti 1/2013 kuvina Annukka Ritvanen Seija Sirkiä Tilastoraportti 1/2013 / Annukka Ritvanen ja Seija Siirkiä / Epämuodostumarekisteri,THL.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Tehtävätunnit – miten korvata jälki-istunto kasvatuksella?
Ääni!.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja kevät 2014.
Toistorakenne Toistorakennetta käytetään ohjelmissa sellaisissa tilanteissa, joissa jotain tiettyä ohjelmassa tapahtuvaa toimenpidekokonaisuutta halutaan.
@ Leena Lahtinen Toistorakenne Ohjelmassa toistetaan tiettyjä toimenpiteitä monta kertaa peräkkäin Toisto noudattaa sille kuuluvia tarkkoja standardoituja.
Käsipyyhkeet sallittu
Erilaiset alueet – erilainen hyvinvointi? Ilkka Mella TEM/ AKY Alueet ja hyvinvointi - seminaari.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja 2014.
Suomen kirjastoautot 172 kirjastoautoa pysäkkiä noin koululaista asiakkaana.
Toistorakenne Toistorakennetta käytetään ohjelmissa sellaisissa tilanteissa, joissa jotain tiettyä ohjelmassa tapahtuvaa toimenpidekokonaisuutta halutaan.
Lisäinformaation arvo monikriteerisessä projektiportfoliovalinnassa (aihe-esittely) Jussi Hirvonen Ohjaaja: Eeva Vilkkumaa Valvoja: Ahti Salo.
Helsinki AKATEEMISTA VENÄJÄ-OSAAMISTA ON  Suomen osuus maailman tieteestä on yleensä 0,5 – 1,5 %; Venäjä-tutkimuksessa se on neljän-viiden.
#perjantaipähkinä Mikko, Lauri ja Sari saavat yhteensä 288€ rahaa. Mikko saa kaksi kertaa niin paljon kuin Lauri ja Sari saa 8€ enemmän.
#perjantaipähkinä Mikko, Lauri ja Sari saavat yhteensä 288€ rahaa. Mikko saa kaksi kertaa niin paljon kuin Lauri ja Sari saa 8€ enemmän.
Kuinka paljon ekonomi ansaitsee ja työskentelee?
Ostoskärryverkoston 2 –viikon kampanjan tavoittavuus.
Kiina kohtaa länsimaat Kiina oli pysynyt suljettuna valtiona 200 vuotta (n ) 1800-luvulla Euroopan suurvallat valloittivat Kiinan raja-alueita.
Tieto-osasto / PATI1 Hoitoonpääsy Ylioppilaiden terveydenhoitosäätiössä (YTHS) Maaliskuu 2013 Suun terveydenhuollon hoitoonpääsy.
Toimintaympäristö Koulutus ja tutkimus Ilkka Valjus.
Toistorakenne Toistorakennetta käytetään ohjelmissa sellaisissa tilanteissa, joissa jotain tiettyä ohjelmassa tapahtuvaa toimenpidekokonaisuutta halutaan.
Pohjatunti Mab 3 /mls. Harjoituskoe: 1. Suora kulkee pisteiden (2, 9) ja (–1, ‑ 6) kautta. Määritä kyseisen suoran yhtälö. Missä pisteessä suora leikkaa.
13. Nopeus kuvaa liikettä Nopeus on suure, joka kertoo kuinka kappaleen paikka muuttuu ajan suhteen. Nopeus on vektorisuure. Vektorisuureen arvoon liittyy.
Toistorakenne Toistorakennetta käytetään ohjelmissa sellaisissa tilanteissa, joissa jotain tiettyä ohjelmassa tapahtuvaa toimenpidekokonaisuutta halutaan.
Väestöllinen huoltosuhde 1865–2060
Raportin lukuohje Lukukerrat
Kieli ja identiteetti.
Aikakauslehtien lukijamäärät, kokonaistavoittavuus ja digitaalinen tavoittavuus 2016 Lähde: KMT AL + total 2016.
Finna-tilannekatsaus
Apetit valloitti digissä ja POSissa
Prosenttilaskennan kertausta
19. Liikettä vastustavat voimat
Kuluttajien tietoisuuteen ulkoa
TARJOUS Turun kaupungin kulttuuritoimialan kehittämiskonsultaatio 2011 Kulttuurijohtaja Minna Sartes Net Effect Oy.
4 Työ, teho ja hyötysuhde.
Yrityksen kilpailijat
Elämänkatsomustiedon oppilasmäärien kehitys
SUUREET JA MITTAAMINEN
Läkis dominoi digissä.
Kärkimedia Digihinnasto
Kilpailijat Joona ja Tomi 14SASA02.
Lähde: KMT AL + total syksy 2016/kevät 2017
SAARISTIO-SUOMI VEERA RASMUS..
Kuntien ja kuntayhtymien lainakanta sekä rahavarat , mrd. €
Lentoliikenne luvulla
Tuhkan hyötykäyttömahdollisuudet 2. 11
Kappale etenee samassa ajassa aina yhtä pitkän matkan.
Turun väestönkehitys ja vuotuinen muutos
Sanomalehdet voidaan jakaa: paikallis-, maakunta- ja
Eduskunnan työelämä- ja tasa-arvovaliokunta
Televisio Televisiosta on monissa maissa tullut nopeasti tärkein joukkotiedotusväline. Mitä etelämmäksi menneen, sitä tärkeämpi mainosväline televisio.
Infopäivä opoille – studiehandledardag
Celian Vera-palvelun lanseeraus Turun kaupunginkirjastossa
Esityksen transkriptio:

Peitto & nopeus Peitto = kuinka monta kohderyhmään kuuluvaa kampanjalla tavoitetaan/kuinka suuri osuus kohderyhmästä mainoksella tavoitetaan. Shopper Plus, maaliskuu 7 pv. Kohderyhmän koko VAC peitto % VAC netto VAC toisto VAC totaali Pinnat Helsingin alue 1056000 86,9 918000 10,4 9559000 401 Tampereen alue 285000 76,6 218000 9,5 2073000 83 Turun alue 254000 58,4 148000 10,5 1557000 75 > 100K alueet 762000 50,2 382000 3,4 1305000 69 Yhteensä (100k+ alueet) 2357000 70,7 1666000 8,7 14494000 628 Graafi: Suurkaupungit, tavoittavauus Shopper+: Peitto: 70,7%, toisto 8,7, pinnat 628

Toisto Toisto kertoo kuinka monta kertaa keskimäärin kampanjan nähneet ovat katsekontaktissa kampanjan pintoihin.